Al mijn pokergeld in dollars heb ik nu in euro's omgezet (100 euro'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Denk dat ik wat centjes ga overboeken naar mn effectenrekening...
Deze is live dus als je deze pagina af en toe ververst:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe gaan de beurzen in de VS nu eigenlijk?
http://www.investopedia.com/terms/c/creditcrunch.aspquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een "credit crunch"?
Nu snap ik het stijgen en dalen van de beurzen wel, maar de term credit crunch is nieuw.
Gaat lekker, f5 even na 3 minuten gelezen te hebben en hij is alweer 25 punten meer gezakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Deze is live dus als je deze pagina af en toe ververst:
[afbeelding]
Dat het geld op is! Private Equity hebben jaren met minimale rente enorme bedragen geleend en zo veel ondernemingen overgenomen. Dat geld kwam uit de markt, geld is op. Rente stijgt. Credieten worden duurder, rente op leningen stijgen. Prima vooruitzicht voor mijn spaarbankboekje. Lekker simpel beredeneerd ook natuurlijk - wat zou het.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een "credit crunch"?
Nu snap ik het stijgen en dalen van de beurzen wel, maar de term credit crunch is nieuw.
Dat zijn die in OP ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Deze is live dus als je deze pagina af en toe ververst:
[afbeelding]
me²quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef henkway het volgende:
tvp
Ja, als iedereen dat nu gaat doen zal dat ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Mr.J het volgende:
Zal het verstandig zijn mijn fondsen in ontroerend vastgoed waar ik sinds 02/2007 al 1300,- verlies op sta nu maar te verkopen voor het verlies nog erger wordt en zich de komende jaren niet meer hersteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |