Anaal, en ik wilde nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:40 schreef CodeCaster het volgende:
Ik met mezelf.
Jeugd van tegenwoordig, helemaal geen respeckt meer. Het is een mod ja, dan moet je wel ff aub zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef YoWilly het volgende:
He Remlof! buk éens!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blijf eens ontopic, welke FOK!ker zou jij wel eens willen willen neuken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:44 schreef YoWilly het volgende:
He Mod....ga eens bier halen!!
Jouquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf eens ontopic, welke FOK!ker zou jij wel eens willen willen neuken?
Heb je een top 3 waar we uit kunnen kiezen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde goede verhalen over Kimmie_16! Maar de Gall&Gall is al dicht dus da's pech hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het geen FOK!ker is is het offtopicquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef CXX het volgende:
Ik wil de vriendin van een van mijn beste vrienden neuken, telt dat ook ?
(Hij weet het nog niet trouwens...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef CXX het volgende:
(Hij weet het nog niet trouwens...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NIET DOEN!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef CXX het volgende:
ik accepteer de cookies.
Is zij een actief FOK! lid dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef CXX het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dat komt later wel.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Heb je een top 3 waar we uit kunnen kiezen.
Ik vermoed van wel, maar hoe weet ik dat tussen al die klonen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:49 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Is zij een actief FOK! lid dan?
Edit: Wat Remlof zegt
Euhh...let op het handschrift?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:52 schreef CXX het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar hoe weet ik dat tussen al die klonen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan kiezen uit alle FOK!usersquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Heb je een top 3 waar we uit kunnen kiezen.
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:52 schreef CXX het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar hoe weet ik dat tussen al die klonen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop