Hmmm.... tis een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat Nadia jaloers is op Amanda en daarom Brain wil versieren. Amanda ziet dat en gaat tegen Dennix aan rijden en dan wordt Brain boos! En slaat Dennix! Zoiets?![]()
Dat willen de dames in de DOB waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef Dreamboy het volgende:
4 stream's aan nu maar geen kapsalon in beeld.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef Clank het volgende:
'k Heb Dennis in 2 minuten nu al 4 keer recht in een camera zien kijken![]()
bovendien heeft amanda van de week aangegeven dat ze niet in de kapsalon tegen die rotkop van lieke aan wilde kijken, dus ook daar zal wel weer naar geluisterd worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat willen de dames in de DOB waarschijnlijk niet.![]()
Is ook goed! Dan slaat Nadia terug hoop ik en dan slaan ze 2 strontvliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Hmmm.... tis een mogelijkheid.
Maar ik denk eerder dat Amanda Nadia gaat slaan.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Meganog het volgende:
De nieuwe schoionmaakster was niks volgens Palma, deed niet veel, deed dingen verkeerd.
Lijkt mij eigenlijk prima in het team passen.
Nee dat idee heb ik dus ook jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Hahahh DOB mag dus niet meer in beeld komen!
Why not?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Denk je echt dat Nadia exit gaat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is ook goed! Dan slaat Nadia terug hoop ik en dan slaan ze 2 strontvliegen in 1 klap!
En Brian mag daar volgens mij niet zijn, anders kunnen ze geen 4 streams vullen....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Nou Tamara maar bellen dan...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:12 schreef pasjesjen het volgende:
palma schattig meisje wat ik vanmorgen had, maar ze is het niet
schoonmaken is niet haar ding
die komt dus niet meer terug
Hoezo eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia geeft aan de de kapsters eigenlijk alleen voor Aman en Lieke zijn gekomen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk je echt dat Nadia exit gaat?
"Maar schatje, dat was helemaal niet de bedoeling, Ik bedoel het goed, hoor, maar dan ben ik weer zo naief. Want ik hou echt van Amanda. Boehoehoe"
geen exits, dus
Ze doet niks anders, net als Dennix.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:16 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, zagen jullie Nadia ook weer zo mooi vol in de camera kijken?
Ze geilt op voetbaljongens....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:17 schreef bosb het volgende:
laat dat kutwijf haar bek houden over Ajax....
sorry, dat soort mensen moeten niet over Ajax praten, en al helemaal niet op zo'n manier....
waarom zijn ze er dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:17 schreef Dreamboy het volgende:
Avonne een foto plaatsen krijg ik niet voor elkaar?
Ze was eerder deze week ook al goed bezig tegen nada, dat ze nooit een washand over haar gezicht haalt, maar na het opstaan gelijk gaat plamuren..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:18 schreef farceman het volgende:
Wel mooie opmerking over nix van Palma vanmorgen!
:
“Nee, ik hou niet van sleutelhangers. Ik wil gewoon een echte kerel”, antwoordt Palma
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:16 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, zagen jullie Nadia ook weer zo mooi vol in de camera kijken?
uploaden bij tinypic.comquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:17 schreef Dreamboy het volgende:
Avonne een foto plaatsen krijg ik niet voor elkaar?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Maar ze ziet ze echt niet meer hoor...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:18 schreef farceman het volgende:
Wel mooie opmerking over nix van Palma vanmorgen!
:
“Nee, ik hou niet van sleutelhangers. Ik wil gewoon een echte kerel”, antwoordt Palma
Wie is die schoonheid naast Jaap?quote:
vanaf 13.00 stonden de streams eropquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:25 schreef Mearloow het volgende:
hoe lang loopt ze nou alweer in handoekje?
Lieke moet DOB niet aan haar haar laten zitten. Ze moet gewoon wachten tot morgen en het door Stanley laten doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:59 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoop toch dat we straks Lieke bij de kapster zien even kijken hoe schijnheilig ze tegen haar doen.
haha pfff..40 minuten nu al dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
vanaf 13.00 stonden de streams erop
dus nog zo'n half uur tegaan vermoed ik![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:40 schreef Mearloow het volgende:
het handoekje is af.. vet snel!! record.
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:26 schreef STAP01 het volgende:
Dennix zit er vandaag 8 weken te lang!
dr pony is gekniptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
Is Palma nu geknipt...ik snap er niks meer van.
Tuig gaat voor bij Sjon.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
Is Palma nu geknipt...ik snap er niks meer van.
quote:
Zelf genomen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Dreamboy het volgende:
http://i15.tinypic.com/6b38cr6.jpg
Jaapie bij de tandarts
hoeven of mogen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef pasjesjen het volgende:
dob gaat een behandeling doen, dan hoeven ze een half jaar niet meer tangen![]()
Kan het haar nog meer naar de klote... 3 verfbeurten in 4 dagen, echt geweldig voor je haarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef Kinga het volgende:
Nadia wordt straks nog geverfd door DOB.
WTF IS DIT!!!!
Dat wordt dus de vierde keer in drie dagen tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef Kinga het volgende:
Nadia wordt straks nog geverfd door DOB.
WTF IS DIT!!!!
Ze zei al dat het uitviel/quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan het haar nog meer naar de klote... 3 verfbeurten in 4 dagen, echt geweldig voor je haar
albert verlinde en daphne dekkers? haha wie zijn albert en daphne?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Kinga het volgende:
Ze weten dus nog niet dat Albert en Daphne morgen de villa inkomen...
Amanda heeft wel in de gaten dat er iets speciaals is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Kinga het volgende:
Ze weten dus nog niet dat Albert en Daphne mogen de villa inkomen...
Ik doe met je mee...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef mazaru het volgende:
Ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Leuk. Zo lijkt Jaap net echtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keer Jaapie bij de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |