quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
Mrn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
Mngrmhmbl.
Nagekomen bericht:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Hrmpf.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef Gellius het volgende:
Kr. Rnt. lGgl.
Wat een weirdo's! Daar laat ik me niet mee in hoor!quote:
Ik ben góed!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:24 schreef pyl het volgende:
Het jaartal zou weleens kunnen kloppen, Tokay.
Ach ja, ik zie het. Dat komt door Scrut.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:25 schreef Tokay het volgende:
Psssst... Je nummering klopt niet helemaal, pyl.
Ach, obscuur, obscuur ... ik heb ze weleens bezig gezien, dus zo obscuur kunnen ze niet zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Zeker een obscuur bandje?
O zo? Nee hoor, het is een gewoon bandje, dat overigens nogal ongewone muziek maakt. Links de nogal ongewone zanger, rechts de nogal ongewone gitarist.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik bedoelde iets van dj-achtige praktijken of instrumentaal....niet uitgeslapen hè?
Ooit wel, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef Tokay het volgende:
Zaten ze in het voorprogramma van de RHCP?
Ik ben góed!quote:
En meneer rechts naar de opticien, voor een nieuw montuurtje.quote:
Nee joh, daarvoor zijn ze veel te jong.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Gellius het volgende:
Het zijn zappisten, dat zie je zo..
Dat mag gerust hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:47 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook meedoen.
Maar ik word een beetje bang van Gellius. Die doet zo raar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Tokay het volgende:
Dat mag gerust hoor.
Grmbl.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik word een beetje bang van Gellius. Die doet zo raar.![]()
Soms.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Tokay het volgende:
Vind jij het een leuke band, pyl?
Soms als in: 'als ik onder invloed ben van het een of 't ander'?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef pyl het volgende:
Soms.
Dat ook. Soms.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef Tokay het volgende:
Soms als in: 'als ik onder invloed ben van het een of 't ander'?
Het was dan ook een hint.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef wyccie het volgende:
De batterijmeneer is hier een keertje langsgeweest, anders had ik het niet geweten.
Nee hoor, niet recentelijk meer. Hoezo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef wyccie het volgende:
Maar kijk nou wat ie doet....
Gellius, je bent toch niet heel hard gevallen of zo, hè?
Ik dacht dat het één van de spruiten van WA en Maxicosima was, maar nu heb ik de link gezien...quote:
Ja, Scrut. En dat komt omdat ik de OP helemaal uit # 681 moest ophalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:42 schreef Scrutinizer het volgende:
682?
Nu je het zegt, lijkt ze er idd wel wat op. Sorry, ik kan de linknaam niet weghalen hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het één van de spruiten van WA en Maxicosima was, maar nu heb ik de link gezien...
Helemaal niet! In het vorige topic stond ook een link naar de openingspost. Je hoefde dan alleen het huidige plaatje te vervangen voor het oude plaatje en klaar was Kees.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, Scrut. En dat komt omdat ik de OP helemaal uit # 681 moest ophalen.![]()
Ik sta weer niet in de OP!quote:En dan te bedenken dat ik - in mijn goedertierendheid - je avatar extra in de OP heb opgenomen ... ondankbaarheid is 's werelds loon en hoon is mijn deel.![]()
Niehiet! Ik word gedicriminoo, gediscriminaa, gediscriminogwatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:10 schreef Gellius het volgende:
Je staat wel in de OP! Twéé keheer!
Ben je verliefd, wyccie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:20 schreef wyccie het volgende:
Ik laat een ei vallen, ik gooi wat omeletmengsel op het aanrecht, ik laat bijna een fles olijfolie uit mijn handen vallen en mijn omelet is zwart. GRMBL.![]()
En dat allemaal omdat ik niet in de openingspost sta. Zie je nu wat er van komt, pyl?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:20 schreef wyccie het volgende:
Ik laat een ei vallen, ik gooi wat omeletmengsel op het aanrecht, ik laat bijna een fles olijfolie uit mijn handen vallen en mijn omelet is zwart. GRMBL.![]()
Mijnheer leidde een staat die samenhangt met jouw bandje, dus in die zin zou je hem met een paar wagonladingen goede wil ook als muziekneger kunnen bestempelen. Maar hij was meer een regeermeneer. Dat deed hij niet helemaal democratisch, maar het had een stuk minder gekund, lees ik hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef pyl het volgende:
Gellius: is dat een Afrikaanse warlord? Of toch een muziekneger die ons voor de gek wil houden?
quote:With a potent combination of personal charisma and a social organization with some participatory democracy, his government undertook major initiatives to fight corruption and improve education, agriculture, and the status of women. His revolutionary program provoked strong opposition from traditional leaders and the country's numerically small but powerful middle class. Added to friction between radical and more conservative members of the ruling junta, these factors led to his downfall and assassination in a bloody coup d'état.
Sjachrijnig, hongerig èn rad van begrip.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef wyccie het volgende:
Boven-Volta/Burkina Faso?
Toen was ik waarschijnlijk al afgestudeerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Boven geleerd toen ik nog op de basisschool zat.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Maaruh Gellius, er staat nog een plaatje van mij open...
Bij mij in de buurt is helemaal geen frisseneuzenwinkel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ga gerust even door met Gelius plaatje, ik ga even een frisse neus halen.
Ik ben nog aan het sparen voor een bestelling.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Hoe is die nieuwe afhaaltoko, scrutinizer?
Toch was er voorheen een lampenwinkel én een wietplantage gehuisvest.quote:Hij is wel èrg klein, zag ik.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:42 schreef wyccie het volgende:
Hoe noemt men mensen uit Niger?
D'r wonen heel veel zwarte vrouwen in Niger. Vandaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef wyccie het volgende:
Scrut, wat weet je veel.
Een lampenwinkel? Echt waar? Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen voor een bestelling.
[..]
Toch was er voorheen een lampenwinkel én een wietplantage gehuisvest.
Het was ook meer als dekmantel, vermoed ik. Er stonden wat Tiffany-lampen maar je zag er eigenlijk nooit iemand.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een lampenwinkel? Echt waar? Nooit opgevallen.
Hier wel hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is helemaal geen frisseneuzenwinkel.
Precies en het is een soort van "mijlpaal". In ieder geval weer een dag om er uitgebreid bij stil te staan voor degene die daar heeft. Er zijn geloof ik zelfs hele tochten in Graceland gepland.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef wyccie het volgende:
Haar pa is vandaag 30 jaar dood. En ja, dat is nieuw. Want vorig jaar was dat nog maar 29 jaar geleden.
Daar zou ik zomaar 'dat is correct' op kunnen antwoorden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:13 schreef pyl het volgende:
Het zou zomaar Michael Chang kunnen zijn.
Welnu, jij ook dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:36 schreef Tokay het volgende:
Zo, hier kun je het mee doen!
[afbeelding]
Een vrolijk typeje is het zo op het eerste gezicht niet, nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef Gellius het volgende:
Jeetje. Het wordt vanavond niet lachen met haar, denk ik.
Ik dacht toch echt dat zij wel een belletje bij jou zou doen rinkelen...quote:
Viswanawie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef pyl het volgende:
En ik wou nog zeggen: "ze lijkt wel op de vrouw van Viswanathan Anand" - dan had ik toch ten minste in de buurt gezeten, zeker?
Viswanathan Anand, de Indiase schaker, al vijftien jaar in de wereldtop.quote:
Verveel ik je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef pyl het volgende:
Viswanathan Anand, de Indische schaker, al vijftien jaar in de wereldtop.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef Tokay het volgende:
Verveel ik je?
quote:
Wél! Bij de jeugd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:58 schreef pyl het volgende:
Goed, het is niet de wereldkampioene, mocht je dat soms denken.
't Is geen Sasha Cohen, nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Gellius het volgende:
Ik maak me wel een beetje zorgen over hoe ze dan die leuke jongen moet gaan ontmoeten. Ze zit natuurlijk veel binnen, met dat ernstige snuitje van d'r tussen de boeken en boven het schaakbord. Maar het is vast een springerige rakker, eenmaal in de frisse buitenlucht. Maar ja. Moet ze wel naar buiten. Wat doen haar ouders eigenlijk, is dat bekend?
Én ze valt soms heel sierlijk, wanneer haar benen in de knoop raken bij de zoveelste dubbele Rietberger.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:05 schreef Gellius het volgende:
Neenee, Sas schaakt niet, heeft ze geen zitvlees voor. Ze scháátst, wist je dat?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:17 schreef Gellius het volgende:
"Toren"?
Nee hoor, we doen slechts alsof.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dus hier zitten jullie ?
quote:(31 maart 1987) is een Indiase schaakster met een elorating van 2539. Ze is het eerste Indiase meisje met zo'n hoge rating. In 2001 werd ze FIDE grootmeester, de zevende van heel India en de jongste van Azië! Ze was toen 14 jaar.
wordt wel een wonderkind genoemd. Ze leerde schaken van haar vader toe ze zeven jaar oud was en op haar twaalfde behaalde ze haar meestertitel. In de top-50 bij de dames staat ze op de derde plaats, Judit Polgár staat eerste.
is wereldkampioen bij de jeugd en ze is Alexandra Kosteniuk gepasseerd. Zij is een groot bewonderaar van landgenoot Viswanathan Anand.
Hier volgt de partij Dittmar 0(Hotel Lippa 2001)
1.b3 e5 2.Lb2 Pc6 3.c4 Pf6 4.e3 Le7 5.Pf3 d6 6.d4 ed 7.Pd4 0-0 8.Pc6 bc 9.Le2 Lf5 10.Pc3 Pe4 11.Pe4 Le4 12.Lf3 f5 13.0-0 Lf6 14.Lf6 Df6 15.Le4 fe 16.Dd4 De6 17.c5 d5 18.b4 Tf5 19.Tab1 Taf8 20.b5 Tg5 21.Kh1 Dg4 22.Tg1 Tf2 23.Dd1 Dh4
Van 3 t/m 14 juli 2005 werd in Krasnoturinsk (Rusland) het dames supertoernooi North Urals Cup 2005 verspeeld dat met zes punten uit negen ronden doorgewonnen werd. Na de tie-break werd de Chinese grootmeester bij de dames Yuhua Xu tweede met 5.5 punt terwijl de Russin Alexandra Kosteniuk (ook grootmeester} met 5.5 punt derde werd.
In de schaakdatabank Simbase met meer dan zeven miljoen partijen in juli 2005 staan 479 partijen die doorgewonnen zijn. Zij wint 196 partijen, zij verliest 116 partijen en 167 partijen eindigden in een remise. Haar winstpercentage is 58.
Watquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef Tokay het volgende:
Een tussendoortje (hoeft niet te worden geraden, tong):
[afbeelding]
Nee, echt slim is dat niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:54 schreef pyl het volgende:
1. b3 is natuurlijk ook geen opening hè. Dan vraag je erom.
Ja, dat zei ik net toch al!quote:Is het die Indiase jonge schaakster, de wereldkampioene bij de jeugd?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef Tokay het volgende:
Gellius is verlie-hiefd, Gellius is verlie-hiefd!
Overduidelijk verliefd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Kletsen jullie maar: ik kan de hele wereld aan!
Aha, is ze wel eens kampioen geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef Tokay het volgende:
En ja, Scrut, mevrouw is een schaakster.![]()
Ja-haa, bij de jeugd!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, is ze wel eens kampioen geweest?
Hellup!quote:
SCRUTINIZER!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ze Indiaas of Pakistaans?
Klinkt als:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je nog een hintje?
Da's Humpty Dumpty, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Humptiedumtie?
Je doet het erom, hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Humperdinck?
O, jawel hoor:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ze Mejuffrouw Humpie heet? Dat bestaat niet!
Ah, een echte fan.quote:
Ik las ergens dat hij op de eerste plaats van de hitparade staat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg iedere keer mailtjes van Jeroen, dat-ie een nieuwe kansspelen-site heeft ontdekt
Als jij dat zegt, geloof ik dat meteen.quote:
René Froger is trouwens ook een lul.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, geloof ik dat meteen.![]()
Iemand die het woord 'frog' in zijn naam heeft, is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
René Froger is trouwens ook een lul.
Vuhrrrkeehrrrd vuhrrrbonduh.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:21 schreef Tokay het volgende:
Acda & De Munnik... ook zo erg. CD van jou, CD van mij... CD van ons allebei... Aaarrghhh!!![]()
![]()
ik ben de schoenmaker op het verkeerde feestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:31 schreef Tokay het volgende:
Ik ben mezelluf niet of al die jaren nooit geweest...
Huuuuuh.
Ik ben de gangmaker bij de verkeerde leest,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ben de schoenmaker op het verkeerde feest
Ah, da's beter.quote:
Nou nee. Hiphopduo uit Amsterdam. Meneer links maakt de beats maar is ook klassiek geschoold cellist.quote:
P P & Pquote:In 1996 begon P met het creëren van hiphopbeats, hij was toen nog maar veertien jaar. Door zijn klassieke opleiding voegde hij ook klassieke elementen aan zij creaties toe. Hij richtte zijn eigen label Unexpected Records op en leverde in 2001 zijn debuut af met The Outta Nowhere EP, een samenwerking met Benjamin Herman. Samen met deze jazzsaxofonist produceerde hij tracks voor verschillende acts.
P P is al een aantal jaar actief in de muziekwereld. Hij zat bijvoorbeeld in de groepen Nicotine en Gotcha! Hij trad op bij grote festivals als Mysteryland en North Sea Jazz.
In de herfst van 2002 leerden P P en P elkaar kennen en besloten al snel samen te gaan werken. In Nederland werd P P al beschouwd als een zeer talentvolle rapper. In 2003 werkten zij samen aan de EP van Mindstate, waarvoor zij veel waardering kregen. Hierna volgde het album Mindstate waar ze achttien maanden aan werkten. Een uniek en origineel album. Verschillende artiesten hebben aan het album meegewerkt als de Nederlandse zangeres Senna, de MC Cee Major en de Amerikaanse rapper Talib Kweli. Senna zingt mee bij het nummer Mellow, Cee Major werkt mee in Cheeky en Talib Kweli levert zijn bijdrage in het nummer Hope. Er zijn veel positieve reacties van de binnen- en buitenlandse pers. In 2006 ontvingen ze een Zilveren Harp.
Google kent ze. Ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee. Hiphopduo uit Amsterdam. Meneer links maakt de beats maar is ook klassiek geschoold cellist.
Cartman is die dikke en Kenny is die in het oranje wiens capuchon te strak zit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Tokay het volgende:
Dat is er eentje uit Southpark. Ik ken alleen al die namen niet...
Eric Cartman, of Kenny?
Hmmm. Dan laat ik 'm staan voor pyl. Die weet het vast wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Cartman is die dikke en Kenny is die in het oranje wiens capuchon te strak zit.
Pyl is vast wel eens op vakantie in Southpark geweest.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm. Dan laat ik 'm staan voor pyl. Die weet het vast wel.
Daarom.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl is vast wel eens op vakantie in Southpark geweest.
O? Waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:51 schreef Tokay het volgende:
Maarre, deze moet ook nog worden geraden!
[afbeelding]
Nou, daarom! Omdat ik eerder was met mijn plaatje!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
O? Waarom?
O, die had ik helemaal niet gezien. Waarom zet je 'm dan ook als laatste post voor een nieuwe pagina? Dat is niet handig hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, daarom! Omdat ik eerder was met mijn plaatje!![]()
Oh, een loverboy...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Tokay het volgende:
Een hint? Hmmm. Schatje, jij en ik...
Zoiets?
Ah, dus toch die gozert van Spargo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Tokay het volgende:
Zoiets?
Die heette toch Evert ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, dus toch die gozert van Spargo.
Welnee joh. Zo ziet hij er toch ook niet uit?!quote:
Yep. Niet Evert, maar Ellert Driessen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, dus toch die gozert van Spargo.
Een kruising tussen Elly en Rikkert.quote:
Dát zijn de ergste !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:37 schreef Tokay het volgende:
Welnee joh. Zo ziet hij er toch ook niet uit?!![]()
Ik heb nog eens goed naar dat plaatje gekeken, en hij is eigenlijk toch best wel heel erg eng!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Dát zijn de ergste !
Dát zijn de ergste !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een kruising tussen Elly en Rikkert.
Gauw wegklikken dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nog eens goed naar dat plaatje gekeken, en hij is eigenlijk toch best wel heel erg eng!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
Ook zoiets waar je spontaan jeuk in de schaamstreek en kauwgomballen van krijgt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dát zijn de ergste !
De spatie voor het uitroepteken verraadt dat je gewoonweg gemakzuchtig* hebt zitten copy/pasten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dát zijn de ergste !
Elly resideert dan ook in Amsterdam-west.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Samen kosten ze 29,90. Zou dat betekenen dat Elly alleen 14,95 kost?
Niet. Het is een gedetailleerde kopie, tevens celebratie, van jouw post.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De spatie voor het uitroepteken verraadt dat je gewoonweg gemakzuchtig* hebt zitten copy/pasten.![]()
* En schaamteloos ook nog, bovendien.
Mag je op Schiphol wel uitkijken dat-ie niet in beslag wordt genomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet. Het is een gedetailleerde kopie, tevens celebratie, van jouw post.
En Rikkert is nog steeds Tha P.I.M.P. from tha Veluwe?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Elly resideert dan ook in Amsterdam-west.
Mkay.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Tokay het volgende:
Zoiets?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef sooty het volgende:
Mkay.
Ik denk dat Ellert er anno nu er enigszins anders uitziet. Vermoedelijk (Let je op, Treinhomo) geldt dat ook voor Lilian D. Jackson.
Aight.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En Rikkert is nog steeds Tha P.I.M.P. from tha Veluwe?
Mocht LW willen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Lucille Werner?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:28 schreef pyl het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar zou zeggen: Catherina Zeta-Jones.
Scherp.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef Treinhomo het volgende:
Ik roep: 'KNIL' !
Niet zo scherp.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef Bimmel het volgende:
Pyl, heb je nou alweer de Willy Vandersteen look-alike van Tokay gepost
Niet al te scherp, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Gellius het volgende:
Tokay. Wat voor luchtje draag jij vandaag?
Aangezien Tokay natuurlijk een goed katholiek is, zou ik gokken op 'vis'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Gellius het volgende:
Dag Tokay. Wat voor luchtje draag jij vandaag?
Tokay is een gabber ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:38 schreef Gellius het volgende:
En op woensdag "Gehakt"?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Mr_Memory het volgende:
[afbeelding]
ff mijn mag-lite gepakt, is hier nog iemand![]()
Pas de poupou, Sherloque...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:56 schreef _The_General_ het volgende:
De onbekende grijze man is Theodor Seuss Geisel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
Nou bij mij is het de amateurclub. Ben ook gewoon fan van Ajax. Maar heb zelf twaalf jaar in een eerste elftal gespeeld. Dartelende rechtsbuiten met schijnbewegingen enzo
Bijna goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef tong80 het volgende:
Is al verklapt door hemzelf.
Einde mededeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |