Wie zou dat niet willen doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
Wie neukt enter?
Bummer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Wieneuktwie slowchat
en we nog steeds niet aan neuken zijn toegekomen.
Ik heb daar nu buitenproportioneel zin in.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Wieneuktwie slowchat
Waar zG nieuw rukvoer gaat zoeken.
Ah, da's tenminste een hintquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef enter het volgende:
mits halal!
Ow hier wel hoor, maar verder 100% haramquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef chatter het volgende:
Wel, aan deze kant van het Internet is dus echt niet gesneden.
Het speelgoed is nog helemaal compleet, zoals het hoort.
Ja inderdaad. Als stonden mijn vrouw en kinderen er bij te janken ,ik deed het wel. Eén ding scheelt :ik heb geen vrouw en kinderen.quote:
Is hier al een antwoord op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
Wie neukt enter?
Niets beter dan een vleesinjectie, inderdation.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef enter het volgende:
IK NEUQ VLEES!
Oh, ik las "IK BEN NEUQ VLEES!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef enter het volgende:
IK NEUQ VLEES!
kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, jij neukt Laura 2000!
Of kan er al iets nieuws worden toegevoegd?
Het staat er al:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow vertel?![]()
Wat kan ik toevoegen?
Nee dat zijn grove leugensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laura 2000, klopt dat met Houzer nou wel of niet?
Nee, volgens mij is dat in scene gezet, gewoonweg doorgestokenkaart, dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Yvonne neukt Tommmm
Zeer juist, jongen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben vast niet de enige die zich daar geheel belangeloos voor op wil offeren.![]()
Oh, ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
AnthonyKneus.![]()
Ik weet wie jij hebt geneukt.
nigga what?quote:
wat dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaja is al. En je neukert vergat iets nieuws te melden
nee, ik ga alleen voor Laura 2000quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende waarmee je in de lijst vermeld kan worden natuurlijk
Smoothies zijn niet eng dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:57 schreef yvonne het volgende:
Alles beter dan een hairy fucker.
Ieuw ja, die zijn nog enger, net zo'n kale kat, nee, gewoon, netjes getrimd.quote:
Och, statussymbool, alleen op FOK! hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Yvonne is wakker en dat om 9uur in de ochtend ( eigenlijk het eerste gesprek dat ik met de maker van heb gehad ^^
hoe is het eigenlijk om in je forum te zitten waarin bijna iedereen tegen je opkijkt veel kut users hebt ?
en toch als een soort status symbool te leven gaat?
mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, statussymbool, alleen op FOK! hoor
En het is en blijft leuk om te doen.
de lul die me kan bannen ? HA! scheit eraanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:09 schreef Ryan3 het volgende:
Cablegunmaster je weet niet met welke lui je ouwehoert op dit moment in dit topic, joh.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de lul die me kan bannen ? HA! scheit eraanzolang jeje gedraagt hoef je niet bang te wezen
![]()
in halfjaar tijd is er maar 1 topic gesloten omdat ik te lui was om te vragen wat tvp wasweet het nog niet maar dat boeit me niet
![]()
Probeer de boel weer op de rails te krijgen dan. Wie-neukt-wie-slowchat, was het onderwerp...quote:
Groningen Meet - Deel 21 - Waar wij allen enter batsen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
Wie neukt enter?
Ik ben lui, kun je een samenvatting geven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Groningen Meet - Deel 21 - Waar wij allen enter batsen!
lees dit topic maar* was er net mee bezig met rails aanbrengen *
![]()
lees titel ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben lui, kun je een samenvatting geven?
wat ik weet ik daarover...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probeer de boel weer op de rails te krijgen dan. Wie-neukt-wie-slowchat, was het onderwerp....
Jullie kloppen op <enter>???quote:
Nee.quote:ik ben luier kun je me een samenvatting geven van wat je vraagt ?
Je bedoelt 'cablegunmaster' wrs niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
lijkt het maar of zijn dit soort topics altijd topics gevuld met meestal kansloze mannen ^^
nee die heeft een vriendinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt 'cablegunmaster' wrs niet?
Ook op Fok!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee die heeft een vriendin![]()
Konijntjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ter verwaarloze bagger post?
![]()
Nooit!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee een spider pig![]()
omfg ook kort na de simpson movie ontstaan zeker![]()
![]()
Ehm wat bedoel je precies met 'k tis te lame' ivm 'op een muurtje geschreven worden' en dat weer ivm dat je vriendin hier post.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het zou kunnen maar op een muurtje gescrheven worden is niet k tis te lame
laat maar een andere forum pagina worden alle fok namen opgeschreven wie met wie heeft geneukt >.<quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ehm wat bedoel je precies met 'k tis te lame' ivm 'op een muurtje geschreven worden' en dat weer ivm dat je vriendin hier post.
als je een vrouw ws lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
Neuken.
ROFLOLBOOMBASTIC!!`1121!!! JA NOU HE?quote:
je vroeg eromquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Blight het volgende:
[..]
ROFLOLBOOMBASTIC!!`1121!!! JA NOU HE?,
,
!! !@@ AHAH!
valt een pad van het dak KWAKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef Blight het volgende:
Hm, dat is vreemd? Ik kan me niet heugen dat ik om een waardeloze poging tot humor heb gevraagd.
Goeie kick man.quote:Op maandag 3 september 2007 15:21 schreef stoepjong het volgende:
fuk!fokkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |