Ik zou geen auto willen hebben, veel te duur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik start toch liever de 6 cilindertjes van mijn bmw als je het niet erg vind. OV is zo passe
Kutkaart?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:08 schreef reospeedwagon het volgende:
ik ben blij dat ik die kutkaart enigzins heb, anders kostte het me voor 4 jaar over de 12500
Mag ook wel. Als je uit 76 komt en nog steeds met OV reist doe je toch iets verkeerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik start toch liever de 6 cilindertjes van mijn bmw als je het niet erg vind. OV is zo passe
OV-chip jeweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef roooosje het volgende:
Ik vraag me af wanneer ze ov-kaarten gaan verkleinen, hij past maar net in mijn pottedeneetje!
Nee, dat is te merken aan het niveau van je topics/posts.... 14 ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef reospeedwagon het volgende:
ik heb die nog geeneens
Dat is wat ik ook dachtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OV-chip jeweest![]()
(overigens, het zal me niks verbazen als studenten met die OV-chip alleen nog maar overdag tussen huis, kamer en onderwijsinstelling gratis mogen reizen)
neuh 12quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is te merken aan het niveau van je topics/posts.... 14 ofzo?
Sterktequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:52 schreef Patries86 het volgende:
niet blij![]()
Geen student meer, heb mijn ov kaart moeten inleveren
NEEEE!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OV-chip jeweest![]()
(overigens, het zal me niks verbazen als studenten met die OV-chip alleen nog maar overdag tussen huis, kamer en onderwijsinstelling gratis mogen reizen)
Vermoedens bevestigd, dank jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
neuh 12
wil je nu bij de broekclub ouwe graftak
Heb autoquote:
Arme jij!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb hem nog niet binnen verdomme en ik moet vanavond met de trein naar helmond![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:08 schreef roooosje het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Iemand zoeken met een OV, voor 40% korting![]()
Nee, gewoon naast iemand gaan staan en dan zeggen: ''pssst, heb je ov? Mag ik meereizen?''quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
wat moet ik nu doen dan, contact opnemen met de OV jaarkaart meneer?![]()
Ongetwijfeld. Alleen vind de overheid het te duur om aan alle studenten een chip te geven dus het zal mijn tijd wel duren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OV-chip jeweest![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
Nee, gewoon naast iemand gaan staan en dan zeggen: ''pssst, heb je ov? Mag ik meereizen?''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |