Ik snap die negativiteit hier nu ook niet hoor... T is maar een oefenpotje, de spelers speelden misschien op 50%. Over 2 weken dan moet het gebeuren!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Zo slecht was het toch ook weer niet?
Feit is wel dat je niet met zekerheid kunt zeggen dat NL zich plaatst voor het EK, ook van Bulgarije (thuis) en Roemenië (uit) zou verloren kunnen worden en als we het EK halen, kunnen we ook van iedereen verliezen. Maar goed, Bassie is nog maar drie jaar aan het bouwen, we mogen het hem (nog) niet aanrekenen.
Babel was gevaarlijk...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Overmars was leuk voor 10 minuten daarna was hij op
Zenden is over zijn top heen.
We hebben gewoon geen 4-3-3 spelers
Mwah typerend dat we deze wedstrijd verliezen en beginnen gelijk te spelen tegen landen zoals roemenie, bulgarije, macedonie etc. en waarom oefenen we niet tegen normale tegenstanders zoals Brazilie, Frankijk, talie, Duitsland...daar leer je toch veel meer van dan tegen thailand, zuid korea, zwitserland.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit hier nu ook niet hoor... T is maar een oefenpotje, de spelers speelden misschien op 50%. Over 2 weken dan moet het gebeuren!
We zeiken al avanf wedstrijd 3 ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Oefenwedstrijd verliezen en men begint te zeiken hier! Kom op zeg, ze mogen van mij zelfs van Malta verliezen in een oefenpotje. Who cares...
Heb je gelijk in (beleving bij Zwitserland was veel meer). Niet zo verwonderlijk ook. V/d Vaart speelt vrijdag weer en Real begint zaterdag met de competitie. Het is niet anders, overigens zijn de laatste 10 jaar alle oefenwedstrijden niet best. Enige minpunt van v.Basten blijf ik het niet inbrengen van Vennegoor vinden. Eigenlijk onbegrijpelijk. Ik begin nu toch een beetje te twijfelen over Marco. Tegen Bulgarije moet er gepresteerd worden anders heeft het denk ik weinig zin om met v.Basten door te gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit hier nu ook niet hoor... T is maar een oefenpotje, de spelers speelden misschien op 50%. Over 2 weken dan moet het gebeuren!
Maar helaas zullen we met marco het EK ingaan...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je gelijk in (beleving bij Zwitserland was veel meer). Niet zo verwonderlijk ook. V/d Vaart speelt vrijdag weer en Real begint zaterdag met de competitie. Het is niet anders, overigens zijn de laatste 10 jaar alle oefenwedstrijden niet best. Enige minpunt van v.Basten blijf ik het niet inbrengen van Vennegoor vinden. Eigenlijk onbegrijpelijk. Ik begin nu toch een beetje te twijfelen over Marco. Tegen Bulgarije moet er gepresteerd worden anders heeft het denk ik weinig zin om met v.Basten door te gaan.
Heb je gelijk in. Ook voor de spelers zelf zijn dit meer inspirerende tegenstanders. Is een taak voor de KNVB.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah typerend dat we deze wedstrijd verliezen en beginnen gelijk te spelen tegen landen zoals roemenie, bulgarije, macedonie etc. en waarom oefenen we niet tegen normale tegenstanders zoals Brazilie, Frankijk, talie, Duitsland...daar leer je toch veel meer van dan tegen thailand, zuid korea, zwitserland.
Het systeem klopte werkelijk van geen kant en dat baart zorgen. Verder maakte Van Basten nog een aantal dubieuze beslissingen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Oefenwedstrijd verliezen en men begint te zeiken hier! Kom op zeg, ze mogen van mij zelfs van Malta verliezen in een oefenpotje. Who cares...
Hij maakt al drie jaar lang dezelfde fouten, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De vraag is of hij van de fouten van gisteravond geleerd heeft.
Omdat Van Basten Sneijder en Van der Vaart beter vindt voor Oranje, en daar kan ik eerlijk gezegd wel inkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef Fukjoeman het volgende:
- Waarom speelde Seedorf geen basis? Echt ongelovelijk.
Was van tevoren afgesproken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef Fukjoeman het volgende:
- Weer krijgt v. Nistelrooij amper ballen en wordtie gewisseld om niks
Ja want Van Persie was toen gewoon wisselspeler bij Feyenoord en Robben had zijn transfer naar Chelsea rond.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij zegt dat Nederland onder Advocaat betere buitenspelers had
Dat is terecht!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en De Zeeuw de voorkeur geven boven Van Bommel.![]()
Eens. Ze spelen nu al niet best, laat staan als vriend v. Bommel nog meedoet.quote:
Hahaha. Zal ook wel weer aan v. Basten liggen. Hij zal hem wel weer verkeerd gebruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef Beschouw het volgende:
Van Nistelrooy doet weer mee en zie wat er van komt.![]()
Dat is de grootste smoes! Echt lulkoek! Die Van Nistelrooij mag wel mee ... als pinchhitter!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hahaha. Zal ook wel weer aan v. Basten liggen. Hij zal hem wel weer verkeerd gebruiken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef Beschouw het volgende:
Van Basten is nog altijd coach (quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:19 schreef Beschouw het volgende:
Hij gaf wel een eerlijk antwoord op de volgende vraag vond ik,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef Solstice het volgende:
Wel leuk dat hij er in het interview na 11 uur zelf ook niet meer uitkwam. Toen hem werd gevraagd welke punten verbeterd of veranderd moesten worden werd het even pijnlijk stil. De vragen daarna was ook te zien dat v. Basten duidelijk een beetje geïrriteerd was geraakt.
Welnee, Van Bommel speelt al acht jaar in de top, De Zeeuw komt net kijken.Van Bommel is speler van het jaar bij Bayern, De Zeeuw moet zich nog ontwikkelen bij AZ. Bovendien win je de oorlog niet met alleen maar van zulke kleine opdondertjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |