Ja en Seedorf passeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst als centrale middenvelder ja.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Stenigen en martelen bij thuiskomst. Samen met KeSSler.
Ja en De Zeeuw de voorkeur geven boven Van Bommel.quote:
Die malle Marcoquote:"In het huidige voetbal zijn er gewoon geen kleine landen meer. Zwitserland moet je ook zeker niet onderschatten. De Jodelmentaliteit zit er daar al bij de jonge jongens in. Ik ben er daardoor ook niet zeker van dat we winnen."
Wat een ellendequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en De Zeeuw de voorkeur geven boven Van Bommel.![]()
quote:
Aub niet zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Laat v. Basten alsjeblieft optyfen naar Ajax, waar ie thuishoort.
Ja, dat zal Marco zo ook wel roepen. Kom op, met dit elftal moet je toch van Zwitserland winnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar ehm ik verwacht wel wat van Zwitserland hoor komend EK. die ploeg gaat wel wat laten zien...
Het is ook geen slechte ploeg, met het thuisvoordeel kunnen ze best de halve finale of zo halen. Maar dat doet niets af aan de achterlijke opstelling van Van Basten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar ehm ik verwacht wel wat van Zwitserland hoor komend EK. die ploeg gaat wel wat laten zien...
Met dit elftal niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, dat zal Marco zo ook wel roepen. Kom op, met dit elftal moet je toch van Zwitserland winnen.
Getuige mn reacties hierboven ben ik ook niet zo te spreken over met name de opstelling. Maar ik hecht weinig waarde aan deze nederlaag. Bedenk je dit even:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, dat zal Marco zo ook wel roepen. Kom op, met dit elftal moet je toch van Zwitserland winnen.
Als je het tegenover de Zwiters zet dus echt wel. Maar met deze bondscoach win je gewoon niet.quote:
Het is deze topic... Iemand fout corrigerenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met dit elftal deze speelwijze niet.
De Zeeuw en Jaliens zouden bij Zwitserland nog niet eens op de bank mogen zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je het tegenover de Zwiters zet dus echt wel. Maar met deze bondscoach win je gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |