Wablief?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bedrogen?
Ik heb trouwens een golden dalmatier met roze stippen
Een kruising tussen een dalmatier, een golden retriever en een flamingo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bedrogen?
Ik heb trouwens een golden dalmatier met roze stippen
Me doggie kon het niet laten om in het bos in de vijver te springen om daana achter in de auto een dikke rode stift kapot te bijten en over de stift te rollen wat dus resulteerde in grote rode/roze vlekkenquote:
Omfgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me doggie kon het niet laten om in het bos in de vijver te springen om daana achter in de auto een dikke rode stift kapot te bijten en over de stift te rollen wat dus resulteerde in grote rode/roze vlekkenover zijn hele lichaam
Oja en me achterbank heeft nu een leuk kleurmotief
tjek die kk stylz vloerbedekkingquote:
that reminds me ik moet ook nog kunstgras halen voor mijn balkonyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das me dakbedekking van me dakterras![]()
Maar Pezu is lief_!
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Bollepluis het volgende:
heb je de trilfunctie ook aanstaan?
Is dit de eerste hond die doet aan automutilatie? Schopje R&P?quote:
Misschien heeft de hond zelf wel de telefoon uitgezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Bierik, is je batterij al leeg, of kan je je hond nog steeds bellen?![]()
Ik heb 'm gister even aan de oplader gehangenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Bierik, is je batterij al leeg, of kan je je hond nog steeds bellen?![]()
Zaterdag wel effe, toen werd ie gek van al dat gebelquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien heeft de hond zelf wel de telefoon uitgezet
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister even aan de oplader gehangen
Bierik, je hebt echt een leuk topic gemaakt, maar het wordt steeds ongeloofwaardiger...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Bierik het volgende:
[..]
Zaterdag wel effe, toen werd ie gek van al dat gebel
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Bierik, je hebt echt een leuk topic gemaakt, maar het wordt steeds ongeloofwaardiger...[afbeelding]
als je goed had opgelet, had je geweten dat ik gewoon Killing in the name of aan had staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef Reemy het volgende:
heeft je telefoon de trilfunctie aanstaan?![]()
das vast voor mijn tijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Bierik het volgende:
[..]
als je goed had opgelet, had je geweten dat ik gewoon Killing in the name of aan had staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |