Wie is die schoonheid naast Jaap?quote:
vanaf 13.00 stonden de streams eropquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:25 schreef Mearloow het volgende:
hoe lang loopt ze nou alweer in handoekje?
Lieke moet DOB niet aan haar haar laten zitten. Ze moet gewoon wachten tot morgen en het door Stanley laten doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:59 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoop toch dat we straks Lieke bij de kapster zien even kijken hoe schijnheilig ze tegen haar doen.
haha pfff..40 minuten nu al dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
vanaf 13.00 stonden de streams erop
dus nog zo'n half uur tegaan vermoed ik![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:40 schreef Mearloow het volgende:
het handoekje is af.. vet snel!! record.
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:26 schreef STAP01 het volgende:
Dennix zit er vandaag 8 weken te lang!
dr pony is gekniptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
Is Palma nu geknipt...ik snap er niks meer van.
Tuig gaat voor bij Sjon.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
Is Palma nu geknipt...ik snap er niks meer van.
quote:
Zelf genomen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Dreamboy het volgende:
http://i15.tinypic.com/6b38cr6.jpg
Jaapie bij de tandarts
hoeven of mogen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef pasjesjen het volgende:
dob gaat een behandeling doen, dan hoeven ze een half jaar niet meer tangen![]()
Kan het haar nog meer naar de klote... 3 verfbeurten in 4 dagen, echt geweldig voor je haarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef Kinga het volgende:
Nadia wordt straks nog geverfd door DOB.
WTF IS DIT!!!!
Dat wordt dus de vierde keer in drie dagen tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef Kinga het volgende:
Nadia wordt straks nog geverfd door DOB.
WTF IS DIT!!!!
Ze zei al dat het uitviel/quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan het haar nog meer naar de klote... 3 verfbeurten in 4 dagen, echt geweldig voor je haar
albert verlinde en daphne dekkers? haha wie zijn albert en daphne?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Kinga het volgende:
Ze weten dus nog niet dat Albert en Daphne morgen de villa inkomen...
Amanda heeft wel in de gaten dat er iets speciaals is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Kinga het volgende:
Ze weten dus nog niet dat Albert en Daphne mogen de villa inkomen...
Ik doe met je mee...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef mazaru het volgende:
Ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Leuk. Zo lijkt Jaap net echtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keer Jaapie bij de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |