abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52405280
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Riann het volgende:

[..]

in begin maak je er natuurlijk veel gebruik van maar op een gegeven moment dan sla je een Dag over en zo gaat het dan afzwakken en dan wil je weer vol frisse moed beginnen en dan heb je die Dag geen zin en dan denk je ach ik begin morgen wel. Teminste zo gaat het bij mij altijd
denk dat dat dus de reden is waarom het afvallen goed gaat bij mij
dat het bij mij dus niet zo gaat
pi_52405294
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:
waarom nooit gebruiken?
dat is juist de bedoeling
Wat voor mij het beste werkt is een vriendin die me 's avonds op komt halen om me mee naar de sportschool te nemen. En dan vind ik het ook erg leuk hoor, maar ik denk altijd dat ik het heel druk heb en zit dan vervolgens tijd te verdoen met fok. Ik vind het fantastisch dat je die discipline op kunt brengen om thuis te sporten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52405311
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd om me aan te melden voor aquafit beginners
Goed zo
pi_52405332
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor mij het beste werkt is een vriendin die me 's avonds op komt halen om me mee naar de sportschool te nemen. En dan vind ik het ook erg leuk hoor, maar ik denk altijd dat ik het heel druk heb en zit dan vervolgens tijd te verdoen met fok. Ik vind het fantastisch dat je die discipline op kunt brengen om thuis te sporten.
en heb je zo'n vriendin?
en heb je thuis wel apparaten of helemaal niet?
pi_52405376
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Riann het volgende:

Weet niet hoor maar naar een sportschool gaan is denk ik toch fijner. Thuis zwakt het eerder af net als bij mij met die crosstrainer terwijl ik wel meestal trouw elke keer naar aqaufun ga. Toch ook omdat je er voor betaald. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Ik heb thuis apparaten staan en heb ook een abonnement op de sportschool. Thuis sporten doe ik minder snel. Na het kopen van een nieuw dingetje, was ik er wel fanatiek mee bezig, maar dat was na een week wel weer over. Soms probeer ik het nog wel, maar dan stap ik meestal na een paar minuten weer af om op de bank te gaan liggen . Als ik naar de sportschool ga is dat moeilijker. Je bent daar, dan moet je toch wat doen...anders sla je zo'n figuur met al die mensen om je heen. Daarbij, als je lessen volgt kan je niet na tien minuten al afstappen om daar op een bankje te gaan liggen. Een uur keihard zweten is het in dat geval. Nu moet ik wel even melden dat ik mijn gezicht al een paar maanden niet heb laten zien in de sportschool (druk met werk, te moe... en op de rustige dagen te lui). Maar toch zal ik eerder naar de sportschool gaan dan thuis iets doen.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52405378
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

denk dat dat dus de reden is waarom het afvallen goed gaat bij mij
dat het bij mij dus niet zo gaat
dat zou kunnen ja
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat werkt voor mij ook want dan is het ook een soort verplichting tegenover je vriendin
ik doe dat bijv samen met mijn moeder Dat werkt ook wel goed zo op zun tijd hebben we allebei wel eens een dipje van geen zin en blah blah blah maar dan zeg je weer tegen elkaar van kom op we gaan en als je er dan weer eenmaal bent heb je geen spijt.
pi_52405478
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ik heb thuis apparaten staan en heb ook een abonnement op de sportschool. Thuis sporten doe ik minder snel. Na het kopen van een nieuw dingetje, was ik er wel fanatiek mee bezig, maar dat was na een week wel weer over. Soms probeer ik het nog wel, maar dan stap ik meestal na een paar minuten weer af om op de bank te gaan liggen . Als ik naar de sportschool ga is dat moeilijker. Je bent daar, dan moet je toch wat doen...anders sla je zo'n figuur met al die mensen om je heen. Daarbij, als je lessen volgt kan je niet na tien minuten al afstappen om daar op een bankje te gaan liggen. Een uur keihard zweten is het in dat geval. Nu moet ik wel even melden dat ik mijn gezicht al een paar maanden niet heb laten zien in de sportschool (druk met werk, te moe... en op de rustige dagen te lui). Maar toch zal ik eerder naar de sportschool gaan dan thuis iets doen.
tja als je helemaal niet gaat schiet het natuurlijk niet op
ik wil elke dag sporten en dan is thuis een mini sportschool bijna de enigste (En goedkoopste) mogelijkheid
pi_52405504
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:

en heb je zo'n vriendin?
en heb je thuis wel apparaten of helemaal niet?
Ik had zo'n vriendin, maar die is verhuist En ik heb een hometrainer in de kamer gehad, maar na een tijdje stond dat ding vooral in de weg en zat ik er nooit op. Dus die is naar mijn schoonzus gegaan.

Ik wandel in m'n eentje Of ik fiets naar mijn ouders (half uur heen en een half uur terug). En dat was het wel weer. Pfff, ik moet echt weer iets meer aan beweging gaan doen, maar ik vind het alleen zo saai en ik ken ech tniemand meer hier die met me mee zou willen doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 22:20:19 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52405508
En het mailtje kwam weer terug Nieuwe poging gedaan op ander mailadres
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52405606
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had zo'n vriendin, maar die is verhuist En ik heb een hometrainer in de kamer gehad, maar na een tijdje stond dat ding vooral in de weg en zat ik er nooit op. Dus die is naar mijn schoonzus gegaan.

Ik wandel in m'n eentje Of ik fiets naar mijn ouders (half uur heen en een half uur terug). En dat was het wel weer. Pfff, ik moet echt weer iets meer aan beweging gaan doen, maar ik vind het alleen zo saai en ik ken ech tniemand meer hier die met me mee zou willen doen.
Kom hier wonen isa dan wil ik die vriendin wel zijn
pi_52405622
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

misschien toch nog een idee om de hometrainer terug te halen?
pi_52405654
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:
tja als je helemaal niet gaat schiet het natuurlijk niet op
ik wil elke dag sporten en dan is thuis een mini sportschool bijna de enigste (En goedkoopste) mogelijkheid
Ik ben met mijn low carb dieet en 0,0 beweging anders al 6,nogwat kilo kwijt Ik wil zoveel mogelijk afvallen door mijn nieuwe voedingspatroon. Ik ben echt te lui om te sporten. Dus, kilo's vet verbranden in de sportschool werkt voor mij niet. Want wat gebeurt er dan als je stopt met sporten wanneer je op je streefgewicht zit? Juist, de kilo's komen er weer bij. Wanneer ik vast kom te zitten en met mijn low carb niet verder af val, ga ik wel wat meer bewegen (maar dat kan ook een uur rondjes lopen buiten zijn, hoeft niet per se de sportschool te zijn). Pas wanneer mijn vet weg is, zal ik wel iets moeten gaan doen om alles wat strakker te krijgen... maar dan zijn de kilo's er tenminste al af.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52405765
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ik ben met mijn low carb dieet en 0,0 beweging anders al 6,nogwat kilo kwijt Ik wil zoveel mogelijk afvallen door mijn nieuwe voedingspatroon. Ik ben echt te lui om te sporten. Dus, kilo's verbranden in de sportschool werkt voor mij niet. Want wat gebeurt er dan als je stopt met sporten wanneer je op je streefgewicht zit? Juist, de kilo's komen er weer bij. Wanneer ik vast kom te zitten en met mijn low carb niet verder af val, ga ik wel wat meer bewegen (maar dat kan ook een uur rondjes lopen buiten zijn, hoeft niet per se de sportschool te zijn). Pas wanneer mijn vet weg is, zal ik wel iets moeten gaan doen om alles wat strakker te krijgen... maar dan zijn de kilo's er tenminste al af.
Juist als je niet van sporten houd vind ik ook niet dat je nu als een gek moet gaan sporten hou je toch niet je hele leven vol. En idd aankomen gaat er gebeuren als je dan weer stopt met sporten. En als het zo werkt dan zo proberen.

Ik sport ook echt niet elke Dag ik ben ook geen sportmens.
pi_52405767
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Miss_S het volgende:

misschien toch nog een idee om de hometrainer terug te halen?
Nee, dan gaat dat ding gewoon weer in de weg staan. Ik besef me ineens dat iemand van mijn vorige stageplek had aangeboden samen te gaan sporten en ik vond haar heel erg leuk En dat heb ik toen afgeslagen wegens de kosten. Straks als ik wat meer inkomen heb moet ikd anders maar gewoon lid worden van de sportschool waar zij naartoe ging
pi_52405859
het idee wat ik van een sportschool had klopte eigenlijk ook niet dat er alleen maar modepoppetjes zijn. Die zijn er altijd maar er zijn ook veel wat dikkere mensen die daar gaan sporten.
pi_52406052
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef Riann het volgende:
het idee wat ik van een sportschool had klopte eigenlijk ook niet dat er alleen maar modepoppetjes zijn. Die zijn er altijd maar er zijn ook veel wat dikkere mensen die daar gaan sporten.
Hangt van de sportschool af. In mijn sportschool zijn er mensen te vinden van jong tot oud, van anorexia tot moddervet. En niemand die ook maar naar doet. Hele fijne plek om te zijn (als ik niet zo lui was en niet zo'n hekel had aan sporten, was ik er wel elke dag te vinden... enkel voor de gezelligheid).

De sportschool die een paar minuten verder ligt is compleet anders. Daar lopen dus echt alleen van die supermodellen en gespierde patsers rond. Volgens mij voel je je daar met 2 kg overgewicht al niet op je gemak...
Last.fm | Flickr
pi_52406115
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ik ben met mijn low carb dieet en 0,0 beweging anders al 6,nogwat kilo kwijt Ik wil zoveel mogelijk afvallen door mijn nieuwe voedingspatroon. Ik ben echt te lui om te sporten. Dus, kilo's vet verbranden in de sportschool werkt voor mij niet. Want wat gebeurt er dan als je stopt met sporten wanneer je op je streefgewicht zit? Juist, de kilo's komen er weer bij. Wanneer ik vast kom te zitten en met mijn low carb niet verder af val, ga ik wel wat meer bewegen (maar dat kan ook een uur rondjes lopen buiten zijn, hoeft niet per se de sportschool te zijn). Pas wanneer mijn vet weg is, zal ik wel iets moeten gaan doen om alles wat strakker te krijgen... maar dan zijn de kilo's er tenminste al af.
ik geloof dat sporten de enigste optie is als je blijvend wil afvallen
alleen je eten aanpassen is vaak niet genoeg

en ja als ik stop met sporten en me vol ga vreten kom ik aan maar dat ben ik dus niet van plan
pi_52406120
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef blue_funk het volgende:

[..]

De sportschool die een paar minuten verder ligt is compleet anders. Daar lopen dus echt alleen van die supermodellen en gespierde patsers rond. Volgens mij voel je je daar met 2 kg overgewicht al niet op je gemak...
ja op zo'n sportschool zou ik me dus echt niet thuis voelen en zou ik meteen omgedraaid zijn.
pi_52406158
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en ja als ik stop met sporten en me vol ga vreten kom ik aan maar dat ben ik dus niet van plan
Maar als jij nu stopt met sporten en je niet vol gaat vreten dan kom je ook aan.
pi_52406165
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dan gaat dat ding gewoon weer in de weg staan. Ik besef me ineens dat iemand van mijn vorige stageplek had aangeboden samen te gaan sporten en ik vond haar heel erg leuk En dat heb ik toen afgeslagen wegens de kosten. Straks als ik wat meer inkomen heb moet ikd anders maar gewoon lid worden van de sportschool waar zij naartoe ging
als het goed is komt een oud stage collega ook in mijn groep van streetdance dat is wel leuk
pi_52406209
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef Riann het volgende:

[..]

Maar als jij nu stopt met sporten en je niet vol gaat vreten dan kom je ook aan.
niet dus
heb afentoe er een maand tussen zitten dat ik niets doe en dan blijf ik gewoon afvallen
pi_52406279
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet dus
heb afentoe er een maand tussen zitten dat ik niets doe en dan blijf ik gewoon afvallen
Dat vind ik dan knap. Maar bij de meeste werkt het zo toch niet.
pi_52406346
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat vind ik dan knap. Maar bij de meeste werkt het zo toch niet.
jawel hoor
als je gewoon op je eten blijft letten
je komt niet zomaar kilo's aan
pi_52406454
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:

Als het voor jouw werkt, blijven doen meid.

Eetpatroon aanpassen werkt voor mij vooralsnog prima. Weet precies waar ik dik van word: koolhydraten (dat is, de slechte koolhydraten). Dus zolang ik met mijn vingertjes van de basmati rijst, aardappels, brood en pasta's afblijf is er niets aan de hand. En ja, dat kan ik lang volhouden. Kwestie van afkicken. En het is niet alsof je het nooit meer mag. Alleen niet meer elke dag 6 boterhammen en 's avonds nog een flinke portie rijst erbij.

Ben nooit sportief geweest, zal het ook nooit worden. Ga me nu dus niet afbeulen in de sportschool, want dat houd ik toch niet mijn hele leven vol. Toen ik lid werd van de sportschool ging ik 4x per week fanatiek naar de RPM/Biking lessen. Leuk ja, voor even. En zoveel kilo's ben ik daarmee niet kwijtgeraakt (wel een paar cm's bij mijn bovenbenen die er gelukkig afgebleven zijn). Met mijn huidige methode ben ik meer kwijt geraakt dan met het fanatiek sporten... dus... tja.
Last.fm | Flickr
pi_52406481
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jawel hoor
Nou mijn eerste kilo's zijn toch degelijk wel zomaar aangekomen. Ik deed hetzelfde als altijd ik verloor mijn werk. Terwijl ik ipv werken toch ook een wandelingentje ging maken wat ik eerst niet deed. Maar toch kwam ik aan.

Dus ben nu niet eigenwijs en ga die discussie niet aan. Ik heb al een heel lijnverleden zoals vele hier.
pi_52406526
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Als het voor jouw werkt, blijven doen meid.

Eetpatroon aanpassen werkt voor mij vooralsnog prima. Weet precies waar ik dik van word: koolhydraten (dat is, de slechte koolhydraten). Dus zolang ik met mijn vingertjes van de basmati rijst, aardappels, brood en pasta's afblijf is er niets aan de hand. En ja, dat kan ik lang volhouden. Kwestie van afkicken. En het is niet alsof je het nooit meer mag. Alleen niet meer elke dag 6 boterhammen en 's avonds nog een flinke portie rijst erbij.

Ben nooit sportief geweest, zal het ook nooit worden. Ga me nu dus niet afbeulen in de sportschool, want dat houd ik toch niet mijn hele leven vol. Toen ik lid werd van de sportschool ging ik 4x per week fanatiek naar de RPM/Biking lessen. Leuk ja, voor even. En zoveel kilo's ben ik daarmee niet kwijtgeraakt (wel een paar cm's bij mijn bovenbenen die er gelukkig afgebleven zijn). Met mijn huidige methode ben ik meer kwijt geraakt dan met het fanatiek sporten... dus... tja.
Doe je een soort atkinson dieet dan?
pi_52406546
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef Riann het volgende:

[..]

Nou mijn eerste kilo's zijn toch degelijk wel zomaar aangekomen. Ik deed hetzelfde als altijd ik verloor mijn werk. Terwijl ik ipv werken toch ook een wandelingentje ging maken wat ik eerst niet deed. Maar toch kwam ik aan.

Dus ben nu niet eigenwijs en ga die discussie niet aan. Ik heb al een heel lijnverleden zoals vele hier.
en toch vind ik dat erg interessant
kilo's die zomaar verschijnen

maar je was niet depressief dat je je werk verloor en ging daar door meer of slechter eten?
pi_52406671
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch vind ik dat erg interessant
kilo's die zomaar verschijnen

maar je was niet depressief dat je je werk verloor en ging daar door meer of slechter eten?
Ik ben wel lichtelijk depressief vandaar dat ik nu nog steeds in de ziektewet zit maar op dat moment ben ik niet meer of slechter gaan eten. Dat is weer rond de vakantietijd gekomen. Dan zitten er dagen tussen van BBQ of van met dit warme weer geen zin in koken en dan zit je all in in turkije dus daar zijn ook heel wat kilo's van.
pi_52406680
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jawel hoor
Je weet denk ik ook wel dat ieder mens anders is? Ieder lijf reageert op een andere manier op een bepaalde methode. Sommige mensen worden dik van het een, anderen van het andere. Sommige mensen vallen af met Sonja Bakker, anderen niet (ik ben 0 afgevallen met SB, alleen 1 of 2 kilo vocht kwijt in de eerste week). Wat voor jou werkt, hoeft voor een ander dus niet te werken. Jij weet zelf wat het beste voor je is. Doe dat dan, en laat anderen doen wat zij denken dat het beste voor hun is.
Last.fm | Flickr
pi_52406739
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik ben wel lichtelijk depressief vandaar dat ik nu nog steeds in de ziektewet zit maar op dat moment ben ik niet meer of slechter gaan eten. Dat is weer rond de vakantietijd gekomen. Dan zitten er dagen tussen van BBQ of van met dit warme weer geen zin in koken en dan zit je all in in turkije dus daar zijn ook heel wat kilo's van.
en toch vind ik het apart dat je dan aan komt
waarschijnlijk bewoog je op je werk dan toch meer dan dat je thuis deed
pi_52406770
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Je weet denk ik ook wel dat ieder mens anders is? Ieder lijf reageert op een andere manier op een bepaalde methode. Sommige mensen worden dik van het een, anderen van het andere. Sommige mensen vallen af met Sonja Bakker, anderen niet (ik ben 0 afgevallen met SB, alleen 1 of 2 kilo vocht kwijt in de eerste week). Wat voor jou werkt, hoeft voor een ander dus niet te werken. Jij weet zelf wat het beste voor je is. Doe dat dan, en laat anderen doen wat zij denken dat het beste voor hun is.
ja maar het valt gewoon op de mensen die niet blijvend afvallen de mensen zijn die sporten haten
pi_52406820
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch vind ik het apart dat je dan aan komt
waarschijnlijk bewoog je op je werk dan toch meer dan dat je thuis deed
Ja dat klopt. Ik werkte in de zorg. Maar jij loopt net te vertellen dat je toch afvalt en niet aankomt als je op je eten let en dat je ineens niet meer sport. Maar dat klopt dus niet.
pi_52406882
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Riann het volgende:

[..]

Doe je een soort atkinson dieet dan?
Heb Atkins gedaan vroeger (heb zo'n beetje elk dieet wel gehad inmiddels). Al die vette meuk die je van Atkins moet eten is niet goed voor me (heb last van cholesterol). Na een tijdje Atkins zat ik dan ook op een waarde van 8,x . Dokter was niet blij met me.

Heb pas het South Beach boek gelezen. Dat is zeg maar de light variant van Atkins. Gezonder (je mag tenminste meer fruit en dat soort dingen, en ook volkoren brood, zilvervlies rijst en ander spul).

Wat ik doe ligt er een beetje tussenin. Ik volg niet echt een dieet. Ik doe wat goed voelt. Zorg dat ik voldoende vitamines binnen krijg en schrap fruit en groente niet uit mijn dieet omdat daar koolhydraten in zitten. Ik blijf alleen wel weg bij de zaken waarvan ik weet dat ik dik word. Een dag basmati rijst of (wit) brood en ik ben de volgende dag al weer opgezwollen.
Last.fm | Flickr
pi_52406894
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Ik werkte in de zorg. Maar jij loopt net te vertellen dat je toch afvalt en niet aankomt als je op je eten let en dat je ineens niet meer sport. Maar dat klopt dus niet.
maar dat komt omdat jij hetzelfde bleef eten maar minder bewegen
als je minder beweegt moet je minder eten
pi_52406931
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar het valt gewoon op de mensen die niet blijvend afvallen de mensen zijn die sporten haten
Ja dat kan dat het jou opvalt. Maar wij kiezen er zelf ook niet voor om sporten te haten (nou ja haten geen zin in hebben) Vond ik sporten maar geweldig dan was het ook geen enkel probleem voor me om elke Dag een uur te sporten of nu ik zoveel tijd heb uren te sporten (buiten beschouwing gelaten dat het bij mij wat anders ligt)
pi_52406966
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

De mensen die sporten haten, maar wel van lekker (lees: ongezond) eten houden ja. Ik ken genoeg mensen die wel afgevallen zijn en het gewicht behouden hebben (al jaren) zonder te sporten (wel bewegen, dus buiten lopen, naar de winkels fietsen i.p.v. de auto pakken, etc). Weliswaar allemaal met een ander dieet, maar toch.
Last.fm | Flickr
pi_52406984
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Heb Atkins gedaan vroeger (heb zo'n beetje elk dieet wel gehad inmiddels). Al die vette meuk die je van Atkins moet eten is niet goed voor me (heb last van cholesterol). Na een tijdje Atkins zat ik dan ook op een waarde van 8,x . Dokter was niet blij met me.

Heb pas het South Beach boek gelezen. Dat is zeg maar de light variant van Atkins. Gezonder (je mag tenminste meer fruit en dat soort dingen, en ook volkoren brood, zilvervlies rijst en ander spul).

Wat ik doe ligt er een beetje tussenin. Ik volg niet echt een dieet. Ik doe wat goed voelt. Zorg dat ik voldoende vitamines binnen krijg en schrap fruit en groente niet uit mijn dieet omdat daar koolhydraten in zitten. Ik blijf alleen wel weg bij de zaken waarvan ik weet dat ik dik wordt. Een dag basmati rijst of (wit) brood en ik ben de volgende dag al weer opgezwollen.
er hangt me iets van mij dat octo het south beach ook heeft gedaan sorry als ik het fout heb.

ik heb ook ooit het atkinson gedaan ja je valt er mee af maar daar is dan ook alles mee gezegt.
pi_52407020
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja dat kan dat het jou opvalt. Maar wij kiezen er zelf ook niet voor om sporten te haten (nou ja haten geen zin in hebben) Vond ik sporten maar geweldig dan was het ook geen enkel probleem voor me om elke Dag een uur te sporten of nu ik zoveel tijd heb uren te sporten (buiten beschouwing gelaten dat het bij mij wat anders ligt)
daar kies je inderdaad niet voor maar je kan je er wel overheen zetten en gewoon het zien als iets wat je elke dag een uur moet doen
net zoals je moet eten elke dag
pi_52407096
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dat komt omdat jij hetzelfde bleef eten maar minder bewegen
als je minder beweegt moet je minder eten
Miss_s wees aub niet eigenwijs en ga die discussie niet aan.

Ik ben mezelf en ik ken mezelf en ik weet wat ik toen gegeten heb en wat ik toen gedaan heb. Dus probeer het aub niet beter te weten wat ik fout heb gedaan.
pi_52407143
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef Riann het volgende:

[..]

Miss_s wees aub niet eigenwijs en ga die discussie niet aan.

Ik ben mezelf en ik ken mezelf en ik weet wat ik toen gegeten heb en wat ik toen gedaan heb. Dus probeer het aub niet beter te weten wat ik fout heb gedaan.
nee maar zo gaat het wel
afvallen en aankomen is niet zo moeilijk om te begrijpen
je moet gewoon meer verbranden dan dat je binnen krijgt
pi_52407153
Ik geloof niet dat jullie hier uit gaan komen
pi_52407182
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar zo gaat het wel
Dat hoef je mij niet te vertellen Ik ben geen klein kind die voor het eerst gaat lijnen.
pi_52407195
quote:

nee maar zo gaat het wel
In grote lijnen klopt het wat je zegt, maar ook de wetenschap heeft al decennia lang door dat het niet altijd zo werkt. Bij Riann werkte dat niet zo. Klaar.
pi_52407204
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:
ik ga er verder niet meer op in
pi_52407221
quote:

[..]

nee maar zo gaat het wel
Briljánt! Nah dat we daar zélf nou niet opgekomen zijn! Jezis al tientallen, honderden jaren doen vrouwen hun best om af te vallen maar dit hebben we nog nóóit ontdekt!

pi_52407224
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:
ik ook niet daarom wil ik eigenlijk geen discussie hierover gaan voeren en ik hoop dat miss_s ook zo verstandig is
pi_52407250
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In grote lijnen klopt het wat je zegt, maar ook de wetenschap heeft al decennia lang door dat het niet altijd zo werkt. Bij Riann werkte dat niet zo. Klaar.
tuurlijk werkt het bij jullie allemaal niet zo
daar waren we al achter

bij iedereen werkt het zo behalve de dieetclub dames
wel een goed excuus om teveel te blijven eten en niet genoeg te sporten
pi_52407262
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar kies je inderdaad niet voor maar je kan je er wel overheen zetten en gewoon het zien als iets wat je elke dag een uur moet doen
net zoals je moet eten elke dag
Meisje, JIJ moet elke dag een uur sporten. Ik (en anderen) MOET(EN) helemaal niets Zoals ik eerder zei, doe wat voor jou het beste is en laat anderen doen waar zij zich het beste bij voelen en wat voor hun het beste werkt.

* blue_funk is nu klaar met de discussie
Last.fm | Flickr
pi_52407275
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:55 schreef Miss_S het volgende:

tuurlijk werkt het bij jullie allemaal niet zo
daar waren we al achter
Nu trek je het weer in het absurde, Miss S. Niet doen.
pi_52407297
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

Briljánt! Nah dat we daar zélf nou niet opgekomen zijn! Jezis al tientallen, honderden jaren doen vrouwen hun best om af te vallen maar dit hebben we nog nóóit ontdekt!

die vrouwen durven gewoon niet eerlijk tegen zichzelf te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')