quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
moet jij vanavond toevallig niet met de trein?![]()
Eh, die OV-chip zal er binnen nu en enige tijd toch wel gaan komen hoor. Dan krijgen studenten ook gewoon zo'n chip lijkt mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ongetwijfeld. Alleen vind de overheid het te duur om aan alle studenten een chip te geven dus het zal mijn tijd wel duren.
maak maar een uitzondering, kunnen we gezellig kletsen over oasisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef roooosje het volgende:
[..]in ieder geval niet naar Helmond
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Eh, die OV-chip zal er binnen nu en enige tijd toch wel gaan komen hoor. Dan krijgen studenten ook gewoon zo'n chip lijkt mij
Nee?quote:
Met een pasje zonder chipquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee?
Hoe moet je als student dan door die poortjes komen?
Wist je dat niet? Dan hoeven we niet meer naar school!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee?
Hoe moet je als student dan door die poortjes komen?
Waar start de reis?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
moet jij vanavond toevallig niet met de trein?![]()
Mmmm, ik Amersfoort. Neh, het is dat je geen chick bent. Of je moet een leuke vriendin meenemen.quote:
ja, maar ik kom langs amersfoortquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mmmm, ik Amersfoort. Neh, het is dat je geen chick bent. Of je moet een leuke vriendin meenemen.
Die mensen daar zijn ZO lui!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, maar ik kom langs amersfoortdan trakteer ik wel op een hamburger bij de burgerking
![]()
En wanneer ga je? Ik moet nog eten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, maar ik kom langs amersfoortdan trakteer ik wel op een hamburger bij de burgerking
![]()
omg, praat me er niet vanquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wanneer ga je? Ik moet nog eten.
Deal. Wel een whopper!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]trein van 7 voor half 8, ben ik kwart voor in afoort
![]()
*aai*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef Koewam het volgende:
En gratis reizen? Laat me toch niet lachen.Je betaalt er flink wat geld voor.
Pessimistquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef Koewam het volgende:
Blij wezen? Ik ben geïrriteerd dat-ie niet geldig was.
Uhm nee morgen slaap ik uit want ik was vandaag om 5 uur op en ga vanavond nog naar eindhoven wat drinken. Verder is iedereen die ik ken met een kamer in tilburg op lowlandsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef roooosje het volgende:
[..]
Bijna-Tilburger! Ben je morgen in Tilburg, dan die ik zwaaien!
Een vervoersbewijs ter waarde van 1200 euro. "Keihard genaaid".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Waarom? We worden keihard genaaid met dat ding
Waar dus ook behoorlijk voor ingeleverd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een vervoersbewijs ter waarde van 1200 euro. "Keihard genaaid".
Je zou er een centraal ov-topic van kunnen makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
Zijn we allemaal uitgefeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |