Ik snapte de metro ook niet helemaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef MikelenniuM het volgende:
Zeker leuk om te lezen.
Maar hoe krijg je het voor elkaar dat je de metro niet snapt? Had alleen de 1e dag ff wat gewenningsproblemen, maar daarna...![]()
In een katholiek (quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:12 schreef Fargo het volgende:
Potverdikkie....IK WIL OOOOOOKKKK!!!!
Have fun, Slappe Hap. Waar verblijf je?
Nee ik heb niet dwars over de stoelen gelegen, daar ben ik alsnog te lang voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mij moeten ze ook (bijna) altijd hebben. Eén keer in 2002 had ik op Houston per ongeluk een nagelschaartje in m'n handbagage. Heb toen naast helemaal uitpakken ook mijn schoenen uit moeten doen. Was zo een half uur verder...
[..]
Have fun.
Hey. Dat hotel heb ik ook geboekt! Klinkt goed. (reviews op tripadvisor waren ook grotendeels positief, maar toch.. wat voor kamer had je?)quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:15 schreef timicoke het volgende:
Dag 1 Zondag
• Ingecheckt in The Gershwin Hotel en geld gehaald bij Chase ATM. Het hotel is een echte aanrader! Rekent 35 dollar borg wanneer je geen credit card hebt. Kamers hebben kluisjes, zijn wel klein maar schoon en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Het hotel ligt erg centraal, vlakbij het Flat Iron Building en 6 blocks van het Empire State Building. Het hotel is modern en artistiek. Het geheel is goed onderhouden, zeker na NY maatschaven. Bij het uitchecken kun je je koffer achterlaten tegen betaling van 1 dollar.
Ik zie dat je homepage verwijst naar je imageschack album met wat thumbnails.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:44 schreef timicoke het volgende:
[afbeelding]
ik hoop dat het gelukt is. Hierbij de fotos van het Gershwin Hotel.
Zoiets heb ik inderdaad gehoord, we zijn ook van plan om zoveel mogelijk met de bus te doen maar ik neem aan dat de metro soms ook gebruikt moet wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:02 schreef timicoke het volgende:
denthemen: in NY zijn de bussen goed uitgerust voor rolstoelen. De metro's wat minder.
LOLquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef kepler het volgende:
Dierentuinen:Bronx Zoo (Grootste dierentuin ter wereld, zo vermeld de site, wel een bezoek waard lijkt me) Central Park Zoo (Andere grote dierentuin)
Bronx Zoo is erg tof, daar ben ik vorige keer ook geweest. Het is inderdaad aardig groot en ze hebben veel verschillende beestenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef Kresj het volgende:
[..]
LOL![]()
De Central Park Zoo is de kleinste dierentuin waar ik ooit ben geweest. Het is in ieder geval niet groot te noemen...
Voor dieren kun je misschien beter zelf het Central Park ingaan. De eekhoorns daar zijn even tam als duiven en er is ook een heuse schildpaddenvijverquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef Kresj het volgende:
[..]
LOL![]()
De Central Park Zoo is de kleinste dierentuin waar ik ooit ben geweest. Het is in ieder geval niet groot te noemen...
Da's niet de goedkoopste iig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:53 schreef LaZZ_NL het volgende:
Heb trouwens het Milford Plaza hotel geboekt.. Iemand ervaring?
Wat heb je nog dan dat goedkoper is op een gunstige locatie?? Hostel ofzo ga ik in ieder geval absoluut niet zitten..quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's niet de goedkoopste iig.
Viel voor ons af vanwege de prijs. Lokatie is mooi.
Die eekhoorns en schildpadden zijn wel lachen idd. Toen ik in Central Park Zoo was had ik zo'n medelijden met de dieren. Het was bloedheet toen (30+ graden en windstil) en de ijsberen lagen helemaal voor pampus in het water en de apen probeerden met z'n allen in het kleinste hoekje waar nog wat schaduw was af te koelen...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Voor dieren kun je misschien beter zelf het Central Park ingaan. De eekhoorns daar zijn even tam als duiven en er is ook een heuse schildpaddenvijver.
Wat heb je dan betaald? Wij hebben het Gershwin hotel geboekt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:54 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Wat heb je nog dan dat goedkoper is op een gunstige locatie?? Hostel ofzo ga ik in ieder geval absoluut niet zitten..
Dit was het goedkoopste wat ik kon vinden op een dergelijke locatie..
Chelsea Star is primaquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:25 schreef Fargo het volgende:
Nembrionic, hoe bevalt het Chelsea Star Hotel?
Wauw...volgens mij heb je me over de streep getrokkenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Chelsea Star is prima![]()
Het zit op een superlocatie. Empire State is 10 minuten lopen, Times Square ook. Je zit naar Penn(sylvania) Station en alle metros komen daar langs dus je kunt ook nog eens razendsnel weg of terug naar je kamer.
Wij hebben een dormitory bed genomen. Normale slaapzaal dus. Redelijk schoon, erg goed te doen.
Als je aankomt zie je slechts 1 blauwe deur en denk je van: waarom in?
Maar schijn bedriegt.
Het is helemaal opgekalefaterd. Superstek en betaalbaar.
Combinatie vanquote:Op woensdag 26 september 2007 11:40 schreef Fargo het volgende:
Gaaf zeg! Ga je er speciaal heen voor de Kerstsfeer of kwam het toevallig zo uit? Ik denk dat de hele stad wel vreselijk sfeervol is rond die dagen. De meeste (top)bezienswaardigheden van de stad staan wel vermeld in de openingspost.
Hoop voor je dat het dan sneeuwt
Cool.. ik ben er van 24 tot 30 december.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:31 schreef kmaestro het volgende:
Ik ga van 24 tot en met 28 december naar New York (met kerst dus)
Wat moet ik écht gaan doen / zien daar? Never been there before
Merci
Ik ben er ook weer met Kerst en Oud en Nieuw, net zoals vorig jaar en het jaar daarvoor... Mijn broer woont in New York, dus ik zit er minstens 2 keer per jaar (ergens in de zomer en met de feestdagen)... Ticket kopen en gaanquote:Op woensdag 26 september 2007 12:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Cool.. ik ben er van 24 tot 30 december.
Niet dat ik je wil zien, btw.
De kerstsfeer schijnt de moeite waard te zijn, maar wij gaan ook vooral dan omdat we die hele week vrij zijn.
Dunkin' Donutsquote:Op zondag 30 september 2007 03:20 schreef tslh het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer met Kerst en Oud en Nieuw, net zoals vorig jaar en het jaar daarvoor... Mijn broer woont in New York, dus ik zit er minstens 2 keer per jaar (ergens in de zomer en met de feestdagen)... Ticket kopen en gaan![]()
Ik kan alleen maar bevestigen wat iedereen hier zegt: ga naar NY toe als je de kans krijgt!
(en ik ben inmiddels verslaafd aan Bagels en Dunkin' Donuts koffie))
Hard sparen voor de volgende keer dan maar..quote:Op donderdag 27 september 2007 08:43 schreef timicoke het volgende:
al weer ruim een week aan het werk.....brrrrr.....HEIMWEEEEEEEEEEEE...........
Starbucksquote:Op zondag 30 september 2007 13:25 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dunkin' Donuts![]()
Wat een slootwater is dat zeg! Toen op Pier 17 ijskoffie gehaald, of liever gezegd: ijsblokjes met ijswater en een drupje koffie.
Geef mij maar Starbucks![]()
Leuk gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:30 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
Eindelijk heb ik een kort filmpje afgemonteerd van mijn reis van vorig jaar. Ik was begonnen aan een compleet reisverslag van mijn Amerika-reis, maar dat vlotte niet echt (heb nog maar tot dag 4 of 5 gemonteerd ofzo). Dus alle beelden ingeladen vorige week en begonnen aan een filmpke van New York alleen. Het resultaat (wel even laten bufferen, want tis wel een tamelijk zware file):
I LOVE THIS CITY !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |