Nee, de doelen tijdens de vakantie zijn veel leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef Gellius het volgende:
Ik ook, sinds het begin van deze week. Is het niet heerlijk om na de vervelende periode van ijdele navelstaarderij die 'vakantie' heet weer volop te kunnen participeren in de maatschappij, Diaan? Bij te kunnen dragen, te streven, meters te maken en doelen te bereiken?.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Lee van Cleef
Ja en in die volgordequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef Gellius het volgende:
Dag tong. Alweer aan de alcohol en tabak?
Voornaam ook weten ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef wyccie het volgende:
Nu weet ik ook de achternaam van Tong. Leerzaam topic, dit.![]()
Neem je er foto's van ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef Gellius het volgende:
Ha die pos. Het Wibauthuis gaat nu echt tegen de vlakte hoor!
Mijn tuinman heet Nicoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn DRIE, nee VIER huizen!
Potverdorie, pyl!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:57 schreef pyl het volgende:
Is het Sophie Ellis-Baxtor, of hoe heet dat geval?
Arme pyl, tegen wil en dank meegesleurd in de chaos van het platte heden...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:06 schreef pyl het volgende:
Ach, ik blijf doorgaans op gepaste afstand van de moderne massa-cultuur en deszelfs schelle en luidruchtige uitingen, maar krijg niettemin toch weleens wat mee, zeg maar. [afbeelding]
En daar laat je het bij? Kom, kom!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:16 schreef pyl het volgende:
Ik ken hem in ieder geval niet.
Afijn, van frenologie heb jij geen kaas gegeten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef pyl het volgende:
Mwoah ... okay dan: meneer is een bèta-wetenschapper uit, zo te zien, Stockholm?
Kijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is het een Amerikaan hoor.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef pyl het volgende:
Meneer zit in de zuivel?
De foto werd inderdaad gemaakt in Stockholm, maar daar komt hij oorspronkelijk niet vandaan. Ik ben bang dat ik veel, zo niet alles weggeef, maar vooruit: m'neer werd geboren in Kabul, Afghanistan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmm ... nog altijd geen idee. Waar komt meneer oorspronkelijk vandaan, Tokay, of geef je daarmee meteen alles weg?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een schrijver?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef pyl het volgende:
Ah, het is meneer Hosseini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |