nee, als je dat gewoon vind, is dat een verder prima reden, ik zou zeggen, tegen je man zeggen dat je daarom dat ding niet wilt... als argument heeft het hier voor anderen weinig nut, maar vertel het gewoon je man ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef YPPY het volgende:
Stomme reden, maar ja, het is niet voor niks een vrouwentopic.
Blijkbaar nooit met vim leren werken ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef Bigs het volgende:
Zo is Textmate bijvoorbeeld zwaar superieur aan Notepad++ of welke andere editor dan ook.
lijkt me ook ja, dingen zijn zo goedkoop tegenwoordig, dat je er beter twee kan hebben, om ruzie te voorkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef just me het volgende:
Ik zou bijna zeggen doe je man de deur uit en koop wat je wilt
Te laat!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef YPPY het volgende:
Kan dit topic verwijderd worden voor hij vanmiddag thuis komt?
imac ofzo is groot zatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zelf een MacBook en een vaste Windows pc. Totaal geen problemen met het gebruik van de Mac, gaat allemaal vrij vanzelf. En ik ben ook een vrouw!Enige irritante is dat mini scherm, maar zo lang je geen laptop koopt moet dat goed komen.
Oh en ik vind de mighty mouse irritant.
Zolang je gewoon voor een Mac kiest niet..quote:
Mijn eerste commentaar is daardoor des te objectiever.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met een Apple, zolang je maar geen extremistische Apple-Jehova trekjes gaat vertonen zoals zoveel Apple users.
Dus als je een mooie (wel iets te dure) machine wil hebben die prima in de huiskamer kan etc, gewoon doen.
Klassiek topic waar de vooroordelen je weer om de oren vliegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Waarom overstappen? Windows (XP - Vista) is zo stabiel als wat en je kunt er nog gewoon alles mee. De mac levert gewoon geen voordelen. Nadelen daarentegen...
tja, het valt me op dat jij je ook erg, erg vaak komt melden in topics over apple om je mening te geven dat alle apple-gebruikers jehova's zouden zijn en dan maar blijft doorgaan op dat vooroordeelquote:
Of iemand die IE7 in een Mozilla topic aanraad, brrrr.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Elk topic waarin een Windows probleem is komt er wel weer een Apple gebruiker melden dat je dan maar een Apple moet kopen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Of iemand die IE7 in een Mozilla topic aanraad, brrrr..
Nog eventjes en je gaat driemaal daags ook nog in CUL posten welke heerlijke zelfbereidde cullinaire maaltijd je net verobert hebt met een leuk fotootje erbijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Zoals sommigen ook wel weten heb ik zelf ook 3 Apple's thuis en een iPod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |