abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52442562
goede morgen

heb nog niet beslist wat ik ga ontbijten maar denk dat ik voor ontbijtkoek kies
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:48:51 #152
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52442587
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik drink niet, dat scheelt een hoop verleiding
Ik drink ook niet... ik lig meestal direct aan een infuus...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:14:26 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52442876
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ik drink ook niet... ik lig meestal direct aan een infuus...
Klinkt heel bekend

Ik ben vandaag begonnen met twee sneetjes tarwebrood met kaas ertussen en een kop koffie...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52442886
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klinkt heel bekend

Ik ben vandaag begonnen met twee sneetjes tarwebrood met kaas ertussen en een kop koffie...
ik heb gekozen voor 2 plakken ontbijtkoek en een glas coolbest
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:16:32 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52442902
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:46 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen

heb nog niet beslist wat ik ga ontbijten maar denk dat ik voor ontbijtkoek kies
Waarom eigenlijk?

ontbijtkoek 100 gr. kcal 288 eiwit 4.0 koolh. 68.0 vet 0.0

Pure suiker.

Ter vergelijking:

brood (volkoren) 100 gr. kcal 208 eiwit 5.7 koolh. 40.0 vet 2.8

En een boterham vult ook nog eens veel beter. Daarbij zijn het langzame koolhydraten die dus langer een voldaan gevoel geven. Ontbijtkoek bevat vrijwel alleen snelle koolhydraten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:16:38 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_52442904
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:28 schreef Rewimo het volgende:
SQ, ik zou zeggen geen bier nemen maar wel lekker eten En dan de hele vette dingen vermijden. Dan moet de schade beperkt kunnen blijven
ik ga me gewoon aan mijn dieet houden en neem 2 glazen wijn i.p.v. 1
Ik vind bergen vlees en vette salades de moeite niet om voor te zondigen Wat voor mij onder echt lekker eten valt wordt meestal niet geserveerd op dit soort gelegenheden
disclaimer
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:17:21 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_52442910
Ik heb 2 cracottes met kipfilet gehad en koffie, nu meeeeeer koffie graag
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:18:34 #158
13151 crew  Rewimo
pi_52442920
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga me gewoon aan mijn dieet houden en neem 2 glazen wijn i.p.v. 1
Ik vind bergen vlees en vette salades de moeite niet om voor te zondigen Wat voor mij onder echt lekker eten valt wordt meestal niet geserveerd op dit soort gelegenheden
Ik vind vlees wel lekker Maar geen vet vlees Gelukkig zijn voor mij de eiwitten vooral belangrijk, en dus is mager vlees beslist geen taboe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52442921
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?

ontbijtkoek 100 gr. kcal 288 eiwit 4.0 koolh. 68.0 vet 0.0

Pure suiker.

Ter vergelijking:

brood (volkoren) 100 gr. kcal 208 eiwit 5.7 koolh. 40.0 vet 2.8

En een boterham vult ook nog eens veel beter. Daarbij zijn het langzame koolhydraten die dus langer een voldaan gevoel geven. Ontbijtkoek bevat vrijwel alleen snelle koolhydraten.
omdat ik gister al ontbeten heb met boterhammen
en afwisseling het best bij mij werkt
morgen waarschijnlijk weer yoghurt

en het vult goed genoeg zeker met nog een glas coolbest erbij
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:20:34 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_52442945
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind vlees wel lekker Maar geen vet vlees Gelukkig zijn voor mij de eiwitten vooral belangrijk, en dus is mager vlees beslist geen taboe
Barbequeschotels: hamburgers (vet) worst (vet en niet echt lekker ofzo ) speklappen ( V.E.T. ) varkensshaslicks (vet) en kipfilet (mager). Mijn gok is dat ik het bij een kipfiletje hou met griekse salade en fruitmix toe En dat vind ik gelukkig heel lekker
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:23:46 #161
13151 crew  Rewimo
pi_52442989
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:18 schreef Miss_S het volgende:
omdat ik gister al ontbeten heb met boterhammen
en afwisseling het best bij mij werkt
morgen waarschijnlijk weer yoghurt

en het vult goed genoeg zeker met nog een glas coolbest erbij
Dat zal best maar je ontbijt met voornamelijk koolhydraten en nauwelijks vezels. Ik vind dat geen verstandige keuze. Je eet toch al niet veel, eet dan tenminste gezond en verantwoord.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:24:22 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52442998
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Barbequeschotels: hamburgers (vet) worst (vet en niet echt lekker ofzo ) speklappen ( V.E.T. ) varkensshaslicks (vet) en kipfilet (mager). Mijn gok is dat ik het bij een kipfiletje hou met griekse salade en fruitmix toe En dat vind ik gelukkig heel lekker
Ik ben zo ontzettend blij met onze slager! Ik heb sinds de vierdaagse (bbq met worsten etc) geen standaard bbq meer gehad. Bij onze slager krijg je bbqspiezen van kipfilet, rundvlees, lamsvlees in tig verschillende marinades. Scampi's en zalm in folie erbij en Sjeen is helemaal happy
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:24:55 #163
13151 crew  Rewimo
pi_52443010
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een goede runderhamburger is best te doen (niet van die kartonnen dingen uit de diepvries dus) Kip met salade en fruit klinkt prima
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:25:29 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_52443023
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben zo ontzettend blij met onze slager! Ik heb sinds de vierdaagse (bbq met worsten etc) geen standaard bbq meer gehad. Bij onze slager krijg je bbqspiezen van kipfilet, rundvlees, lamsvlees in tig verschillende marinades. Scampi's en zalm in folie erbij en Sjeen is helemaal happy
Vis

Mijn moeder is vis-fanaat en als ik bij mijn ouders ga barbecueen (papa is bbq verslaafd ) krijg ik altijd heerlijke kabeljauw en zalm gestoomd in alufolie van de bbq, daar kan toch echt geen spiesje tegenop
disclaimer
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:26:06 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_52443034
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Een goede runderhamburger is best te doen (niet van die kartonnen dingen uit de diepvries dus) Kip met salade en fruit klinkt prima
Misschien dat ik zelfs nog wel ergens een visje vandaan kan bietsen
disclaimer
pi_52443049
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat zal best maar je ontbijt met voornamelijk koolhydraten en nauwelijks vezels. Ik vind dat geen verstandige keuze. Je eet toch al niet veel, eet dan tenminste gezond en verantwoord.
ik vind dit gezond genoeg en zeker verantwoord en het is wel volkoren ontbijtkoek
mijn lichaam is zich alleen maar beter gaan voelen sinds ik zoveel afwissel met mijn eten
als ik elke dag zou ontbijten met brood zou ik minder afvallen en zou het ook nog eens saai worden

en nog een voordeel er zitten minder kcal in dan bij brood
pi_52443104
Koolhydraattechnisch wordt ontbijtkoek inderdaad gezien als 1,5 boterham. Ook met coolbest moet je koolhydraattechnisch goed opletten want daar zitten er ook best wat in. Beter is rosevice multifit te drinken als je alles op de KH-index bekijkt. En dat moet ik thuis omdat mijn diabetes heeft.

Ik ben van plan vandaag te eten:
Ontbijt: glas goedemorgen en net een bruine pistolet kaas op
Tussendoor: appel
Lunch: ik heb aardbeitjes en komkommer bij me, dus iets van 3 volkorenboterhammen met aardbeien, tomaat/komkommer en smeerkaas.
Tussendoor: banaan, bakje vitalinea. Eventueel voor hevige snoeptrek: 10 gram amandelen meegenomen.
Voor het sporten om 18.00: sultana
Avondeten: pitabroodjes met kipreepjes / taugé / sla / komkommer / tomaat / ananas
Wellicht snack vanavond: mini pakje pringles + glasje rosé
Beweging (in de planning): fietsen van / naar kantoor, lunchwandelen (als het niet zo blijft stortregenen als nu ), bodyattack en voor het slapen gaan kwartiertje yogaoefeningen.

Nu maar hopen dat ik braaf aan dit lijstje ga houden .
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:29:58 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_52443106
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vind dit gezond genoeg en zeker verantwoord en het is wel volkoren ontbijtkoek
mijn lichaam is zich alleen maar beter gaan voelen sinds ik zoveel afwissel met mijn eten
als ik elke dag zou ontbijten met brood zou ik minder afvallen en zou het ook nog eens saai worden

Nietes, je eet er alleen minder van
disclaimer
pi_52443150
hebben we hier iets tegen koolhydraten?
ik heb er geen moeite mee ik zou niet zonder kunnen

en SQ inderdaad je eet er minder van, dat is het idee van afvallen dat je minder eet

maar wel grappig als ik iets zeg dat ontbijtkoek en coolbest opeens heel erg ongezond zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:33:48 #170
13151 crew  Rewimo
pi_52443164
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:27 schreef Miss_S het volgende:
Nee dat is dus niet zo, zie mijn eerdere post
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:33:53 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_52443165
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:32 schreef Miss_S het volgende:
ik heb er geen moeite mee ik zou niet zonder kunnen

en SQ inderdaad je eet er minder van, dat is het idee van afvallen dat je minder eet

maar wel grappig als ik iets zeg dat ontbijtkoek en coolbest opeens heel erg ongezond zijn
Laat maar Echt
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:34:12 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52443173
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:29 schreef Pandorah het volgende:
Koolhydraattechnisch wordt ontbijtkoek inderdaad gezien als 1,5 boterham. Ook met coolbest moet je koolhydraattechnisch goed opletten want daar zitten er ook best wat in. Beter is rosevice multifit te drinken als je alles op de KH-index bekijkt. En dat moet ik thuis omdat mijn diabetes heeft.

Ik ben van plan vandaag te eten:
Ontbijt: glas goedemorgen en net een bruine pistolet kaas op
Tussendoor: appel
Lunch: ik heb aardbeitjes en komkommer bij me, dus iets van 3 volkorenboterhammen met aardbeien, tomaat/komkommer en smeerkaas.
Tussendoor: banaan, bakje vitalinea. Eventueel voor hevige snoeptrek: 10 gram amandelen meegenomen.
Voor het sporten om 18.00: sultana
Avondeten: pitabroodjes met kipreepjes / taugé / sla / komkommer / tomaat / ananas
Wellicht snack vanavond: mini pakje pringles + glasje rosé
Beweging (in de planning): fietsen van / naar kantoor, lunchwandelen (als het niet zo blijft stortregenen als nu ), bodyattack en voor het slapen gaan kwartiertje yogaoefeningen.

Nu maar hopen dat ik braaf aan dit lijstje ga houden .
Klinkt goed Pandorah. Hoeveel amandelen zitten er ongeveer in 10 gram?

Ik heb hier een appel liggen en nog zo'n dubbelop peperkoekding voor tussendoor. Straks weer vier sneetjes brood met beleg als lunch. En vanavond een ovenschotel met kip, paprika en aardappelpuree
pi_52443175
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:04 schreef freecell het volgende:
Ik ben vanavond even naar Noorderzon geweest en heb bij thuiskomst (lang leve de eetmeter) ontdekt dat tortillachips bést meevallen!
Ik neem de eetmeter niet meer serieus. Ik heb het ding een paar dagen ingevuld en wordt een beetje kriegel van kreten als een schaaltje, een broodbeleg, een plak, een handje, een glas etc. En dan gaan ze er ook nog eens van uit dat een appel 120 gram weegt!

Mijn ontbijt vandaag: 2 crackers met rosbief, een groot glas karnemelk en tot nu toe 1 koffie, 2 cappuccino, 5 (grote) bekers thee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:35:26 #174
13151 crew  Rewimo
pi_52443204
quote:
Dat maak JIJ er nu van. Ik heb gezegd dat ik niet snap waarom je voor een ontbijt van praktisch alleen maar snelle koolhydraten kiest.
pi_52443208
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee dat is dus niet zo, zie mijn eerdere post
oke ik zei het verkeerd
als ik ontbijtkoek eet krijg ik minder kcal binnen
en daar gaat het toch om hoeveel je binnen krijgt en niet hoeveel ergens in zit als je het niet eet
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:36:55 #176
13151 crew  Rewimo
pi_52443235
Ik sluit me aan bij SQ
pi_52443236
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat maak JIJ er nu van. Ik heb gezegd dat ik niet snap waarom je voor een ontbijt van praktisch alleen maar snelle koolhydraten kiest.
ja maar kennelijk is dat toch heel slecht aan een paar reacties van jullie te zien
maar dan zal ik maar niet reageren op wat jullie eten want daar zitten toch wel vaker dingen bij die echt slecht zijn
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:38:11 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_52443263
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik sluit me aan bij SQ

Hoe gaat het met de verhuizing? Zijn de poezelbeesten al een beetje terug in hun normale doen?
disclaimer
pi_52443266
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik neem de eetmeter niet meer serieus. Ik heb het ding een paar dagen ingevuld en wordt een beetje kriegel van kreten als een schaaltje, een broodbeleg, een plak, een handje, een glas etc. En dan gaan ze er ook nog eens van uit dat een appel 120 gram weegt!

Mijn ontbijt vandaag: 2 crackers met rosbief, een groot glas karnemelk en tot nu toe 1 koffie, 2 cappuccino, 5 (grote) bekers thee.
kijk dat is toch zeker een stuk gezonder dan ontbijtkoek
pi_52443280
quote:
Ik heb niets tegen koolhydraten hoor maar als je voedingsmiddelen eet die hoog op de GI-index staan kan je suikerspiegel ineens omhoogschieten en daarna omlaagschieten zodat je snel weer trek krijgt. Als je suikerspiegel in balans wilt hebben (en ook om minder snel trekgevoel te hebben) is het beste om voedingsmiddelen te eten die in het midden staan op de GI-index.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:40:12 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52443312
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen koolhydraten hoor maar als je voedingsmiddelen eet die hoog op de GI-index staan kan je suikerspiegel ineens omhoogschieten en daarna omlaagschieten zodat je snel weer trek krijgt. Als je suikerspiegel in balans wilt hebben (en ook om minder snel trekgevoel te hebben) is het beste om voedingsmiddelen te eten die in het midden staan op de GI-index.
Heeft iemand een linkje voor me waar ik die waarden eens kan nalezen... Vind het wel interessante materie en misschien kan ik er iets mee.
pi_52443326
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Sjeen het volgende:
Klinkt goed Pandorah. Hoeveel amandelen zitten er ongeveer in 10 gram?
14 amandelen
Ik moet zeggen dat ze geweldig werken tegen zoete trek

Sjeen: Ik heb het boek koken voor diabetici thuis liggen. Die kan je vast ook in de bieb vinden. Daarin wordt het vrij ongenuanceerd uitgelegd hoe het zit met die GI-index. Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken om neutrale uitleg over koolhydraten te krijgen. Bij dieetboeken slaan ze namelijk weer door (althans, dat is mijn mening) .
pi_52443339
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Pandorah het volgende:

[..]

dan zal ik wel raar zijn (wat ik ook ben)
maar ik krijg dus echt geen trek nu of wanneer ik ook ontbijtkoek op heb

maar is het dan beter zoals sjeen die 4 boterhammen eet en dan als tussendoortje een ontbijtkoek dubbelop?
ik vind dat er ontbijtkoek inderdaad veel zit en daarom eet ik het als maaltijd en niet als tussendoortje
pi_52443347
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kijk dat is toch zeker een stuk gezonder dan ontbijtkoek
En dan waren die 2 crackers met rosbief, groot glas karnemelk, 1 koffie en 2 (grote) bekers thee (eigenlijk 1 beker van een halve liter) allemaal voor half 8 vanochtend.
pi_52443391
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En dan waren die 2 crackers met rosbief, groot glas karnemelk, 1 koffie en 2 (grote) bekers thee (eigenlijk 1 beker van een halve liter) allemaal voor half 8 vanochtend.
waarom zoveel koffie ? (net stonden er toch nog 3 ipv 1)
pi_52443395
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heeft iemand een linkje voor me waar ik die waarden eens kan nalezen... Vind het wel interessante materie en misschien kan ik er iets mee.
Toen ik het south beach dieet deed (briljant dieet, afvallen als een idioot, jammer dat ik daarna weer heel snel aankwam omdat ik geen zin meer had in gesleep met bakjes sla enzo), heb ik een boekje gekocht met daarin de GI waarden van veel producten. South Beach gaat namelijk ook uit van de Glycemische Index van producten. Boekje was iets van 6 euro ofzo.

En Miss S, ik heb de 2 cappuccino uit een apparaat gehaald op mijn werk. Net als de volgende 3 (grote) bekers thee. Of nog beter: ik haal bekers warm water uit het automaat en dan hang ik er zelf een theezakje in en dan heb ik lekkere thee.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:44:48 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_52443404
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Een halve liter thee in 1 beker?

* SQ krijgt flashbacks van haar periode in Houston
disclaimer
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:45:08 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_52443410
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Omdat het lekker is
disclaimer
pi_52443427
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat het lekker is
ja maar toch niet erg gezond
pi_52443445
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef Miss_S het volgende:
Omdat er een onderzoek is geweest waarin stond dat het goed was voor vrouwen voor het geheugen om 3 kopjes koffie te drinken (ja! serieus!). Verder, duh! Laat haar

Sjeen nam toch in de namiddag die ontbijtkoek? Dan staat je suikerspiegel laag en dan is het best een goed idee om zoiets te nemen. Als basis (ontbijt dus) lijkt het mij wat minder. Maar goed, dat is voor mij omdat ik vrij stevig moet ontbijten want anders heb ik echt zo weer trek .
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:47:34 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_52443460
..

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 17-08-2007 09:53:24 (Doe maar niet...) ]
disclaimer
pi_52443468
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een halve liter thee in 1 beker?

* SQ krijgt flashbacks van haar periode in Houston
Ik heb ooit een halve liter beker gekregen met de tekst "ik ben als een toeter" en een toeter er aan vast. De toeter heb ik er af gesloopt, de tekst staat er niet meer op, maar de beker is geweldig! Hoef ik tenminste niet zo vaak thee te maken thuis.
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat het lekker is
en omdat ik wakker moet worden.
Ik word een beetje duf van die marathon werk-studeersessies.

Volgende bekertje heet water is trouwens onderweg. Ik kom wel aan mijn 2 liter water per dag hoor.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:48:50 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52443481
[modbreak]

Zo, nu gaat iedereen even een kop koffie, halve liter thee, stuk ontbijtkoek, hand amandelen halen... En dan houden we weer op met katten!

[/modbreak]
pi_52443491
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Omdat er een onderzoek is geweest waarin stond dat het goed was voor vrouwen voor het geheugen om 3 kopjes koffie te drinken (ja! serieus!). Verder, duh! Laat haar

Sjeen nam toch in de namiddag die ontbijtkoek? Dan staat je suikerspiegel laag en dan is het best een goed idee om zoiets te nemen. Als basis (ontbijt dus) lijkt het mij wat minder. Maar goed, dat is voor mij omdat ik vrij stevig moet ontbijten want anders heb ik echt zo weer trek .
ja het is wel duidelijk dat jullie er anders over nadenken
want waarom is ontbijtkoek dan ongezond? of alleen omdat je dan sneller trek krijgt en dan weer gaat eten?
pi_52443493
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn wel meer dingen niet gezond: te veel drammen, een laag IQ hebben, auto rijden, je tanden niet flossen etc. Maar ja, wat doe je er aan?

Kortom: een opmerking maken en uitleg geven is prima. Daarna: laat lekker leven
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:49:41 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_52443500
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb ooit een halve liter beker gekregen met de tekst "ik ben als een toeter" en een toeter er aan vast. De toeter heb ik er af gesloopt, de tekst staat er niet meer op, maar de beker is geweldig! Hoef ik tenminste niet zo vaak thee te maken thuis.
[..]

en omdat ik wakker moet worden.
Ik word een beetje duf van die marathon werk-studeersessies.

Volgende bekertje heet water is trouwens onderweg. Ik kom wel aan mijn 2 liter water per dag hoor.

Ik heb nog wel ergens zo'n Amerikaanse starbucks mok, die zal ik es mee naar kantoor nemen, hoef ik niet zo vaak te lopen
disclaimer
pi_52443515
op mn werk dronk ik elke dag liters espresso jum!

en werd net gebeld

dinsdag sollicitatiegesprek voor de droom-studenten-bijbaan woei

12.5 uur in de week bij een woningbouwvereniging, de sector waar ik net uit kom rollen

woei
Ja doei.
pi_52443521
Ik zit hier heerlijk aan een stukje roggebrood met eigen gemaakte bramenjam

En vanochtend was de weegschaal heel lief voor mij 84.2
pi_52443526

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 17-08-2007 09:54:35 (Kappen nu...) ]
pi_52443534
Oef ik ben pas net wakker! Heb flink hoofdpijn
Ik moet nog gaan ontbijten. Ik ben iig wel weer aan het afvallen, 113,6 nu
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')