Op de streams wel. Maar volgens mij weet hij genoeg tv te maken om in de uitzendingen goed over te komen. Maar hij interact het minst met de rest van de groep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:38 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij het spel wel probeert te spelen en ook goed weet wat de "vijand" niet te weten mag komen, maar het gaat hem zo verschrikkelijk slecht af. Ten eerste doet hij niets, ten tweede komt wat hij toevallig doet erg nep over.
Eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia:Ik zie er niet uit
Beide zijn halvegaren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Kan Dennis dat mormel niet even in haar sop gaar laten koken?
Hij is zo desperate nu...
Nee, een trucje van Brrr zelf. Hij probeert zo zijn momentjes te pakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
die brrrrrrrrrrr heft het wel heel moeilijk met zo een rot brief he! of was het een trukje van Netty?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef pasjesjen het volgende:
ze gaat toch bij hem slapen....hoe bedoel je standvastig
Zelfs de regie kan dat gekut op die gitaar niet meer horen en schakelt snel overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:44 schreef pasjesjen het volgende:
terror op stream 1 brain speelt gitaar
nou ik niet gaat nu dus lekker uit hier. doei all.................brr speelt jully wel in slaap!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:44 schreef Anderkeertje het volgende:
B: ik ga straks even gitaar spelen , daar word je rustig van
Mediaplayer doet helemaal niets. Ik heb ooit eens via een goedkoop adresje mijn pc laten maken en die eikel heeft toen mijn Word bestand verwijderd. Toen ik aangaf dat ik Word terug wilde hebben heeft hij er een illegale versie opgezet. Sindsdien geeft mijn pc ook steeds aan dat ik mogelijk dupe ben geworden van software vervalsing. Ik kan hem ook niet valideren. Hopeloos, maar goed is allemaal OT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Werkt WMP niet of werkt hij slecht? Ik heb 10, dus niet 11, omdat 11 erg vervelend (stroperig) doet op mijn systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |