abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52421561
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:17 schreef octopussy het volgende:
Ik ben mijn boek over procrastination (=uitstelgedrag) aan het lezen, maar mijn gedachten zijn telkens ergens anders * octopussy gaat weer verder lezen..
Ruilen? Zit me hier te vervelen op kantoor (zal blij zijn als de vakantieperiode voorbij is!) en denk daardoor constant aan eten (lees: snacks) Het is maar goed dat we hier geen snoepautomaat hebben...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:56:51 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_52421581
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:55 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ruilen? Zit me hier te vervelen op kantoor (zal blij zijn als de vakantieperiode voorbij is!) en denk daardoor constant aan eten (lees: snacks) Het is maar goed dat we hier geen snoepautomaat hebben...
Wij wel. Ik heb dus nooit cash geld bij me
disclaimer
pi_52421763
ja wij ook wel maar die staat gelukkig niet op onze eigen afdeling en ik heb er tnt nog NOOIT wat uitgehaald....

vanavond weer 3 donkerbruine boterhammen... en wat soep/ bouillon ofzo.....
vanavond trouwens late dienst (tot 23:30 uur) en morgenvroeg een vroege (7:15 uur beginnen)... wordt niet echt een lange nacht... naja daarna wel lekker weekend
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2007 @ 14:04:32 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52421805
Vooralsnog gaat het hier goed, eettechnisch

Als tussendoortje geen appel of sultana maar:

en:

en nu voor de lunch:
twee sneetjes tarwebrood met kaas ertussen
twee sneetjes tarwebrood met pain du limbourg
een kop koffie met een zoetje en Friesche Vlag Balance

en voor tussendoor dadelijk:
water
worteltjes

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52422050
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Wij wel. Ik heb dus nooit cash geld bij me
Dat was ook mijn strategie tegen al die snoepautomaten op het station als ik rond maag-rammel-tijd naar huis ging met de trein. Niets werkt beter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52422063
ik ga zo lekker sportief naar de stad fietsen.
het is dat je fiets in de trein meenemen veel kost, anders was ik lekker met mn mee naar Doetinchem gegaan om daar zijn fiets voor hier op te halen. Hij gaat straks lekker 30km fietsen om die fiets hier te brengen

nah. dan maar ff lekker de stad in met de fiets en proberen niet te verdwalen denk dat het wel even duurt voordat ik de weg hier kan vinden

even bij de Slegte zoeken naar goedkope boekjes, en ik gaan in september lekker een weekendje naar Sauerland met de motor
Ja doei.
pi_52422264
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was ook mijn strategie tegen al die snoepautomaten op het station als ik rond maag-rammel-tijd naar huis ging met de trein. Niets werkt beter.
Dat deed ik een paar jaar geleden ook toen ik met de trein naar school/ werk ging. Maar.... ik had wel altijd een pinpas bij me. Dus als ik een erg zwak moment had, ging ik bij de kiosk 4 pakken peuken halen (alleen snoep halen en daarvoor pinnen is zo sneu) + een Snickers (of andere zoete troep)

Gelukkig geen last meer van. Kan me tegenwoordig prima beheersen bij de benzinepomp En daarbij vind ik eten in de auto (of beter: eten in MIJN auto) not done. Zal dus niet snel iets kopen bij de pomp om in de auto op te eten...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:21:37 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_52422287
Toen ik nog rookte had ik er idd minder last van
disclaimer
pi_52422367
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Vooralsnog gaat het hier goed, eettechnisch

Als tussendoortje geen appel of sultana maar:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]

en nu voor de lunch:
twee sneetjes tarwebrood met kaas ertussen
twee sneetjes tarwebrood met pain du limbourg
een kop koffie met een zoetje en Friesche Vlag Balance

en voor tussendoor dadelijk:
water
worteltjes

Goed bezig Sjeen! Als ik het zo zie, eet je bepaald niet weinig (sonjabakkeraars doen een moord voor zoveel eten), maar wel gezond.

Ik heb net lekker op een bankje in de zon 2 kaiserbroodjes met hummus gegeten, nu tijd voor een appeltje! en water, en nog een appeltje.

Ik heb een zakje rijstzoutjes in mn tas voor het einde van de middag
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:25:43 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_52422417
humous, wat is dat nou eigenlijk? Ik vind het er altijd zo nasty uit zien...
disclaimer
pi_52422512
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
humous, wat is dat nou eigenlijk? Ik vind het er altijd zo nasty uit zien...
Kikkererwtenpuree met sesam. Ik vind het heerlijk, zowel uit een bakje als zelfgemaakt. Tis ook gezond: veel eiwitten en vezelkes.

ach, kikkererwten Ik ben er dol op! Door curry's, marokkaansige couscousprutjes, in falafel, of gewoon zo een handje als je staat te koken
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:29:20 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_52422533
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kikkererwtenpuree met sesam. Ik vind het heerlijk, zowel uit een bakje als zelfgemaakt. Tis ook gezond: veel eiwitten en vezelkes.

ach, kikkererwten Ik ben er dol op! Door curry's, marokkaansige couscousprutjes, in falafel, of gewoon zo een handje als je staat te koken
Ik vreet vrat wel eens gewoon een blikje leeg ja, als "snack"
disclaimer
pi_52422643
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vreet vrat wel eens gewoon een blikje leeg ja, als "snack"
Mja, niet echt een 'slechte' snack

Dat is wel echt mijn lijngeluk: hoe dol ik ook ben op vies, vet, zout en suikerig en ongezond (chips! taart! gevulde koeken! snoepjes, het liefst een hele zak tegelijk!), ik kan ook altijd een gezond alternatief bedenken. Want ik word al net zo opgewonden van kikkererwten en bosbessen en bleekselderij.

Het lijden valt dus mee, als ik er maar niet de hele dag aan denk
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2007 @ 14:34:28 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52422669
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goed bezig Sjeen! Als ik het zo zie, eet je bepaald niet weinig (sonjabakkeraars doen een moord voor zoveel eten), maar wel gezond.

Ik heb net lekker op een bankje in de zon 2 kaiserbroodjes met hummus gegeten, nu tijd voor een appeltje! en water, en nog een appeltje.

Ik heb een zakje rijstzoutjes in mn tas voor het einde van de middag
Klinkt lekker Coldfeet... Ik eet niet weinig inderdaad, het is gebaseerd op eeen energiebeperkt dieetdat ik ooit van het groene kruis heb gekregen. Ik heb eruit gehaald wat ik belangrijk vind, voornamelijk dus goed ontbijten en regelmatig eten... Mijn dagelijks patroon is ongeveer als volgt:

ontbijt: 2 sneetjes brood met boter en beleg
tussendoor: fruit of liga iets
lunch: 4 sneetjes brood met boter en beleg
diner: slechts 1 keer opscheppen, veel groente, wat vlees en aardappel/rijst/pasta
tussendoor: kwark, yoghurt of chocolade
Daarbij: koffie, thee, icetea en veeeeel water
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:36:22 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_52422722
Ik eet ook alles Mijn geluk is ook dat ik weet wat goed en slecht is Ben toch wel blij met mijn algemene ontwikkeling... als ik dat boek van Sonja lees en er bij in mijn achterhoofd hou dat het voor iedereen begrijpelijk moet zijn, denk ik wel eens: het leeuwendeel van de mensch heeft er echt geen kaas van gegeten

Alleen jammer dat ik zoveel vetgenen heb
disclaimer
pi_52423245
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:33 schreef ColdFeet het volgende:

Want ik word al net zo opgewonden van kikkererwten en bosbessen en bleekselderij.
Kikkererwten en bosbessen kan ik nog wel begrijpen, maar bleekselderij?!?!
Last.fm | Flickr
pi_52423263
Het is weer 2 uur na het sporten (Voetbal! Was leuk! Ging goed! ) en dan lijkt het net alsof mijn gehele buikholte bestaat uit een holle ruimte die gevuld moet worden met eten.
Heb al brood op, heb al een appel op, zit alweer aan de thee en het water, maar het holle gevoel blijft nog wel een uur vrees ik.
Iemand nog een betere tip dan een appel eten of zoete thee drinken?
pi_52423297
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klinkt lekker Coldfeet... Ik eet niet weinig inderdaad, het is gebaseerd op eeen energiebeperkt dieetdat ik ooit van het groene kruis heb gekregen. Ik heb eruit gehaald wat ik belangrijk vind, voornamelijk dus goed ontbijten en regelmatig eten... Mijn dagelijks patroon is ongeveer als volgt:

diner: slechts 1 keer opscheppen, veel groente, wat vlees en aardappel/rijst/pasta
Zo, dat is echt een eenvoudig dieet zeg! Ik denk wel dat mensen dit snel opgeven omdat ze geen effect zien, want hiermee heb je wel wat meer tijd nodig om af te vallen, of niet?
Maar het ziet er verstandig uit! Mag je nog wel af en toe gewoon een lekker taartje? Of iets vets?
pi_52423374
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Kikkererwten en bosbessen kan ik nog wel begrijpen, maar bleekselderij?!?!
Heerlijk. Ik eet meestal vrij gezond, vorig jaar tijdens mijn stage eens twee weken echt slecht gegeten, ik voelde me echt slap en moe. Toen ik weer terugkwam in de bewoonde wereld, was bleekselderij het eerste wat ik wilde, ik weet niet precies waarom, maar ik had er zo'n zin in!! Zo lekker knapperig en hartig en met veel vezeltjes en vitamines... Fantastisch spul
pi_52423388
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
Het is weer 2 uur na het sporten (Voetbal! Was leuk! Ging goed! ) en dan lijkt het net alsof mijn gehele buikholte bestaat uit een holle ruimte die gevuld moet worden met eten.
Heb al brood op, heb al een appel op, zit alweer aan de thee en het water, maar het holle gevoel blijft nog wel een uur vrees ik.
Voor na of voor het sporten: banaan.
Last.fm | Flickr
pi_52423428
quote:

[..]

lijkt veel op wat ik toen ook kreeg in de eetstoornissengroep om mijn eetpatroon te stabiliseren..
Ik val er langzaam mee af, maar ik heb in de afgelopen 2,5 jaar ook regelmatig een hele tijd stilgestaan omdat ik het even niet volhield om me eraan te houden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52423439
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
Een avocado? Niet echt weinig calorieen, maar lékker! en het vult als een tierelier.
pi_52423479
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heerlijk. Ik eet meestal vrij gezond, vorig jaar tijdens mijn stage eens twee weken echt slecht gegeten, ik voelde me echt slap en moe. Toen ik weer terugkwam in de bewoonde wereld, was bleekselderij het eerste wat ik wilde, ik weet niet precies waarom, maar ik had er zo'n zin in!! Zo lekker knapperig en hartig en met veel vezeltjes en vitamines... Fantastisch spul
Ik krijg dat dus echt niet weg. Zelfs niet als ik er zoals de Amerikanen een laag pindakaas overheen smeer. Nee, bleekselderij is echt niet voor mij. Dan liever een bak radijsjes
Last.fm | Flickr
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2007 @ 15:03:59 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52423504
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo, dat is echt een eenvoudig dieet zeg! Ik denk wel dat mensen dit snel opgeven omdat ze geen effect zien, want hiermee heb je wel wat meer tijd nodig om af te vallen, of niet?
Maar het ziet er verstandig uit! Mag je nog wel af en toe gewoon een lekker taartje? Of iets vets?
Zoals ik al zei, het is de basis... Daarnaast neem ik een glas wijn of een iets lekkers als ik daar zin in heb. Maar wel pas als ik erover nagedacht heb of ik iets echt lekker genoeg vind om de eventuele gevolgen te accepteren

Ik ben hiermee in april 2005 begonnen (105 kilo) en tegen april 2006 woog in 78 kilo, dus 27 kilo kwijt op tijd van een jaar. Moet wel erbij zeggen dat ik daarnaast ben gaan hardlopen, zo'n 2 keer per week. Het laatste jaar heb ik door een blessure veel minder kunnen sporten en ook minder strikt gegeten, dat heeft me ongeveer 5 kilo gewichtstoename opgeleverd. Vandaar dat ik nu weer strikter aan de slag ga...
pi_52423520
Vandaag gegeten tot nu toe:
Ontbijt: Boterham appelstroop (was heel erg vroeg, meer kreeg ik niet weg)
Tussendoor: Meloen met druiven
Lunch: Boterham appelstroop, boterham kaas
Tussendoor: Vanillevla (enorme zoete trek!)
Vanavond komt daar nog bij: Gebakken krieltjes, doperwten en stukje sateschnitzel.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52423526
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen jammer dat ik zoveel vetgenen heb
Ja weet je, ik ook. Als ik volkomen rationeel ben, vind ik dat als ik het snaaien en ongezond eten weglaat uit mijn voedingspatroon, en drie keer per week sport, dat het dan gewoon goed is. Ookal heb ik dan nog steeds maat 40 of 42.

OK, ik ben niet altijd rationeel Diep in mijn hart wil ik eigenlijk in maatje 38 passen. Maarja, ik heb geen zin om mijn (eet)gedrag daarop aan te passen.
pi_52423558
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:03 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ik krijg dat dus echt niet weg. Zelfs niet als ik er zoals de Amerikanen een laag pindakaas overheen smeer. Nee, bleekselderij is echt niet voor mij. Dan liever een bak radijsjes
Is ook Lekker dippen in kruidenzout
pi_52423714
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is ook Lekker dippen in kruidenzout
Zout! Hele grote nono voor blue_funk!
Last.fm | Flickr
pi_52423756
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:59 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Voor na of voor het sporten: banaan.
Heb ik vanochtend al door mijn yoghurt gegooid!
Op dus!
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een avocado? Niet echt weinig calorieen, maar lékker! en het vult als een tierelier.
Briljant idee, heb er nog eentje thuis liggen. Alleen daar ben ik pas rond half 10 vrees ik.
Ik doe het nog wel even met een appel en giet er wel een extra flesje water in. Ik overleef het wel.
Ga zo maar weer eens richting TU bieb. Even een verslag afronden en verder met mn scriptie.
pi_52423972
Nét toen ik de stad in wilde gaan om schoenen te kopen kwam toch nog de postbode met mn gympen van de Neckermann! En ze zitten superlekker Mn moeder vond het alleen "gehandicapten-schoenen" omdat ze zo bol staan zeg maar
Verder heb ik nog heel veel troep gehaald voor de vakantie Ik ga maar 4 dagen, maar dat mag de pret niet drukken

Dieettechnisch gaat t beter dan gister; de stand tot nu toe is:
3,5 boterham
1 cracker
1 ontbijtkoek
1 knappertje en 1 volkorenbiscuit.

Ik vind het netjes Morgenochtend ga ik weer sporten. Ik ga niet meer elke dag want ik krijg last van mn knieën dan en bovendien word ik alleen maar slapper Dus ik hou gewoon 3 keer per week aan. Ik hoorde gister mn begeleider ook tegen n nieuweling zeggen "niet meteen van niks naar 5 keer per week gaan hoor! 3 keer per week is voldoende! :
Fijn dattie dat ook tegen mij zei
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:24:31 #281
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52424092
Mijn score van vandaag tot nu toe:

- 1 geroosterd broodje met jam (light) (ontbijt)
- 1 plak bruin brood met jam (light) (tussendoortje)
- 2 plakken bruin brood met rookvlees (lunch)
- 1 appel (tussendoortje)
- 2 liter water

Vanavond: pasta met kip en pesto
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52424170
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:12 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Zout! Hele grote nono voor blue_funk!
Hoezo? Bloeddruk?
Ik hou wel van zout. Volgens mij eet ik het veel te veel.
pi_52424234
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoezo? Bloeddruk?
Ik hou wel van zout. Volgens mij eet ik het veel te veel.
Ouders hebben beiden bloeddruk, dus at vroeger altijd zoutarm. Toen ik op mezelf ging wonen, heb ik dat maar aangehouden. Nu ben ik er zelf ook gevoelig voor, dus eet het liever maar niet (te veel zout = druk op slapen, niet fijn). Daarbij zwel ik op van zout

Cholesterol, lichte bloeddruk, eet geen zout, houd niet van zoet (word er hyper van, gaat gepaard met hartkloppingen, word je ook niet blij van) en eet geen koolhydraten. Niet echt de meest ideale persoon om mee uit eten te gaan
Last.fm | Flickr
pi_52424995
boeoeoeoehoeoeoeooehoeoeoeoe

godsamme!

Heb ik een fiets, een sportieve, voor 35 euri op de kop getikt, zadel versteld, dus ik helemaal woei, fietsen

bij de eerste de beste rempoging met iets meer kracht dan normaal (mistte een zijstraat) knapt de remkabel van de voorrem, en blijkt mn achterrem het helemaal niet meer te doen terwijl die nog wel vast zit had zo'n zin in fietsen, maargoed.. das beetje gevaarlijk nu zonder rem.. heb het nog heen en terug naar de stad geprobeerd, maar niet kunnen remmen is toch wel qudt

tot zover het gezellig morgen geocachen met
Ja doei.
pi_52427687
Oei dat is niet fijn MB, fietsen zonder remmen
Is dat nog makkelijk te fixen?

Ik heb hongerrrr! Als manlief zo thuis is ga ik meteen koken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52427797
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
boeoeoeoehoeoeoeooehoeoeoeoe

godsamme!

Heb ik een fiets, een sportieve, voor 35 euri op de kop getikt, zadel versteld, dus ik helemaal woei, fietsen

bij de eerste de beste rempoging met iets meer kracht dan normaal (mistte een zijstraat) knapt de remkabel van de voorrem, en blijkt mn achterrem het helemaal niet meer te doen terwijl die nog wel vast zit had zo'n zin in fietsen, maargoed.. das beetje gevaarlijk nu zonder rem.. heb het nog heen en terug naar de stad geprobeerd, maar niet kunnen remmen is toch wel qudt

tot zover het gezellig morgen geocachen met
Heb ik ook een x gehad! Ik kwam met een noodvaart aangefietst, moest remmen voor een stoplicht, kneep zo door de remmen heen en probeerde toen met m'n voeten te remmen wat niet lukte dus vloog ik van m'n fiets midden op het kruispunt!! Ik had niks, maar moest van de schrik wel een beetje grienen. Gelukkig konden de auto's die net aan het optrekken waren nog stoppen, maar dat was echt een supergevaarlijke situatie!!
pi_52427888
Fietsen van 35 euro Slechte ervaringen mee!
pi_52427919
MB fietsperikelen Gelukkig is het niet met de motor gebeurd
btw. heb je nou je div al eens ingeruild?
pi_52428294
quote:

[..]

en hiermee val je goed af?
-edit-

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 16-08-2007 18:07:18 (Lokt alleen maar reacties uit! Doe maar niet) ]
pi_52428330
-edit-

[ Bericht 55% gewijzigd door Isabeau op 16-08-2007 18:08:27 (citaat verwijderd + onnodig) ]
pi_52428418
-edit-

maar als ik 6 boterhammen op een dag eet en dan nog 2 (of 4 liga's) er bij eet
dan val ik niet af, dan zou ik op gewicht blijven

[ Bericht 66% gewijzigd door Isabeau op 16-08-2007 18:09:04 (citaat verwijderd) ]
pi_52428541
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Miss_S het volgende:

maar als ik 6 boterhammen op een dag eet en dan nog 2 (of 4 liga's) er bij eet
dan val ik niet af, dan zou ik op gewicht blijven

en ik heb net zoveel recht om hier te zijn als jij
Zeker! Maar ik meen me te herinneren dat je gister zei dat je weg zou blijven. Vandaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Isabeau op 16-08-2007 18:09:39 (hmpf, ik blijf zo bezig) ]
pi_52428565
* blue_funk heeft vandaag een broodje (wit!!!) gerookte zalm op....

Brood Was bij de visboer en kon me niet inhouden. Bah. Nou ja, van 1 wit broodje zal er morgen niet een kilo bijzitten... En, het was wel HEEEEEL erg lekker
Last.fm | Flickr
pi_52428601
Denk dan vooral aan al die goeie vetzuren
pi_52428665
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zeker! Maar ik meen me te herinneren dat je gister zei dat je weg zou blijven. Vandaar.
ja maar toen bedacht ik me zoals ik zei dat ik net zoveel recht heb om hier te zijn als ieder ander
pi_52428700
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef octopussy het volgende:
MB fietsperikelen Gelukkig is het niet met de motor gebeurd
btw. heb je nou je div al eens ingeruild?
ben hard bezig.. iemand uit het Arnhemtopic heeft een GSX600F voor me voor 1600 euro

kan ergens volgende week een proefrit komen maken maar idd, gelukkig dat het niet met de Div was..
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:18 schreef Fuente het volgende:
Oei dat is niet fijn MB, fietsen zonder remmen
Is dat nog makkelijk te fixen?

Ik heb hongerrrr! Als manlief zo thuis is ga ik meteen koken
morgen maar even langs de fietsenmaker 's ochtends, kijken hoeveel het gaat kosten nah ja, moet toch gemaakt worden

en idd, honger.. heb alleen ontbeten om half 11 ofzo en heb net boodschapjes gedaan voor avondeten, maar is nog ergens aan het fietsen/geo-cachen maar, heb wel lekker mozzarella met tomaat als voorafje (hoofdgerecht: pasta met boursinshizzle en groenten en nagerecht: galiameloen )
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb ik ook een x gehad! Ik kwam met een noodvaart aangefietst, moest remmen voor een stoplicht, kneep zo door de remmen heen en probeerde toen met m'n voeten te remmen wat niet lukte dus vloog ik van m'n fiets midden op het kruispunt!! Ik had niks, maar moest van de schrik wel een beetje grienen. Gelukkig konden de auto's die net aan het optrekken waren nog stoppen, maar dat was echt een supergevaarlijke situatie!!
dat klinkt idd erg naar en als iets wat ik niet mee wil maken.. morgen dus maar snel naar de fietsenmaker

-edit door Isa vanaf hier-

[ Bericht 7% gewijzigd door Isabeau op 16-08-2007 18:05:29 (hap! :P) ]
Ja doei.
pi_52428745
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Isabeau op 16-08-2007 18:06:13 (Consequent blijven heet dat :)) ]
pi_52428749
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:54 schreef motorbloempje het volgende:

en idd, honger.. heb alleen ontbeten om half 11 ofzo

Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Om 10:30 voedsel naar binnen werken, is niet ontbijten... da's brunchen

Meer eten!
Last.fm | Flickr
pi_52428770

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 16-08-2007 18:03:49 (niet nodig, helpt niet mee voor de sfeer :)) ]
Ja doei.
pi_52428811
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:56 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Om 10:30 voedsel naar binnen werken, is niet ontbijten... da's brunchen

Meer eten!
yeah, I know, maar is er niet echt van gekomen vandaag.
En liep wel in de stad, maar had geen zin in vette broodjes ofzo.. dus had zoiets van: dan maar avondeten wat gespreider doen (vandaar voor, hoofd en nagerecht) met elk wat tijd ertussen beetje compenseren

maar ik weet 't.. meer eten en regelmatiger, maar zoals ik vanochtend al zei zit ik ff in de 'ik-heb-vakantie-dus-geen-ritme-dip'
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')