Vreemd zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef leonieke het volgende:
zie je wel dat ze de foto's wilden zien
Ah, en de rest keek mee omdat de vrouwen leuk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zaten wel twee vrouwen tussen...
Probeer maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
Niet in de vorige dus?
Schandalig lui wezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, even tvptje zetten.
Je bent helderziendquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het is ruim 40 graden in Japan, sterkte Pheno
Ohw, heb jij ook digitale TVquote:
nee geen digitale maar schotelquote:
klote als je constant baantjes heb die maar een paar maanden duren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Bengeltje het volgende:Maandag 2e gesprek.
Hoop dat deze baan toch langer dan 2mnd duurt
Niet dat een vastcontract tegenwoordig veel is, maar iig beter dan die paar weken dingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef WEST het volgende:
[..]
klote als je constant baantjes heb die maar een paar maanden duren.
Ik ben in oktober vorig jaar afgestudeerd en toen ergens 2 maand gewerk maar moest weg toen. (krijg je de vrijdag voor kerst te horen) en toen januari en februari kort gewerkt en meerdere weken thuis en maart april ook weer paar weekjes her en der. En nu werk ik al sinds 3 mei en heb ik met ingang van afgelopen maandag een vast contract
ik moet wel naar school terug voor een opleiding CNC draaier 1 dag per week, maar de baas betaald
nee een vast contract zegt niks. eigenlijk is het heel snel gegaan. Ik was 29 april bij me oom op de koffie toen hadden we het zo over werk etc. hij vroeg aan mij of ik al iets had en ik zei nee. 1 mei belde hij mij op dat bij de directeur op gesprek kon. Gesprek goed gegaan en ze wouden het wel met mij proberen. terwijl ik totaal geen ervaring heb ik in de metaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dat een vastcontract tegenwoordig veel is, maar iig beter dan die paar weken dingen.
Mooi joh, en extra studie is prima, je leert alleen maar bij.
Heerlijk zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef WEST het volgende:
[..]
nee een vast contract zegt niks. eigenlijk is het heel snel gegaan. Ik was 29 april bij me oom op de koffie toen hadden we het zo over werk etc. hij vroeg aan mij of ik al iets had en ik zei nee. 1 mei belde hij mij op dat bij de directeur op gesprek kon. Gesprek goed gegaan en ze wouden het wel met mij proberen. terwijl ik totaal geen ervaring heb ik in de metaal.
[afbeelding]
en dit wordt er gemaakt.
2 mei was ik dan aan het werk, eerst via de de gemeente en nu 13 augustus een vast contract en ben ik van de uitkering af.
juist en ik heb leuke collega's en een paar zeikers (mag niet gerookt worden maar gebeurd wel, en daar zeiken er een paar over)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk zo.Een netwerk werkt meestal beter dan zelf solliciteren.
![]()
Die mensen zeggen het bedrijf al wat voor type je ongeveer bent en dat vind die werkgever natuurlijk
wel fijn, van te voren weten wat er bij je komt werken.
Goedemiddag Ynske.![]()
welke?quote:
Die 'zeikers' hebben alle reden tot 'zeiken' als er regels overtreden wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef WEST het volgende:
[..]
juist en ik heb leuke collega's en een paar zeikers (mag niet gerookt worden maar gebeurd wel, en daar zeiken er een paar over)![]()
Spinazie met de 'complimenten van de chef'quote:
quote:
* Ynske komt bij Es etenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Spinazie met de 'complimenten van de chef'(álā creme), vergissing
.
Nou ja, ze doen het er maar mee.
Kan je beter even wachten tot ik eraan gewend ben dat er hier tegenwoordig meer gegeten wordt, ik had niet eens voor mezelfquote:
Oh ja, heeft Nina haar vriend voorgesteld?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef es70 het volgende:
Kan je beter even wachten tot ik eraan gewend ben dat er hier tegenwoordig meer gegeten wordt,
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, heeft Nina haar vriend voorgesteld?
Prima tochquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Ynske het volgende:
hier maar weer aan de pizza van gister
Niet echt, tenminste niet meer/minder dan normaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef Ynske het volgende:
wat is dat toch met jullie vandaag, is er zoveel te doen?
Hoiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, tenminste niet meer/minder dan normaal.
Gewoon even fok! beu, iig stukken minder.
Probeer maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
Neerpelt moet toch gewoon uit de automaat komen
Wat een heerlijk nieuwsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Stagevrijstelling ligt hier nu getekend voor me. Vandaag of morgen dus versturen
Kogel gaat te snel, ophangen aan zijn ballen aan de hoogste boom is ook primaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/119(...)_scheidsrechter.html
Kogeltje, en de rekening voor de zak naar de ouders. Klaar.
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een heerlijk nieuws
Is jouw opleiding nu afgelopen?
Wees eens lief voor die boomquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kogel gaat te snel, ophangen aan zijn ballen aan de hoogste boom is ook prima
Of een bom aan zijn middel en naar Mekka ssturenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees eens lief voor die boom![]()
Daar heb je nou bruggen of lantaarnpalen voor
Ow ik dacht met getekend dat ze goedgekeurd was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Moet nog 2 vakken en nog afstuderen (ervan uitgegaan dat ik de vrijstelling ook krijg).
Dat is nog wel een idee jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een bom aan zijn middel en naar Mekka ssturen
Nu dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef Ynske het volgende:
bijna lunchtijd
das wat overdreven, ik doe het waar niemand er last van heeft. En ik rook maar 1 keer per 2 uur of er moet pauze in zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef Ynske het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat daar over gezeikt word WEST.
ikzelf kan daar ook niet tegen, vooral niet als die mensen daardoor minder tijd aanwezig zijn. op een dag is dat misschien niet zo erg maar t telt wel op.
heb een collega gehad die om de 40 min 15 min ging roken, en wij t werk van hem steeds moesten overnemen. dat gaat wel irriteren
quote:
helemaal mee eens, maar omdat het soms moet dan drink ik het wel.quote:
Nu nog het rokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef WEST het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar omdat het soms moet dan drink ik het wel.![]()
quote:
Nope, morgen stoppenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef WEST het volgende:
[..]
komt vanzelf.., als ik in een kist lig dan ben ik gestopt met roken
deal![]()
zo zeg ik dat niet.., ik zou het zowiezo tegen niemand zeggen.quote:
Je moet het ook niet zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:39 schreef WEST het volgende:
[..]
zo zeg ik dat niet.., ik zou het zowiezo tegen niemand zeggen.
want als je het niet vol houdt wordt je er altijd op afgerekend
Wat voor wonderen gebeuren er danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:03 schreef leonieke het volgende:
Of stapelverliefd zijn op iemand die niet beseft dat je rookt, een sigaret opsteken en naar haar gezicht kijken.
Kan blijkbaar wonderen doen
Wonderen ivm stoppen met roken, hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor wonderen gebeuren er dan
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wonderen ivm stoppen met roken, he![]()
Phille is direct gestopt alleszins
Die liet pardoes zijn peuk uit zn vingers vallen om jou eens diep te tongen, zoiets?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wonderen ivm stoppen met roken, he![]()
Phille is direct gestopt alleszins
denk het welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die liet pardoes zijn peuk uit zn vingers vallen om jou eens diep te tongen, zoiets?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die liet pardoes zijn peuk uit zn vingers vallen om jou eens diep te tongen, zoiets?
Kwam dat door de indruk die jij maakte of de indruk die dat pistool in je hand maaktequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het zal waarschijnlijk wel zoiets geweest zijn. Denk niet dat hij die sigaret nog heeft aangeraakt
Ik bedoel maar, wat een indruk moet ik wel niet gemaakt hebben![]()
![]()
Dat kan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Dagje Limbabwe was leuk!
iedereen is geschrokken van elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
En toch is het hier stil sinds de meet
Ik ben gaan gamen vandaagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
veel plezier daarquote:
ik was er niet hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ook nietquote:
Druk druk druk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen vond het IRL veel gezelligerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Vertel + foto's en cijfers. Nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Dagje Limbabwe was leuk!
ja, dat ongetwijfeld, en daar is ook niks mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Er zullen vast wel herhalingen komen oid
Iets nutteloos oid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:15 schreef Ynske het volgende:
@marc, vast wel, vraag me alleen af wat er uit de programmering gehaald word, denk zelf dat of om half 9 of rond 9 uur wat eringegooid word
@fles, volgens mij worden er geen extra journaaluitzendingen gemaakt, alleen word om 10 uur er meer aandacht aan besteed
Nou, daar kun je idd je vraagtekens bij hebbenquote:
SMall Business?quote:
kan geen melkproducten verdragenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef Kuukske het volgende:
Ohhw! Mario is tof.
Al wat warme melk op?
Met veel suiker dan hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan geen melkproducten verdragen
domperidon hielp voor een half uurtje
zit nu maar aan een pot thee
neh geen suikerquote:
Honingthee ken ik niet. Maar thee met veel suiker werkte bij mij altijd als ik me niet goed voelde. En tegen katersquote:
Dan leen je een fiets? Kijkt of iemand je thuis brengt? gaat naar de dorpskroeg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef WEST het volgende:
navond
damn ik wil naar de kroeg maar zit bij me zus en ik ga geen 20 km lopen naar huis![]()
overgeven helpt t bestequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Honingthee ken ik niet. Maar thee met veel suiker werkte bij mij altijd als ik me niet goed voelde. En tegen katers
me zus brengt me straks.., maar die zijn er niet en ik pas nu ff op de kleinequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan leen je een fiets? Kijkt of iemand je thuis brengt? gaat naar de dorpskroeg?
maar ik wil het niet te laat maken..., morgen vroeg bij de voetbal zijnquote:
Die kan prima mee naar de kroegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef WEST het volgende:
[..]
me zus brengt me straks.., maar die zijn er niet en ik pas nu ff op de kleine
Dan ben je eens een watje en ga je op tijd naar bed. Morgen fris en fruitig zijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef WEST het volgende:
maar ik wil het niet te laat maken..., morgen vroeg bij de voetbal zijn
Laken nemen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
overgeven helpt t beste
maar daar heb ik geen zin in
onder de deken is t te warm
zonder deken is t te koud
vrouwen
Wat voor fruit heb je in gedachtequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan ben je eens een watje en ga je op tijd naar bed. Morgen fris en fruitig zijn!
Een fris appeltje.quote:
heb ik nietquote:
1 zomerdekbed nu dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik niet
ik slaap altijd onder een winterdekbed of twee zomerdekbedden
Twee zomerdekbedden equals 1 winterdekbed?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Ynske het volgende:
heb ik niet
ik slaap altijd onder een winterdekbed of twee zomerdekbedden
Dus hij wordt wakker als een fris fris appeltjequote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Dus hij wordt wakker als een fris fris appeltje
das bij mijn paps en mamsquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Twee zomerdekbedden equals 1 winterdekbed?
Dan moet hij oppassen dat ze geen moes van hem maken op de voetbalquote:
Makkelijk ga je het niet maken hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
das bij mijn paps en mams
hier alleen winterdekbed
En warm.quote:
dat had je toch inmiddels moeten wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Makkelijk ga je het niet maken he
Er zijn vage tekenen jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had je toch inmiddels moeten weten
neuh ik ga nog ff een paar baco's drinkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan ben je eens een watje en ga je op tijd naar bed. Morgen fris en fruitig zijn!
Val je daar van af?quote:
Niet bitchen over die kater hč morgenochtend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef WEST het volgende:
neuh ik ga nog ff een paar baco's drinken![]()
Whehehe. Hé daar qu!quote:
ik heb nooit een katerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet bitchen over die kater hč morgenochtend.
Niet zo selectief reageren vander Kuuksmaquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef WEST het volgende:
ik heb nooit een kater
Wat een toffe achternaam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo selectief reageren vander Kuuksma
Ja he?quote:
Ja uhh! Het was heuvelachtig. Écht. Damn. En gewinkeld, een leuke tas gekocht én 2 broeken. En een heerlijke Swirl genuttigd van Ola.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja he?
EN NOU VERTELLEN VAN LIMBURRRRRRREGGGGG
Tof he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja uhh! Het was heuvelachtig. Écht. Damn.
Na ja, vrouw zijn MAG, these daysquote:En gewinkeld, een leuke tas gekocht én 2 broeken. En een heerlijke Swirl genuttigd van Ola.
En een Panini mozzarella, tomaat pesto van DE Café. Alsmede een dubbele cappucino.
Dan is het goedquote:Heerlijke dag gehad.
Nee. Of je moet langs het spoor wonen. En niet het spoort naar Dordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Tof. Zwaai je naar ons huisje? Want wij gaan morgen en vacance!!
Dan zwaai ik ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Nee dat doen we niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Verdorie. Al die arme mensen langs het spoor waar niet naar gezwaaid wordt. Omwille het feit dat wij niet langs het spoor wonen. Sigh.
Aan de andere kant: euh.. mja. Daar wonen ook geen leuke mensen om naar te zwaaien.
Adopteer een vietnamees weeskindje, dat is hip onder knappe vrouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Dat heb ik niet vaak hoor, maar vandaag.. met dat mooie weer. En zo. Ja. Ik voel me ontzettend bevlogenmaatschappijt.
mooi weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Dat heb ik niet vaak hoor, maar vandaag.. met dat mooie weer. En zo. Ja. Ik voel me ontzettend bevlogenmaatschappijt.
Nah ik maak liever zelf een koter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Adopteer een vietnamees weeskindje, dat is hip onder knappe vrouwen
Oostenwind op komst, er gaat weer van alles inwendigs klepperen en zo, jeweettttquote:
Het was heerlijk zonnig in Roermond.quote:
Schiet es op danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik maak liever zelf een koter.
Daar staat die Designer Outlet. Die willen ze niet naar Breda verhuizen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef es70 het volgende:
Nog 7 werkdagen te gaan... Nog 14 nachtjes slapen...
Het is te overzien.
Ik wil er niets, maar dan ook niets mee te maken hebbenquote:
Londenquote:
Hou es je eige der buite jahquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil er niets, maar dan ook niets mee te maken hebben![]()
Wat gaaf!quote:
Ow ik dacht even heel ergens anders aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar staat die Designer Outlet. Die willen ze niet naar Breda verhuizen.
Nou dat schijnt ook geen pretje te zijn heur, zo vernam ik van een hele goeie vriendin die op klappen staatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik maak liever zelf een koter.
Heh getsiederrie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow ik dacht even heel ergens anders aan
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat schijnt ook geen pretje te zijn heur, zo vernam ik van een hele goeie vriendin die op klappen staat
En dan ben je jarigquote:
Hm ja.quote:
Ahhuh. Ahhuh. Het werpen lijkt me een wat lastiger proces. Maar menig vrouw heeft het al overleefd, dat moet ik ook kunnen overleven. Over een aantal jaar.quote:
15 nachtjes slapen!quote:
Zeg je het die dag zelf ook nog even?quote:
Oh okee. Ik heb net het rapport van de inspectie Verkeer en Waterstaat zitten lezen over het laatste dodelijke spoorwegongeval in Nederland, waarbij een machinist een hartinfarct kreeg achter de knoppen, door rood sein reed, en vol op een zware goederentrein ketste. Dat was in Roermond.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee. Ik heb net het rapport van de inspectie Verkeer en Waterstaat zitten lezen over het laatste dodelijke spoorwegongeval in Nederland, waarbij een machinist een hartinfarct kraag achter de knoppen, door rood sein reed, en vol op een zware goederentrein ketste. Dat was in Roermond.
Werpen was in mijn geval idd wat lastigerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh. Ahhuh. Het werpen lijkt me een wat lastiger proces. Maar menig vrouw heeft het al overleefd, dat moet ik ook kunnen overleven. Over een aantal jaar.
Sudoku. Bah.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
Welke randdebiel heeft sudoku's verzonnen. En waarom vind ik dat ik dat moet kunnen en zit ik alleen maar diepzinnig naar die hokjes met getalletjes te staren
. Getallen
.
Getallen zijn vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Werpen was in mijn geval idd wat lastiger. Alweer iets dat ik niet kon/kan
.
Welke randdebiel heeft sudoku's verzonnen. En waarom vind ik dat ik dat moet kunnen en zit ik alleen maar diepzinnig naar die hokjes met getalletjes te staren
. Getallen
.
ik zal kijken of ik dan een weblogbericht kan posten, want ik zal zelf niet echt aanwezig zijn denk ik, omdat ik overdag/doordeweeks weer druk ben enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg je het die dag zelf ook nog even?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Sudoku. Bah.
zie je nou?quote:
Wijfquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef JDude het volgende:
Ik ben nog nooit aan zoeen sudoku begonnen.
Doe mij maar van die Zweedse woordpuzzels, die snap ik tenminste nog. En cryptogrammen ook wel.
Kerelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:
sudokus zijn leuk, rekenen kan ik niet, maar die domme dingen vul ik zo in
kerel met tieten dan toch nog netquote:
Lekker wijf! Dat wel.quote:
Ja 't is goed met jequote:
ja, maar wat heb ik aan een lekker wijf die qua cijfers van God noch zure appelen weet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
Lekker wijf! Dat wel.
ach zou ze soms liever kwijt dan rijk zijn, maar goed, dat is mometneel met allesquote:
En dan veeg je zo de pagina weg. * POEF * Weg spelletje. Dat is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef JDude het volgende:
Ja 't is goed met je. Ik zou blijven gummen in die tyfusdingen omdat er ergens een getalletje niet klopt
.
Voor jouw soort reservebelgen verkopen ze tegenwoordig POTLODENquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja 't is goed met je. Ik zou blijven gummen in die tyfusdingen omdat er ergens een getalletje niet klopt
.
Hm, nee daar maakte ik ook al een fout in laatstquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, maar wat heb ik aan een lekker wijf die qua cijfers van God noch zure appelen weet?Moet ik daar het beheer van het huishoudgeld aan overlaten hmmm?
diehards vullen m met pen inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef JDude het volgende:
[..]
.
TNT!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef h.jolles het volgende:
Getallen zijn de bron van veel van mijn jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Getallen zijn vet
En van Sudoku leer je KEIgoed matrix-algebra en dat soort hard core wiskunde![]()
als je er een rekentalentje tussen hebt zitten: Stuur hem () aan de Sudoku's
Ja, een pen gum je zo niet even uit, hm?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor jouw soort reservebelgen verkopen ze tegenwoordig POTLODEN
Joechei. Wiens kloon ben je precies?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef h.jolles het volgende:
Het werkt!
De meeste jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef JDude het volgende:
Oh, ik kan overigens wel beter hoofdrekenen dan de meeste mensen die ik ken.
dit heeft niets met rekenen te makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Getallen zijn de bron van veel van mijn jeugdtrauma's. Ik kan het niet, ik snap het niet en ik voel me volslagen debiel als ik iemand een som uit hoor leggen (staartdelingen laatst), het klinkt als f*cking chinees
.
Romek kan goed rekenen. Huiswerkproblemen met rekenen zijn voor Pat...
Dat typte ik er niet voor niets tussen.quote:
Ja, zover kom ik ook nog netquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Ynske het volgende:
maar ik kan wel zien of in een hokje de getallen 1-9 staan
Ah. En wat heb jij zoal gelezen hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef h.jolles het volgende:
Ik zat even een paar dage mee te lezen hier en dus toch maar geregistreert. Kreeg eerst me wachtwoord niet door dus heel gezeur :-)
http://www.keesmoerman.nl/sudoku.htmlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Werpen was in mijn geval idd wat lastiger. Alweer iets dat ik niet kon/kan
.
Welke randdebiel heeft sudoku's verzonnen. En waarom vind ik dat ik dat moet kunnen en zit ik alleen maar diepzinnig (en steeds gefrustreerder) naar die hokjes met getalletjes te staren
. Getallen
.
t moet een vrouw zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joechei. Wiens kloon ben je precies?
dat ik een vent met tieten benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah. En wat heb jij zoal gelezen hier?
Jeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef es70 het volgende:
Getallen zijn de bron van veel van mijn jeugdtrauma's. Ik kan het niet, ik snap het niet en ik voel me volslagen debiel als ik iemand een som uit hoor leggen (staartdelingen laatst), het klinkt als f*cking chinees
.
Heus, smeer hem eens wat sudoku's aan. Mensen die goed kunnen rekenen vinden het vaak ook leuk om te doen. Hoe ik dat weet?quote:Romek kan goed rekenen. Huiswerkproblemen met rekenen zijn voor Pat...
t moet helemaal niet in een volgordequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, zover kom ik ook nog net. Maar niet als het nog in een bepaalde volgorde moet.
Rijen van 26quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
diehards vullen m met pen in
en als je m met getallen niet kunt, ze hebben ze ook in lettervorm
nee rijen van 9quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Rijen van 26. Daar ga ik maar niet aan beginnen geloof ik
.
Bloudhound Gang?quote:
Ahw. Arme sn00b.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef h.jolles het volgende:
Ik begrijp dat ik niet zo heel welkom ben hier. Mag ik vragen waarom. Maargoe, ik ga anders wel verder kijken deed ik toch al. Wel jammer, vond jullie wel leuk '-D
Yeah! Donderdag weerquote:
Och, trek het je niet aan, zo gaat dat met alle newbies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef h.jolles het volgende:
Ik begrijp dat ik niet zo heel welkom ben hier. Mag ik vragen waarom. Maargoe, ik ga anders wel verder kijken deed ik toch al. Wel jammer, vond jullie wel leuk '-D
hoezo ben je niet welkom?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef h.jolles het volgende:
Nee, maar het moet toch op een of andere manier kloppen?quote:
Nogal raar. Ik wist niet dat 't besloten was. Lees juist mee hier omdat het zo gezellig was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, trek het je niet aan, zo gaat dat met alle newbies.
je hoeft maar 3 dingen te onthouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, maar het moet toch op een of andere manier kloppen? [afbeelding]
Willekeurig getallen in een matrix kladderen doet m'n neefje van 4 nog.
Mwoa wel hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef h.jolles het volgende:
Vind je dat leuk, mensen zo in n hoekje zetten? Erg vreemd op een forum. Ik zeg toch niets raars dacht ik zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik gaf de n00b al mijn aandacht!
Is het ook niet! Je wordt alleen even op de proef gesteld, maar dat gebeurt toch wel op Fok!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef h.jolles het volgende:
Nogal raar. Ik wist niet dat 't besloten was. Lees juist mee hier omdat het zo gezellig was.
t is hier ook gezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef h.jolles het volgende:
[..]
Nogal raar. Ik wist niet dat 't besloten was. Lees juist mee hier omdat het zo gezellig was.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JeeMaar met mij praten kan TOCH?
[..]
Heus, smeer hem eens wat sudoku's aan. Mensen die goed kunnen rekenen vinden het vaak ook leuk om te doen. Hoe ik dat weet?
begin eens met je lange tenen in te trekken en babbel meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef h.jolles het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, mensen zo in n hoekje zetten? Erg vreemd op een forum. Ik zeg toch niets raars dacht ik zo.
Maar bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |