abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52605566
WANBELEID
AFC AJAX
pi_52605571
Goede opstelling Marco. Vooral 4-3-3 blijven spelen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52605576
MARCO.....VAN BASTEN!!! RATATATATA BOEM BOEM BOEM....MARCO.........VAN BASTEN!!!
pi_52605602
Stenigen en martelen bij thuiskomst. Samen met KeSSler.
pi_52605603
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:25 schreef BonJovi het volgende:
WANBELEID
KNJB hé
pi_52605613
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Van Bronckhorst als centrale middenvelder ja.
Ja en Seedorf passeren.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52605625
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Stenigen en martelen bij thuiskomst. Samen met KeSSler.
pi_52605665
Godverdomme, ligt de competitie binnenkort ook nog eens stil voor dit Nederlands Elftal. Een week geen voetbal.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:29:20 #109
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_52605736
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja en Seedorf passeren.
Ja en De Zeeuw de voorkeur geven boven Van Bommel.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_52605806
quote:
"In het huidige voetbal zijn er gewoon geen kleine landen meer. Zwitserland moet je ook zeker niet onderschatten. De Jodelmentaliteit zit er daar al bij de jonge jongens in. Ik ben er daardoor ook niet zeker van dat we winnen."
Die malle Marco
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52605813
v. Basten
Haleloeja
pi_52605841
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat een ellende
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:31:57 #113
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52605853
Laat v. Basten alsjeblieft optyfen naar Ajax, waar ie thuishoort.
pi_52605886
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Die malle Marco

Maar ehm ik verwacht wel wat van Zwitserland hoor komend EK. die ploeg gaat wel wat laten zien...
pi_52605922
Rustig aan he
AFC AJAX
pi_52605946
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Laat v. Basten alsjeblieft optyfen naar Ajax, waar ie thuishoort.
Aub niet zeg
pi_52605964
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef Longmen het volgende:

[..]

Maar ehm ik verwacht wel wat van Zwitserland hoor komend EK. die ploeg gaat wel wat laten zien...
Ja, dat zal Marco zo ook wel roepen. Kom op, met dit elftal moet je toch van Zwitserland winnen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:35:08 #118
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_52606003
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het is ook geen slechte ploeg, met het thuisvoordeel kunnen ze best de halve finale of zo halen. Maar dat doet niets af aan de achterlijke opstelling van Van Basten.
pi_52606027
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ja, dat zal Marco zo ook wel roepen. Kom op, met dit elftal moet je toch van Zwitserland winnen.
Met dit elftal niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52606101
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Getuige mn reacties hierboven ben ik ook niet zo te spreken over met name de opstelling. Maar ik hecht weinig waarde aan deze nederlaag. Bedenk je dit even:
-Zwitserland speelt thuis en geen kwalificaties
-De Nederlandse spelers staan aan het begin van de competitie en een aantal bij nieuwe clubs

Dus voor een nieuw oordeel over van B kijk ik liever naar Bulgarije Laten we hopen dat hij dan een fatsoenlijk middenveld neerzet...
pi_52606116
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met dit elftal niet.
Als je het tegenover de Zwiters zet dus echt wel. Maar met deze bondscoach win je gewoon niet.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:37:34 #122
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52606125
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Want?
Het is deze topic... Iemand fout corrigeren
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52606143
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met dit elftal deze speelwijze niet.
pi_52606172
En maar stoicijns blijven kijken. Oetlul, je hebt gewoon geen flauw benul wat je aan doen bent. Of waar dit elftal mee bezig is

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52606175
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Als je het tegenover de Zwiters zet dus echt wel. Maar met deze bondscoach win je gewoon niet.
De Zeeuw en Jaliens zouden bij Zwitserland nog niet eens op de bank mogen zitten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52606182
Van Basten.

Niet veel van de wedstrijd gezien maar het zal wel niet best zijn geweest
pi_52606196
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef Longmen het volgende:

[..]

Getuige mn reacties hierboven ben ik ook niet zo te spreken over met name de opstelling. Maar ik hecht weinig waarde aan deze nederlaag. Bedenk je dit even:
-Zwitserland speelt thuis en geen kwalificaties
-De Nederlandse spelers staan aan het begin van de competitie en een aantal bij nieuwe clubs

Dus voor een nieuw oordeel over van B kijk ik liever naar Bulgarije Laten we hopen dat hij dan een fatsoenlijk middenveld neerzet...
Ja tuurlijk, het scheelt me ook niks dat ze een oefenwedstrijd verliezen, als ze zich maar kwalificeren. Maar je moet gewoon winnen van Zwitserland.
pi_52606227
quote:

[..]

Inderdaad, gisteren hadden we het nog over de kwaliteit die we op het middenveld konden hebben. Stelt die droplul De Zeeuw en V. Bronckhorst op en Van Persie op zijn geliefde linkerflank en Van der Vaart vast geplakt aan de rechter zijlijn.
pi_52606254
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

De Zeeuw en Jaliens zouden bij Zwitserland nog niet eens op de bank mogen zitten.
Ik ben niet helemaal thuis in het Zwitserse voetbal hoor, en het is ook belachelijk dat die twee erbij zitten, maar Nederland heeft toch echt wel een betere selectie. Maar een Senderos acht ik inderdaad wel beter dan die Jaliens.
pi_52606270
Ach, het kan altijd nog erger.

Hungary 3 - 1 Italy
pi_52606302
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef trepper het volgende:

Hungary 3 - 1 Italy
Noorwegen Argentinie 2-1
Carew
pi_52606331
Wat een makkelijke kritiek hier weer. Het is helemaal niet belachelijk dat De Zeeuw en Jaliens erbij zitten.
Als ze op hun vertrouwde positie spelen zijn ze goed.

Van Basten maakt alleen rampopstellingen die de kwaliteit van dit Nederlands elftal compleet verkloten. Daar kunnen Jaliens en De Zeeuw weinig aan doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52606363
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal thuis in het Zwitserse voetbal hoor, en het is ook belachelijk dat die twee erbij zitten, maar Nederland heeft toch echt wel een betere selectie. Maar een Senderos acht ik inderdaad wel beter dan die Jaliens.
Maar ik reageerde op iemand die beweerde dat dit elftal van Zwitserland hoort te winnen. Daar ben ik het beslist niet mee eens.
pi_52606395
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef trepper het volgende:

Hungary 3 - 1 Italy
Daarom, vergeten dit en snel. we weten inmiddels 21 topics hoe van B is.
Lichtpuntje was Babel en het selectiebeleid van Marco (in eerste instantie geen Landzaat, wel Seedorf en Nistelrooy etc.)
pi_52606431
quote:

[..]

en Argentinie had ook van Zwitserland moeten winnen gezien het materiaal, en Frankrijk had ook van Zwitserland moeten winnen gezien het materiaal. Maar beiden deden het ook niet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52606479
Hoe afgebrand zouden coaches als Dick Advocaat e.d worden!
En ons Marco'tje mag braaf 'bouwen' (al 3 jaar!!) aan een elftal voor het EK 2008!

Nou.. het lijkt echt nergens op. De basisopstelling is onzekerder dan ooit in de Nederlandse geschiedenis...

Ontslaan die grappenmaker!
pi_52606483
Aargh het is een oefen duel hopelijk gaat van Basten dit managen
AFC AJAX
pi_52606486
Na vanavond mag hij opdonderen.
pi_52606533
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Na vanavond mag hij opdonderen.
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:46 schreef BonJovi het volgende:
Aargh het is een oefen duel hopelijk gaat van Basten dit managen
!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:49:53 #140
11102 knep
Mountainfreak
pi_52606597
pi_52606665
Trouwens wat is van Basten toch een eikel ook he. Hele tijd loopt ie te zeiken, vennegoor is mijn pinchitter die gaat altijd mee. Staan ze een keer achter, brengt ie hem niet eens in
pi_52606836
Verliezen kan en het 2e deel van de eerste helft vond ik best aardig. Tweede helft na alle wissels was gewoon slecht. Wat ik echt een grote fout vind van MvB is dat hij Vennegoor niet brengt. Dit was het moment voor een pinchitter. Waarom neem je hem dan mee ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52606969
Marco van Basten
Spiegelgracht 389-A
1017 JS Amsterdam

t.a.v. de heer Kesler
Industriestraat 550
7553 CW, Hengelo

Amsterdam, 22 augustus 2007

Geachte heer Kesler,

Hierbij bevestig ik ons gesprek van 21 augustus jongstleden waarin ik u heb meegedeeld dat ik Oranje, bij eventueel verlies, wil verlaten.

Ik zeg hierbij de overeenkomst op, met naleving van de contractuele opzeggingstermijn van 2 maanden. Mijn contract zal hiermee aflopen op 31 oktober 2007.

[optioneel: Ik wil graag benadrukken dat ik sinds mijn aantreden bij Oranje met veel plezier heb gewerkt in een prettige werksfeer met fijne collega's. Maar zoals ik u al in het voornoemde gesprek heb verteld, krijg ik het niet voor elkaar om van de jonge spelers een team te maken.

Ik wil u bedanken voor de leerzame tijd die ik heb gehad bij Oranje en ik wens u en Oranje een succesvolle toekomst toe. Wellicht komen wij elkaar nog ooit in een andere omstandigheid tegen.]

Met vriendelijke groet,

Marco van Basten
pi_52607005
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:00 schreef DouweEgbert het volgende:
Marco van Basten
Spiegelgracht 389-A
1017 JS Amsterdam

t.a.v. de heer Kesler
Industriestraat 550
7553 CW, Hengelo

Amsterdam, 22 augustus 2007

Geachte heer Kesler,

Hierbij bevestig ik ons gesprek van 21 augustus jongstleden waarin ik u heb meegedeeld dat ik Oranje, bij eventueel verlies, wil verlaten.

Ik zeg hierbij de overeenkomst op, met naleving van de contractuele opzeggingstermijn van 2 maanden. Mijn contract zal hiermee aflopen op 31 oktober 2007.

[optioneel: Ik wil graag benadrukken dat ik sinds mijn aantreden bij Oranje met veel plezier heb gewerkt in een prettige werksfeer met fijne collega's. Maar zoals ik u al in het voornoemde gesprek heb verteld, krijg ik het niet voor elkaar om van de jonge spelers een team te maken.

Ik wil u bedanken voor de leerzame tijd die ik heb gehad bij Oranje en ik wens u en Oranje een succesvolle toekomst toe. Wellicht komen wij elkaar nog ooit in een andere omstandigheid tegen.]

Met vriendelijke groet,

Marco van Basten
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:09:04 #145
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52607239
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

woensdag 22 augustus 2007 @ 23:33:15 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52607966
Zo slecht was het toch ook weer niet?

Feit is wel dat je niet met zekerheid kunt zeggen dat NL zich plaatst voor het EK, ook van Bulgarije (thuis) en Roemenië (uit) zou verloren kunnen worden en als we het EK halen, kunnen we ook van iedereen verliezen. Maar goed, Bassie is nog maar drie jaar aan het bouwen, we mogen het hem (nog) niet aanrekenen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52608137
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

Feit is wel dat je niet met zekerheid kunt zeggen dat NL zich plaatst voor het EK, ook van Bulgarije (thuis) en Roemenië (uit) zou verloren kunnen worden en als we het EK halen, kunnen we ook van iedereen verliezen. Maar goed, Bassie is nog maar drie jaar aan het bouwen, we mogen het hem (nog) niet aanrekenen.
Bijna alsof je 't meent.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:42:53 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52608293
Och, Zwitserland moet niet onderschat worden, afgelopen WK tipte ik hen al als verrassing. Denk dat ze met het thuisvoordeel in 2008 op het EK in eigen land best weleens hoge ogen kunnen gooien, en dat meen ik.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52608295
We worden Europees kampioen!

Ik meen het!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52608422
v. Gaal was het niet erg eens dat Nistelrooij speelde. Feit is gewoon (wat v. Gaal ook opmerkte) dat beleving meestal beslissend is. Kan nou niet zeggen dat Oranje alles op alles speelde. Heb overigens niet alles gezien (zappen met Belgie-Servië en Engeland-Duitsland).
pi_52608528
Een ding is duidelijk : tegen Bulgarije zullen Babel - Nistelrooij - Persie spelen. V/d Vaart zal buiten de boot vallen. Zal een keuze worden tussen Sneijder en v/d Vaart. Denk dat MvB wel voor Sneijder zal kiezen. Op zich hardstikke zonde van zo'n klasse speler maar het is niet anders.
pi_52608612
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Een ding is duidelijk : tegen Bulgarije zullen Babel - Nistelrooij - Persie spelen. V/d Vaart zal buiten de boot vallen. Zal een keuze worden tussen Sneijder en v/d Vaart. Denk dat MvB wel voor Sneijder zal kiezen. Op zich hardstikke zonde van zo'n klasse speler maar het is niet anders.
Misschien dat Van der Vaart als linkshalf kan spelen en Sneijder als rechshalf. Gio in de punt naar achteren. Babel, Ruud en Van Persie vooraan.

Dan begint het er al iets meer op te lijken. Iedereen heeft dan ten minste een duidelijke positie die bij hem past.
pi_52608678
Waarom is Gio nu in een keer een centrale speler geworden sinds hij bij Feyenoord speelt? Hij kan wel terugkomen van Barcelona, dan is hij niet ineens Cocu
pi_52608711
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Gio nu in een keer een centrale speler geworden sinds hij bij Feyenoord speelt? Hij kan wel terugkomen van Barcelona, dan is hij niet ineens Cocu
Middenveldpositie past van nature beter bij Van Bronckhorst dan de linksbackpositie.
pi_52608777
Ook maf dat hij dan praktisch z'n hele carriere op de verkeerde plek heeft gespeeld
pi_52608802
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ook maf dat hij dan praktisch z'n hele carriere op de verkeerde plek heeft gespeeld
Nee hoor. Hij speelde altijd al op het middenveld, alleen bij Barca (en in die tijd ook in Oranje) heeft hij linksback gespeeld.
pi_52608898
Ja links op het middenveld, maar niet als centrale middenvelder toch? Hij is nu de controlerende man geworden
pi_52609005
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Ja links op het middenveld, maar niet als centrale middenvelder toch? Hij is nu de controlerende man geworden
Volgens mij heeft hij daar ook wel vaker gespeeld. Maar goed hij doet het daar tot nu redelijk bij Feyenoord en Oranje, dus ik zie het probleem niet.
Zijn concurrenten voor die positie (De Jong, Mendes da Silva, Schaars, Heitinga, De Zeeuw, etc) moeten maar laten zien dat ze beter zijn.
pi_52609043
De man in je avatar dan?
pi_52609074
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:07 schreef DrDentz het volgende:
De man in je avatar dan?
Speelt nooit op die positie bij Ajax. Altijd linkshalf
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:22:39 #161
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52609475
Nou ja we moeten knokken met bulgarije en roemenie om een plek op het EK. We oefenen ook weinig tegen toplanden zoals brazilie, argentinie etc.
Ik vindt het typisch dat we nu ineens verliezen van een B land in europa en niet eens 10 goede kansen hebben gecreeerd. ik vindt het om te janken!
pi_52610129
vind t wel een hele prestatie om zoveel goede voetballers consequent niet te laten functioneren......petje af!
pi_52610178
Zijn voorganger Advocaat kon er ook wat van om maar niet te spreken over zijn voorganger die er in slaagde met de beste selectie van het Nederlands elftal van de 21e eeuw zich niet te kwalificeren voor een WK. Het wordt tijd voor een bondscoach met ballen. Het wordt tijd voor Foppe de Haan.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:24:49 #164
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52610484
Het wordt tijd voor Mario Been.
Ta mère bien.
pi_52611383
4-3-3

Tijdens Advocaat hadden we wel spelers voor 4-3-3
Onder Van basten niet !

En Van Basten is gewoon geen topcoach en die heb je wel nodig om mee te doen voor de prijzen
Die haalt gewoon wat extra's uit de spelers
Advocaat had een moeilijke periode toen hij 4-4-2 speelde maar toen hij 4-3-3 speelde deed hij het gewoon goed. ( op die wissel na ) Maar dat kwam naderhand goed.

En als nederland Europees kampioen wil worden dan moeten ze morgen Foppe aanstellen als bondscoach
Want met Van Basten en zijn vriendje Cruijff die hem zeker help hier en daar win je geen prijzen.
pi_52611399
Zenden, Overmars en Ronald de Boer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52611421
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zenden, Overmars en Ronald de Boer?
Zenden is een linkspoot en daar hebben we er genoeg van
Onze linkspoten moeten niet meer op rechts spelen !
We komen nu gewoon ee n tekort aan rechtspoten !!!!!
Of je moet Van der Meyde en de ridder oproepen, maar die halen het niveau nog niet of niet meer
pi_52611474
Dadelijk wordt Zenden nog beter dan Robben en Overmars beter dan Van Persie. Vooral die Overmars van 2004 die amper meer kon lopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52611607
Overmars was leuk voor 10 minuten daarna was hij op

Zenden is over zijn top heen.

We hebben gewoon geen 4-3-3 spelers
pi_52612177
Wie waren nu die goede buitenspelers onder Advocaat?
pi_52612976
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie waren nu die goede buitenspelers onder Advocaat?
Robben was toen een stuk beter en frisser aan het spelen. Ook had je Overmars en Van der Meyde.
pi_52613059
En dat was het zo'n beetje. Volgens mij kan je nu beter met twee spitsen spelen, RVN en Persie, en daar alles op instellen, want daar zit de meeste kwaliteit. En Seedorf moet gewoon spelen.
pi_52613068
Dus je wil beweren dat je liever Van der Meyde of Overmars hebt boven Van Persie?
pi_52613087
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus je wil beweren dat je liever Van der Meyde of Overmars hebt boven Van Persie?
Hij bedoeld dat je Van Persie beter niet op de flanken kunt zetten.
pi_52613106
Nee, hij zegt dat Nederland onder Advocaat betere buitenspelers had
pi_52614161
Net terug en ik ben eigenlijk gewoon boos op Marco. De arrogantie die hij heeft om op dezelfde manier, die niet functioneerd, door te blijven spelen. En dan neemt ie Vennegoor altijd mee in de selectie "als pinchhitter". Dan heb je een ideale wedstrijd waarin je dat concept zou kunnen uitproberen, en dan laat je dat ook na.

Marco, het is de hoogste tijd. Heb geen zin meer om iedere keer gefrustreerd te raken van het nationale elftal. En voor die frustratie ben jij verantwoordelijk.
pi_52616200
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

Ik snap die negativiteit hier nu ook niet hoor... T is maar een oefenpotje, de spelers speelden misschien op 50%. Over 2 weken dan moet het gebeuren!
pi_52616224
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Overmars was leuk voor 10 minuten daarna was hij op

Zenden is over zijn top heen.

We hebben gewoon geen 4-3-3 spelers
Babel was gevaarlijk...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:31:44 #179
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52616343
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik snap die negativiteit hier nu ook niet hoor... T is maar een oefenpotje, de spelers speelden misschien op 50%. Over 2 weken dan moet het gebeuren!
Mwah typerend dat we deze wedstrijd verliezen en beginnen gelijk te spelen tegen landen zoals roemenie, bulgarije, macedonie etc. en waarom oefenen we niet tegen normale tegenstanders zoals Brazilie, Frankijk, talie, Duitsland...daar leer je toch veel meer van dan tegen thailand, zuid korea, zwitserland.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:33:53 #180
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52616397
Oefenwedstrijd verliezen en men begint te zeiken hier! Kom op zeg, ze mogen van mij zelfs van Malta verliezen in een oefenpotje. Who cares...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:35:29 #181
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52616436
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Oefenwedstrijd verliezen en men begint te zeiken hier! Kom op zeg, ze mogen van mij zelfs van Malta verliezen in een oefenpotje. Who cares...
We zeiken al avanf wedstrijd 3 ofzo
pi_52616443
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Longmen het volgende:

[..]

Heb je gelijk in (beleving bij Zwitserland was veel meer). Niet zo verwonderlijk ook. V/d Vaart speelt vrijdag weer en Real begint zaterdag met de competitie. Het is niet anders, overigens zijn de laatste 10 jaar alle oefenwedstrijden niet best. Enige minpunt van v.Basten blijf ik het niet inbrengen van Vennegoor vinden. Eigenlijk onbegrijpelijk. Ik begin nu toch een beetje te twijfelen over Marco. Tegen Bulgarije moet er gepresteerd worden anders heeft het denk ik weinig zin om met v.Basten door te gaan.
pi_52616481
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Heb je gelijk in (beleving bij Zwitserland was veel meer). Niet zo verwonderlijk ook. V/d Vaart speelt vrijdag weer en Real begint zaterdag met de competitie. Het is niet anders, overigens zijn de laatste 10 jaar alle oefenwedstrijden niet best. Enige minpunt van v.Basten blijf ik het niet inbrengen van Vennegoor vinden. Eigenlijk onbegrijpelijk. Ik begin nu toch een beetje te twijfelen over Marco. Tegen Bulgarije moet er gepresteerd worden anders heeft het denk ik weinig zin om met v.Basten door te gaan.
Maar helaas zullen we met marco het EK ingaan...
pi_52616483
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah typerend dat we deze wedstrijd verliezen en beginnen gelijk te spelen tegen landen zoals roemenie, bulgarije, macedonie etc. en waarom oefenen we niet tegen normale tegenstanders zoals Brazilie, Frankijk, talie, Duitsland...daar leer je toch veel meer van dan tegen thailand, zuid korea, zwitserland.
Heb je gelijk in. Ook voor de spelers zelf zijn dit meer inspirerende tegenstanders. Is een taak voor de KNVB.
pi_52616943
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Het systeem klopte werkelijk van geen kant en dat baart zorgen. Verder maakte Van Basten nog een aantal dubieuze beslissingen.

De vraag is of hij van de fouten van gisteravond geleerd heeft.
pi_52617038
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:52 schreef koningdavid het volgende:

[..]
De vraag is of hij van de fouten van gisteravond geleerd heeft.
Hij maakt al drie jaar lang dezelfde fouten, dus ik denk het niet.
pi_52618154
- Waarom speelde Seedorf geen basis? Echt ongelovelijk.
- Waarom neem je in vredesnaam VoH (:')!!!!!!!) mee als je hem zelfs in de meest ideale situatie voor een 'pinchhitter' niet brengt.
- Waarom spelen we in hemelsnaam 4-3-3 Het begint nogal ongeloofwaardig te worden. Waarom speelt Babel dan niet vanaf minuut 1?
- Weer krijgt v. Nistelrooij amper ballen en wordtie gewisseld om niks

Natuurlijk is het een oefenduel, maar Nederland speelt al tijden zo onder van Basten, ik heb er genoeg van Het wordt nog moeilijk genoeg om ons te kwalificeren voor dat EK, laat staan dat we daar potten gaan breken.
pi_52618191
Om de kwalificatie maak ik me niet druk..

Op het EK zullen we gewoon weer een pleefiguur slaan en van Basten, Cruijff en Kesler zullen doen alsof er niks aan de hand is
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52619246
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef Fukjoeman het volgende:
- Waarom speelde Seedorf geen basis? Echt ongelovelijk.
Omdat Van Basten Sneijder en Van der Vaart beter vindt voor Oranje, en daar kan ik eerlijk gezegd wel inkomen.
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef Fukjoeman het volgende:
- Weer krijgt v. Nistelrooij amper ballen en wordtie gewisseld om niks
Was van tevoren afgesproken.
pi_52619442
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij zegt dat Nederland onder Advocaat betere buitenspelers had
Ja want Van Persie was toen gewoon wisselspeler bij Feyenoord en Robben had zijn transfer naar Chelsea rond.
Daarbij was Robben toen in een betere vorm dan nu.
En Van der Meyde had zo zijn leuke voorzet.

Onder Advocaat kwamen we als 4-4-2 niet uit de verf en toen wou het volk dat we 4-3-3 gingen spelen.
We versloegen de schotten met 6-0 en halen de halve finale van het EK.
Onder Van BAsten hebben we geen buitenspelers.
Van Persie komt beter tot zijn recht in de spits of erachter.
En dan telkens linkspoten op de rechtsbuiten positie

Een buitenspeler moet het veld breed maken de achterlijn halen en de voorzet geven.
Niet naar binnen trekken en de ruimte's kleiner maken zoals we het nu hebben.
Wij hebben gewoon een selectie met spelers die allemaal beter tot hun recht komen in 4-4-2
pi_52625296
Wel leuk dat hij er in het interview na 11 uur zelf ook niet meer uitkwam. Toen hem werd gevraagd welke punten verbeterd of veranderd moesten worden werd het even pijnlijk stil. De vragen daarna was ook te zien dat v. Basten duidelijk een beetje geïrriteerd was geraakt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:52:56 #192
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_52627420
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is terecht!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_52634994
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:52 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat is terecht!
Eens. Ze spelen nu al niet best, laat staan als vriend v. Bommel nog meedoet.
pi_52638065
Van Nistelrooy doet weer mee en zie wat er van komt.
pi_52639243
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef Beschouw het volgende:
Hahaha. Zal ook wel weer aan v. Basten liggen. Hij zal hem wel weer verkeerd gebruiken.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:49:21 #196
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_52641046
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hahaha. Zal ook wel weer aan v. Basten liggen. Hij zal hem wel weer verkeerd gebruiken.
Dat is de grootste smoes! Echt lulkoek! Die Van Nistelrooij mag wel mee ... als pinchhitter!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_52641071
quote:
pi_52641113
quote:
Van Basten is nog altijd coach ( ) En zie, wederom een kut wedstrijd met dit maal ook eens het resultaat dat al veel meer wedstrijden onder hem verdiend hadden had hij minder geluk aan z'n zijde gehad.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52641115
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef Solstice het volgende:
Wel leuk dat hij er in het interview na 11 uur zelf ook niet meer uitkwam. Toen hem werd gevraagd welke punten verbeterd of veranderd moesten worden werd het even pijnlijk stil. De vragen daarna was ook te zien dat v. Basten duidelijk een beetje geïrriteerd was geraakt.
Hij gaf wel een eerlijk antwoord op de volgende vraag vond ik,

Vraag Kraay: Waar leg je de vinger op de zere plek?
Antwoord V Basten: Ik moet keuzes maken voor de wedstrijd tegen Bulgarije

Keuzes maken.... Daar is hij niet zo goed in idd. Hij heeft gelukkig nog wat zelfkennis.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:01:59 #200
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_52641797
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:52 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat is terecht!
Welnee, Van Bommel speelt al acht jaar in de top, De Zeeuw komt net kijken.Van Bommel is speler van het jaar bij Bayern, De Zeeuw moet zich nog ontwikkelen bij AZ. Bovendien win je de oorlog niet met alleen maar van zulke kleine opdondertjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')