Klonen zijn sowieso triest, als je iets niet onder je eigen naam wil zeggen moet je maar oppleuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:48 schreef roooosje het volgende:
Kut. Dit is MIJN topic. Inloggen met je kloon is suf![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:50 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Klonen zijn sowieso triest, als je iets niet onder je eigen naam wil zeggen moet je maar oppleuren.
Ja mooi klote voor ons, maar dat ding hebben we toch voor het vervoer naar en van je studie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Gewoon dom dat de OV niet het hele jaar geldig is. Typisch voorbeeld van studentje-pesten.
Ik gebruik m ook wel eens om te shoppen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja mooi klote voor ons, maar dat ding hebben we toch voor het vervoer naar en van je studie?
Ja uiteraardquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik gebruik m ook wel eens om te shoppen.![]()
Ja dat is wel logisch, beter nog, je bent nu extra blij als de school weer begint!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja uiteraardMaar ik bedoel dat het niet gek is dat de OV-kaart niet geldig is wanneer er ook geen school of studie is.
Ik zou geen auto willen hebben, veel te duur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik start toch liever de 6 cilindertjes van mijn bmw als je het niet erg vind. OV is zo passe
Kutkaart?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:08 schreef reospeedwagon het volgende:
ik ben blij dat ik die kutkaart enigzins heb, anders kostte het me voor 4 jaar over de 12500
Mag ook wel. Als je uit 76 komt en nog steeds met OV reist doe je toch iets verkeerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik start toch liever de 6 cilindertjes van mijn bmw als je het niet erg vind. OV is zo passe
OV-chip jeweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef roooosje het volgende:
Ik vraag me af wanneer ze ov-kaarten gaan verkleinen, hij past maar net in mijn pottedeneetje!
Nee, dat is te merken aan het niveau van je topics/posts.... 14 ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef reospeedwagon het volgende:
ik heb die nog geeneens
Dat is wat ik ook dachtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OV-chip jeweest![]()
(overigens, het zal me niks verbazen als studenten met die OV-chip alleen nog maar overdag tussen huis, kamer en onderwijsinstelling gratis mogen reizen)
neuh 12quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is te merken aan het niveau van je topics/posts.... 14 ofzo?
Sterktequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:52 schreef Patries86 het volgende:
niet blij![]()
Geen student meer, heb mijn ov kaart moeten inleveren
NEEEE!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OV-chip jeweest![]()
(overigens, het zal me niks verbazen als studenten met die OV-chip alleen nog maar overdag tussen huis, kamer en onderwijsinstelling gratis mogen reizen)
Vermoedens bevestigd, dank jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
neuh 12
wil je nu bij de broekclub ouwe graftak
Heb autoquote:
Arme jij!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb hem nog niet binnen verdomme en ik moet vanavond met de trein naar helmond![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:08 schreef roooosje het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Iemand zoeken met een OV, voor 40% korting![]()
Nee, gewoon naast iemand gaan staan en dan zeggen: ''pssst, heb je ov? Mag ik meereizen?''quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
wat moet ik nu doen dan, contact opnemen met de OV jaarkaart meneer?![]()
Ongetwijfeld. Alleen vind de overheid het te duur om aan alle studenten een chip te geven dus het zal mijn tijd wel duren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OV-chip jeweest![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
Nee, gewoon naast iemand gaan staan en dan zeggen: ''pssst, heb je ov? Mag ik meereizen?''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |