Nu je het zegt, lijkt ze er idd wel wat op. Sorry, ik kan de linknaam niet weghalen hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het één van de spruiten van WA en Maxicosima was, maar nu heb ik de link gezien...
Helemaal niet! In het vorige topic stond ook een link naar de openingspost. Je hoefde dan alleen het huidige plaatje te vervangen voor het oude plaatje en klaar was Kees.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, Scrut. En dat komt omdat ik de OP helemaal uit # 681 moest ophalen.![]()
Ik sta weer niet in de OP!quote:En dan te bedenken dat ik - in mijn goedertierendheid - je avatar extra in de OP heb opgenomen ... ondankbaarheid is 's werelds loon en hoon is mijn deel.![]()
Niehiet! Ik word gedicriminoo, gediscriminaa, gediscriminogwatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:10 schreef Gellius het volgende:
Je staat wel in de OP! Twéé keheer!
Ben je verliefd, wyccie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:20 schreef wyccie het volgende:
Ik laat een ei vallen, ik gooi wat omeletmengsel op het aanrecht, ik laat bijna een fles olijfolie uit mijn handen vallen en mijn omelet is zwart. GRMBL.![]()
En dat allemaal omdat ik niet in de openingspost sta. Zie je nu wat er van komt, pyl?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:20 schreef wyccie het volgende:
Ik laat een ei vallen, ik gooi wat omeletmengsel op het aanrecht, ik laat bijna een fles olijfolie uit mijn handen vallen en mijn omelet is zwart. GRMBL.![]()
Mijnheer leidde een staat die samenhangt met jouw bandje, dus in die zin zou je hem met een paar wagonladingen goede wil ook als muziekneger kunnen bestempelen. Maar hij was meer een regeermeneer. Dat deed hij niet helemaal democratisch, maar het had een stuk minder gekund, lees ik hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef pyl het volgende:
Gellius: is dat een Afrikaanse warlord? Of toch een muziekneger die ons voor de gek wil houden?
quote:With a potent combination of personal charisma and a social organization with some participatory democracy, his government undertook major initiatives to fight corruption and improve education, agriculture, and the status of women. His revolutionary program provoked strong opposition from traditional leaders and the country's numerically small but powerful middle class. Added to friction between radical and more conservative members of the ruling junta, these factors led to his downfall and assassination in a bloody coup d'état.
Sjachrijnig, hongerig èn rad van begrip.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef wyccie het volgende:
Boven-Volta/Burkina Faso?
Toen was ik waarschijnlijk al afgestudeerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Boven geleerd toen ik nog op de basisschool zat.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Maaruh Gellius, er staat nog een plaatje van mij open...
Bij mij in de buurt is helemaal geen frisseneuzenwinkel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ga gerust even door met Gelius plaatje, ik ga even een frisse neus halen.
Ik ben nog aan het sparen voor een bestelling.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Hoe is die nieuwe afhaaltoko, scrutinizer?
Toch was er voorheen een lampenwinkel én een wietplantage gehuisvest.quote:Hij is wel èrg klein, zag ik.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:42 schreef wyccie het volgende:
Hoe noemt men mensen uit Niger?
D'r wonen heel veel zwarte vrouwen in Niger. Vandaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef wyccie het volgende:
Scrut, wat weet je veel.
Een lampenwinkel? Echt waar? Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen voor een bestelling.
[..]
Toch was er voorheen een lampenwinkel én een wietplantage gehuisvest.
Het was ook meer als dekmantel, vermoed ik. Er stonden wat Tiffany-lampen maar je zag er eigenlijk nooit iemand.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een lampenwinkel? Echt waar? Nooit opgevallen.
Hier wel hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is helemaal geen frisseneuzenwinkel.
Precies en het is een soort van "mijlpaal". In ieder geval weer een dag om er uitgebreid bij stil te staan voor degene die daar heeft. Er zijn geloof ik zelfs hele tochten in Graceland gepland.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef wyccie het volgende:
Haar pa is vandaag 30 jaar dood. En ja, dat is nieuw. Want vorig jaar was dat nog maar 29 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |