abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52428107
Ik heb zelf een MacBook en een vaste Windows pc. Totaal geen problemen met het gebruik van de Mac, gaat allemaal vrij vanzelf. En ik ben ook een vrouw! Enige irritante is dat mini scherm, maar zo lang je geen laptop koopt moet dat goed komen.
Oh en ik vind de mighty mouse irritant.
pi_52428130
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef YPPY het volgende:
Stomme reden, maar ja, het is niet voor niks een vrouwentopic.
nee, als je dat gewoon vind, is dat een verder prima reden, ik zou zeggen, tegen je man zeggen dat je daarom dat ding niet wilt... als argument heeft het hier voor anderen weinig nut, maar vertel het gewoon je man ...

Alhoewel ik het idee blijf hebben dat je gewoon je mening al hebt en op een beetje vreemde manier argumenten 'zoekt', om maar niet eerlijk te zeggen dat je gewoon niet op die verandering zit te wachten, en bij je oude vertrouwde stekkie wilt blijven ... ook dat is imho een prima en uitstekende motivatie om tegen te zijn: 'jij' moet er toch mee werken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:50:15 #53
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52431782
Elke vrouw die een Mac Book of welke Apple koopt verhoogd daarmee haar aantrekkelijkheid voor het mannelijk geslacht geintje Dus: KOPEN!
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:00:19 #54
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_52432093
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef Bigs het volgende:
Zo is Textmate bijvoorbeeld zwaar superieur aan Notepad++ of welke andere editor dan ook.
Blijkbaar nooit met vim leren werken ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_52432345
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef just me het volgende:
Ik zou bijna zeggen doe je man de deur uit en koop wat je wilt
lijkt me ook ja, dingen zijn zo goedkoop tegenwoordig, dat je er beter twee kan hebben, om ruzie te voorkomen.

Als ik zulke onzin thuis zou verkopen kon ik gelijk de koffer pakken.
voor 750 euro koop je een Dual core laptop met VISTA premium, met 200 Gig disc en 2GB intern.
  Redactie Games donderdag 16 augustus 2007 @ 20:23:19 #56
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52432816
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef YPPY het volgende:
Kan dit topic verwijderd worden voor hij vanmiddag thuis komt?
Te laat!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:28:40 #57
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_52432953
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zelf een MacBook en een vaste Windows pc. Totaal geen problemen met het gebruik van de Mac, gaat allemaal vrij vanzelf. En ik ben ook een vrouw! Enige irritante is dat mini scherm, maar zo lang je geen laptop koopt moet dat goed komen.
Oh en ik vind de mighty mouse irritant.
imac ofzo is groot zat
Signature.
  Redactie Games donderdag 16 augustus 2007 @ 20:29:26 #58
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52432978
Al zou ik het wel leuk vinden als je een Dell PC koopt met Windows Vista, al is het alleen maar om Jarno te pesten..

Desalniettemin, je kan ook Windows op een iMac zetten, zonder echt rare fratsen uit te halen..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:01:06 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52433742
Yppy, voor deze ene keer moet ik J. toch echt gelijk geven

paar jaar geleden wilde ik een laptop, zodat ik ook beneden op de bank kon fokken enzo.. Toen mijn pc een paar maanden later het begaf was ik bekeerd: daar maar een Mac voor in de plaats
Swets wilde ook wel een laptop en zag hoe soepel en simpel dat op mijn Appeltjes ging.. hij ook aan de mac. En als zijn pc het ooit begeeft komt daar ook een apple voor in de plaats.

De Apples kunnen tegenwoordig ook windows draaien, dus je progjes die per se windows nodig hebben, draai je daar.. Verder gewoon lekker op Mac werken.

Ik wil nooit meer terug naar windows iig

Als anna nog in 68 past, pm je adres dan even, dan stuur ik die jurkjes nog op
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52435221
Wow E.T. jij gaat me overtuigen.

ze groeit er langzaamaan uit, maar ms heb je ze zelf wel nodig volgende jaar
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:26:19 #61
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_52435908
Ik kom er nu pas achter dat de echtgenoot in kwestie Jarno is.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_52435957
Verandert dat de zaak?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:30:11 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52436033
Ik moest nog even van Swets zeggen dat hij begon over een Apple toen de eerste laptop ter sprake kwam. Ik had geen idee wat een Apple 'anders' was en als er dan wat anders was, dan zou dat vast niet veel problemen geven.
Binnen een half uur dat ik die hele laptop ingericht zoals ik het wilde, het was gewoon klik en klaar

(ow en toen de apple topics op fok gezocht omdat ik wel wat kleine handigheidjes miste )

Maar de oorspronkelijke credits zijn voor Swets dus.

zo lijkt 't wel heel erg alsof ik onder de plak zit he.. ?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Games donderdag 16 augustus 2007 @ 22:30:54 #64
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52436057
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef YPPY het volgende:
Verandert dat de zaak?
Zolang je gewoon voor een Mac kiest niet..
pi_52436074
Whehehe. Nooit geweten dat het Jarno's vrouw was.
pi_52436088
Je zit nog meer onder de plak dan ik E.T. Morgen ga ik proberen foto's op de laptop te zetten en te bewerken en te posten. Als dat kan, is dat alvast een +punt voor de apple. Nu eerst slapen.
*OUD heilige*
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:35:52 #67
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_52436176
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef YPPY het volgende:
Verandert dat de zaak?
Mijn eerste commentaar is daardoor des te objectiever.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_52437111
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met een Apple, zolang je maar geen extremistische Apple-Jehova trekjes gaat vertonen zoals zoveel Apple users.

Dus als je een mooie (wel iets te dure) machine wil hebben die prima in de huiskamer kan etc, gewoon doen .
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Waarom overstappen? Windows (XP - Vista) is zo stabiel als wat en je kunt er nog gewoon alles mee. De mac levert gewoon geen voordelen. Nadelen daarentegen...
Klassiek topic waar de vooroordelen je weer om de oren vliegen.

Slechts één optie heb je: ga een dag achter een Mac zitten. Ren je dan nog niet gillend weg, dan kun je er prima mee overweg en heb je een veel fijnere computer dan een Windows bak, hoe goedkoop en stabiel ook.

Ben je er na een dag nog niet aan gewend, doe jezelf een lol en blijf bij Windows.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:42:50 #69
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_52439747
Op dit moment, zo objectief mogelijk gezien, is een Apple een zeer verantwoorde aanschaf. Zelfs als je de manier waarop Apple werkt helemaal niets vind: op moderne Apples kun je namelijk ook Windows zetten, dus jij hebt dan gewoon je 'normale' computer en Jarno heeft zijn Apple. Als je de Apple neemt die Jarno op het oog heeft bespaar je ook nog eens wat ruimte.

Het enige nadeel is dat de Apple wat duurder lijkt dan een vergelijkbare normale pc. Maar er zijn twee dingen waar je rekening mee moet houden: ten eerste, een normale pc met een vergelijkbaar ontwerp en evenveel ruimtebesparing is minstens net zo duur, als je er al een kunt vinden, en ten tweede, als je hem later weer wilt doorverkopen krijg je er ook meer voor terug. Apples zijn een stuk waardevaster dan pc's.

Maar zoals al eerder gezegd, kijk eerst eens of je kunt werken met die laptop. Lukt dat niet, dan kun je alsnog de Apple kopen, want jij hebt dan gewoon een computer die doet wat je wilt, en Jarno ook. Lukt het wel, dan kun je hem zeker kopen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:38:35 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52443272

Spijker, kop! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52444682
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]

Spijker, kop! .
tja, het valt me op dat jij je ook erg, erg vaak komt melden in topics over apple om je mening te geven dat alle apple-gebruikers jehova's zouden zijn en dan maar blijft doorgaan op dat vooroordeel

Dr zitten idd een aantal bij (i-spy achtige idioten)... maar het is onzin om te doen alsof iedere discussie over apple enkel bepaald wordt door radikalen en extremen... waarom hecht je er nu zo'n waarde aan om enkel te doen alsof apple-topics altijd enkel over die extremen gaan?

Misschien moet jij ook maar realiseren dat het enkel een bepaald product is en gebruikers ervan ook maar doodgewone gebruikers van die producten... en soms wordt er door anderen gevraagd om informatie erover, soms ook gebruikservaringen, zoals de topicstartser van dit topic...
en iemand die in dit topic gewoon aangeeft zelf persoonlijke goede ervaringen te hebben met een apple-product is niet noodzakelijk direkt een 'jehova', het zou misschien kunnen dat ze gewoon eerlijk zeggen wat hun ervaring is ...

Enkel jij lijkt hier een beetje de indruk te wekken alsof je kennelijk met je voet tussen de deur jouw wereldbeeld over 'apple-gebruikers' anderen wilt opdringen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:53:45 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52444751
Zoiets heet tegengas .

Elk topic waarin een Windows probleem is komt er wel weer een Apple gebruiker melden dat je dan maar een Apple moet kopen.

Het dwepende gedrag van Apple-adepten in het Apple topic is toch ook af en toe gewoon eng?

Welke computer gebruiker gaat er nou midden in de nacht zitten kijken naar een productpresentatie van een hardware boer? De Applelaar....

EN ik kwam dit plaatje gewoon toevallig tegen .
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:59:08 #73
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52444854
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Elk topic waarin een Windows probleem is komt er wel weer een Apple gebruiker melden dat je dan maar een Apple moet kopen.
Of iemand die IE7 in een Mozilla topic aanraad, brrrr. .
Ik ga naar huis.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:03:46 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52444961
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:59 schreef nietzman het volgende:

[..]

Of iemand die IE7 in een Mozilla topic aanraad, brrrr. .
.

Hij heeft een all over probleem met programma's die afhankelijk zijn van IE .

Anyway, het is van mijn kant grotendeels een beetje stangen hoor. Zoals sommigen ook wel weten heb ik zelf ook 3 Apple's thuis en een iPod .
Get woke, go broke!
pi_52445010
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:

Zoals sommigen ook wel weten heb ik zelf ook 3 Apple's thuis en een iPod .
Nog eventjes en je gaat driemaal daags ook nog in CUL posten welke heerlijke zelfbereidde cullinaire maaltijd je net verobert hebt met een leuk fotootje erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')