http://nl.wikipedia.org/wiki/Jozef_Rulofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef teknomist het volgende:
Wie is Jozef Rulof?
zolang uw trots geen arrogantie wordt denk ik dat je goed zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:52 schreef Spellmeista het volgende:
hoeveel procent trots moet ik dan zijn? om precies het geluk te verkrijgen wat mij menselijk maakt?
grensverleggend?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Loppe het volgende:
Char aanhangers?
zijn werk is grensverleggend en daarom moeilijk te aanvaarden
Nope, ik niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:58 schreef stonecoldcrazy het volgende:
naar mijn mening is zijn werk just plain bollocks.. laat me raden jullie zijn vast cker ook char aanhangers..![]()
LoL, jij ook al?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef WinterWolvin het volgende:
Daar heb ik een boek van. De Kringloop der ziel.
heb hem alleen nog niet gelezen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:58 schreef stonecoldcrazy het volgende:
naar mijn mening is zijn werk just plain bollocks.. laat me raden jullie zijn vast cker ook char aanhangers..![]()
nu bevooroordeel jij mij ik verklaar hier helemaal niemand voor gek, ik ben zelf ook uiterst actief in deze scene maar irriteer mij mateloos aan figuren als rulof, vooral de standpunten die hij innam jegens zelfdoding geeft aan dat hij een enorm irrationele denker is geweest, en voel me nu enigzins beledigt aangezien ik mij hier altijd heb opengestelt voor zulke zaken ik nu afgeschildert word als een of andere kortzichtige randdebiel, nogmaals ik heb niemand voor gek verklaart, het enige wat ik heb gezegt voor alle duidelijkheid, rulofs boeken zijn naar mijn opinie de grootste bollocks die ik ken..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:10 schreef Fionn het volgende:
[..]
En nee, hier ook geen char. wat mij betreft kan het best wat minder met de oordelen. Mensen gek verklaren omdat ze nou eenmaal anders denken of in dingen geloven die jij niet zo ziet... je kan het natuurlijk ook op een wat redelijker manier brengen.....Misschien de Tru faq (nog?) es lezen...
laat ik het zo stellen ik sta open voor heel veel op paranormaal gebied maar ben gewoon absoluut het niet eens met met rulofs standpunten, ik volg een veel gematigdere denkwijze op dit gebied, sommige dingen gaan mij gewoon echt te ver..quote:
jah hoe zit dat nou precies.. jij kan me dat wel uitleggen als die hard fan he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:52 schreef Loppe het volgende:
mja, verder dan zijn standpunten kan je niet gaan, ik neem aan dat je op de holocaust doelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |