oke, ze gaat dreigen.... moooooiiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Nadia - Tuurlijk voel je je kut, want je backup gaat eraan Dennis!!!!!!!!!!!
HiDiHoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef pasjesjen het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
JIj gaat wel erg op in het spel....doe maar rustig komt allemaal goed.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Nadia - Tuurlijk voel je je kut, want je backup gaat eraan Dennis!!!!!!!!!!!
Werkt WMP niet of werkt hij slecht? Ik heb 10, dus niet 11, omdat 11 erg vervelend (stroperig) doet op mijn systeem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef koppiesoep het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje waar ik de streams fatsoenlijk kan volgen? Geen mediaplayer want die werkt niet bij mij.Ik kijk ze nu via vkmag.com maar die is zo stroef.
Alvast bedankt.
Vergeet serieus nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
Dennis steek voor 100% hand in eigen boezem, het ligt voor 0 komma 0% aan Nadia, voor 100% aan Dennis, zeker weten!
Is niet echt joh. Straks ligt ze weer aan de frambosensaptap, alsof er niks gebeurd is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Eigenlijk is het te gek voor woorden, dat zo'n griet zich opdringt aan die gozer.
Miss Manipulatief. Bahhh![]()
![]()
![]()
SSSeker weten, 100%quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
Dennis steek voor 100% hand in eigen boezem, het ligt voor 0 komma 0% aan Nadia, voor 100% aan Dennis, zeker weten!
Juist omdat het totale kul is, heeft het wel iets grappigs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef APK het volgende:
Wat een genant gedoe is dit geworden.
Volkomen ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef Meganog het volgende:
Opeens komt ook de stemronde ter sprake...
Toevallig.
Dennis kan helemaal niet meer verklaren waarom hij zo nodig die datingdag wil doorzetten.
Volgens mij is de exit van Dennis in de planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |