quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
Zou het script van de FEBO zijn - Dennis moet van de datezooi af, omdat te weinig meiden zich hebben aangemeld?
jou schuldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Wtf...
Ik denk dat ze Nadia even gaan influisteren dat ze het acteren niet moet overdrijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
WTF wordt het eindelijk interessant, lock....
zat ik eerlijk gezegt ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
Zou het script van de FEBO zijn - Dennis moet van de datezooi af, omdat te weinig meiden zich hebben aangemeld?
Deborah?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:05 schreef Darklight het volgende:
Wat een slechte actrice
Lol ik denk er niet zo over hoor.....quote:
Heb ik de hele avond al gemist. Ik werd al ongerust. Maar was snel weer voorbij.quote:
als je alles goed gevolgt hebt, weet ja dat dit HEEL ECHT is die Meid is helemaal over de rooie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
ik geloof deze ruzie nog ff niet
Heb je het begin ervan gezien? Was alleen maar lachen tussendoor... wel apart dat ze die neptranen eruit kan persen... chapeau.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
ik geloof deze ruzie nog ff niet
dat gevoel krijg je er idd bij.... en het ergste is nog wel... het trekt op nixquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:07 schreef farscapevr6 het volgende:
worden nu alle bewoners opgetrommeld om te zorgen dat nix tv kan scoren?
Tuurlijk denken ze dat en we zijn ook dom eigelijk,we blijven kijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:08 schreef SIRA het volgende:
ik heb idd alles gevolgd
was ook met een knipoog zeg maar
maar denken ze nou echt dat wij zo stom zijn ... ??
Heeft ze al weer een keer recht in de camera gekeken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:07 schreef miraculeus het volgende:
dramaqueen!
maar ze vraagt toch eventjes naar Brian, alle aandacht is nu toch al op haar
Of toneelhaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:08 schreef Desii het volgende:
[..]
dat gevoel krijg je er idd bij.... en het ergste is nog wel... het trekt op nix
Ach, we hebben even geleden al kunnen horen, dat ze van de FEBO ruzie moest maken met Dennis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:07 schreef miraculeus het volgende:
dramaqueen!
maar ze vraagt toch eventjes naar Brian, alle aandacht is nu toch al op haar
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef miraculeus het volgende:
100% 100% 100%
Jaap blijft er bijna in!
Wordt nog een hele tour om dit hele toneelstuk geloofwaardig te monteren...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben iig weer materiaal voor een uitzending.
LMAO ik vond em geweldig samengevat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
oeps
dat is mooi nix naar huis!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Ah, de date is dus net voor de stemronde.
Door de Febo lemmingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Mieter toch op met die stemrondes.Alles word door die back up verpest.Ze werken toch niet.
Wat nou oeps, zoiets was het wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
oeps
Dan kunnen ze beter iets anders verzinnen.Er mag toch pas iemand uit als het mag van hun.Dus al die back up is niet nodig.Gooi dat er maar uit en iedereen kan vrij zijn dingen doen.quote:
Jaaaaa please!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:14 schreef Dark het volgende:
Dennis vraagt aan Jaap of het date gebeuren net voor de stemronde is.
Jaap zegt - JA
Misschien wil de FEBO op een (on)elegante manier van Dennis af, net zoals bij IDOLS en POPSTARS the rivals.
prima samengevatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat ik het in de OP een beetje goed samengevat heb.
Perfect!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat ik het in de OP een beetje goed samengevat heb.
Dennis zou wel eens geisoleerd kunnen worden na die date. Er zijn eerdere stemrondes geweest waar Huub werd aangevallen en hij uiteindelijk de hele groep mee kreeg om die aanvaller eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:14 schreef Dark het volgende:
Dennis vraagt aan Jaap of het date gebeuren net voor de stemronde is.
Jaap zegt - JA
Misschien wil de FEBO op een (on)elegante manier van Dennis af, net zoals bij IDOLS en POPSTARS the rivals.
Ze gaat zo een infuus bij zichzelf aanleggen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft ze die witte jas nog aan? Toch niet sexy genoeg in dat billenjurkje?
sssst. Laat haar maar zachtjes inslapen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:16 schreef miraculeus het volgende:
dramaqueen ligt weer zielig te doen op de bank
Mooie samenvatting van het Nadia-Dennis gebeuren..quote:
Straks mag hij weer haar kutjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft Dennis waar ze hem hebben wil, hij komt smeken.
zijn zak ook al want ik zie geen handen meer in zijn zakken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef riri het volgende:
dennix wordt al kaal op zijn achterhoofd
Is niet ongewoon voor een 44-jarige.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef riri het volgende:
dennix wordt al kaal op zijn achterhoofd
zonder wmp wordt het lastigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef koppiesoep het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje waar ik de streams fatsoenlijk kan volgen? Geen mediaplayer want die werkt niet bij mij.Ik kijk ze nu via vkmag.com maar die is zo stroef.
Alvast bedankt.
voor koppiesoep is hidihoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef pasjesjen het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
oke, ze gaat dreigen.... moooooiiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Nadia - Tuurlijk voel je je kut, want je backup gaat eraan Dennis!!!!!!!!!!!
HiDiHoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef pasjesjen het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
JIj gaat wel erg op in het spel....doe maar rustig komt allemaal goed.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Nadia - Tuurlijk voel je je kut, want je backup gaat eraan Dennis!!!!!!!!!!!
Werkt WMP niet of werkt hij slecht? Ik heb 10, dus niet 11, omdat 11 erg vervelend (stroperig) doet op mijn systeem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef koppiesoep het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje waar ik de streams fatsoenlijk kan volgen? Geen mediaplayer want die werkt niet bij mij.Ik kijk ze nu via vkmag.com maar die is zo stroef.
Alvast bedankt.
Vergeet serieus nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
Dennis steek voor 100% hand in eigen boezem, het ligt voor 0 komma 0% aan Nadia, voor 100% aan Dennis, zeker weten!
Is niet echt joh. Straks ligt ze weer aan de frambosensaptap, alsof er niks gebeurd is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden, dat zo'n griet zich opdringt aan die gozer.
Miss Manipulatief. Bahhh![]()
![]()
![]()
SSSeker weten, 100%quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
Dennis steek voor 100% hand in eigen boezem, het ligt voor 0 komma 0% aan Nadia, voor 100% aan Dennis, zeker weten!
Juist omdat het totale kul is, heeft het wel iets grappigs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef APK het volgende:
Wat een genant gedoe is dit geworden.
Volkomen ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef Meganog het volgende:
Opeens komt ook de stemronde ter sprake...
Toevallig.
Dennis kan helemaal niet meer verklaren waarom hij zo nodig die datingdag wil doorzetten.
Volgens mij is de exit van Dennis in de planning.
Misschien durft ie niet in opstand tegen de febo te komen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Desii het volgende:
Nix: het is ook allemaal mijn schuld, ik steek toch voor 100% mijn hand in eigen boezem
wat is het toch een lulletje rozewater...... geef toch gewoon toe, dat je het alleen om de sex doet, dat wilde ze toch horen (een week gelee)
Seg het nu jonguh... je kan ut![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef Meganog het volgende:
Opeens komt ook de stemronde ter sprake...
Toevallig.
Dennis kan helemaal niet meer verklaren waarom hij zo nodig die datingdag wil doorzetten.
Volgens mij is de exit van Dennis in de planning.
Heel grappig, heb zojuist gestemd en de teller verandert niet van getal, blijft 3498, wat een sukkelsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
Poll
Wie is jouw favoriete stel?
Brian en Amanda.47%
Huub en Lieke.40%
Dennis en Nadia.13%
3498 stemmen
Voorlopige uitslag op de 10 site.....
Wat is HOSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia: Wat boeit t jou nou wat Huub zegt.
Tja daar heeft ze inderdaad een punt
Dennix heeft extreme last van HOS
Oh nu interesseert t m echt geen moer. Maar toch gaat ie kijken of Huub aan t afluisteren is
attention whore?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Van het begin af aan, heeft zij zich aan hem opgedrongen. Niet meer, niet minder.
Wat zal ze genieten van dit machtspel. En dan te bedenken, dat er duizenden ogen en oren mee kijken en luisteren. Drama queen is voor haar nog te zacht uitgedrukt.
Daar is een ander woord voor.....................
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef miraculeus het volgende:
loopt elly nu met een koekenpan?
Ik druk een aantal keer f5 en er gebeurt idd niets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Heel grappig, heb zojuist gestemd en de teller verandert niet van getal, blijft 3498, wat een sukkels![]()
brainquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik druk een aantal keer f5 en er gebeurt idd niets.
Welke meid bij de fontein daar heeft zo'n eng giechellachje![]()
Brianquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik druk een aantal keer f5 en er gebeurt idd niets.
Welke meid bij de fontein daar heeft zo'n eng giechellachje![]()
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij het spel wel probeert te spelen en ook goed weet wat de "vijand" niet te weten mag komen, maar het gaat hem zo verschrikkelijk slecht af. Ten eerste doet hij niets, ten tweede komt wat hij toevallig doet erg nep over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef riri het volgende:
zogenaamd heeft dennis behoefte aan frisse lucht...hij is gewoon bang voor huub en wil niet dat hij ook maar iets hoort....hij is in alles alleen maar met het spel bezig...het gedrag van nadia is voor hem een kink in de kabel en daar praat hij zich niet uit...bij hem is eigenbelang het grootste belang
Maar mijn pc is nu wel een heel stuk trager, is dat normaal?quote:
heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Maar mijn pc is nu wel een heel stuk trager, is dat normaal?![]()
Op de streams wel. Maar volgens mij weet hij genoeg tv te maken om in de uitzendingen goed over te komen. Maar hij interact het minst met de rest van de groep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:38 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij het spel wel probeert te spelen en ook goed weet wat de "vijand" niet te weten mag komen, maar het gaat hem zo verschrikkelijk slecht af. Ten eerste doet hij niets, ten tweede komt wat hij toevallig doet erg nep over.
Eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia:Ik zie er niet uit
Beide zijn halvegaren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Kan Dennis dat mormel niet even in haar sop gaar laten koken?
Hij is zo desperate nu...
Nee, een trucje van Brrr zelf. Hij probeert zo zijn momentjes te pakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
die brrrrrrrrrrr heft het wel heel moeilijk met zo een rot brief he! of was het een trukje van Netty?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef pasjesjen het volgende:
ze gaat toch bij hem slapen....hoe bedoel je standvastig
Zelfs de regie kan dat gekut op die gitaar niet meer horen en schakelt snel overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:44 schreef pasjesjen het volgende:
terror op stream 1 brain speelt gitaar
nou ik niet gaat nu dus lekker uit hier. doei all.................brr speelt jully wel in slaap!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:44 schreef Anderkeertje het volgende:
B: ik ga straks even gitaar spelen , daar word je rustig van
Mediaplayer doet helemaal niets. Ik heb ooit eens via een goedkoop adresje mijn pc laten maken en die eikel heeft toen mijn Word bestand verwijderd. Toen ik aangaf dat ik Word terug wilde hebben heeft hij er een illegale versie opgezet. Sindsdien geeft mijn pc ook steeds aan dat ik mogelijk dupe ben geworden van software vervalsing. Ik kan hem ook niet valideren. Hopeloos, maar goed is allemaal OT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Werkt WMP niet of werkt hij slecht? Ik heb 10, dus niet 11, omdat 11 erg vervelend (stroperig) doet op mijn systeem.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef pasjesjen het volgende:
ze gaat toch bij hem slapen....hoe bedoel je standvastig
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Zie conclusie ruzie in mijn onderstaande post.....:
farceman - vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:05
We weten pas hoe het echt zit als we zien waar Nadia slaapt.
Slaapt ze weer bij hem dan is het echt groot toneelspel geweest
nee geen oorlog...........maar wat kan je wel met hem?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef STAP01 het volgende:
Even over Dennix,
Hij kwam die kooi binnen met een grote bek dat hij Huub hem zou laten slaan en meer van dat soort praatjes. Er komt maar niets terecht van die loze kreten. Zelfs na 2 maanden doet hij weinig.
Hij heeft geen lef en af en toe een grote bek zonder daden. Erg laf komt hij over op mij.
En hij is ook verwend door zijn ouders door alles voor hem te doen, koken, strijken, schoonmaken et cetera. Toch is het denk ik geen verkeerde jongen. Je kunt er alleen geen oorlog mee winnen. Dus dat.
Ik heb de streams van hun niet gezien, maar ik moet zeggen dat ik hun acteerkwaliteiten niet hoog in schat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Zie conclusie ruzie in mijn onderstaande post.....:
farceman - vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:05
We weten pas hoe het echt zit als we zien waar Nadia slaapt.
Slaapt ze weer bij hem dan is het echt groot toneelspel geweest
Je Mediaplayer doet het wel, anders zou je geen streams hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mediaplayer doet helemaal niets. Ik heb ooit eens via een goedkoop adresje mijn pc laten maken en die eikel heeft toen mijn Word bestand verwijderd. Toen ik aangaf dat ik Word terug wilde hebben heeft hij er een illegale versie opgezet. Sindsdien geeft mijn pc ook steeds aan dat ik mogelijk dupe ben geworden van software vervalsing. Ik kan hem ook niet valideren. Hopeloos, maar goed is allemaal OT.
Ook geen Gouden Kooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nee geen oorlog...........maar wat kan je wel met hem?
samen je haartjes doen, nageltjes lakken, balletje trappen, maskertje opsmeren, haar laten verven door hem (maar dan met handschoentjes) nou dat is toch al heel wat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam was dat aan de orde van de dag, nu is dat net zo verboden als iemand zelf slaan. Verder ben ik het wel met je post eens. Behalve dat je de oorlog niet met hem wint, je verliest hem al voordat je begonnen bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef STAP01 het volgende:
Even over Dennix,
Hij kwam die kooi binnen met een grote bek dat hij Huub hem zou laten slaan en meer van dat soort praatjes. Er komt maar niets terecht van die loze kreten. Zelfs na 2 maanden doet hij weinig.
Hij heeft geen lef en af en toe een grote bek zonder daden. Erg laf komt hij over op mij.
En hij is ook verwend door zijn ouders door alles voor hem te doen, koken, strijken, schoonmaken et cetera. Toch is het denk ik geen verkeerde jongen. Je kunt er alleen geen oorlog mee winnen. Dus dat.
Nixquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Er bestaan programmaatjes die dat weer in orde kunnen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mediaplayer doet helemaal niets. Ik heb ooit eens via een goedkoop adresje mijn pc laten maken en die eikel heeft toen mijn Word bestand verwijderd. Toen ik aangaf dat ik Word terug wilde hebben heeft hij er een illegale versie opgezet. Sindsdien geeft mijn pc ook steeds aan dat ik mogelijk dupe ben geworden van software vervalsing. Ik kan hem ook niet valideren. Hopeloos, maar goed is allemaal OT.
Straks denkt hij nog dat hij fans op FOK! heeft...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb voor morgen een beetje een 'stout' kaartje gemaakt voor Dennis.
Ik hoop dat 'ie er doorkomt![]()
[afbeelding]
Je doet er echt je best op hè.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
wil jij dat allemaal samen met hem doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef STAP01 het volgende:
[..]
samen je haartjes doen, nageltjes lakken, balletje trappen, maskertje opsmeren, haar laten verven door hem (maar dan met handschoentjes) nou dat is toch al heel wat!![]()
Heeft 'ie ook ! Drie stuks welteverstaan. De overige Dennisfansquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef Soho het volgende:
[..]
Straks denkt hij nog dat hij fans op FOK! heeft...
Zeg sneu tiep laat dat 'heel Fok' maar even achterwegequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeg sneu tiep laat dat 'heel Fok' maar even achterwege![]()
Stuur me maar even een PM. Mischien weet ik wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Waarom ? Jullie sturen toch ook kaartjes voor Huub namens HEEL FOK! ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeg sneu tiep laat dat 'heel Fok' maar even achterwege![]()
Nu werkt ie perfect.quote:
Ohja dat is waar, Dennis zijn doelgroep is niet zo van het smsen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook ! Drie stuks welteverstaan. De overige Dennisfans
zijn volwassen jonge vrouwen en mannen die zich niet op forums alla Fok! begeven
en niet sms-en naar popo's !!
Niet!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waarom ? Jullie sturen toch ook kaartjes voor Huub namens HEEL FOK! ???
IK NIET!!!!! Het zou kunnen!!! Iemand die hem wel ziet zitten!!! DGK FAN bijvoorbeeld maar IK zeker NIET!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:54 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
wil jij dat allemaal samen met hem doen?![]()
Staat zich glad te maken zodat Naadje hem zo meteen weer lekker kan aflebberen. Hoezo ruzie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef farscapevr6 het volgende:
nix staat weer onder de douche te pissen
Alleen allergrootste triestheden sturen ongevraagd namens anderen kaartjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waarom ? Jullie sturen toch ook kaartjes voor Huub namens HEEL FOK! ???
hij stuurt ze toch niet hij heeft elke dag wel zo'n fotoshopkaartje heb er nog nooit een gezien bij nixquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alleen allergrootste triestheden sturen ongevraagd namens anderen kaartjes
quote:
Fuck....quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
Fuck....![]()
Ik dacht al "wat een lekker vrouwelijk kontje heeft SuperDudeDennis eigenlijk"
Ik weet niet hoor, maar opgemaakt in bed liggen dat hoort toch niet !!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Och guttegut wat is ze zielig
[afbeelding]
Nee echt waar, mediaplayer doet het niet. Als ik de streams via FOK wil volgen dan zegt ie dat mediaplayer het niet doet en dat ik hem moet valideren, via FOK kan ik dus geen streams volgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je Mediaplayer doet het wel, anders zou je geen streams hebben![]()
De platte pannenkoekreet van Nadiaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
Fuck....![]()
Ik zou daar best mijn mayonaise-tubetje over willen uitknijpen anders !!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De platte pannenkoekreet van Nadia![]()
om het tangen??? dat is wat ik er van begrepen heb....maar ik kan er naast zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
Is Brain boos op Amanda? Waarom dan?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
[afbeelding]
Ok, thanks!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
om het tangen??? dat is wat ik er van begrepen heb....maar ik kan er naast zitten
Ik kan niet pm-en want ik weet mijn wachtwoord niet meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Stuur me maar even een PM. Mischien weet ik wat.
Praat liever helemaal niet PLEASEquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
regie tegen Amandel: wil je je zender omdoen als je praat PLEASE
Dom geboren....en.........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
Fuck....![]()
Ja, dat hoor je goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:14 schreef STAP01 het volgende:
Ligt Dennix nu naast Nadia terwijl ze alle shit over hem tegen Amanda spuwt!!!!
Doe jij dat dan niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:20 schreef Desii het volgende:
advies van Nada ri. Amanda
Je kan nu wel verder gaan met jezelf mooi maken, hij is nu toch al boos
Wie gaat zijn eigen nu zo opdoffen voordat je gaat slapen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:20 schreef Desii het volgende:
Amanda... nou deze relatie is nog niet ze erg als mijn vorige relatie.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:20 schreef Anderkeertje het volgende:
N: ik zou mijn haar stylen en dan zeggen dat ik van hem hou. Hij is nu toch al boos, kan je je net zo goed mooi maken eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |