quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Loppe het volgende:
Ik ruik hier toch vooral die typische Nederlandse hypocrisie.
quote:Als je zelfs niet kan beseffen dat blanken verder geëvolueerd zijn dan zwarten. Btw: Een verder geëvolueerd mens maakt je nog geen beter mens.
Ik zit te twijfelen tussenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Loppe het volgende:
Ik ruik hier toch vooral die typische Nederlandse hypocrisie. Als je zelfs niet kan beseffen dat blanken verder geëvolueerd zijn dan zwarten. Btw: Een verder geëvolueerd mens maakt je nog geen beter mens.
Omdat hij nogal serieus lijkt, koos ik voorquote:
Als mensen gelijkwaardig zijn, staan blanken dus niet hoger dan zwarten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:48 schreef Loppe het volgende:
Elke mens is gelijk? Gelijkwaardig, ok, maar zeker niet gelijk.
your point being?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Rasing het volgende:
[..]
Als mensen gelijkwaardig zijn, staan blanken dus niet hoger dan zwarten.
Dat het zeggen dat blanken hoger staan dan zwarten, racistisch is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef Loppe het volgende:
your point being?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Loppe het volgende:
De blanke mens is de hoogste soort. Iedere mens begint als neger in de brousse en reïncarneert steeds hogerop.
Ja wijze mentor....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Loppe het volgende:
Ik heb niks tegen die mensen. Zwijg er nu over.
Zelfs deze post loopt over van het latent racisme.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Loppe het volgende:
Ik heb niks tegen die mensen. Zwijg er nu over.
jonge wat is dat voor fucking onzin.. als jij je daar in kan vinden ben jij gewoon zelf het fucking laagste mens wat er is... rot es op met die rassenleer van je.. waarom bannen ze jou niet gewoon..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Loppe het volgende:
De blanke mens is de hoogste soort. Ierdere mens begint als neger in de brousse en reïncarneert steeds hogerop. Daarom dat men ook respect moet hebben voor die mensen, wat bewijst dat Rulof geen racist was. Ik denk niet dat alle gedode joden misdadigers waren. Ik denk wel dat joden reïncarneren in joden. Wat man en vrouw betreft, je bent 7 levens man en afwisselend 7 levens vrouw. Tijdens de overgang man-vrouw wordt je lichaam man of vrouw maar je ziel kan die eerste overgang nog niet volgen. Zo krijgt men mensen die van hetzelfde geslacht houden.
Nogmaals dit zijn Rulofs woorden, niet de mijne. Ik kan mij er wel enigszins in vinden.
't zijn mss allemaal racisten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef stonecoldcrazy het volgende:
waarom bannen ze jou niet gewoon..![]()
Dat is het toch niet!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:48 schreef Rasing het volgende:
[..]
Heb je nou niet door dat dit ongelooflijk racistisch is?
Paulus (of zo): Toen ik een kind was, handelde ik als een kind.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Snap ik niet, wat heeft het inzien van de gelijkheid van de mens te maken met hypocrisie?
[..]
![]()
Omdat het niet racistisch is, misschien?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
jonge wat is dat voor fucking onzin.. als jij je daar in kan vinden ben jij gewoon zelf het fucking laagste mens wat er is... rot es op met die rassenleer van je.. waarom bannen ze jou niet gewoon..![]()
Het maakt niet uit in welke context je het zegt, op het moment dat je zegt dat blanken hoger zijn ben je aan het discrimineren en is het racisme..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Omdat het niet racistisch is, misschien?
Oh, en als je zegt dat bejaarden meer levenservaring hebben, ben je aan het discrimineren?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:17 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
Het maakt niet uit in welke context je het zegt, op het moment dat je zegt dat blanken hoger zijn ben je aan het discrimineren en is het racisme..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |