abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52409434
Hey hallo,

Heeft iemand wel eens een ECG laten maken?
Ik moet morgenvroeg naar het ziekenhuis voor een ECG en een bloedtest omdat ik nogal wat klachten heb.

Afgelopen zaterdag heb ik pijn op de borst gekregen en 's avonds kwam daar een "lamme arm" bij.
's Nachts in bed heb ik van de ellende wakker gelegen tot een uur of 5 ofzo en ergens along the way kwam er ineens een olifant op mn zitten en kreeg ik compleet geen lucht meer en kon me niet meer bewegen. Tevens bekroop me een unheimlich gefuhl (of hoe zeggen die duitsers dat ook alweer?) over heel mn lichaam.

Hoelang dat klotebeest bleef zitten weet ik niet... 1 seconde, 5, misschien 10 of 20? Wellicht een minuut? Ik heb werkelijk geen idee, maar voor mn gevoel duurde het iig best lang.

Nouja, daarna uiteindelijk toch in slaap gevallen, met nog steeds het zweet overal staan, kramp in mn kaken en een lamme linkerarm. Gelukkig werd ik 's ochtends nog wakker

Na het weekend heb ik elke dag last ervan gehad, maar die olifant is niet meer geweest.
Gisteravond tijdens het wekelijkse kaartavondje met de mannen hebben die mij toch maar over gehaald om als de sodemieter naar de huisarts te gaan.

Nouja, dat gedaan vanavond om 6 uur en die keek nogal bedenkelijk bij mijn verhaal en ik moest meteen morgenvroeg een ECG laten maken en bloed prikken. Met de uitslag van die ECG moet ik morgenvroeg meteen weer naar hem toe en volgende week wil hij me sowieso op spreekuur zien met de bloeduitslag erbij.

Ik ben niet zo vlug nerveus ofzo, maar op dit moment begin ik hem toch een beetje te knijpen.

Is in te schatten hoe erg zoiets is aan de hand van mijn verhaal? Heeft iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt?

Ik denk dat ik alleen maar af kan wachten en dan vanuit morgen verder kijken hoe of wat of niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_52409542
Nee, het is niet in te schatten, zeker niet op basis van dit verhaal via internet.

Het kan een paniekaanval zijn geweest, maar het zou ook acuut coronair syndroom kunnen zijn geweest. Alle reden dus om het laatste uit te sluiten.
Daarnaast zijn er nog andere diagnoses die minder waarschijnlijk zijn, maar ook kunnen.

Succes morgen.. Een ECG is in een paar minuten gemaakt, en bloed prikken is ook zo gebeurd.
pi_52409566
Die lamme arm en druk op de borst heb ik overigens nog steeds
vosss is de naam,
pi_52409580
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef vosss het volgende:
Hey hallo,

Heeft iemand wel eens een ECG laten maken?
Ik moet morgenvroeg naar het ziekenhuis voor een ECG en een bloedtest omdat ik nogal wat klachten heb.

/knip knip/
Joh, je bent nog niet dood, dus dan zie je morgen wel weer verder toch? Klinkt in ieder geval als een typisch geval van hartinfarct... maar goed... ik ben geen dokter, dus ik lul ook maar wat. Kan natuurlijk ook gewoon stress zijn.

En je nou niet te druk maken, want als je echt wat aan je hart hebt, dan is die stress ook niet goed.

Wat moeten we trouwens draaien op je begrafenis?

[ Bericht 49% gewijzigd door Mylene op 27-08-2007 16:06:36 (niet de hele tekst quoten) ]
...
pi_52409595
quote:
Wat moeten we trouwens draaien op je begrafenis?
Bob Marley - Three little birds
vosss is de naam,
pi_52409652
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:56 schreef vosss het volgende:
Als je nu klachten hebt die er vanmiddag niet waren, moet je de dienstdoende huisarts bellen, of 112.
pi_52409670
For the record: ik ben 30, rook een pakje gaullies per dag, drink teveel, sport niet en eet gezond.
Dat laatste doe ik voornamelijk om het roken, zuipen en niet sporten een beetje te compenseren zegmaar
vosss is de naam,
pi_52409713
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:59 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Als je nu klachten hebt die er vanmiddag niet waren, moet je de dienstdoende huisarts bellen, of 112.
Die klachten waren er vanmiddag ook.
Mocht die olifant weer langs komen dan hoop ik dat ik het overleef en dan bel ik dan wel 112.
Ik heb dan ook meteen het papiertje van de huisarts nodig waar ik codetaal iets op staat gekriebeld, dus dan kunnen ze meteen zien wat er wellicht aan scheelt
vosss is de naam,
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:01:54 #9
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_52409724
Ik heb twee jaar terug een 24-uurs ECG gehad, een hart-echo en een "hartfilmpje". Het doet niet pijn in ieder geval.

Ik snap niet dat iemand anders je moest overhalen om naar de dokter te gaan, ik had waarschijnlijk 112 gebeld. Mijn klachten waren veel minder erg.

Sterkte. Hopelijk komt er iets uit waar je wat mee kan.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_52409747
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Die klachten waren er vanmiddag ook.
Had je dat ook verteld tegen de huisarts?
pi_52409760
quote:
Ik snap niet dat iemand anders je moest overhalen om naar de dokter te gaan, ik had waarschijnlijk 112 gebeld. Mijn klachten waren veel minder erg.
Ja nouja, ik ben gewoon niet zo'n zeur zegmaar. Ik heb zoiets van achja, dat gaat ook wel weer over.

Wat kwam er bij jou uit?
vosss is de naam,
pi_52409766
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:02 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Had je dat ook verteld tegen de huisarts?
Jup
vosss is de naam,
pi_52409820
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Jup
Dan zal hij wel een bepaalde inschatting hebben gemaakt.

Het risico op hartaanvallen rond de 30 is nihil.
Ik heb het nog nooit meegemaakt op de eerste hulp. Wel veel mensen rond de 20-30 met soortgelijke klachten, meestal op basis van spanning en hyperventilatie.
Maar je weet nooit. Er zijn erfelijke aandoeningen van de vaten en metabolisme die de kans op jonge leeftijd op hartinfarcten aanzienlijk maken. Ooit eens een kerel van 33 gezien die al aan de bypass operaties zit.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:07:06 #14
71919 wonderer
pi_52409899
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja nouja, ik ben gewoon niet zo'n zeur zegmaar. Ik heb zoiets van achja, dat gaat ook wel weer over.

Wat kwam er bij jou uit?
Niks concreets. Waarschijnlijk stress (ik zou zes weken later gaan trouwen ). Heb er nadien ook geen last meer van gehad (onregelmatige hartslag en een gevoel alsof er een vacuum ontstond in mijn borst).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_52409907
Als je het aan je hart hebt kun je maar beter wel even zeuren. Ik zou iig ASAP alles laten uitsluiten, zoals KonnieKipke ook al zegt.
pi_52409922
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Dan zal hij wel een bepaalde inschatting hebben gemaakt.
Nouja, laat ik het anders stellen (voordat mensen hier gaan roepen dat het ws hyperventilatie was of een paniekaanval etc), ik ben absoluut geen zeikerd en ik heb wel eens een hyperventilatie aanval gehad en dat was toch een pak anders dan dit.

Ik denk dat ik een hartaanval gehad heb afgelopen weekend; daar was niks hyperventilatie aan. Mijn huisarts weet ook dat ik alleen maar kom als er iets goed mis is.

Kun je op zo een ECG ding zien of je onlangs een aanval gehad hebt?
vosss is de naam,
pi_52409943
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja, voor bijna 100% zekerheid.
pi_52409947
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als je het aan je hart hebt kun je maar beter wel even zeuren. Ik zou iig ASAP alles laten uitsluiten, zoals KonnieKipke ook al zegt.
Nou dat gebeurd morgen dus
vosss is de naam,
pi_52409957
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ja, voor bijna 100% zekerheid.
Ik ben benieuwd. Hoe werkt zoiets precies?
vosss is de naam,
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:10:01 #20
71919 wonderer
pi_52409993
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Je krijgt een zooi plakkers op je borst en rug met draadjes eraan die naar een computer gaan en dan worden er dingen gemeten.
pi_52409994
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja, laat ik het anders stellen (voordat mensen hier gaan roepen dat het ws hyperventilatie was of een paniekaanval etc), ik ben absoluut geen zeikerd en ik heb wel eens een hyperventilatie aanval gehad en dat was toch een pak anders dan dit.

Ik denk dat ik een hartaanval gehad heb afgelopen weekend; daar was niks hyperventilatie aan. Mijn huisarts weet ook dat ik alleen maar kom als er iets goed mis is.

Volgens mij wel, en anders kun je het zeker vaststellen met een bloedtest.
pi_52410038
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je krijgt een zooi plakkers op je borst en rug met draadjes eraan die naar een computer gaan en dan worden er dingen gemeten.
Okay, dus daar merk je eik geen zak van dan, of gaat er nog stroom door die draadjes?
vosss is de naam,
pi_52410043
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Het afgestorven deel van het hart geleidt geen stroom meer en je kan zien in de afleidingen (plakkers van het ECG) waar dat deel zich bevindt, hoe groot het is. Het is te zien als een opspringend ST-segment bij een recent infarct of een (pathologische) Q.

Laat ik het zo zeggen, als ik van mezelf wist dat ik een hartinfarct had doorgemaakt en ik had soortgelijke klachten blijvend van aard, dan zou ik toch wat meer haast hebben...
pi_52410067
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Okay, dus daar merk je eik geen zak van dan, of gaat er nog stroom door die draadjes?
Nee, het zijn louter sensoren en meten de stroom die je eigen hartspier genereert.
pi_52410154
quote:
Laat ik het zo zeggen, als ik van mezelf wist dat ik een hartinfarct had doorgemaakt en ik had soortgelijke klachten blijvend van aard, dan zou ik toch wat meer haast hebben...
Ja nouja, wat is zeker weten. Ik bedoel in dit leven is maar 1 ding zeker en dat is dat we allemaal dood gaan vroeg of laat. Ik denk dat het er 1 was, maar 100% zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet

En we zien het morgen wel. Ik loop al 4 dagen er mee rond dus dan zal het ook best morgen nog kunnen, daar ga ik nu geen 112 voor bellen
vosss is de naam,
pi_52410214
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja nouja, wat is zeker weten. Ik bedoel in dit leven is maar 1 ding zeker en dat is dat we allemaal dood gaan vroeg of laat. Ik denk dat het er 1 was, maar 100% zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet

En we zien het morgen wel. Ik loop al 4 dagen er mee rond dus dan zal het ook best morgen nog kunnen, daar ga ik nu geen 112 voor bellen
Als je al 4 dagen met dezelfde intensiteit van klachten rondloopt kan ik me wel voorstellen dat je afwacht. Anders had je huisarts vanmiddag je ook wel acuut ingestuurd.
pi_52410305
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Als je al 4 dagen met dezelfde intensiteit van klachten rondloopt kan ik me wel voorstellen dat je afwacht. Anders had je huisarts vanmiddag je ook wel acuut ingestuurd.
Je bedoelt, vier dagen een hartaanval overleven maakt je tot een eersteklas opvolger van onderstaand figuur?

pi_52410337
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel ja.

Hij hoorde iig niks vreemds aan mn hart en aan mn longen.
Dat dan weer niet.

Nouja, ik ga straks proberen wat te slapen en me niet al te druk proberen te maken over morgen.

Daar doe ik verder tochh geen zak aan nu en ik zie dan wel wat er uit komt morgen en dan kan ik me dan altijd nog druk maken
vosss is de naam,
pi_52410386
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel ja.

Hij hoorde iig niks vreemds aan mn hart en aan mn longen.
Dat dan weer niet.

Nouja, ik ga straks proberen wat te slapen en me niet al te druk proberen te maken over morgen.

Daar doe ik verder tochh geen zak aan nu en ik zie dan wel wat er uit komt morgen en dan kan ik me dan altijd nog druk maken
Relaxte levensinstelling heb jij zeg!
pi_52410422
Ja zeg eens dat het niet zo is dan?

Ik kan me wel druk maken, maar daar veranderd toch geen zak mee op dit moment
vosss is de naam,
pi_52410488
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:23 schreef vosss het volgende:
Ja zeg eens dat het niet zo is dan?

Ik kan me wel druk maken, maar daar veranderd toch geen zak mee op dit moment
Nou ja, áls je een hartaanval hebt kun je hem het beste in het ziekenhuis hebben volgens mij.
pi_52410522
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou ja, áls je een hartaanval hebt kun je hem het beste in het ziekenhuis hebben volgens mij.
Okay, 1-0 voor jou !!
vosss is de naam,
pi_52410851
benieuwd wat het is, we krijgen wel updates he ? Als je nog leeft dan
pi_52410859
Als ik morgen nog leef wel ja en als ik dood ben dan laat ik mn vriendin wel ff wat neerpleuren hier
vosss is de naam,
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:44:58 #35
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52410967
en nu naar bed anders sta je niet uitgeslapen op de film
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_52410997
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:44 schreef mcwops het volgende:
en nu naar bed anders sta je niet uitgeslapen op de film
Dat maakt toch weinig uit denk ik of niet?

Als ik een uurtje of 8 geslapen heb zit ik hendig goed dunkt me.
vosss is de naam,
pi_52411043
Een hartfilmpje hoeft ook niet op een nuchtere maag hoor
pi_52411071
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
Een hartfilmpje hoeft ook niet op een nuchtere maag hoor
Nee, maar die bloedtest wel. Dus ik heb vanavond maar 2 pilsjes gedronken en een paar sigaretten op de hele dag.

Vanaf 10 uur of half 11 ofzo sta ik op water
vosss is de naam,
  donderdag 16 augustus 2007 @ 01:26:26 #39
71919 wonderer
pi_52411804
Sterkte in ieder geval. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 01:32:30 #40
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_52411889
Mijn aardrijkskundevraag ging over waar ECG voor staat!
En mijn antwoord ging over dit topic!
Reken maar dat het fout werd gerekend.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 02:01:36 #41
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52412337
Ik heb een hartritme stoornis en zo'n ECG stelt weinig voor.
Je krijgt 5 plakkers verspreid op je linker borst en dan kon je aan een monitor te liggen of ze draaien het uit.
Succes in ieder geval
pi_52413680
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:
Sterkte in ieder geval. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Thanks, ik hoop het ook.

Ik ga zo richting ziekenhuis
vosss is de naam,
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:31:57 #43
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52413836
succes, enne 'old soldiers never die'

okselfris, tanden gepoetst, schone onderbroek aan?
pi_52413886
Succes !
pi_52413922
succes vosss
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:41:54 #46
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_52413935
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt?
Ja, vorig jaar. Bloedklonters die door mijn hart gingen en zo door naar mijn longen. Ook een paar dagen gewacht tot ik bloed begon op te hoesten. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik geluk had gehad maar dat het wel heel uitzonderlijk was. Ik was toen 26 trouwens.
Jusqu'ici tout va bien
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:51:31 #47
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52414074
tvp! en tevens beterschap voor TS! Hopelijk valt het allemaal wat mee...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:07:36 #48
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_52415387
En Voxx..!?!!
Is alles nog okay met je...!?
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_52416025
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Thanks, ik hoop het ook.

Ik ga zo richting ziekenhuis
Je leeft nog...
pi_52417046
Je moet me denken aan mezelf met het niet naar de huisarts gaan Ik heb zelf ook nog iets wat niet echt goed is waarmee ik nog moet gaan

Ben benieuwd wat het is, dus tevens een tvp. Je lamme arm klinkt alsof er een zenuw klemt (vanuit je rug of nek) maar dat verklaart de olifant weer niet

Goed om te lezen dat je in elk geval vanochtend nog bent wakker geworden
Keep us informed
Who is it?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:55:25 #51
71919 wonderer
pi_52425035
Inmiddels acht uur later
pi_52427403
wellicht dat ie is opgenomen...
pi_52427523
Of spoed operatie ....
Who is it?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:13:08 #54
71919 wonderer
pi_52427526
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Yeah, dat vermoeden had ik ook. Zou wel klote zijn.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:16:59 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52427646
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Juist hierom willen we op Fok geen medisch forum...
immers zo'n losse flodder in een los topicje is veel minder gevaarlijk huh
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:17:57 #56
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52427668
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Als dat zo is dan zou het wel n's een ingrijpende operatie kunnen worden ( bypass, dotteren )
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:18:54 #57
71919 wonderer
pi_52427689
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef Grimm het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zou het wel n's een ingrijpende operatie kunnen worden ( bypass, dotteren )
Of gewoon observatie, toch?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:21:48 #58
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52427766
ts drinkt een lekker pilsje op t goede nieuws
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:25:36 #59
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52427880
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef 907 het volgende:
Ben benieuwd wat het is, dus tevens een tvp. Je lamme arm klinkt alsof er een zenuw klemt (vanuit je rug of nek) maar dat verklaart de olifant weer niet
Uitstralende pijn of lamme arm is 'normaal' bij een hartinfarct
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:34:29 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52428145
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Uitstralende pijn of lamme arm is 'normaal' bij een hartinfarct
dat kan ook gewoon een onsteking zijn van je rib-borstbeengewrichten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52482583
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef 907 het volgende:
Je moet me denken aan mezelf met het niet naar de huisarts gaan Ik heb zelf ook nog iets wat niet echt goed is waarmee ik nog moet gaan
Je maakt me nieuwsgierig....
pi_52482696
Is best wel veel hoor trouwens, dan ben ik een beetje een topic kaper en aandachtshoer

Ik wil weten hoe `t met vosss is!
Who is it?
pi_52482727
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef 907 het volgende:
Is best wel veel hoor trouwens, dan ben ik een beetje een topic kaper en aandachtshoer

Ik wil weten hoe `t met vosss is!
hmmm, open eens een topic dan?
Of PM het aan alle nieuwsgierigen...

En inderdaad, ik ben ook benieuwd hoe het met Vossss is...
pi_52538420
hij zal wel in het ziekenhuis liggen anders had ie hier wel wat laten weten denk ik
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_52538702
ik krijg ook wel een beetje een idee dat dit een hoax is.
maarja je weet t nooit zeker, daarom ben ik zo nieuwsgierig
Who is it?
pi_52539531
Typische klachten voor hartproblematiek, voss

en laat je niet gek maken met opmerkingen van konnie zoals:
quote:
Het afgestorven deel van het hart... bla bla..
Dat is nogal nonsence..

Succes! en hopelijk snel actie..
pi_52541883
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef Eelcotje84 het volgende:
Typische klachten voor hartproblematiek, voss

en laat je niet gek maken met opmerkingen van konnie zoals:
[..]

Dat is nogal nonsence..

Succes! en hopelijk snel actie..
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 03:04:55 #68
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_52549379
Ow dear

Vossss
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 03:18:25 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52549478
Ik had vosss trouwens stukken jonger ingeschat
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 03:31:53 #70
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_52549583
Sodemieters zeg

voss laat eens wat horen hier
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_52549622
ik ben een ramptoerist, daarom: tvp
pi_52619005
Duurt nu wel erg lang.

Vossss???
pi_52619698
Ik vind het wel meevallen met erg lang duren. Waarschijnlijk is het een soort van infarct geweest of iets dergelijks. Hiervoor zal hij opgenomen zijn in het ziekenhuis en een tijdje moeten wachten voor een dotter behandeling. Als het dit niet is zal hij in het ziekehuis moeten blijven voor onderzoeken. Kan niet anders bedenken dan dat het hartproblemen zijn, aangezien ik sommige kenmerken herken van bij mezelf.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:11:20 #74
33954 ElisaB
pi_52623047
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:29 schreef BladiN87 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met erg lang duren. Waarschijnlijk is het een soort van infarct geweest of iets dergelijks. Hiervoor zal hij opgenomen zijn in het ziekenhuis en een tijdje moeten wachten voor een dotter behandeling. Als het dit niet is zal hij in het ziekehuis moeten blijven voor onderzoeken. Kan niet anders bedenken dan dat het hartproblemen zijn, aangezien ik sommige kenmerken herken van bij mezelf.
Naja, we dachten natuurlijk dat ie ff naar het ziekenhuis zou gaan en dezelfde dag weer terug zou kumen. En dus vinden we dat het lang duurt.

Ik mag hopen dat vosss gewoon een geintje met ons uithaalt en dat ie met zijn kloon vrolijk doorpost ondertussen.

If so vosss
If not
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:19:06 #75
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52623292
Ik denk dat Voss direct opgenomen is
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:21:58 #76
33954 ElisaB
pi_52623387
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat Voss direct opgenomen is
Je kijkt er nogal vrolijk bij
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:17:48 #77
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52624998
Hmz.. topic even in de gaten houden. Ik ken(de) hem IRL als collega.

edit: kende is niet in verleden tijd omdat hij overleden kan zijn maar omdat hij mijn collega niet meer is.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:07:13 #78
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52629045
Ik moet morgen ook weer een ECG laten maken, zal ik mijn bevinden dan maar posten aan gezien vossss weg blijft?
pi_52629118
23 augustus!!!
ahah

ha

ha... hmmm
pi_52629190
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:07 schreef Grimm het volgende:
Ik moet morgen ook weer een ECG laten maken, zal ik mijn bevinden dan maar posten aan gezien vossss weg blijft?
doe wat je niet laten kan...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_52629601
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Naja, we dachten natuurlijk dat ie ff naar het ziekenhuis zou gaan en dezelfde dag weer terug zou kumen. En dus vinden we dat het lang duurt.

Ik mag hopen dat vosss gewoon een geintje met ons uithaalt en dat ie met zijn kloon vrolijk doorpost ondertussen.

If so vosss
If not
Daar ga je inderdaad vanuit, maar met zijn klachten lijkt het toch wel veel op een hartinfarct waarbij hij gedotterd zal moeten worden voor hij naar huis mag. Het kan weken duren voordat er plaats is in een ziekenhuis voor een dotterbehandeling.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:34:05 #82
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52629682
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij kan jij dat gewoon zelf checken
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:38:31 #83
33954 ElisaB
pi_52635079
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:34 schreef thaduck het volgende:
Volgens mij kan jij dat gewoon zelf checken
Je zit er naast; mods kunnen (helaas in dit geval) geen kloons checken
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:40:10 #84
33954 ElisaB
pi_52635155
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:30 schreef BladiN87 het volgende:
Daar ga je inderdaad vanuit, maar met zijn klachten lijkt het toch wel veel op een hartinfarct waarbij hij gedotterd zal moeten worden voor hij naar huis mag. Het kan weken duren voordat er plaats is in een ziekenhuis voor een dotterbehandeling.
Ja, nou ja, met een beetje mazzel deed ie gewoon net alsof. In de hoop dat wij dan helemaal in de stress schieten als ie zich dagen niet meer laat zien. Alleen vind ik dat eigenlijk een beetje een geintje dat beneden zijn stand is; vosss is leuker
pi_52635308
Vosss waar ben je nou? *Snik*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:45:10 #86
45722 Dromer
pi_52635332
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, nou ja, met een beetje mazzel deed ie gewoon net alsof. In de hoop dat wij dan helemaal in de stress schieten als ie zich dagen niet meer laat zien. Alleen vind ik dat eigenlijk een beetje een geintje dat beneden zijn stand is; vosss is leuker
Voor zover ik hem ken zou hij zoiets idd niet doen..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:09:53 #87
33954 ElisaB
pi_52636120
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef Dromer het volgende:
Voor zover ik hem ken zou hij zoiets idd niet doen..
Volgens mij ook niet.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:18:49 #88
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52646209
Nou ik heb me onderzoekje weer gehad.

5 plakkertjes rond het hart 2 op de enkels en dan maken ze gedurende 10 sec ongeveer een "scan"zeg maar van je hart, Althans van het "stroompje"

Dinsdag moet ik te fietsen ( ergometrietest) wat wel vervelend is hehe dan moet je als een gek fietsen totdat je echt niet meer kunt.

En ik moet nog een echo laten maken, dit betekend op je zij liggen en dan maken ze d.m.v 3 een hartopname zeg maar.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:42:24 #89
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52646812
Grimm is Vosss?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:45:56 #90
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52646906
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Grimm is Vosss?
Nee, zie vorige pagina.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:25:59 #91
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52648061
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Grimm is Vosss?
Neuj maar als mensen zich afvroegen hoe een ecg ging postte ik even mijn bevindingen
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:32:10 #92
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52648247
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:25 schreef Grimm het volgende:

[..]

Neuj maar als mensen zich afvroegen hoe een ecg ging postte ik even mijn bevindingen
Oh zo
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:42:57 #93
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_52650207
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:18 schreef Grimm het volgende:
Nou ik heb me onderzoekje weer gehad.

5 plakkertjes rond het hart 2 op de enkels en dan maken ze gedurende 10 sec ongeveer een "scan"zeg maar van je hart, Althans van het "stroompje"

Dinsdag moet ik te fietsen ( ergometrietest) wat wel vervelend is hehe dan moet je als een gek fietsen totdat je echt niet meer kunt.

En ik moet nog een echo laten maken, dit betekend op je zij liggen en dan maken ze d.m.v 3 een hartopname zeg maar.
Herkenbaar. Behalve dat fietstochtje, dat moest ik niet doen.
Maar die scans en zo kon ik wel vlak na elkaar doen, bij een privé-cardioloog dus ik kreeg onmiddellijk ook een uitslag. En die viel toen wel mee. Hopelijk voor jou ook!
Jusqu'ici tout va bien
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:44:48 #94
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52650249
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:42 schreef Quannum het volgende:

[..]

Herkenbaar. Behalve dat fietstochtje, dat moest ik niet doen.
Maar die scans en zo kon ik wel vlak na elkaar doen, bij een privé-cardioloog dus ik kreeg onmiddellijk ook een uitslag. En die viel toen wel mee. Hopelijk voor jou ook!
Het is alleen omdat ik een ritmestoornis heb, en ze het willen controleren
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:00:43 #95
33954 ElisaB
pi_52696952

vo-osss!!!
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:05:57 #96
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52697081
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:00 schreef ElisaB het volgende:

vo-osss!!!
Hij maakt ons ongerust
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:11:58 #97
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52697229
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:00 schreef ElisaB het volgende:

vo-osss!!!
Welk ziekenhuis moest hij naar toe?
Misschien kun je daar heen bellen en vragen naar de kamer van hem, of iemand anders die zijn naam weet kan ook bellen, als hij dan opgenomen is dan krijg je wel te horen waar en op welke afdeling.
be nice or go away
pi_52697261
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:56 schreef KonnieKipke het volgende:
acuut coronair syndroom
Wat een lelijke term vind ik dit; het kan echt van alles zijn:

Als iemand tijdens het sporten een drukkend gevoel op de borst krijgt zonder vegetatieve verschijnselen, en de klachten overgaan na een pufje sublinguaal nitro: stabiele AP.
Als iemand tijdens het sporten een drukkend gevoel op de borst krijgt met transpireren, misselijkheid, braken, pijn in linker arm en kaken en niet reagerend op nitro: acuut myocardinfarct

De scheidslijn tussen deze 2 is niet altijd zo duidelijk, maar is dat wel het geval, noem het beestje dan bij z'n naam en probeer zo veel mogelijk op de kliniek te varen dan a priori meteen onduidelijk te scheppen over de situatie. Acuut coronair syndroom is derhalve een lelijke term.
I feel kinda Locrian today
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:20:17 #99
33954 ElisaB
pi_52697412
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:13 schreef starla het volgende:
Acuut coronair syndroom is derhalve een lelijke term.
En zo is het!

Dan mag vosss nu terugkomen om te melden dat het allemaal goed is en hij gewoon een paar dagen met vakantie was
pi_52698362
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:13 schreef starla het volgende:

[..]

Wat een lelijke term vind ik dit; het kan echt van alles zijn:

Als iemand tijdens het sporten een drukkend gevoel op de borst krijgt zonder vegetatieve verschijnselen, en de klachten overgaan na een pufje sublinguaal nitro: stabiele AP.
Als iemand tijdens het sporten een drukkend gevoel op de borst krijgt met transpireren, misselijkheid, braken, pijn in linker arm en kaken en niet reagerend op nitro: acuut myocardinfarct

De scheidslijn tussen deze 2 is niet altijd zo duidelijk, maar is dat wel het geval, noem het beestje dan bij z'n naam en probeer zo veel mogelijk op de kliniek te varen dan a priori meteen onduidelijk te scheppen over de situatie. Acuut coronair syndroom is derhalve een lelijke term.
Acuut coronair syndroom is mi juist in deze context de goede term, omdat je juist niet kan spreken over stabiele, dan wel instabiele AP, of myocardinfarct. Voss was naar de huisarts gegaan, schatte in dat men kon afwachten, pleit dus tegen instabiele AP (of de huisarts was wrong). Dan zou een doorgemaakt myocardinfarct (maar dat is raar aangezien de HA niet instuurde), of een heroptredende AP nog kunnen.
Ook erg makkelijk he, op de kliniek varen , zonder de patiënt te zien..

Het concretiseren van diagnoses via een forum lijkt me juist niet een goede zaak.

Uit de NHG-standaard: "Het begrip acuut coronair syndroom (ACS) omvat zowel het acute myocardinfarct (AMI) als instabiele angina pectoris (IAP). Onder IAP wordt verstaan: AP in rust, ernstige of frequente AP korter dan twee maanden bestaand, AP waarbij de klachten duidelijk vaker, ernstiger, langduriger of bij minder inspanning optreden dan voorheen, en AP die optreedt binnen twee weken na een AMI of binnen twee weken na een percutane coronaire interventie (PCI)."

De opsomming die je maakt van symptoomclusters is alles behalve zo zwart-wit als jij schetst.

Ik ben wel erg benieuwd wat er uit Vosss' ECG is gekomen. Ook bevreemdt mij het niet direct insturen van de huisarts bij deze klachten, maar op basis van incidentie is een myocardinfarct ook niet heel erg waarschijnlijk, dus misschien heeft dat meegespeeld.

[ Bericht 7% gewijzigd door KonnieKipke op 26-08-2007 15:17:24 ]
pi_52699311
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En zo is het!

Dan mag vosss nu terugkomen om te melden dat het allemaal goed is en hij gewoon een paar dagen met vakantie was
of dat ie op de IC heeft gelegen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:35:58 #102
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52699631
Vos heeft een postaantal van 51400. Een mooi rond getal. Dat wil ' ie gewoon niet verpesten
pi_52700068
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:55 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ook erg makkelijk he, op de kliniek varen , zonder de patiënt te zien..

Ik gaf een praktijkvoorbeeld. Ik liet de kliniek van Voss totaal buiten beschouwing. Verder kun je zonder bezwaar op de kliniek varen die uit de anamnese komt. Je hoeft natuurlijk niet iemand voor je te zien met een stabiele AP om uit de antwoorden van de anamnese te halen dat iemand een stabiele AP heeft. Anamnese? Waarschijnlijk heb je daar wel van gehoord.

Het concretiseren van diagnoses via een forum lijkt me juist niet een goede zaak.

Idem: ik gaf een voorbeeld. Ik heb niet getracht iets te concretiseren.

De opsomming die je maakt van symptoomclusters is alles behalve zo zwart-wit als jij schetst.

Nog steeds een voorbeeld. Ik gaf zelf in mijn bericht aan dat het vaak niet zo zwart-wit is, maar als het wel zo is, het onzinnig is het te bestempelen als ACS.

Ik ben wel erg benieuwd wat er uit Vosss' ECG is gekomen. Ook bevreemdt mij het niet direct insturen van de huisarts bij deze klachten, maar op basis van incidentie is een myocardinfarct ook niet heel erg waarschijnlijk, dus misschien heeft dat meegespeeld.

Ik ook
Mijn mening blijft dezelfde: ACS is een lelijke term. Gelukkig zijn de cardiologen het in mijn ziekenhuis wel met me eens.
pi_52701363
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:40 schreef vosss het volgende:
Als ik morgen nog leef wel ja en als ik dood ben dan laat ik mn vriendin wel ff wat neerpleuren hier
Waar is de vriendin van vosss. Misschien weet die iets?
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:36:06 #105
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52701482
Helemaal geen leuk topic zo zonder update.

Ik mag lijden dat-ie van zijn fruitmand ligt te snoepen met een schone zuster aan z'n zij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:44:33 #106
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_52701705
hij heeft ook gewoon echt niets meer gepost...jee zeg, als dit n grapje is..
pi_52702607
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:47 schreef starla het volgende:

[..]

Mijn mening blijft dezelfde: ACS is een lelijke term. Gelukkig zijn de cardiologen het in mijn ziekenhuis wel met me eens.
Dan is dat iets wat persoonlijk is of instellingsgebonden. De NHG-standaarden komen in nauw overleg met een beroepsvereniging tot stand.
pi_52703079
-edit: doe normaal

[ Bericht 89% gewijzigd door Mylene op 27-08-2007 16:11:23 ]
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:56:43 #109
33954 ElisaB
pi_52703374

[ Bericht 100% gewijzigd door Mylene op 27-08-2007 16:12:13 (reactie op verwijderd, zie boven) ]
pi_52703647
Ik denk dat hij zelf het hardst lacht nu hoor.
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:22:02 #111
33954 ElisaB
pi_52703892
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Bananenman het volgende:
Ik denk dat hij zelf het hardst lacht nu hoor.
Ik hoop het.
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:42:38 #112
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_52707439
Ik hoop dat Vosss inderdaad een wat smakeloze grap uithaalt en zo niet hoop ik dat hij ons in een (redelijk) goede gezondheid kan komen vertellen wat er wel gebeurd is.
Life is what you make it.
pi_52710260
Hij zal wel uitgelogd ronddwalen op Fok! en meelezen met dit topic
Who is it?
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:04:46 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52710367
Op vakantie gegaan en vergeten te melden?
Lijkt me onwaarschijnlijk, trouwens...
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:24:18 #115
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_52711135
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Aventura het volgende:
Op vakantie gegaan en vergeten te melden?
Lijkt me onwaarschijnlijk, trouwens...
Dat zou natuurlijk ook kunnen...
Blijft wel vreemd toch ?

vosss grmbl *(^&*) laat eens wat horen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:49:47 #116
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_52712146
Symptomen lijken sterk op dat van een (klein) infarct.
Mijn opa had minder klachten (wel zweten en druk op de borst) en viel een paar dagen later op de verjaardag van mijn oma dood neer in een gebakszaak.
De man was te koppig om meteen de huisarts op te zoeken.

Hoop dat TS geen grapjes maakt. Het is geen grappig onderwerp. Ben benieuwd.
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:26:01 #117
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52713328
Weird topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:51:24 #118
144324 Vossel
Geen Mossel
pi_52714129
Topic neemt idd wel een rare wending.
Vossel zeg ik je!
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:21:23 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52717153
Teveel blauw aanwezig. Grapje is mislukt vosss.
2000 light years from home
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:30:53 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52717295
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:21 schreef Merkie het volgende:
No shit Sherlock.
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:29:11 #121
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52719000
Jongens, van een ECG kan niets gebeuren. Ik maak die dingen vaak zelf bij mensen die op polibezoek komen, gewoon wat zuignappen, niet eens plakkertjes. Even liggen en dan is het weer klaar, nog nooit iemand gezien die er last van had en dat zou ook wel gek zijn. Er zal weinig aan de hand zijn dus.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_52719165
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jongens, van een ECG kan niets gebeuren. Ik maak die dingen vaak zelf bij mensen die op polibezoek komen, gewoon wat zuignappen, niet eens plakkertjes. Even liggen en dan is het weer klaar, nog nooit iemand gezien die er last van had en dat zou ook wel gek zijn. Er zal weinig aan de hand zijn dus.
Zeg medisch genie, is het wel eens bij je opgekomen dat de mensen die hier 'bezorgd' zijn niet denken dat hij ziek is van die ECG ( ), maar opgenomen is aan de hand van wat ze vonden dmv de ECG?
pi_52719248
Ik heb trouwens zelfde klachten gehad als Vosss...was hyperventilatie + paniekaanval...vertelde ze op de eerste hulp

tvp
pi_52719266
quote:
!!!!
pi_52719273
Je bent toch nog geen vosssiel he?
E-?
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:45:47 #126
45722 Dromer
pi_52719995
quote:
pi_52720133
En zo verpest christiaan de grap .
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:59:19 #128
33954 ElisaB
pi_52720224
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:21 schreef Merkie het volgende:
Dat blauw heeft helaas helemaal niets met een grap te maken. Dat blauw betekent dat het inmiddels meer mensen is opgevallen dat het wel akelig stil blijft rond vosss
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:17:49 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52720542
Is er iemand van de crew die hem persoonlijk kent/zijn nummer heeft? Aan de andere kant, we kunnen weinig doen. Als hij is opgenomen, moeten we maar gewoon afwachten.
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:25:01 #130
145755 kahaarin
pi_52720661
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:17 schreef Aventura het volgende:
Is er iemand van de crew die hem persoonlijk kent/zijn nummer heeft? Aan de andere kant, we kunnen weinig doen. Als hij is opgenomen, moeten we maar gewoon afwachten.
Als je weet waar hij woont kun je het locale ziekenhuis bellen en vragen op welke kamer meneer ....... is opgenomen, dan weet je meteen of hij idd opgenomen is en op welke afdeling.
be nice or go away
pi_52720718
Pff duurt nu wel heel lang ben erg benieuwd hoe het met hem is
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:32:21 #132
45722 Dromer
pi_52720808
Ik heb hem gebeld (zag dat ie in het telefoonboek staat) en een voicemail ingesproken met het verzoek te reageren op het forum...

Als iemand graag ziekenhuizen af gaat bellen.. in zijn fotoboek staat zijn volledige naam http://fotoboek.fok.nl/user/vosss/5/25 en woonplaats http://fotoboek.fok.nl/user/vosss/2/25 (heeft hij niet weggehaald, dus ik neem aan dat ik geen top secret info verstrek )

[ Bericht 66% gewijzigd door Dromer op 27-08-2007 10:39:09 ]
pi_52720922
-edit: doe normaal

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 27-08-2007 15:58:08 ]
Insanity later.
pi_52720961
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:32 schreef Dromer het volgende:
Ik heb hem gebeld (zag dat ie in het telefoonboek staat) en een voicemail ingesproken met het verzoek te reageren op het forum...

Als iemand graag ziekenhuizen af gaat bellen.. in zijn fotoboek staat zijn volledige naam http://fotoboek.fok.nl/user/vosss/5/25 en woonplaats http://fotoboek.fok.nl/user/vosss/2/25 (heeft hij niet weggehaald, dus ik neem aan dat ik geen top secret info verstrek )
OF hij is in 2003 al begonnen met deze grap .
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:44:38 #135
45722 Dromer
pi_52721050
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:40 schreef tonks het volgende:

[..]

OF hij is in 2003 al begonnen met deze grap .
Neuh.. ik weet dat die info klopt aangezien hij een collega van me is geweest.
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:51:45 #136
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52721194
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:32 schreef Dromer het volgende:

Wie weet alle ziekenhuizen in Limburg te vinden? Kunnen we een kaartje sturen als hij inderdaad in het ziekenhuis ligt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:54:51 #137
145755 kahaarin
pi_52721260
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wie weet alle ziekenhuizen in Limburg te vinden? Kunnen we een kaartje sturen als hij inderdaad in het ziekenhuis ligt...
Limburg: Atrium Ziekenhuizen
- Roermond: Laurentius Ziekenhuis
- Sittard: Maasland Ziekenhuis
- Nijmegen: Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis
- Limburg: St.Anna Zorggroep
- Weert: St.Jans Gasthuis
- Brunssum: Atrium Medisch Centrum
- Maastricht: Academisch Ziekenhuis
- Zevenaar: Streekziekenhuis zevenaar

bron: http://ziekenhuis.startkabel.nl/
be nice or go away
pi_52721398
Koele kikker die vosss. Denken dat een hartaanval hebt gehad en dan pas een halve week later op aandringen van anderen naar een arts gaan.

Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand.
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:01:20 #139
45722 Dromer
pi_52721404
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:54 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Roermond en evt. Maastricht (in ernstige gevallen) zullen het meest logisch zijn.

En Nijmegen en Zevenaar liggen niet bepaald in Limburg.
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:05:01 #140
145755 kahaarin
pi_52721473
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Roermond en evt. Maastricht (in ernstige gevallen) zullen het meest logisch zijn.

En Nijmegen en Zevenaar liggen niet bepaald in Limburg.
Nee, dat klopt maar het heet dan verzorgingsgebied, de ziekenhuizen die ik trouwens gewoon
ctrl c/ctrl v letterlijk heb overgenomen van die site, hebben o.a. Limburg als "servicegebied" zeg maar.
be nice or go away
  Moderator maandag 27 augustus 2007 @ 11:17:58 #141
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52721727
Ik hoop maar dat we snel horen dat het goed gaat met vosss..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:44:01 #142
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_52723729
arme vosssje!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:20:18 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_52724599
Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich een beetje ongerust beginnen te maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:48:04 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52725329
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat blauw heeft helaas helemaal niets met een grap te maken. Dat blauw betekent dat het inmiddels meer mensen is opgevallen dat het wel akelig stil blijft rond vosss
Kan, maar ik blijf sceptisch, aangezien bij die Fok-grappen 9 van de 10 keer (te) veel blauw rondloopt.
2000 light years from home
pi_52725406
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kan, maar ik blijf sceptisch, aangezien bij die Fok-grappen 9 van de 10 keer (te) veel blauw rondloopt.
Als het een grap is, is het wel extreem smakeloos.
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:51:22 #146
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52725430
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:44 schreef lotje11 het volgende:
arme vosssje!
En dat zeg je met zó'n ondertitel??
pi_52725905
Wel erg lang geleden
  Moderator maandag 27 augustus 2007 @ 14:08:52 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52725937
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het zou wel heel smakeloos zijn om hier geintjes over te maken
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:12:04 #149
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_52726026
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:00 schreef Halinalle het volgende:
Koele kikker die vosss. Denken dat een hartaanval hebt gehad en dan pas een halve week later op aandringen van anderen naar een arts gaan.
Niet zo abnormaal hoor. Je weet niet wat er gaande is en je weet dus ook niet goed hoe je moet reageren.
En je denkt ook niet onmiddelijk aan hartaanval oid.
Jusqu'ici tout va bien
pi_52726134
tvp, om te zien of er morgen een Fok!ker dood is
wie zaait zal oogsten.....
pi_52727254
ziekenhuizen geven geen informatie via de telefoon over opgenomen patienten
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:03:53 #152
145755 kahaarin
pi_52727452
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef KonnieKipke het volgende:
ziekenhuizen geven geen informatie via de telefoon over opgenomen patienten
Nee, geen info maar wel op welke kamer ze opgenomen zijn, nu weet niemand waar hij is, als je weet waar hij ligt dan is dat iig duidelijk.
Medische informatie geven ze niet, maar je kunt rustig bellen om te vragen op welke kamer iemand is opgenomen.
be nice or go away
pi_52727682
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nee, geen info maar wel op welke kamer ze opgenomen zijn, nu weet niemand waar hij is, als je weet waar hij ligt dan is dat iig duidelijk.
Medische informatie geven ze niet, maar je kunt rustig bellen om te vragen op welke kamer iemand is opgenomen.
Holleeders kamernummer wordt ook niet gecommuniceerd hoor, zijn medische informatie wél.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:12:39 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52727714
Is ie nou nog niet boven water?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:16:46 #155
145755 kahaarin
pi_52727834
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Holleeders kamernummer wordt ook niet gecommuniceerd hoor, zijn medische informatie wél.
Ehm, Holleeder en Vosss vergelijken is imho niet helemaal correct in dit geval, de eerste werd zwaar bewaakt en onder surveillance opgenomen en de tweede is gewoon een FOK!-ker die een beetje kwijt is.
Over de medische info van Holleeder lekken naar de pers, je moet toch een verklaring hebben voor het naar het ziekenhuis verplaatsen van een crimineel die normaliter onder het zwaarste bewakingsregime gedetineerd is.
be nice or go away
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:27:36 #156
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_52729917
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

En dat zeg je met zó'n ondertitel??
Uhhhmm, hell yeah! Waarom niet? Het ligt toch niet aan de dokter dat je iets hebt?
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_52730008
waardeloos niveau

[ Bericht 87% gewijzigd door DarkElf op 27-08-2007 16:45:49 ]
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:32:39 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52730053
/edit: reactie is reeds verwijderd.

[ Bericht 86% gewijzigd door DarkElf op 27-08-2007 16:47:34 ]
pi_52730439
/edit: reactie op reeds verwijderde post

[ Bericht 92% gewijzigd door DarkElf op 27-08-2007 16:48:00 ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52730460
Graag post van cohen niet meer quoten en verder ontopic gaan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:48:48 #161
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52730469
- edit: stel je eens niet zo aan zeg -

[ Bericht 37% gewijzigd door ElisaB op 27-08-2007 17:39:51 ]
pi_52733506
Ik ben inmiddels ook wel benieuwd geworden hoe het met onze Lancia-rijder is.
pi_52741516
Ben ook wel benieuwd hoe dit afloopt, en bookmarken gaat om de een of andere reden niet. Daarom maar deze tvp.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:23:21 #164
145755 kahaarin
pi_52750157
Nog niemand iets gehoord?
be nice or go away
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:24:50 #165
45722 Dromer
pi_52750209
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:23 schreef kahaarin het volgende:
Nog niemand iets gehoord?
Zo te zien zoeken we nog een vrijwilliger die alle ziekenhuizen gaat afbellen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:29:32 #166
145755 kahaarin
pi_52750322
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:24 schreef Dromer het volgende:

[..]

Zo te zien zoeken we nog een vrijwilliger die alle ziekenhuizen gaat afbellen.
Iemand die zijn naam weet dan.....
be nice or go away
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:34:07 #167
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52750427
Ik vind het apart dat geen enkele Fokker contactinformatie heeft...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:39:32 #168
45722 Dromer
pi_52750581
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Iemand die zijn naam weet dan.....
Lees eens terug? Ik heb links gepost waar alle informatie in te vinden is. Naam en woonplaats...
Ik heb zijn voicemail al ingesproken, maar alle ziekenhuizen afbellen zie ik zelf wat minder zitten.
pi_52751152
je weet wel waar hij woont toch, ga je er ff langs
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:38:24 #170
145755 kahaarin
pi_52751608
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Dromer het volgende:

[..]

Lees eens terug? Ik heb links gepost waar alle informatie in te vinden is. Naam en woonplaats...
Ik heb zijn voicemail al ingesproken, maar alle ziekenhuizen afbellen zie ik zelf wat minder zitten.
Dan kunnen we toch een beetje delen, een paar mensen die er elk 2 bellen oid?
Ik vind het niet erg om er 2 te doen.
be nice or go away
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:42:44 #171
45722 Dromer
pi_52751673
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:38 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan kunnen we toch een beetje delen, een paar mensen die er elk 2 bellen oid?
Ik vind het niet erg om er 2 te doen.
Doe dan maar Roermond en Maastricht. Kans dat ie ergens anders zou liggen is te verwaarlozen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:45:31 #172
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52751715
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zal het wel over het hoofd zien ofzo maar ik zie niets
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:53:50 #173
145755 kahaarin
pi_52751839
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zal het wel over het hoofd zien ofzo maar ik zie niets
Staat in d3e reacties op pag 5 van het fotoboek, roermond en maastricht hebben geen man met die naam opgenomen, gewoon gevraagd of er iemand was opgenomen met die naam,

Nummers uit de link gehaald, rechtsbovenaan staat Limburg, Roermond en Maastricht is hij niet bekend.
be nice or go away
pi_52751895
Vosss is waarschijnlijk gewoon op vakantie _!
pi_52753213
Zijn de mortuaria al gebeld? Jongens, jullie moeten wel opschieten! Dit is erg tragisch!
Insanity later.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:27:41 #176
131066 scrub_nurse
pi_52757589
ik zie geen naamsgegevens in zn FB? waar komt ie vandaan? ik werk in heerlen, mss kan ik wat uitzoeken?
pi_52759366
Vosss woont in Heythuysen, dus dan zal Roermond of Weert de keuze zijn qua ziekenhuis denk ik. Het dorp ligt namelijk tussen die twee stadjes in.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:52:08 #178
131066 scrub_nurse
pi_52759677
ja idd, lijkt me ook dan ja
vriendin van me werkt in roermond,maar die heeft vrij morgen..
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:41:20 #179
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52764531
zal eerder weert. zijn. wie zijn adres/naam heeft pm me maar. ik zal discreet iemand langs laten gaan bij m thuis
pi_52765870
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef mcwops het volgende:
zal eerder weert. zijn. wie zijn adres/naam heeft pm me maar. ik zal discreet iemand langs laten gaan bij m thuis
Dit is gewoon echt MEER dan inbreuk maken op iemands privacy... Wat een idioten...
Insanity later.
pi_52771818
quote:
Dat lijkt me nou idd niet swerelds beste idee! Bellen naar het ziekenhuis om te weten of ie daar ligt is nog tot daaraan toe.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 07:16:39 #182
12913 GreatWhiteSilence
pi_52771833
quote:
Staat in dit topic->fotoboek->telefoonboek. Zoek maar...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52784347
Hopelijk zit vosss zich nu achter de computer te bescheuren om al die sukkels die er in zijn getrapt.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:02:54 #184
33954 ElisaB
pi_52787556
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef archgallo het volgende:
Hopelijk zit vosss zich nu achter de computer te bescheuren om al die sukkels die er in zijn getrapt.
Ik hoop het wel. And if so, dan ga ik 'm toch een partij in mekaar rossen binnenkort
pi_52798179
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:56 schreef vosss het volgende:
Heb ik ook regelmatig.
pi_52799620
quote:
Vind je dat normaal of zo? :|
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:35:10 #187
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52799678
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Koewam het volgende:

[..]

Vind je dat normaal of zo? :|
Vroeger heette dat "sociale controle", waren dat soort acties het bindmiddel van een samenleving.

Maar goed, als jij liever iemand dood laat rotten uit privacy-overwegingen.
pi_52800386
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52800408
hij heeft toch vast wel meer familie ofniet
pi_52800886
quote:
Nou, mocht jij ooit na een raar topic over je gezondheid een tijd offline raken dan hoop ik met je mee dat er niemand naar je kraait.

Oh jee, lui op internet kraaien niet meer naar me. Wat een gemis...

Waarom ben jij zo onaardig?
spannend!! tvp
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
pi_52801200
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Vroeger heette dat "sociale controle", waren dat soort acties het bindmiddel van een samenleving.

ringo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:02:05 #192
45722 Dromer
pi_52802881
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef justmattie het volgende:
hij heeft toch vast wel meer familie ofniet
Mjah.. maar om de één of andere reden zie ik het niet zo zitten om zijn ouders te bellen om te vragen of hij nog leeft.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:34:12 #193
145755 kahaarin
pi_52803377
quote:

[..]

Precies, je hoeft hem niet meteen te gaan stalken of zo, maar even checken of hij het nog doet is imho geen inbreuk op privacy.
be nice or go away
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:39:24 #194
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_52812502
quote:

[..]

Een stel bemoeizuchtige sensatiezoekers op een internetforum sociale controle noemen
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_52820737
Nog niets gehoord?
pi_52821668
hij zit gewoon @irc chat
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:07:15 #197
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_52821763
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het apart dat geen enkele Fokker contactinformatie heeft...
Zo apart vind ik dat niet
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:36:52 #198
78498 classpc
I don't like change
pi_52829890
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:04 schreef justmattie het volgende:
hij zit gewoon @irc chat
Ik zie hem niet hoor...
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:53:01 #199
12913 GreatWhiteSilence
pi_52831482
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Een stel bemoeizuchtige sensatiezoekers op een internetforum sociale controle noemen
Jij noemt dat bemoeizuchtig, anderen noemen dat bezorgd.

Op die manier kun je de buurvrouw aan de overkant van de staat ook bemoeizuchtig noemen natuurljik.
pi_52834009
Issie nou nog niet terecht?
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:20:09 #201
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52844986
Ik dacht eens even slim te zijn door naar "Laatste bezoek" te kijken, is het verborgen.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_52845017
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik dacht eens even slim te zijn door naar "Laatste bezoek" te kijken, is het verborgen.
SHERLOCK IN DA HOUSE!
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:46:17 #203
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_52863070
t(erug)v(osss)p(ost)
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:40:51 #204
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52866247
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
No shit, Sherlock!

Je kan ook kijken in welk topic hij het laatst gereageerd heeft.

[edit]
16-8 of zoiets. Hoe lang moet iemand vermist zijn voor je hem/haar officieel dood kan verklaren?
[/edit]

[ Bericht 14% gewijzigd door NT-T.BartMan op 01-09-2007 13:52:35 ]
pi_52921285
Ik heb het gevoel dat ie met een kloon post en zich rot lacht om ons/jullie
  maandag 3 september 2007 @ 19:15:14 #206
33954 ElisaB
pi_52922599
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het gevoel dat ie met een kloon post en zich rot lacht om ons/jullie
Ik ga hem écht in mekaar slaan
  maandag 3 september 2007 @ 19:18:11 #207
12913 GreatWhiteSilence
pi_52922689
Is er dan niemand die het lef heeft (en in de buurt zit) even aan te bellen bij zijn woning?
  maandag 3 september 2007 @ 19:28:42 #208
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52922929
ik denk dat ie zijn life in limburg weer heeft opgepakt. Vosss heeft Fok! niet meer nodig.
simpel als dat.
pi_52922975
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

ga er dan nu heen, weet je gelijk oftie nog leeft
pi_52927204
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jah dat wordt met de fokknockploeg fijntjes opgelost dan hoor
kom zeg
  maandag 3 september 2007 @ 22:50:53 #211
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52927732
Alles goed en wel, maar die knakker heeft nog steeds niet gereageerd.

Zelfs mijn zieke humor heeft zo zijn grens.

Kom op, pm me zijn mailadres / telefoonnummer.
pi_52931844
Lekker boeiend!!!!!!!!! :D:D
pi_52932060
Vosss heeft gewoon tijdens zijn ziekenhuisbezoek een leuke verpleegkundige aan de haak geslagen en is sindsdien niet meer aan Fok! toegekomen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:40:15 #214
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52932366
Een beetje offtopic, maar mijn overbuurman moest ook naar het ziekenhuis voor een ingreep, en die heb ik nu al een week niet meer gezien...
pi_52939028
Misschien is Vosss wel je overbuurman!
Who is it?
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:09:43 #216
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52939421
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:38 schreef 907 het volgende:
Misschien is Vosss wel je overbuurman!
Het schijnt dat Vosss in Limburg woont. Het schijnt dat ik níet in Limburg woon,
  woensdag 5 september 2007 @ 00:10:33 #217
33954 ElisaB
pi_52950258
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:19 schreef Halinalle het volgende:
Vosss heeft gewoon tijdens zijn ziekenhuisbezoek een leuke verpleegkundige aan de haak geslagen en is sindsdien niet meer aan Fok! toegekomen.
vosss ís een lekker ding, dus het zou zomaar kunnen
pi_52951590
Istie er nu nog niet?
VOSSSSS doe niet zo flauw en zeg iets al is het met je kloontje...

Misschien is hij zijn wachtwoord kwijt?
  woensdag 5 september 2007 @ 01:38:12 #219
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_52951659
Als hij hierom kan lachen heeft 'ie echt geen gevoel voor humor.
Na een tijdje komt er niemand meer en is het topic dood...ha...ha...ha...woordgrapje.
Misschien is een slotje ook wel grappig. Als 'ie nog leeft kan hij daarna een nieuw 'grappig' topic openen.

En als het allemaal serieus is, is het mooi kut voor 'em en hoop ik dat het goed gaat.
pi_52952300
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

vosss ís een lekker ding, dus het zou zomaar kunnen
Je bent zwart! Ik heb jou nog nooit zwart gezien!
  woensdag 5 september 2007 @ 08:20:49 #221
33954 ElisaB
pi_52952727
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:05 schreef heaven7 het volgende:
Je bent zwart! Ik heb jou nog nooit zwart gezien!
Kleedt lekker af hè
pi_52957004
Ik kon mij niet aanmelden hier vandaar dit late berichtje. Ik ben gaan zoeken op hyves en vond daar Voss. Via een vriendin informatie over hem proberen te krijgen maar ze hoorde eigenlijk ook weinig van hem. Misschien dat iemand van jullie verder via hyves kan gaan zoeken want ik ben helaas te druk op dit moment. Hij is er dus wel en mijn vermoeden is dat hij zich krom zit te lachen om het ongerust zijn van ons want hij lijkt me niet zo'n fijne jongen!!!!
pi_52957550
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef springer het volgende:
hij lijkt me niet zo'n fijne jongen!!!!
Het lijkt mij een PRIMA jongen. Het volk dat zich druk zit te maken is de storende factor hier.
Insanity later.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:26:34 #224
104367 Thrackan
new and improved
pi_52957577
quote:
Ik kon mij niet aanmelden hier vandaar dit late berichtje. Ik ben gaan zoeken op hyves en vond daar Voss. Via een vriendin informatie over hem proberen te krijgen maar ze hoorde eigenlijk ook weinig van hem. Misschien dat iemand van jullie verder via hyves kan gaan zoeken want ik ben helaas te druk op dit moment. Hij is er dus wel en mijn vermoeden is dat hij zich krom zit te lachen om het ongerust zijn van ons want hij lijkt me niet zo'n fijne jongen!!!!
Hyves

Ach, om met de instelling van vosss te spreken: We zien het vanzelf wel.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_52957637
Het lijkt mij een PRIMA jongen. Het volk dat zich druk zit te maken is de storende factor hier

Wie is hier nu de storende factor? U!!!
  woensdag 5 september 2007 @ 12:59:53 #226
104367 Thrackan
new and improved
pi_52958210
Kloon?
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_52959036
quote:
Hoi Vosss
pi_52960686
Waar???? Mochten jullie denken dat ik Voss ben hebben jullie het mooi mis. Ben echt een meisje. En het is geen geintje maar ik zag dat sommigen zich zorgen maakten dus dacht ik gelijk aan hyven. Je typt een naam en hoppa.Wat jullie er verder mee doen zal mij niets uit maken. Dacht alleen even te helpen.
pi_52960730
Ik las ook alleen maar berichten hier maar toen ik wilde reageren moest ik me wel aanmelden toch?
  woensdag 5 september 2007 @ 15:15:38 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52960940
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:59 schreef springer het volgende:
Mochten jullie denken dat ik Voss ben hebben jullie het mooi mis. Ben echt een meisje.
Tits or GTFO!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52961477
Get the fuck out?
  woensdag 5 september 2007 @ 16:07:25 #232
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_52961705
ben benieuwd hoe dit eindigt
Neerkomen wel!
pi_52962176
Nu dus: Ik haak af hier.
  woensdag 5 september 2007 @ 18:05:07 #234
12913 GreatWhiteSilence
pi_52963378
Ik had al gezocht op hyves en ik kan niets vinden...
  woensdag 5 september 2007 @ 18:40:48 #235
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_52964220
@springer: daarvoor hebben we een mooie topicreeks, kan je bewijzen dat je een meisje bent
pi_52965646
Misschien is hij gewoon 3 weken op vakantie (?)... na zijn geplande ECG.. ?
Of toch zwaar aan de medicijnen in het ziekenhuis..
  donderdag 6 september 2007 @ 22:43:40 #237
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52992911
TVP ik wil toch ff weten hoe het met met de vaste F1 supporter gaat.

Vosss zondag weer een race kijken he
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_52994829
want hij lijkt me niet zo'n fijne jongen!!!!
ok dan een slotje op dit topic graag!
Ik hou niet zo van niet zulke fijne jongens
voor hetzelfde geld is het een dikke aso met bling bling an zijn nek enzoowt
ieuwwwwwwww
daar open ik toch zeker geen topics voor wel?
lama
pi_52994923
Smakelijke TVP.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52995018
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Smakelijke TVP.
nou ja waarom smakelijk?
kijk met zulke dingen spot je niet nml
spottershuisjes branden snel!
en spot je er mee voor fun dan ben je knettergek, simpel zat, en heb je een ziek gevoel voor humor..
pi_52995405
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Het schijnt dat Vosss in Limburg woont. Het schijnt dat ik níet in Limburg woon,
Scheen de zon maar.
pi_52995964
tis me wat
pi_52996012
[quote]Op donderdag 6 september 2007 23:58 schreef zhe-devilll het volgende:

een ziek gevoel voor humor..

[/quote

Dat sowieso!
We'll keep on whispering our mantras.
pi_53072151
Nog steeds vermist? Die fruitmand houdt t niet lang meer uit hier..
Where facts are few, experts are many.
  maandag 10 september 2007 @ 13:46:59 #245
45722 Dromer
pi_53072179
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:45 schreef Atreidez het volgende:
Nog steeds vermist? Die fruitmand houdt t niet lang meer uit hier..
Hij is opgedoken op GOT
  maandag 10 september 2007 @ 14:34:24 #247
45722 Dromer
pi_53073311
quote:
Yep.. als je zijn postgeschiedenis daar natrekt zie je dat hij het in subforum vervoer heeft over zijn Delta Turbo...
Zelfde Vosss dus zo te zien.
  maandag 10 september 2007 @ 14:44:05 #248
128384 mcwops
gat in je glas
pi_53073568
quote:
kan er iemand daar is posten en m is flink laten schrikken
pi_53079937
Wat een zielig mannetje is het dan, is toch echt geen lol aan deze grap te beleven
pi_53080362
Triest
  maandag 10 september 2007 @ 20:37:37 #251
12913 GreatWhiteSilence
pi_53080478
Nou ja, hoe zielig hij ook moge zijn, ik ben blij dat hij in orde is.
  maandag 10 september 2007 @ 21:24:26 #252
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53081509
hij leeft teminste nog.

maar hij zal wel met een kloon aan het posten zijn.

en mocht van dit alles niet waar zijn, dan vind ik dat diep en diep triest
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:19:49 #253
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562201
*kick*

klik
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:33:31 #254
131066 scrub_nurse
pi_53562239
sukkel
pi_53562287
haha SUKKEL!!!
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:03:45 #256
109065 sungaMsunitraM
pi_53562382
Whehe

Nou ja, ik vond t wel n toffe garp
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:03:49 #257
78498 classpc
I don't like change
pi_53562384
Hahaha BUSTED
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:58:43 #258
45722 Dromer
pi_53563477
Tja.. valt me zwaar tegen van hem....
Echt.
pi_53564082
pwnd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_53564299
Ik heb het ECG ontvangen van TS, gaat niet goed met hem:

[ Bericht 5% gewijzigd door starla op 29-09-2007 12:41:10 ]
pi_53564590
wat een kutgrap vossss
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:12:42 #262
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53564624
Matige grap.
Niet zo goed uitgewerkt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_53564882
Tyfuskneus ben je Vosss... maar heb wel medelijden met je kansloosheid
pi_53564937
Is het gewoon iemand anders zitten jullie allemaal een dode uit te schelden .
pi_53565016
pi_53565234
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:27 schreef tonks het volgende:
Is het gewoon iemand anders zitten jullie allemaal een dode uit te schelden .
Ach.
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:16 schreef infinium het volgende:
Je mag ook vosss zeggen hoor
I intend to live forever, or die trying.
pi_53565365
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:43 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ach.
[..]
Oh dat had ik niet eens gezien wat flauw.
pi_53565526
Vosss .
Prachtig .
-
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:55:02 #269
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53569311
Topgrap, stelletje overbezorgde kutusers zonder gevoel voor humor hier
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_53569546
Wel mooi hoe sommige users denken dat zij verantwoordelijk zijn voor zijn sociale controle - er van uitgaande dat hij geen vrienden of familie heeft ofzo
pi_53580859
Het is tegenwoordig allemaal al jachtig en onpersoonlijk genoeg.
Wat is er mis met een beetje bezorgdheid om je medemens.
  zondag 30 september 2007 @ 11:39:50 #272
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53584894
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:11 schreef Mirre het volgende:
Het is tegenwoordig allemaal al jachtig en onpersoonlijk genoeg.
Wat is er mis met een beetje bezorgdheid om je medemens.
Over iemand op een internetforum
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:32:42 #273
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53587528
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel mooi hoe sommige users denken dat zij verantwoordelijk zijn voor zijn sociale controle - er van uitgaande dat hij geen vrienden of familie heeft ofzo
Stoer zeg.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Moderator zondag 30 september 2007 @ 13:36:13 #274
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53587648
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:39 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ja, hoe idioot
Net alsof het echte mensen zijn

zondag 30 september 2007 @ 13:36:24 #275
12913 GreatWhiteSilence
pi_53587656
quote:

[..]

Achter die letters en woorden op het scherm zit negen van de tien keer gewoon een mens.
  zondag 30 september 2007 @ 14:22:56 #276
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53588855
quote:

Nou, veel vrienden zal hij niet hebben

zondag 30 september 2007 @ 17:50:04 #277
45722 Dromer
pi_53595355
quote:

[..]

Ik heb hem irl gekend, vandaar mijn grotere interesse.
Wat er met jou gebeurt zal me een grote zorg zijn. (tenzij het spectaculair en meeslepend is )
  zondag 30 september 2007 @ 21:50:36 #278
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53601614
quote:
Ja nou, gelukkig heb jij een gepantserde internetziel waar geen plek is voor menselijkheid.

Slechte grap trouwens.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 november 2007 @ 23:56:31 #279
862 Arcee
Look closer
pi_54639591
3 maanden nu. Dus...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_54640450
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja nou, gelukkig heb jij een gepantserde internetziel waar geen plek is voor menselijkheid.

Slechte grap trouwens.
Tjah als hem wel iets overkomt na zijn spotternij dan is er geen hond die nog naar hem kraait!
Eigen schuld.
pi_54703630
quote:
Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
3 maanden nu. Dus...
Als je een slotje wilt op dit hoax-topic kun je dat ook in het feedback-topic van GC vragen natuurlijk.
I intend to live forever, or die trying.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2007 @ 18:32:18 #282
862 Arcee
Look closer
pi_55606191
Ah, ben er eindelijk achter hoe het zit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:33:02 #283
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55606211
Nou?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:36:33 #284
109065 sungaMsunitraM
pi_55606290
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef Arcee het volgende:
Ah, ben er eindelijk achter hoe het zit.
Nu pas?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2007 @ 18:39:27 #285
862 Arcee
Look closer
pi_55606346
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nu pas?
Paar minuten geleden.
pi_55634976
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:39 schreef Arcee het volgende:

[..]

Paar minuten geleden.
Vertel...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 22:03:48 #287
862 Arcee
Look closer
pi_55635181
pi_55635479
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_55636151
Nu ik dit topic lees, zijn een hoop dingen mij inmiddels duidelijk geworden.

Voss post nog steeds onder een ander account, genaamd NED.

Check bijvoorbeeld z'n history in PTA, daarover klaagde hij dat hij z'n Lancia Delta Turbo nog steeds niet verkocht had. Toen begreep ik niet waarom hij onder een ander account postte, terwijl z'n account Voss niet geband is.

Voss, je bent een kneus.
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:51:31 #290
109065 sungaMsunitraM
pi_55636880
Nou meid, wat een schokkende onthullingen zeg
pi_55641340
Ik ga naast Arcee op het bankje zitten en heel dom kijken.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 december 2007 @ 00:59:46 #292
862 Arcee
Look closer
pi_55641440
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga naast Arcee op het bankje zitten en heel dom kijken.

Hoezo? Ik heb het tenminste nog zelf opgelost.
pi_55641588
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef Arcee het volgende:

Hoezo? Ik heb het tenminste nog zelf opgelost.
Ja maar dat hoor ik dan weer niet van je
  zondag 30 december 2007 @ 01:07:36 #294
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55641695
Gut, zijn we hier nou nog steeds over aan het miepen? Wie gooit dit topic op slot zodat het eindelijk uit myat verdwijnt??
deed het licht uit
  zondag 30 december 2007 @ 01:08:32 #295
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55641722
Dood = ban, vind ik.
pi_55641746
Graag het is een echt opgelost slotjessyndroomtopic nu.

Hai NED, RIP Vosss.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 december 2007 @ 01:13:45 #297
862 Arcee
Look closer
pi_55641876
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar dat hoor ik dan weer niet van je
Ik ga nooit een kloon verraden, zelfs niet als de eigenaar dat zelf al heeft gedaan.
pi_55642040
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Arcee het volgende:

Ik ga nooit een kloon verraden, zelfs niet als de eigenaar dat zelf al heeft gedaan.
Ik vind klonen sowieso sneu werk
  zondag 30 december 2007 @ 01:20:57 #299
35478 Acree
Look closer
pi_55642074
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind klonen sowieso sneu werk
Ja, wat is daar nou de lol van?
Don't waste your time living someone else's life.
*** Automatische nieuwsberichtenparser. ***
  zondag 30 december 2007 @ 01:21:33 #300
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55642096
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Acree het volgende:

[..]

Ja, wat is daar nou de lol van?
Ik ben ook een kloon.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 30 december 2007 @ 01:21:42 #301
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55642103
Op slot gvd!
deed het licht uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')