Vreemd zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef leonieke het volgende:
zie je wel dat ze de foto's wilden zien
Ah, en de rest keek mee omdat de vrouwen leuk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zaten wel twee vrouwen tussen...
Probeer maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
Niet in de vorige dus?
Schandalig lui wezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, even tvptje zetten.
Je bent helderziendquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het is ruim 40 graden in Japan, sterkte Pheno
Ohw, heb jij ook digitale TVquote:
nee geen digitale maar schotelquote:
klote als je constant baantjes heb die maar een paar maanden duren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Bengeltje het volgende:Maandag 2e gesprek.
Hoop dat deze baan toch langer dan 2mnd duurt
Niet dat een vastcontract tegenwoordig veel is, maar iig beter dan die paar weken dingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef WEST het volgende:
[..]
klote als je constant baantjes heb die maar een paar maanden duren.
Ik ben in oktober vorig jaar afgestudeerd en toen ergens 2 maand gewerk maar moest weg toen. (krijg je de vrijdag voor kerst te horen) en toen januari en februari kort gewerkt en meerdere weken thuis en maart april ook weer paar weekjes her en der. En nu werk ik al sinds 3 mei en heb ik met ingang van afgelopen maandag een vast contract
ik moet wel naar school terug voor een opleiding CNC draaier 1 dag per week, maar de baas betaald
nee een vast contract zegt niks. eigenlijk is het heel snel gegaan. Ik was 29 april bij me oom op de koffie toen hadden we het zo over werk etc. hij vroeg aan mij of ik al iets had en ik zei nee. 1 mei belde hij mij op dat bij de directeur op gesprek kon. Gesprek goed gegaan en ze wouden het wel met mij proberen. terwijl ik totaal geen ervaring heb ik in de metaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dat een vastcontract tegenwoordig veel is, maar iig beter dan die paar weken dingen.
Mooi joh, en extra studie is prima, je leert alleen maar bij.
Heerlijk zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef WEST het volgende:
[..]
nee een vast contract zegt niks. eigenlijk is het heel snel gegaan. Ik was 29 april bij me oom op de koffie toen hadden we het zo over werk etc. hij vroeg aan mij of ik al iets had en ik zei nee. 1 mei belde hij mij op dat bij de directeur op gesprek kon. Gesprek goed gegaan en ze wouden het wel met mij proberen. terwijl ik totaal geen ervaring heb ik in de metaal.
[afbeelding]
en dit wordt er gemaakt.
2 mei was ik dan aan het werk, eerst via de de gemeente en nu 13 augustus een vast contract en ben ik van de uitkering af.
juist en ik heb leuke collega's en een paar zeikers (mag niet gerookt worden maar gebeurd wel, en daar zeiken er een paar over)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk zo.Een netwerk werkt meestal beter dan zelf solliciteren.
![]()
Die mensen zeggen het bedrijf al wat voor type je ongeveer bent en dat vind die werkgever natuurlijk
wel fijn, van te voren weten wat er bij je komt werken.
Goedemiddag Ynske.![]()
welke?quote:
Die 'zeikers' hebben alle reden tot 'zeiken' als er regels overtreden wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef WEST het volgende:
[..]
juist en ik heb leuke collega's en een paar zeikers (mag niet gerookt worden maar gebeurd wel, en daar zeiken er een paar over)![]()
Spinazie met de 'complimenten van de chef'quote:
quote:
* Ynske komt bij Es etenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Spinazie met de 'complimenten van de chef'(álā creme), vergissing
.
Nou ja, ze doen het er maar mee.
Kan je beter even wachten tot ik eraan gewend ben dat er hier tegenwoordig meer gegeten wordt, ik had niet eens voor mezelfquote:
Oh ja, heeft Nina haar vriend voorgesteld?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef es70 het volgende:
Kan je beter even wachten tot ik eraan gewend ben dat er hier tegenwoordig meer gegeten wordt,
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, heeft Nina haar vriend voorgesteld?
Prima tochquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Ynske het volgende:
hier maar weer aan de pizza van gister
Niet echt, tenminste niet meer/minder dan normaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef Ynske het volgende:
wat is dat toch met jullie vandaag, is er zoveel te doen?
Hoiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, tenminste niet meer/minder dan normaal.
Gewoon even fok! beu, iig stukken minder.
Probeer maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
Neerpelt moet toch gewoon uit de automaat komen
Wat een heerlijk nieuwsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Stagevrijstelling ligt hier nu getekend voor me. Vandaag of morgen dus versturen
Kogel gaat te snel, ophangen aan zijn ballen aan de hoogste boom is ook primaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/119(...)_scheidsrechter.html
Kogeltje, en de rekening voor de zak naar de ouders. Klaar.
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een heerlijk nieuws
Is jouw opleiding nu afgelopen?
Wees eens lief voor die boomquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kogel gaat te snel, ophangen aan zijn ballen aan de hoogste boom is ook prima
Of een bom aan zijn middel en naar Mekka ssturenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees eens lief voor die boom![]()
Daar heb je nou bruggen of lantaarnpalen voor
Ow ik dacht met getekend dat ze goedgekeurd was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Moet nog 2 vakken en nog afstuderen (ervan uitgegaan dat ik de vrijstelling ook krijg).
Dat is nog wel een idee jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een bom aan zijn middel en naar Mekka ssturen
Nu dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef Ynske het volgende:
bijna lunchtijd
das wat overdreven, ik doe het waar niemand er last van heeft. En ik rook maar 1 keer per 2 uur of er moet pauze in zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef Ynske het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat daar over gezeikt word WEST.
ikzelf kan daar ook niet tegen, vooral niet als die mensen daardoor minder tijd aanwezig zijn. op een dag is dat misschien niet zo erg maar t telt wel op.
heb een collega gehad die om de 40 min 15 min ging roken, en wij t werk van hem steeds moesten overnemen. dat gaat wel irriteren
quote:
helemaal mee eens, maar omdat het soms moet dan drink ik het wel.quote:
Nu nog het rokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef WEST het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar omdat het soms moet dan drink ik het wel.![]()
quote:
Nope, morgen stoppenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef WEST het volgende:
[..]
komt vanzelf.., als ik in een kist lig dan ben ik gestopt met roken
deal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |