Staart optillen en je hand erinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Bierik het volgende:
Hoi.
Ik heb een hele chille hond, die altijd overal mee speelt.
Nou had ik laatst m'n telefoon op de grond gegooid omdat ik er gek van werd en toen ging ik weg.
Toen ik klaar was met de boodschappen, kwam ik weer terug, en kon ik 'm niet meer vinden.
Effe gebeld met de huistelefoon, en nou gaat ie over in mijn hond
Wat moet ik hiermee doen?
Kan ik 'm er gemakkelijk uithalen? of moet ik echt naar zo'n dierendokter?
dan had ik ook geen riem meer nodigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jammer, je had hem anders met die oordopje er weer uit kunnen trekken. Wel makkelijk als je je hond kwijt bent trouwens
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jammer, je had hem anders met die oordopje er weer uit kunnen trekken. Wel makkelijk als je je hond kwijt bent trouwens
ja, weet je wat dat kost!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef OA het volgende:
Mja...Ben benieuwd of dat door het darmkanaal past....
![]()
Aan de andere kant... het is er ook ingegaan...
Wellicht verstandig om even de dierenarts te raadplagen...![]()
Nou dan had je twee problemen in een keer opgelostquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Bierik het volgende:
[..]
dan had ik ook geen riem meer nodig
quote:
ik ga zoeen ding toch niet verzekerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben je bang om je no claim op je dierenverzekering kwijt te raken
nah, anders haal ik wel een prepaid telefoon, en bind ik die hond om een boom in het park.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een hond, dus zorg er ook voor!![]()
Wel op een plek waar niemand hem vind he ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
nah, anders haal ik wel een prepaid telefoon, en bind ik die hond om een boom in het park.
Doe ff normaal man!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
nah, anders haal ik wel een prepaid telefoon, en bind ik die hond om een boom in het park.
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel op een plek waar niemand hem vind he ?
ehm, een dag of 4...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ff normaal man!![]()
Hoe lang zit dat ding er al in trouwens? Je zegt "laatst"...
Wat? Dan neemt iemand anders 'm toch? Markt van vraag en aanbod!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ff normaal man!![]()
Hoe lang zit dat ding er al in trouwens? Je zegt "laatst"...
Ah, da's wel een puik ding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef JortK het volgende:
O en dit is dan trouwens ook wel wat voor je:
[TK / TR] LG Prada
Dag of 4 als niemand beltquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe lang gaat die batterij mee eigenlijk?
zo is het maar net henkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Wat? Dan neemt iemand anders 'm toch? Markt van vraag en aanbod!
tvquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
Je kijkt teveel televisieseries, hierin zag ik laatst precies hetzelfde voorval.
Nee, gewoon in F&F.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef GambitRS2 het volgende:
Dit hoort zeker weten niet in onzin thuis??
Dat is ook nog wel een optie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet zo onaardig he
Maar waarom voer je die hond gewoon geen laxeer pillen?
dan moet ik dat van binnenuit de hond regelen op een of andere manier, want daar zit de camera nu in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:18 schreef dekilo het volgende:
maak er een filmpje van als de tel overgaat in de hond.
Lachen joh...............
Waar de hond geen bereik heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel op een plek waar niemand hem vind he ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Waar de hond geen bereik heeft![]()
Bluetoothquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef Bierik het volgende:
[..]
dan moet ik dat van binnenuit de hond regelen op een of andere manier, want daar zit de camera nu in.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:29 schreef bredabounce het volgende:
Bierik, je bent een hork!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Bierik het volgende:
Hoi.
Ik heb een hele chille hond, die altijd overal mee speelt.
Nou had ik laatst m'n telefoon op de grond gegooid omdat ik er gek van werd en toen ging ik weg.
Toen ik klaar was met de boodschappen, kwam ik weer terug, en kon ik 'm niet meer vinden.
Effe gebeld met de huistelefoon, en nou gaat ie over in mijn hond :'(
Wat moet ik hiermee doen?
Kan ik 'm er gemakkelijk uithalen? of moet ik echt naar zo'n dierendokter?
Hey, goeie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef PeZu het volgende:
WELKE BELTOON HEB JE?
EN GAAT IE OOK HARDER ALS JE VIA ZIJN BEK LUISTERT?
![]()
![]()
![]()
ja geef ff antwoord dan, wele beltoon heb jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:38 schreef Bierik het volgende:
[..]
Hey, goeie!
Ga ik eens even luisteren
Ik heb nu killing in the name of van RATMquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geef ff antwoord dan, wele beltoon heb je![]()
Who let the dogs outquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geef ff antwoord dan, wele beltoon heb je![]()
zomg,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ik heb nu killing in the name of van RATM
Kan wel brute knaken ermee verdienen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg,
ga naar lowlands en laat je hond zingen voor veel geld![]()
![]()
![]()
WHOEF WHOEF-WHOEF-WHOEFquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef Bierik het volgende:
[..]
zoals het hoort alleen newbies dat doen.
waarmee? zijn telefoon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef RuttieQ het volgende:
Kan je geen filmpje van je hond maken terwijl jij m belt als bewijs... ?![]()
zou het echt johquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef weasel85 het volgende:
vraag buren om een camera ? lekker simpel.. mensen zat in je straat die een mobiel met camera hebben hro
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:![]()
[..]
weet je wat een nieuwe telefoon kost?!
Laat me raden, je ringtone is een miauwende kat......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef PeZu het volgende:
WELKE BELTOON HEB JE?
EN GAAT IE OOK HARDER ALS JE VIA ZIJN BEK LUISTERT?
![]()
![]()
![]()
En dan gaat Alberto zo de park checken en vind je hond. Gaat ie erop staan springen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
Wablief?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bedrogen?
Ik heb trouwens een golden dalmatier met roze stippen
Een kruising tussen een dalmatier, een golden retriever en een flamingo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bedrogen?
Ik heb trouwens een golden dalmatier met roze stippen
Me doggie kon het niet laten om in het bos in de vijver te springen om daana achter in de auto een dikke rode stift kapot te bijten en over de stift te rollen wat dus resulteerde in grote rode/roze vlekkenquote:
Omfgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me doggie kon het niet laten om in het bos in de vijver te springen om daana achter in de auto een dikke rode stift kapot te bijten en over de stift te rollen wat dus resulteerde in grote rode/roze vlekkenover zijn hele lichaam
Oja en me achterbank heeft nu een leuk kleurmotief
tjek die kk stylz vloerbedekkingquote:
that reminds me ik moet ook nog kunstgras halen voor mijn balkonyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das me dakbedekking van me dakterras![]()
Maar Pezu is lief_!
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Bollepluis het volgende:
heb je de trilfunctie ook aanstaan?
Is dit de eerste hond die doet aan automutilatie? Schopje R&P?quote:
Misschien heeft de hond zelf wel de telefoon uitgezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Bierik, is je batterij al leeg, of kan je je hond nog steeds bellen?![]()
Ik heb 'm gister even aan de oplader gehangenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Bierik, is je batterij al leeg, of kan je je hond nog steeds bellen?![]()
Zaterdag wel effe, toen werd ie gek van al dat gebelquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien heeft de hond zelf wel de telefoon uitgezet
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister even aan de oplader gehangen
Bierik, je hebt echt een leuk topic gemaakt, maar het wordt steeds ongeloofwaardiger...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Bierik het volgende:
[..]
Zaterdag wel effe, toen werd ie gek van al dat gebel
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Bierik, je hebt echt een leuk topic gemaakt, maar het wordt steeds ongeloofwaardiger...[afbeelding]
als je goed had opgelet, had je geweten dat ik gewoon Killing in the name of aan had staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef Reemy het volgende:
heeft je telefoon de trilfunctie aanstaan?![]()
das vast voor mijn tijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Bierik het volgende:
[..]
als je goed had opgelet, had je geweten dat ik gewoon Killing in the name of aan had staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |