Cartman is die dikke en Kenny is die in het oranje wiens capuchon te strak zit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Tokay het volgende:
Dat is er eentje uit Southpark. Ik ken alleen al die namen niet...
Eric Cartman, of Kenny?
Hmmm. Dan laat ik 'm staan voor pyl. Die weet het vast wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Cartman is die dikke en Kenny is die in het oranje wiens capuchon te strak zit.
Pyl is vast wel eens op vakantie in Southpark geweest.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm. Dan laat ik 'm staan voor pyl. Die weet het vast wel.
Daarom.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl is vast wel eens op vakantie in Southpark geweest.
O? Waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:51 schreef Tokay het volgende:
Maarre, deze moet ook nog worden geraden!
[afbeelding]
Nou, daarom! Omdat ik eerder was met mijn plaatje!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
O? Waarom?
O, die had ik helemaal niet gezien. Waarom zet je 'm dan ook als laatste post voor een nieuwe pagina? Dat is niet handig hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, daarom! Omdat ik eerder was met mijn plaatje!![]()
Oh, een loverboy...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Tokay het volgende:
Een hint? Hmmm. Schatje, jij en ik...
Zoiets?
Ah, dus toch die gozert van Spargo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Tokay het volgende:
Zoiets?
Die heette toch Evert ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, dus toch die gozert van Spargo.
Welnee joh. Zo ziet hij er toch ook niet uit?!quote:
Yep. Niet Evert, maar Ellert Driessen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, dus toch die gozert van Spargo.
Een kruising tussen Elly en Rikkert.quote:
Dát zijn de ergste !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:37 schreef Tokay het volgende:
Welnee joh. Zo ziet hij er toch ook niet uit?!![]()
Ik heb nog eens goed naar dat plaatje gekeken, en hij is eigenlijk toch best wel heel erg eng!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Dát zijn de ergste !
Dát zijn de ergste !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een kruising tussen Elly en Rikkert.
Gauw wegklikken dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nog eens goed naar dat plaatje gekeken, en hij is eigenlijk toch best wel heel erg eng!

quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
Ook zoiets waar je spontaan jeuk in de schaamstreek en kauwgomballen van krijgt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dát zijn de ergste !
De spatie voor het uitroepteken verraadt dat je gewoonweg gemakzuchtig* hebt zitten copy/pasten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dát zijn de ergste !
Elly resideert dan ook in Amsterdam-west.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Samen kosten ze 29,90. Zou dat betekenen dat Elly alleen 14,95 kost?
Niet. Het is een gedetailleerde kopie, tevens celebratie, van jouw post.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De spatie voor het uitroepteken verraadt dat je gewoonweg gemakzuchtig* hebt zitten copy/pasten.![]()
* En schaamteloos ook nog, bovendien.
Mag je op Schiphol wel uitkijken dat-ie niet in beslag wordt genomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet. Het is een gedetailleerde kopie, tevens celebratie, van jouw post.
En Rikkert is nog steeds Tha P.I.M.P. from tha Veluwe?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Elly resideert dan ook in Amsterdam-west.
Mkay.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Tokay het volgende:
Zoiets?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef sooty het volgende:
Mkay.
Ik denk dat Ellert er anno nu er enigszins anders uitziet. Vermoedelijk (Let je op, Treinhomo) geldt dat ook voor Lilian D. Jackson.
Aight.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En Rikkert is nog steeds Tha P.I.M.P. from tha Veluwe?
Mocht LW willen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Lucille Werner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |