Jij hebt gewoon op deze Donderdag zitten wachten om dat te kunnen zeggen.quote:
Dat staat in de steigersquote:
Nee dat niet, maar tochquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon op deze Donderdag zitten wachten om dat te kunnen zeggen.
Have fun.
Mooi gedaan zeg!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:30 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
Eindelijk heb ik een kort filmpje afgemonteerd van mijn reis van vorig jaar. Ik was begonnen aan een compleet reisverslag van mijn Amerika-reis, maar dat vlotte niet echt (heb nog maar tot dag 4 of 5 gemonteerd ofzo). Dus alle beelden ingeladen vorige week en begonnen aan een filmpke van New York alleen. Het resultaat (wel even laten bufferen, want tis wel een tamelijk zware file):
I LOVE THIS CITY !!!!
Ik wel eens. In Engeland dan. Maar die zijn verder overal hetzelfde, net als het Hardrock Café.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:57 schreef philipnorth het volgende:
Ook: hebben mensen hier wel eens bij TGI Fridays gegeten? Zo ja, was het wat?
Verlaat het hotel bij de hoofdingang (dus tegenover Madison Square garden), rechtsaf en dan (als ik het nog goed heb) na 2 blokken aan de linkerkant: The Bread Factory. (en dan de pancackes met chocoladequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:57 schreef philipnorth het volgende:
Hebben er mensen nog tips voor ontbijt in de omgeving van Hotel Pennsylvania?
Ben zelf +/- 10 jaar terug al eens geweest, toen in New Yorker gezeten, en hadden toen wel een ok diner gevonden ergens vlakbij (rond 34th ave iig) maar heb geen idee meer natuurlijk.
Ik eet juist vaak bij verschillende tenten. Lag er maar net aan waar ik was. Ik ben toch al niet zo'n ontbijter en dus was ik meestal al ff op stap voor ik iets te bikken ging halen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:17 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Verlaat het hotel bij de hoofdingang (dus tegenover Madison Square garden), rechtsaf en dan (als ik het nog goed heb) na 2 blokken aan de linkerkant: The Bread Factory. (en dan de pancackes met chocolade)
Daar wilden wij ook heen de eerste dag (geloof in dit topic tip gelezen), maar die was door de inspectie "closed due to hygienic reasons" oidquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:17 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Verlaat het hotel bij de hoofdingang (dus tegenover Madison Square garden), rechtsaf en dan (als ik het nog goed heb) na 2 blokken aan de linkerkant: The Bread Factory. (en dan de pancackes met chocolade)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:02 schreef JamesDean het volgende:
Het rechstreeks vliegen is veel relaxer dus daar ga ik dan voor. Nu ben ik benieuwd of mensen mij kunnen vertellen of het verstandig is om naar Newark te vliegen, ik geloof dat het wel meevalt hoe lang het vanaf daar reizen is naar NYC toe.
Je kan bij de meeste maatschappen die vliegen (direct/indirect) naar NY neem ik aan wel aardig wat bagage meenemen? Tot 32 kg oid? Ik meen zoiets ook terug gevonden te hebben bij continental en Britisch airways.
Ah okey, ik kreeg de indruk dat het meer buiten NYC was dan de andere vliegvelden..excuses. Ja ik zal proberen meer info te vergaren wat betreft het aantal kilo's..ik ben namelijk wel van plan om vanwege lange periode dat ik in USA zit 2 koffers mee te nemen. Hopelijk is dit mogelijk zonder al te veel extra kosten. Thanks voor info btwquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Newark is gewoon één van de vliegvelden van NYC. Vandaar ben je net zo makkelijk op Manhattan als vanaf JFK. Reken op 1,5 uur.
Je ticket zal waarschijnlijk maar 20 kilo toelaten, maar precies info kun je vinden in de tariefvoorwaarden en op de website van de maatschappij.
Vooral dat reserveren is een goede tip. Wij hebben een Super Shuttle busje gepakt maar niet van tevoren gereserveerd. De bestuurder wilde wachten tot z'n busje vol zat maar deed daar totaal geen moeite voor. Dus dat duurde even.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef Palomar het volgende:
Newark is echt heel dichtbij. Vanaf de airport kun je de skyline van Manhattan al zowat zienBuiten de spits ben je makkelijk binnen een uur op Manhattan. Wij gingen met een pendelbusje (airlink) voor 15 euro pp per rit. Hadden we wel van te voren gereserveerd.
Mijn tip: ga vanaf JFK met de taxi naar Manhattan! Zoveel mooier uitzicht dan in de metro. Je rijdt ook nog eens vlak langs flushing meadows en de skyline i.c.m. het uizicht vanuit een Amerikaanse taxi......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:33 schreef Falco het volgende:
Die shuttlebusjes zijn niet echt heel handig vind ik. Vanaf JFK rijdt er ook een zeer hippe Airtrain naar twee verschillende metrostations, waarvanaf je dan weer direct met de metro naar Manhattan kunt reizen. Als je niet teveel bagage bij je hebt, zou ik aanraden dat te doen. Het ligt er maar net aan hoeveel je met je bagage wil sleuren, maar over het algemeen valt dat wel mee.
Maar het kost je ook 50 dollarsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:08 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Mijn tip: ga vanaf JFK met de taxi naar Manhattan! Zoveel mooier uitzicht dan in de metro. Je rijdt ook nog eens vlak langs flushing meadows en de skyline i.c.m. het uizicht vanuit een Amerikaanse taxi......![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |