Je bedoelt 'cablegunmaster' wrs niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
lijkt het maar of zijn dit soort topics altijd topics gevuld met meestal kansloze mannen ^^
nee die heeft een vriendinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt 'cablegunmaster' wrs niet?
Ook op Fok!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee die heeft een vriendin![]()
Konijntjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ter verwaarloze bagger post?
![]()
Nooit!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee een spider pig![]()
omfg ook kort na de simpson movie ontstaan zeker![]()
![]()
Ehm wat bedoel je precies met 'k tis te lame' ivm 'op een muurtje geschreven worden' en dat weer ivm dat je vriendin hier post.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het zou kunnen maar op een muurtje gescrheven worden is niet k tis te lame
laat maar een andere forum pagina worden alle fok namen opgeschreven wie met wie heeft geneukt >.<quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ehm wat bedoel je precies met 'k tis te lame' ivm 'op een muurtje geschreven worden' en dat weer ivm dat je vriendin hier post.
als je een vrouw ws lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
Neuken.
ROFLOLBOOMBASTIC!!`1121!!! JA NOU HE?quote:
je vroeg eromquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Blight het volgende:
[..]
ROFLOLBOOMBASTIC!!`1121!!! JA NOU HE?,
,
!! !@@ AHAH!
valt een pad van het dak KWAKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef Blight het volgende:
Hm, dat is vreemd? Ik kan me niet heugen dat ik om een waardeloze poging tot humor heb gevraagd.
Goeie kick man.quote:Op maandag 3 september 2007 15:21 schreef stoepjong het volgende:
fuk!fokkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |