Dan kan je iig zeggen dat je druk bent geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef covie het volgende:
pfff ik heb best veel gedaan vanmiddag maar ik heb het idee dat ik iets belangrijks vergeten ben.
En mijn bureau ziet eruit alsof er hier een tyfoon heeft gewoed.![]()
ja maar ik ben ook zeker 3 uur druk geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kan je iig zeggen dat je druk bent geweest.![]()
Juist!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toch is het een goeie smilie he OA
Ach, weer eens wat anders.quote:
Zeker wel.quote:
vertien.gifquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:03 schreef crossover het volgende:
-plaatje even passend gemaakt.
Plaatje gewoon weggehaald!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:03 schreef crossover het volgende:
-plaatje even passend gemaakt.
Wat jij wilquote:
Helemaal niet... hoe kom je daar nou bij...??quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
Helemaal niet... hoe kom je daar nou bij...??![]()
De OP is nu minimalistisch..
Minder is mooi!![]()
Ok more is lessquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
Helemaal niet... hoe kom je daar nou bij...??![]()
De OP is nu minimalistisch..
Minder is mooi!![]()
quote:
Ben jij niet op lowlandsquote:
Hallo!! Ik heb ontdekt, dat er naast een Vans Store óók een Zoo York store is gevestigd in de Outlet in Roermond. Dus vanmorgen was dat een toffe verrassing.quote:
Nee, Nol's Grill, waar wij zouden werken, heeft afgezegd.quote:
Godverquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, Nol's Grill, waar wij zouden werken, heeft afgezegd.![]()
![]()
.
serieus....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, Nol's Grill, waar wij zouden werken, heeft afgezegd.![]()
![]()
.
Ja, dus géén everzwijnhammetjesbroodjesbeenham.quote:
Hm ja. En betalen voor Lowlands vind ik dan weer van de zottequote:
relaxedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo!! Ik heb ontdekt, dat er naast een Vans Store óók een Zoo York store is gevestigd in de Outlet in Roermond. Dus vanmorgen was dat een toffe verrassing.
Jah.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
relaxed
Dus jij hebt effe een dagje gesjopt?
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:22 schreef 907 het volgende:
ik heb volgens mij vandaag al 8 bakken koffie op ...
(dit is de bedoeling van t topic toch)
ik 14quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:22 schreef 907 het volgende:
Ah, jij bent in Roermond geweest!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo!! Ik heb ontdekt, dat er naast een Vans Store óók een Zoo York store is gevestigd in de Outlet in Roermond. Dus vanmorgen was dat een toffe verrassing.
135 euro betalen voor spareribs en herrie op de achtergrondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef covie het volgende:
Dus geen spare-ribjes meer op lowlands ...
Nu vind ik het niet zo erg dat ik niet ben gegaan
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:22 schreef 907 het volgende:
Een tas van Zoo Yorkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
relaxed.
Op z'n vrouws?
Of heb je ook echt wat gekocht?
Wel goed eigenlijk. En euh ja vanavond prolly wel TG. Ook mijn koffer nog inpakken voor de vakantie. We vertrekken morgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef OA het volgende:
Ah, jij bent in Roermond geweest!![]()
Hoe staat het met je hoofd?![]()
TG?![]()
quote:
Ik moet toch een aangrijpingspunt vindenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
135 euro betalen voor spareribs en herrie op de achtergrond
Geen ribjes van Nol's nee. Misschien dat iemand anders zich nu geroepen voelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef covie het volgende:
Dus geen spare-ribjes meer op lowlands ...
Nu vind ik het niet zo erg dat ik niet ben gegaan
Waarheen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. En euh ja vanavond prolly wel TG. Ook mijn koffer nog inpakken voor de vakantie. We vertrekken morgen
Het ouderlijk dorp van JD. Weekje op huis van de schoonouders passen.quote:
billabong heeft wel chille kleren af en toe jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een tas van Zoo Yorken 2 broeken. Een baggy trouser van Billabong
. En een wat toffere voor mijn werk van H&M.
Mja d'r hingen best puicke dingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
billabong heeft wel chille kleren af en toe ja
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ging dan ook altijd gratis!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
135 euro betalen voor spareribs en herrie op de achtergrond
nu al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eten koken trouwens. Bis Spater!
roeahmond is mij alleen te ver boeken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja d'r hingen best puicke dingen.
vroeg etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eten koken trouwens. Bis Spater!
Ik ookquote:
ha JDquote:
Valt best mee als je er van uit gaat dan een concert van 2 uur normaal tenminste ¤40 kost.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha JD
Ja, dan is het wel te doen idd.
Maar ik weiger er zulks een knaken voor neer te deponeren.
ik heb de line-up gezien, en die is niet bepaald om over naar huis te schrijven als je 't mij vraagt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef covie het volgende:
[..]
Valt best mee als je er van uit gaat dan een concert van 2 uur normaal tenminste ¤40 kost.
dan moet je eerst een powernap gaan doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
Ik ga vanavond denk ik in mijn remi zuipen want iedereen is weg.
En dan ga ik dat vertaalde mailtje van Frutsel nog een keer lezen.
Volgens mij ben ik na 2 covie's al dronken want ik ben hartstikke moe.
Die ga ik vragen voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
hoor ik daar iemand brute citroen zeggen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Halloquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
ha JD
Ja, dan is het wel te doen idd.
Maar ik weiger er zulks een knaken voor neer te deponeren.
Als ik een powernap ga doen dan wordt ik hoogstwaarschijnlijk morgen rond de middag wakker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet je eerst een powernap gaan doen.
en dan covies zuipen.
Je mag ook bij mij komen zuipen
dan zou ik in dat geval ook niet gaan idd, klare zaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Hallo.
Tja, qua line-up is het me dit jaar inderdaad ook al dat geld niet waard. Paar toffe dingen wel hoor. Maar ik ga volgend voorjaar wel weer naar Groezrock voor half dat geld met meer toffe bands (en Belgisch bier).
Lowlands was altijd tof omdat ik er een paar uurtjes werkte en in ruil daarvoor gratis kon rondhangen, maar ja, dit jaar niet meer dus.
Godver dat lijkt me toch zo cool om in te vlammenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als we dan met dure cabrio's gaan smijten, doe mij deze dan maar:
[afbeelding]
ik zou er ook echt graag een keer in rijden, die F430quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Godver dat lijkt me toch zo cool om in te vlammen
Maar deze is ook wel leuk:
[afbeelding]
Ben jij wel lief geweest meisje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef covie het volgende:
[..]
wow die is al helemaal mooi![]()
die ga ik vragen voor sinterklaas
brera.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:41 schreef covie het volgende:
[afbeelding]
http://www3.autokopen.nl/nieuw/media/thumb480/073750a.jpg
Wow daar weil ik ook wel in rijden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Godver dat lijkt me toch zo cool om in te vlammen
Maar deze is ook wel leuk:
[afbeelding]
Nee sorry daar krijg ik het nou niet echt warm vanquote:
vrouwen/homo/kappers auto's.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee sorry daar krijg ik het nou niet echt warm van
Die vind ik iets te 'bol'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
brera.
Er is een veeeeel mooiere nieuwe alfa
Alfa 8c ofzo is dat.
Deze zijn ook 50.000 daar kan je ngo een keer een lening voor afslutenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee sorry daar krijg ik het nou niet echt warm van
Ik heb btw het mooie model van de 2!quote:
mijn 5k cabrioquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef covie het volgende:
[..]
Deze zijn ook 50.000 daar kan je ngo een keer een lening voor afsluten![]()
Neeheee.... niet die linker...quote:
quote:
Oh maar dan komt het niet eens in de buurt van een cabrioquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Neeheee.... niet die linker...![]()
Das het oude model...![]()
danku, dankuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef covie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt wel coole auto's
![]()
![]()
![]()
Ik zag overigens een golf cabrio gisteren die vind ik echt TE lelijk.
Die nieuwe renault megane cabrio vind ik ook wel leuk, beter dan de niet-cabrio-megane.
die onderste is geen tuning bak hoor, die koop je gewoon zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef covie het volgende:
Ik hou niet zo van die tuning bakken.
Maar nou ja, het is wel mooi, maar toch ook niet.
Zo is mijn Saxo ook, alleen dan grijs en zonder zulke velgen....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik leipe saxo's
Net als de 106
[afbeelding]
Oh ok...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die onderste is geen tuning bak hoor, die koop je gewoon zo.
Ok, er zitten wat 'booskijkers' op, maar die zou ik eraf mollen.
voor de rest is ie standaard.
Ik hou ook niet van tuning
piepklein spoilertje, maar bij het model zit dat er standaard op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef covie het volgende:
[..]
Oh ok...
Zit daar nou achterop ook een spoiler of is dat een balkonrand????? [afbeelding]
Eendquote:
Ok dat is wel leuk, maar ik zou wel dat spoilertje er af halen als dat kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
piepklein spoilertje, maar bij het model zit dat er standaard op.
Dit is dan wel de 106 rallye versie, wat een kale wagen is met veel pk
sportkarretje zeg maar
die is dichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef OA het volgende:
We moeten trouwens nog eens ons Wasp topic volspammen!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Wasp #2. Niet te verwarren met Waspik.
Ik schrok al....quote:
keurig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik schrok al....
Dacht even dat #2 was dicht gegooid....![]()
Gelukkig niet!![]()
Ik ga naar huis![afbeelding]
Heb m'n werk netjes afgekregen!![]()
Latur!![]()
*Pleister opdoet.quote:
Kijk daar heb ik nog iets aanquote:
Praat misschien wat lastig.. maar daar moet je niet op letten.quote:
Mensen verstaan mij sowieso vaak lastig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Praat misschien wat lastig.. maar daar moet je niet op letten.
slapen...nu....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef crossover het volgende:
Wel okay
Ik ga zo ff slapen denk ik
Hoe is het met jou?
WAT ZEG JE?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Mensen verstaan mij sowieso vaak lastig.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:21 schreef OA het volgende:
Net in de file gestaan...![]()
Een debiel van Rijkswaterstaat vond het blijkbaar leuk om op de A15, de rechterrijstrook over een flink stuk af te sluiten, terwijl er niets aan de hand was....Nog geen wagen met pech op de vluchtstrook...
![]()
Hier!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:28 schreef OA het volgende:
Top Gear!![]()
Kuukje, waar blijf je?[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Maar de tv staat in de kamer hiernaast. Wat nu?
Nou je doet het goed hoor. Want ik heb geen zin in TV. Maar stiekem wil ik ook wel graag slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:53 schreef OA het volgende:
Dat is een onhoudbare situatie...
Of hier SC'en of met JJ JD in de andere kamer kijken.... Ik vrees dat ik aan het kortste eind trek...![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou je doet het goed hoor. Want ik heb geen zin in TV. Maar stiekem wil ik ook wel graag slapen.
Veldmuis. Veuls te gezellig dat Breda topic.quote:
Ah, dus eigenlijk houdt Veldmuis je hier?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis. Veuls te gezellig dat Breda topic.
Ja want jij post niet zo hard door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef OA het volgende:
Ah, dus eigenlijk houdt Veldmuis je hier?!![]()
Nog 10 minuutjes ofzo....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, is het al bijna afgelopen? Dan weet ik wanneer ik JD ongeveer hier kan verwachten.
Ik kijk ook TG!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja want jij post niet zo hard door.
Nee, vanaf de bank!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar vanaf je pc stoel. Toch?
Mijne naar 53 ofzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Ah, m'n postgemiddelde per dag is gestegen naar 16.
Ja maar jullie nieuwelingen zijn sick fucks. Jullie posten kneiterhard.quote:
Look who's talking....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar jullie nieuwelingen zijn sick fucks. Jullie posten kneiterhard.
Da's zo'n film!!quote:
quote:
Nog nooit gezien, dus dat weet ik niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Wel een schijtfilm trouwens.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar iedereen moet deze toch gezien hebben. Deel van je opvoeding enzo.
Goed zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef OA het volgende:
Ik zal het morgen tegen m'n ouders zeggen...
Nee, zie OP!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef h.jolles het volgende:
Ís dit de GS-slowchatreeks eigenlijk? Het ging net dicht...
als je de nodige bakkies leut achteroverslaat zit je hier in ieder geval (ook) goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef h.jolles het volgende:
Dank!quote:
De Lounge is weer open in een nieuw deel dat je al hebt gevonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef h.jolles het volgende:
...... ik ga maar eens pitten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef Kuukske het volgende:
Dus....
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:02 schreef Sander170 het volgende:
Zo jullie vasteNachtWachtis weer actief op Fok!:W
Weer terug van vakantie, een goedenacht nog voor iedereen op Fok!:W
Zo kunnen we weer.*O*
Probleem: wij, de burgerlijke suftrutten komen 's nachts niet op fokquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:02 schreef Sander170 het volgende:
Zo jullie vaste NachtWacht is weer actief op Fok!![]()
Weer terug van vakantie, een goedenacht nog voor iedereen op Fok!![]()
Zo kunnen we weer.![]()
Veel plezier in je remi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 05:31 schreef Sander170 het volgende:
Morgennacht ben ik hier weer rond 3 uur, tot dan, trusten allemaal.
![]()
![]()
good morning kuukskequote:
Dat staat prima beschreven in het topic.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:18 schreef cablegunmaster het volgende:
good morning kuukske![]()
Vroeg me eigenlijik af wat moet er eigenlijk nog gebeuren aan het huis?
komt op neer dat alles gedaan is ongv, behalve de gordijnen ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat staat prima beschreven in het topic.
Juist.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:23 schreef cablegunmaster het volgende:
komt op neer dat alles gedaan is ongv, behalve de gordijnen ??
en de keuken ^^![]()
mn familie vroeg me vandaag of ik zin had in walibi world, ik had 2 keuzesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
Mogge koffieen vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen!![]()
Redacted
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 17 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 258 eer-ik
004. 215 Kuukske
016. 116 OA
030. 091 Papierversnipperaar
036. 085 covie
036. 085 crossover
042. 075 JortK
057. 062 Frutsel
061. 060 Jo0Lz
071. 055 BrandX
125. 038 Pheno
163. 033 juon_jacket1
Valt niet tegen, voor een avondjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:33 schreef OA het volgende:
haha ik sta er niet tussen mss morgen welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:33 schreef OA het volgende:
Whehe... jij hebt echt je best gedaan...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Valt niet tegen, voor een avondje.
Juist. Meestal sta ik er niet in op zaterdag en soms op zondag...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
haha ik sta er niet tussen mss morgen welmaar vnadaag niet ^^
heel erg apart maarja ^^ soms ben ik op fok.nl soms heb je het druk en soms wil je gewoon ff niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Juist. Meestal sta ik er niet in op zaterdag en soms op zondag...
Dus ik stop nu maar weer met posten, anders blijkt morgenochtend dat ik heb gelogen...![]()
HFquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ga maar eens op vakantie.
Tot volgende week.
fijne vakantie koekskequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ga maar eens op vakantie.
Tot volgende week.
Nou, het is gelukt hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
hahha lok hem hierheen ^^ MUHahahaha......
goed ik zoek een niewue ipod van 80 gbquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, het is gelukt hoorAls mijn koffie op is ga ik wel boodschappen doen, ik moet een nieuwe netwerk kaart hebben.
![]()
Hoe is het hier verder?
ok eerik , ik ben benieuwd wat vin jij een goed alternatiefquote:
ik ben kieskeurigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef BrandX het volgende:
overigens is die w wat duurder met 30 gig, dan de gewone met 60 gig, maar de W heeft dan ook een groter beeldscherm
geluid- en beeldkwaliteit is overigens prima.
edit: kijk en vergelijk: kieskeurig
nah die website bied me niet genoeg infoquote:
daarvoor moet je sowieso in DIG zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ok eerik , ik ben benieuwd wat vin jij een goed alternatiefik zoek namelijk een mp3 speler welk topic moet ik wezen
? Zoveel mogelijk functies bedrag 400 euro a 450 eurie
moet minstens vid en mp3 kunnen spelen
min 20 gb.
welk forum moet ik dan wezen om daar zo'n topic aan te maken ?
nah ik zat voor de lol een 60gb te zoekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:24 schreef BrandX het volgende:
heb je de tabbladen reviews en informatie wel aangeklikt
hoeveel meer info wil je hebben
gebruikersvriendelijker is bullshit, want de interface is exact hetzelfdequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:06 schreef BrandX het volgende:
allebei heten ze Zen Vision, alleen de bovenste heeft een W erachter. En ja, allebei video.
Alleen de bovenste is geloof ik voor max 30gb te krijgen. de onderste 100% bzeker met 60gig.
heb zelf zo'n ding en ben er echt megasuper tevreden over. Beats iPod op alle fronten, veel gebruiksvriendelijker, mooier en tig keer stabieler (iPod moest ik om de zoveel keer weer een harde reset geven)
ik heb 'm nu 3 jaar ofzo, en max 1 keer per jaar moeten resetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
naja, over die harde resets hoor ik veel mensen klagen. Maar je moet het zelf bekijken natuurlijk
vertelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gebruikersvriendelijker is bullshit, want de interface is exact hetzelfde
En mooier is een kwestie van smaak, een ding dat ik wel weet, is dat er meer functies op zo'n zen zitten.
met gebruiksvriendelijker bedoel ik in de zin dat je niet bijna gedwongen wordt i-tunes te gebruiken, en het overzetten via i-tunes tig keer langer duurt dan via winamp.quote:Opzaterdag 18 augustus 2007 14:29schreef eer-ik het volgende:
[..]
gebruikersvriendelijker is bullshit, want de interface is exact hetzelfde:D
En mooier is een kwestie van smaak, een ding dat ik wel weet, is dat er meer functies op zo'n zen zitten.
ik weet enkel dat er meer functies opziten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vertelals je het mij vraagt zie ik 2 mp3 spelers met video functies
1 met een groter scherm een ander met een kleiner scherm maar gaat langer mee, en heeft mss jaarlijks een opschoon beurt nodig.
wat is er beter aan de zen behalve een groter scherm * maakt ff van de ksc een mini dig plekje)
Ben ook weer net wakkerquote:
Oooh Leffe bieren zijn het lekkerst, uiteraard moet je die in je koelkast hebben liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef BrandX het volgende:
goedenacht........................................
ik ben zoooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwww droniken........................
heeeeeel lang geledendat ik dat was.
wat is leffe toch lekkerrrrr
leffe triple rulezzzz, maar is best heavy als je al maanden niet echt gedronken hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oooh Leffe bieren zijn het lekkerst, uiteraard moet je die in je koelkast hebben liggen._O_
Koffie en Leffe.*;
Precies...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
leffe triple rulezzzz, maar is best heavy als je al maanden niet echt gedronken hebt
even indrinken voor de vakantie heet dat
quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
Moet je kijken wat er net uit m'n senseo kwam
[afbeelding,link]
Ik was al wakker, maar was wat aan het gamenquote:Op zondag 19 augustus 2007 08:52 schreef crossover het volgende:
Zo hee ben ik de eerste van deze ochtend
Ik ben dan ook wel erg vroeg wakker![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 18 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
027. 079 cablegunmaster
107. 039 Papierversnipperaar
181. 026 BrandX
211. 023 crossover
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:31 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] goedemorgen!!!
Ik voel me minder brak dan verwacht![]()
Oh ja, de reden van het dronken zijn gisteravond: Een goede vriendin van mij is gisteren bevallen van een gezonde dochter!!!
en dat is een soort medisch wonder, na jaren bezig zijn geweest, ingeplantte embryo's, weer er uit gehaald weer teruggezet en natuurlijk ging dat ook een paar keer mis incl. aborteren en dus een spannende zwangerschap (twas de vraag of het met de bevalling helemaal goed zou gaan) is het dan eindelijk helemaal gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]![]()
[afbeelding][afbeelding]Vera, welkom in deze wondere wereld
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |