Hmmm.... tis een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat Nadia jaloers is op Amanda en daarom Brain wil versieren. Amanda ziet dat en gaat tegen Dennix aan rijden en dan wordt Brain boos! En slaat Dennix! Zoiets?![]()
Dat willen de dames in de DOB waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef Dreamboy het volgende:
4 stream's aan nu maar geen kapsalon in beeld.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef Clank het volgende:
'k Heb Dennis in 2 minuten nu al 4 keer recht in een camera zien kijken![]()
bovendien heeft amanda van de week aangegeven dat ze niet in de kapsalon tegen die rotkop van lieke aan wilde kijken, dus ook daar zal wel weer naar geluisterd worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat willen de dames in de DOB waarschijnlijk niet.![]()
Is ook goed! Dan slaat Nadia terug hoop ik en dan slaan ze 2 strontvliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Hmmm.... tis een mogelijkheid.
Maar ik denk eerder dat Amanda Nadia gaat slaan.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Meganog het volgende:
De nieuwe schoionmaakster was niks volgens Palma, deed niet veel, deed dingen verkeerd.
Lijkt mij eigenlijk prima in het team passen.
Nee dat idee heb ik dus ook jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Hahahh DOB mag dus niet meer in beeld komen!
Why not?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Denk je echt dat Nadia exit gaat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is ook goed! Dan slaat Nadia terug hoop ik en dan slaan ze 2 strontvliegen in 1 klap!
En Brian mag daar volgens mij niet zijn, anders kunnen ze geen 4 streams vullen....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef farceman het volgende:
Nou Tamara maar bellen dan...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:12 schreef pasjesjen het volgende:
palma schattig meisje wat ik vanmorgen had, maar ze is het niet
schoonmaken is niet haar ding
die komt dus niet meer terug
Hoezo eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia geeft aan de de kapsters eigenlijk alleen voor Aman en Lieke zijn gekomen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk je echt dat Nadia exit gaat?
"Maar schatje, dat was helemaal niet de bedoeling, Ik bedoel het goed, hoor, maar dan ben ik weer zo naief. Want ik hou echt van Amanda. Boehoehoe"
geen exits, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |