Scheen de zon maar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Het schijnt dat Vosss in Limburg woont. Het schijnt dat ik níet in Limburg woon,
Hij is opgedoken op GOTquote:Op maandag 10 september 2007 13:45 schreef Atreidez het volgende:
Nog steeds vermist?Die fruitmand houdt t niet lang meer uit hier..
Yep.. als je zijn postgeschiedenis daar natrekt zie je dat hij het in subforum vervoer heeft over zijn Delta Turbo...quote:Op maandag 10 september 2007 14:12 schreef Batsies het volgende:
Tada?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28695849
kan er iemand daar is posten en m is flink laten schrikkenquote:Op maandag 10 september 2007 14:12 schreef Batsies het volgende:
Tada?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28695849
Ach.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:27 schreef tonks het volgende:
Is het gewoon iemand anders zitten jullie allemaal een dode uit te schelden.
quote:
Over iemand op een internetforumquote:Op zondag 30 september 2007 01:11 schreef Mirre het volgende:
Het is tegenwoordig allemaal al jachtig en onpersoonlijk genoeg.
Wat is er mis met een beetje bezorgdheid om je medemens.
Stoer zeg.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel mooi hoe sommige users denken dat zij verantwoordelijk zijn voor zijn sociale controle - er van uitgaande dat hij geen vrienden of familie heeft ofzo![]()
![]()
Ja, hoe idiootquote:Op zondag 30 september 2007 11:39 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Over iemand op een internetforum
Achter die letters en woorden op het scherm zit negen van de tien keer gewoon een mens.quote:Op zondag 30 september 2007 11:39 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel mooi hoe sommige users denken dat zij verantwoordelijk zijn voor zijn sociale controle - er van uitgaande dat hij geen vrienden of familie heeft ofzo![]()
![]()
Ik heb hem irl gekend, vandaar mijn grotere interesse.quote:Op zondag 30 september 2007 11:39 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ja nou, gelukkig heb jij een gepantserde internetziel waar geen plek is voor menselijkheid.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
![]()
Tjah als hem wel iets overkomt na zijn spotternij dan is er geen hond die nog naar hem kraait!quote:Op zondag 30 september 2007 21:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja nou, gelukkig heb jij een gepantserde internetziel waar geen plek is voor menselijkheid.
Slechte grap trouwens.
Als je een slotje wilt op dit hoax-topic kun je dat ook in het feedback-topic van GC vragen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
3 maanden nu. Dus...
Nu pas?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef Arcee het volgende:
Ah, ben er eindelijk achter hoe het zit.
Paar minuten geleden.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga naast Arcee op het bankje zitten en heel dom kijken.
Ja maar dat hoor ik dan weer niet van jequote:Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef Arcee het volgende:
Hoezo?Ik heb het tenminste nog zelf opgelost.
Ik ga nooit een kloon verraden, zelfs niet als de eigenaar dat zelf al heeft gedaan.quote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar dat hoor ik dan weer niet van je
Ik vind klonen sowieso sneu werkquote:Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Arcee het volgende:
Ik ga nooit een kloon verraden, zelfs niet als de eigenaar dat zelf al heeft gedaan.
Ja, wat is daar nou de lol van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |