Ik dump helaas wel op brie (60% versie iig), misschien dat ik nog eens de 45 % ga proberen. Ik dump dus wel op hele vette dingen, maar ook weer niet altijd. Maar goed, ik ga eens kijken in jullie lijstje. Ik kan natuurlijk ook wel weer uit mijn boekje gaan eten, maar wil toch liever wat meer varieeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Yoghurt, kwark, hüttenkäse, filet americain... In principe alle soorten kaas, je mag ook dingen als Brie eten, vet is voor ons niet zo'n probleem. Kijk anders even in ons lijstje voor de eerste twee maanden op dieetweb, Troel heeft dat daar gepost, bij WLS in de praktijk.
Volgens mij moet je gewoon mailen en dan sturen ze een nieuw leeg doosje op. M'n man heeft t geregeld. Maar ik moest gewoon even aan je denkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hahaha, die vraag had ik nog niet gehad zeg maar, maar mijn gok, getour sturen en opnieuw bestellen of zoietsmaar kan ook zijn dat je toch wel een doosje kan krijgen i dont know. gok ook dat ik je mailtje niet zal beantwoorden, want zal maandag pas gaan werken, en mails moeten binnen 24 uur beantwoord worden.
hoop trouwens wel dat ik morgen mijn rooster online kan vinden, anders heb ik maandag alsnog een probleem.
Maar octopussy zeg me als ik het fout heb jij kunt nu bijv toch ook een frikandel eten maar gewoon geen 2 frikandellen want dan eet je teveel en dan moet je het uitkotsen of hoe moet ik het zien eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik dump helaas wel op brie (60% versie iig), misschien dat ik nog eens de 45 % ga proberen. Ik dump dus wel op hele vette dingen, maar ook weer niet altijd. Maar goed, ik ga eens kijken in jullie lijstje. Ik kan natuurlijk ook wel weer uit mijn boekje gaan eten, maar wil toch liever wat meer varieeren.
* octopussy wel zin heeft in een boterham met pindakaas en hagelslag op het moment.
Gelukkig heb ik geen hagelslag in huis
Nou, dan wil ik het ook weleens proberen... Het is altijd fijn om een positief beeld van iemand te krijgen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:29 schreef Riann het volgende:
[..]
moet dat nou... wees aardig tegen elkaar en idd via pm
ik moet toegeven ik zit nu te chatten met miss_s en over msn is ze best aardig![]()
![]()
Waarom? Wat vind je er moeilijk aan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:44 schreef Elvi het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik dat zou hebben![]()
Ik heb het idee dat je niet meer zelf kan kiezen wat je eet. En ook hoeveel je eet... Je zit idd zo vol... Is het dan ook zo dat jij dan denkt "ik heb honger! ik wil meer!" en je maag zegt "ik zit vol" of krijgen je hersens echt het seintje dat je vol zit? (ow wat n geweldige zinsconstructie weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Waarom? Wat vind je er moeilijk aan?
of ene dagje in mijn schoenen wandelenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef octopussy het volgende:
Oh en iedereen die durft te beweren dat WLS de 'easy way out' is die mag meteen bij me langskomen voor een schop onder z'n hol.
Nee, je moet echt leren om te luisteren naar je maag in plaats van naar je hoofdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het idee dat je niet meer zelf kan kiezen wat je eet. En ook hoeveel je eet... Je zit idd zo vol... Is het dan ook zo dat jij dan denkt "ik heb honger! ik wil meer!" en je maag zegt "ik zit vol" of krijgen je hersens echt het seintje dat je vol zit? (ow wat n geweldige zinsconstructie weer)
En ik heb sowieso een godsgruwelijke hekel aan kotsen dus als er maar n líchte kans bestaat dat ik misselijk ofzo zou worden dan is het al niks voor mij![]()
Nee dat zal ik nooit beweren maar iedereen valt er mee af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef octopussy het volgende:
Oh en iedereen die durft te beweren dat WLS de 'easy way out' is die mag meteen bij me langskomen voor een schop onder z'n hol.
Er zijn mensen die er amper mee afvallen!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef Riann het volgende:
[..]
Nee dat zal ik nooit beweren maar iedereen valt er mee af.
die ken ik niet lijkt me trouwens stug en wat vind jij amperquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er amper mee afvallen!!!
10/20 kg met zo'n operatie met een redelijk hoog begin gewicht is weinigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Riann het volgende:
[..]
die ken ik niet lijkt me trouwens stug en wat vind jij amper
Er zijn dus serieus mensen die 'maar' 20 kilo zijn afgevallen. Dat lijkt voor niet wls'ers misschien veel, maar je moet je bedenken dat WLS'ers vaak met een heel hoog BMI starten en dus veel meer moeten afvallen voor een acceptabele BMI. En het zijn heftige operaties, dus als je dan zo weinig mee afvalt dan is dat heel er vervelend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Riann het volgende:
[..]
Ze zijn er echt hoor. Ik ken er diverse op het WLS-forum. Is bijzonder frustrerend als "iedereen" afvalt door de WLS en zij nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Riann het volgende:
ik hap niet maar het is allemaal niet makkelijk dat snap ik zware operatie en de dingen die erbij komen kijken met maagpijn of maagkrampen of weet ik wat allemaal maar 1 ding is zeker als je zo'n operatie hebt gehad en dat is dat je gaat afvallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
10/20 kg met zo'n operatie met een redelijk hoog begin gewicht is weinig
Ik komt niet voor niks niet daar meer voor een tijdjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn er echt hoor. Ik ken er diverse op het WLS-forum. Is bijzonder frustrerend als "iedereen" afvalt door de WLS en zij niet
dat idee had ik dus ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef Riann het volgende:
[..]
Nee dat zal ik nooit beweren maar iedereen valt er mee af.
Ja ik vind 20 kg veel ik zou er nu super blij mee zijn. Maar ik snap als je 150 weegt dat je er wel meer moet dan 20 kgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die 'maar' 20 kilo zijn afgevallen. Dat lijkt voor niet wls'ers misschien veel, maar je moet je bedenken dat WLS'ers vaak met een heel hoog BMI starten en dus veel meer moeten afvallen voor een acceptabele BMI. En het zijn heftige operaties, dus als je dan zo weinig mee afvalt dan is dat heel er vervelend.
Een maagband is wat mij betreft geen goede optie. Probleem daarmee is dat je heel moeilijk kunt eten, en dan met name de gezonde dingen als groenten, fruit, vlees en brood. En juist slechte dingen als chocolade, vla en andere zoete dingen kunnen dan nog wèl door dat bandje. Mensen met een bandje komen vaak juist aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef Elvi het volgende:
Mijn tante is er niks mee afgevallen... Ja n het begin; maar nu is het er weer bij. Die heeft trouwens een maagband. 1 keer was ie zelfs zo strak aangetrokken (ze kon m strakker laten maken bij de dokter) dat ze niet eens meer kon drinken![]()
Maar volgens mij heeft ze er nu een tweede maag bij laten groeien of is dr maag gewoon weer uitgerekt.Ze heeft m ook al een flink aantal jaar trouwens.
Maar denk je dan eens in: je bent een vrouw met een BMI van 50. Je krijgt na een lange periode van vechten met de verzekering een gastric bypass oid. Je hebt veel risico gelopen tijdens de operatie, je moet opnieuw leren eten. En dan val je maar 20 kilo af....terwijl je er nog 50 moet voor een gezond gewicht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef Riann het volgende:
[..]
ik hap niet maar het is allemaal niet makkelijk dat snap ik zware operatie en de dingen die erbij komen kijken met maagpijn of maagkrampen of weet ik wat allemaal maar 1 ding is zeker als je zo'n operatie hebt gehad en dat is dat je gaat afvallen.
En dat klopt dus niet. Helaas. De mensen die er niet mee afvallen doen vaak heel erg hun best, houden zich netjes aan de dieetvoorschriften, sporten, bewegen, nemen hun supplementen en laten hun bloed op tijd controleren... en tòch vallen ze niet of nauwelijks af. Bijzonder frustrerend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:01 schreef Miss_S het volgende:
dat idee had ik dus ook
je moet wel veel moeite doen wil je er niet mee afvallen
Dat is gewoon met 1 woord KUT want dan werkt idd helemaal niks meer want zo'n operatie is meestal zoiezo al iets wat je als laatste probeert normaal gesproken omdat het zo'n zware operatie etc is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
Maar denk je dan eens in: je bent een vrouw met een BMI van 50. Je krijgt na een lange periode van vechten met de verzekering een gastric bypass oid. Je hebt veel risico gelopen tijdens de operatie, je moet opnieuw leren eten. En dan val je maar 20 kilo af....terwijl je er nog 50 moet voor een gezond gewicht.
En bedenk dan eens wat je verder nog kan doen om af te vallen...
helemaal NIETS. Want als een WLS niet werkt, dan werkt een dieet als helemaal niet meer.
Liposuctie of hersentransplantatie naar een ander lijfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is gewoon met 1 woord KUT want dan werkt idd helemaal niks meer want zo'n operatie is meestal zoiezo al iets wat je als laatste probeert normaal gesproken omdat het zo'n zware operatie etc is.
haha lipsuctie eer dat ik dat deed. Sommige mensen doen dat alleen op hun kont dat kan ik begrijpen maar bij mij is er geen beginnen aan bij mij moet het hele lichaam gewoon gedaan worden. hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Liposuctie of hersentransplantatie naar een ander lijf
10 *5 is ook 50 kgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef Elvi het volgende:
Met liposuctie mag je maar 5 kilo weg laten zuigen toch?![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Riann het volgende:
Dat is gewoon met 1 woord KUT want dan werkt idd helemaal niks meer want zo'n operatie is meestal zoiezo al iets wat je als laatste probeert normaal gesproken omdat het zo'n zware operatie etc is.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Liposuctie of hersentransplantatie naar een ander lijf
AF is adorablequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil het lijf van America Ferrera wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |