Overduidelijk verliefd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Kletsen jullie maar: ik kan de hele wereld aan!
Aha, is ze wel eens kampioen geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef Tokay het volgende:
En ja, Scrut, mevrouw is een schaakster.![]()
Ja-haa, bij de jeugd!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, is ze wel eens kampioen geweest?
Hellup!quote:
SCRUTINIZER!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ze Indiaas of Pakistaans?
Klinkt als:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je nog een hintje?
Da's Humpty Dumpty, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Humptiedumtie?
Je doet het erom, hč?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Humperdinck?
O, jawel hoor:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ze Mejuffrouw Humpie heet? Dat bestaat niet!
Ah, een echte fan.quote:
Ik las ergens dat hij op de eerste plaats van de hitparade staat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg iedere keer mailtjes van Jeroen, dat-ie een nieuwe kansspelen-site heeft ontdekt
Als jij dat zegt, geloof ik dat meteen.quote:
René Froger is trouwens ook een lul.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, geloof ik dat meteen.![]()
Iemand die het woord 'frog' in zijn naam heeft, is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
René Froger is trouwens ook een lul.
Vuhrrrkeehrrrd vuhrrrbonduh.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:21 schreef Tokay het volgende:
Acda & De Munnik... ook zo erg. CD van jou, CD van mij... CD van ons allebei... Aaarrghhh!!![]()
![]()
ik ben de schoenmaker op het verkeerde feestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:31 schreef Tokay het volgende:
Ik ben mezelluf niet of al die jaren nooit geweest...
Huuuuuh.
Ik ben de gangmaker bij de verkeerde leest,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ben de schoenmaker op het verkeerde feest
Ah, da's beter.quote:
Nou nee. Hiphopduo uit Amsterdam. Meneer links maakt de beats maar is ook klassiek geschoold cellist.quote:
P P & Pquote:In 1996 begon P met het creëren van hiphopbeats, hij was toen nog maar veertien jaar. Door zijn klassieke opleiding voegde hij ook klassieke elementen aan zij creaties toe. Hij richtte zijn eigen label Unexpected Records op en leverde in 2001 zijn debuut af met The Outta Nowhere EP, een samenwerking met Benjamin Herman. Samen met deze jazzsaxofonist produceerde hij tracks voor verschillende acts.
P P is al een aantal jaar actief in de muziekwereld. Hij zat bijvoorbeeld in de groepen Nicotine en Gotcha! Hij trad op bij grote festivals als Mysteryland en North Sea Jazz.
In de herfst van 2002 leerden P P en P elkaar kennen en besloten al snel samen te gaan werken. In Nederland werd P P al beschouwd als een zeer talentvolle rapper. In 2003 werkten zij samen aan de EP van Mindstate, waarvoor zij veel waardering kregen. Hierna volgde het album Mindstate waar ze achttien maanden aan werkten. Een uniek en origineel album. Verschillende artiesten hebben aan het album meegewerkt als de Nederlandse zangeres Senna, de MC Cee Major en de Amerikaanse rapper Talib Kweli. Senna zingt mee bij het nummer Mellow, Cee Major werkt mee in Cheeky en Talib Kweli levert zijn bijdrage in het nummer Hope. Er zijn veel positieve reacties van de binnen- en buitenlandse pers. In 2006 ontvingen ze een Zilveren Harp.
Google kent ze. Ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee. Hiphopduo uit Amsterdam. Meneer links maakt de beats maar is ook klassiek geschoold cellist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |