Hey, goeie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef PeZu het volgende:
WELKE BELTOON HEB JE?
EN GAAT IE OOK HARDER ALS JE VIA ZIJN BEK LUISTERT?
![]()
![]()
![]()

ja geef ff antwoord dan, wele beltoon heb jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:38 schreef Bierik het volgende:
[..]
Hey, goeie!
Ga ik eens even luisteren

Ik heb nu killing in the name of van RATMquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geef ff antwoord dan, wele beltoon heb je![]()

Who let the dogs outquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geef ff antwoord dan, wele beltoon heb je![]()

zomg,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ik heb nu killing in the name of van RATM

Kan wel brute knaken ermee verdienen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg,
ga naar lowlands en laat je hond zingen voor veel geld![]()
![]()
![]()

WHOEF WHOEF-WHOEF-WHOEFquote:

quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef Bierik het volgende:
[..]
zoals het hoort alleen newbies dat doen.

waarmee? zijn telefoon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef RuttieQ het volgende:
Kan je geen filmpje van je hond maken terwijl jij m belt als bewijs... ?![]()

zou het echt johquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef weasel85 het volgende:
vraag buren om een camera ? lekker simpel.. mensen zat in je straat die een mobiel met camera hebben hro

quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:![]()
[..]
weet je wat een nieuwe telefoon kost?!

Laat me raden, je ringtone is een miauwende kat......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef PeZu het volgende:
WELKE BELTOON HEB JE?
EN GAAT IE OOK HARDER ALS JE VIA ZIJN BEK LUISTERT?
![]()
![]()
![]()

En dan gaat Alberto zo de park checken en vind je hond. Gaat ie erop staan springen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef Bierik het volgende:
[..]
nah, anders haal ik wel een prepaid telefoon, en bind ik die hond om een boom in het park.

Wablief?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bedrogen?
Ik heb trouwens een golden dalmatier met roze stippen

Een kruising tussen een dalmatier, een golden retriever en een flamingo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bedrogen?
Ik heb trouwens een golden dalmatier met roze stippen

Me doggie kon het niet laten om in het bos in de vijver te springen om daana achter in de auto een dikke rode stift kapot te bijten en over de stift te rollen wat dus resulteerde in grote rode/roze vlekkenquote:

Omfgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me doggie kon het niet laten om in het bos in de vijver te springen om daana achter in de auto een dikke rode stift kapot te bijten en over de stift te rollen wat dus resulteerde in grote rode/roze vlekkenover zijn hele lichaam
Oja en me achterbank heeft nu een leuk kleurmotief

tjek die kk stylz vloerbedekkingquote:

that reminds me ik moet ook nog kunstgras halen voor mijn balkonyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das me dakbedekking van me dakterras![]()
Maar Pezu is lief_!

Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Bollepluis het volgende:
heb je de trilfunctie ook aanstaan?

Is dit de eerste hond die doet aan automutilatie? Schopje R&P?quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |