Op de streams wel. Maar volgens mij weet hij genoeg tv te maken om in de uitzendingen goed over te komen. Maar hij interact het minst met de rest van de groep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:38 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij het spel wel probeert te spelen en ook goed weet wat de "vijand" niet te weten mag komen, maar het gaat hem zo verschrikkelijk slecht af. Ten eerste doet hij niets, ten tweede komt wat hij toevallig doet erg nep over.
Eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia:Ik zie er niet uit
Beide zijn halvegaren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Kan Dennis dat mormel niet even in haar sop gaar laten koken?
Hij is zo desperate nu...
Nee, een trucje van Brrr zelf. Hij probeert zo zijn momentjes te pakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
die brrrrrrrrrrr heft het wel heel moeilijk met zo een rot brief he! of was het een trukje van Netty?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef pasjesjen het volgende:
ze gaat toch bij hem slapen....hoe bedoel je standvastig
Zelfs de regie kan dat gekut op die gitaar niet meer horen en schakelt snel overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:44 schreef pasjesjen het volgende:
terror op stream 1 brain speelt gitaar
nou ik niet gaat nu dus lekker uit hier. doei all.................brr speelt jully wel in slaap!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:44 schreef Anderkeertje het volgende:
B: ik ga straks even gitaar spelen , daar word je rustig van
Mediaplayer doet helemaal niets. Ik heb ooit eens via een goedkoop adresje mijn pc laten maken en die eikel heeft toen mijn Word bestand verwijderd. Toen ik aangaf dat ik Word terug wilde hebben heeft hij er een illegale versie opgezet. Sindsdien geeft mijn pc ook steeds aan dat ik mogelijk dupe ben geworden van software vervalsing. Ik kan hem ook niet valideren. Hopeloos, maar goed is allemaal OT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Werkt WMP niet of werkt hij slecht? Ik heb 10, dus niet 11, omdat 11 erg vervelend (stroperig) doet op mijn systeem.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef pasjesjen het volgende:
ze gaat toch bij hem slapen....hoe bedoel je standvastig
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Zie conclusie ruzie in mijn onderstaande post.....:
farceman - vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:05
We weten pas hoe het echt zit als we zien waar Nadia slaapt.
Slaapt ze weer bij hem dan is het echt groot toneelspel geweest
nee geen oorlog...........maar wat kan je wel met hem?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef STAP01 het volgende:
Even over Dennix,
Hij kwam die kooi binnen met een grote bek dat hij Huub hem zou laten slaan en meer van dat soort praatjes. Er komt maar niets terecht van die loze kreten. Zelfs na 2 maanden doet hij weinig.
Hij heeft geen lef en af en toe een grote bek zonder daden. Erg laf komt hij over op mij.
En hij is ook verwend door zijn ouders door alles voor hem te doen, koken, strijken, schoonmaken et cetera. Toch is het denk ik geen verkeerde jongen. Je kunt er alleen geen oorlog mee winnen. Dus dat.
Ik heb de streams van hun niet gezien, maar ik moet zeggen dat ik hun acteerkwaliteiten niet hoog in schat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Zie conclusie ruzie in mijn onderstaande post.....:
farceman - vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:05
We weten pas hoe het echt zit als we zien waar Nadia slaapt.
Slaapt ze weer bij hem dan is het echt groot toneelspel geweest
Je Mediaplayer doet het wel, anders zou je geen streams hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mediaplayer doet helemaal niets. Ik heb ooit eens via een goedkoop adresje mijn pc laten maken en die eikel heeft toen mijn Word bestand verwijderd. Toen ik aangaf dat ik Word terug wilde hebben heeft hij er een illegale versie opgezet. Sindsdien geeft mijn pc ook steeds aan dat ik mogelijk dupe ben geworden van software vervalsing. Ik kan hem ook niet valideren. Hopeloos, maar goed is allemaal OT.
Ook geen Gouden Kooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nee geen oorlog...........maar wat kan je wel met hem?
samen je haartjes doen, nageltjes lakken, balletje trappen, maskertje opsmeren, haar laten verven door hem (maar dan met handschoentjes) nou dat is toch al heel wat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Toen hij erin kwam was dat aan de orde van de dag, nu is dat net zo verboden als iemand zelf slaan. Verder ben ik het wel met je post eens. Behalve dat je de oorlog niet met hem wint, je verliest hem al voordat je begonnen bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef STAP01 het volgende:
Even over Dennix,
Hij kwam die kooi binnen met een grote bek dat hij Huub hem zou laten slaan en meer van dat soort praatjes. Er komt maar niets terecht van die loze kreten. Zelfs na 2 maanden doet hij weinig.
Hij heeft geen lef en af en toe een grote bek zonder daden. Erg laf komt hij over op mij.
En hij is ook verwend door zijn ouders door alles voor hem te doen, koken, strijken, schoonmaken et cetera. Toch is het denk ik geen verkeerde jongen. Je kunt er alleen geen oorlog mee winnen. Dus dat.
Nixquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Er bestaan programmaatjes die dat weer in orde kunnen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mediaplayer doet helemaal niets. Ik heb ooit eens via een goedkoop adresje mijn pc laten maken en die eikel heeft toen mijn Word bestand verwijderd. Toen ik aangaf dat ik Word terug wilde hebben heeft hij er een illegale versie opgezet. Sindsdien geeft mijn pc ook steeds aan dat ik mogelijk dupe ben geworden van software vervalsing. Ik kan hem ook niet valideren. Hopeloos, maar goed is allemaal OT.
Straks denkt hij nog dat hij fans op FOK! heeft...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb voor morgen een beetje een 'stout' kaartje gemaakt voor Dennis.
Ik hoop dat 'ie er doorkomt![]()
[afbeelding]
Je doet er echt je best op hè.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
wil jij dat allemaal samen met hem doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef STAP01 het volgende:
[..]
samen je haartjes doen, nageltjes lakken, balletje trappen, maskertje opsmeren, haar laten verven door hem (maar dan met handschoentjes) nou dat is toch al heel wat!![]()
Heeft 'ie ook ! Drie stuks welteverstaan. De overige Dennisfansquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef Soho het volgende:
[..]
Straks denkt hij nog dat hij fans op FOK! heeft...
Zeg sneu tiep laat dat 'heel Fok' maar even achterwegequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeg sneu tiep laat dat 'heel Fok' maar even achterwege![]()
Stuur me maar even een PM. Mischien weet ik wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |