quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:42 schreef kybe het volgende:
Ik hoorde trouwens Brian gisteravond tegen die vriend van hem vertellen dat hij ook portugese les gaat krijgen.
Krijgen Huub en Lieke ooit nog wat????????
Nuff said, lijkt me.quote:12:32 - Visite!
Het team van Dreams of Beauty staat weer klaar voor de Miljonairs. Ze hebben niet alleen kappersspullen bij zich… Bianca overhandigt Brian foto’s van zijn familie. De Antilliaan glimlach breeduit en Amanda kijkt even over zijn schouder mee, maar algauw bedenkt ze zich waarvoor de dame en heer komen. “Worden mijn haren eerst gedaan?”, roept ze uit. En inderdaad, Amanda mag snel plaats nemen in de stoel. Wat een feest!
ze zei ook nog "Ik had wel eerder willen komen, maar.... " (maakte de zin niet af)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:49 schreef petraa het volgende:
Zijn die takketrutten van DOB dus echt gekomen en Lieke weer als Laatste!!!
Achter kan helemaal niks. En al helemaal niet regels of gerechtigheid handhaven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:48 schreef farceman het volgende:
Achter kan toch eens een keer voor wat gerechtigheid zorgen daar?1En zorgen dat Lieke die in tegenstelling tot Nadia en Amanda weleens probeert iets te organiseren eens voorrang geven en zo eens een signaal afgeven aan de rest
hahaha, ik heb de streams al uit !!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:55 schreef STAP01 het volgende:
Nog 5 minuten ....
wordt tijd dat Huub Lieke uit die zooi lopen, dan mag RTL met die rest losers zijn gang gaan!(NIX)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Achter kan helemaal niks. En al helemaal niet regels of gerechtigheid handhaven.
Zo slap als ze waren in het handhaven van regels, zo slap zijn ze in het hanteren van bewoners.
Wie zeurt krijgt de beurt. Tijd voor Lieke dus om ook eens flink te zeuren.
Ik word hier zo niet goed vanquote:
Ik hoop toch echt dat Lieke nu eens duidelijk laat merken dat ze niet als laatste wil.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:59 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoop toch dat we straks Lieke bij de kapster zien even kijken hoe schijnheilig ze tegen haar doen.
Ik hoop dat we zo zien hoe Brain Amanda Dennix een knal in zijn gezicht verkoopt en dan exit moet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:59 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoop toch dat we straks Lieke bij de kapster zien even kijken hoe schijnheilig ze tegen haar doen.
Huub is dan ook weer zo joviaal dat hij dat nog echt meent ook..eigenlijk is ie te goed...zou veel beter voor amanda zijn dat ze eens met de neus op de feiten wordt gedrukt....die arrogantie spat er van af bij haar en wat weet ze en wat kan ze?Ze is gewoon niet bereidt om te leren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:47 schreef 2live het volgende:
Ivar wordt moedeloos van de pianoles met Amanda.
Huub zegt; je kunt het haar niet kwalijk nemen ze heeft nooit geleerd hoe je moet leren.
Tuurlijk gaan ze haar niet met haar neus op de feiten drukken.. Dit soort dom gedoe, daar is ze op gescreendquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:01 schreef riri het volgende:
[..]
Huub is dan ook weer zo joviaal dat hij dat nog echt meent ook..eigenlijk is ie te goed...zou veel beter voor amanda zijn dat ze eens met de neus op de feiten wordt gedrukt....die arrogantie spat er van af bij haar en wat weet ze en wat kan ze?Ze is gewoon niet bereidt om te leren.
Ze kent totaal geen bescheidenheid...altijd alles voor zichzelf opeisen en als een ander iets meer krijgt dan zij of haar viendinnetjes meteen die blik van afgnst terwijl ze zelf zegt dt ze niet jaloers is...dat is ze juist heel erg
misschien is Pannekoek verliefd...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef STAP01 het volgende:
Maar nee hoor... een make-uppende Naat!
Waarom zou hij dat doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we zo zien hoe Brain Amanda Dennix een knal in zijn gezicht verkoopt en dan exit moet.![]()
Flens is nog niet klaargekomen, nog even geduld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:05 schreef SiRojK het volgende:
Hallow, kutredactie.. Waarom zouden wij dit willen zien?
Omdat Nadia jaloers is op Amanda en daarom Brain wil versieren. Amanda ziet dat en gaat tegen Dennix aan rijden en dan wordt Brain boos! En slaat Dennix! Zoiets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |