Uh, LL alleen alternative shit? Maarehm, waar hou je dan wel van?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Op de radio de halve dag gelul over Lowlands, alsof dat het evenement van het jaar is![]()
Niet iedereen waardeert die alternatieve shit(en om een aantal mensen alvast voor te zijn : ik hou NIET van jump en de meeste top 40muziek)
.
Op Lowlands hoor je dus echt álle soorten muziek.... En buiten muziek nog allerhande dingen zoals cabaret, theater, kunst enz enz. Niet zeuren dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Op de radio de halve dag gelul over Lowlands, alsof dat het evenement van het jaar is![]()
Niet iedereen waardeert die alternatieve shit(en om een aantal mensen alvast voor te zijn : ik hou NIET van jump en de meeste top 40muziek)
.
Mariane Weberquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Rocho het volgende:
[..]
Uh, LL alleen alternative shit? Maarehm, waar hou je dan wel van?
Zelfs dan ben je nog wel eens op Lowlands op het goeie adres, heb er wel eens Koos Alberts gezienquote:
Ja, en rond senseesjon wijt en blek/densvellie etc stikt het van het gelul over die debiele stamp "feesten".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
.
En daarom ga ik naar Pukkelpop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op Lowlands hoor je dus echt álle soorten muziek.... En buiten muziek nog allerhande dingen zoals cabaret, theater, kunst enz enz. Niet zeuren dus![]()
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zelfs dan ben je nog wel eens op Lowlands op het goeie adres, heb er wel eens Koos Alberts gezien
Ik ben nog nooit in aanraking geweest met iemand die naar theater op LL is geweest. Het zit ook compleet weggestopt in een tent waar je niets over hoort. Dus lul niet manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar Pukkelpop.
Cabaret theater kunst![]()
"nouw ik heb mijn laatste vakantie dagen gehad op lowlands samen met een vriendin. hahaha. was toch wel leuk en gelukkig hadden ze ook cabaret en theater. Nu moet ik mijn groene haar weer blond krijgen. hahahahaa. Mijn baas ziet me maandag al aan komen lopen in mijn mantelpakje en groen haar. hahahaha".
Dat soort mensen vermijd ik
Ik ben ook geen grote theater of kunstliefhebber hoor, maar het was meer ter illustratie dat het niet alleen maar alternatieve muziek is...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"nouw ik heb mijn laatste vakantie dagen gehad op lowlands samen met een vriendin. hahaha. was toch wel leuk en gelukkig hadden ze ook cabaret en theater. Nu moet ik mijn groene haar weer blond krijgen. hahahahaa. Mijn baas ziet me maandag al aan komen lopen in mijn mantelpakje en groen haar. hahahaha".
Zijn punt is dat 'ie dat wel vet heftig waus te gers vindt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en rond senseesjon wijt en blek/densvellie etc stikt het van het gelul over die debiele stamp "feesten".
je punt?
Ik wel. Meerdere keren zelfs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in aanraking geweest met iemand die naar theater op LL is geweest. Het zit ook compleet weggestopt in een tent waar je niets over hoort. Dus lul niet man
Ja, dat was vet toen! Moest die dag daar werken, maar had 's avonds vrij en kon dus gaan kijken, maar een vriend van me had toen nog smurf gespeeld bij Vader Abrahamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En Johnny Hoes. En Henny Huisman
Als ik de line-up zo doorlees : ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Rocho het volgende:
[..]
Uh, LL alleen alternative shit? Maarehm, waar hou je dan wel van?
Nou..dan missen we niks aan jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wel. Meerdere keren zelfs.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn punt is dat 'ie dat wel vet heftig waus te gers vindt...
Lowlands heeft dit jaar een geweldige line-up van danceacts eigenlijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik de line-up zo doorlees : ja.
Ben zelf meer van de dance-feesten als Dancevalley, Sensation White, Sneakerz, Latin Village, enz.
je hebt niets met muziek dus?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de dance-feesten als Dancevalley, Sensation White, Sneakerz, Latin Village, enz.
Luister, ik hou van allebei, dus ik zal niet zeggen dat dance geen muziek is. Maar om nu Sensation White als voorbeeld te nemen, dat is toch echt alleen maar commerciële troep wat toch wel uitverkocht raakt al draait DJ Jantje-van-om-de-hoek er. Goeie namen worden er (bijna) niet meer geboekt....quote:
Richie Hawtin en Plastikman. Dat zijn echt legendes. 20x beter dan dat soor Sensation-shit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Euhr, de allerbeste minimal artiesten komen op Lowlands 's nachts draaien. Of wil je zeggen dat Plastikman/Richie Hawtin / Magda / Troy Pierce / Uffie, vieze rockacts zijn?
én? Het is dezelfde persoon hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Richie Hawtin en Plastikman. Dat zijn echt legendes. 20x beter dan dat soor Sensation-shit.
Komt Trentemoller?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef JackHerrer het volgende:
Trentemoller, justice, simian mobile disco, laurent garnier, basement jaxx, karotte. enz...
Over een dance act zeggen dat het veel van het zelfde isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Komt Trentemoller?
Hij heeft wel leuke nr's, maar ook veel van 't zelfde![]()
Ja, zo kan je wel doorgaan... Dan klinkt alle rock ook hetzelfdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over een dance act zeggen dat het veel van het zelfde is.
Wist je dat water nat was?.
Nee, klaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ja, zo kan je wel doorgaan... Dan klinkt alle rock ook hetzelfde![]()
Moet jij niet met je bierbuik gaan schudden en je vieze haar zwaaien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja precies, waar ik achter kwam toen het uit was verkochtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lowlands heeft dit jaar een geweldige line-up van danceacts eigenlijk...
Ben ik totaal niet met je eens en ja, ik luister ook rock. Er is slechte dance en er is ook slechte rock.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, volgens mij kan je je dan nog prima vermaken in Bravo, daar is redelijk wat dance. Misschien idd wel iets alternatiever dan het rete-commerciele Sensation, maar 't schijnt goeie dance te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heb ik niet, haar is netjes kort en vanochtend mooi gewassenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij niet met je bierbuik gaan schudden en je vieze haar zwaaien?
Nou en? Dit is veel leuker zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens en ja, ik luister ook rock. Er is slechte dance en er is ook slechte rock.
Ik hoop dat je geraakt wordt door de bliksemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef Lausteen het volgende:
Ik heb dit jaar geen kaartje, dus ik hoop dat iedereen weggespoeld wordt dit weekend
Dat is inderdaad een shirt uit het stenen tijdperk. Daar wil je nog niet dood in gevonden wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
emolands heet dat toch ?
Check die nerd rechts met dat rode shirt![]()
[afbeelding]
Deze vuillakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt gek, allemaal hetzelfde volk !
En welke vuillak linkt er naar een foto van pukkelpop terwijl ik lowlands intyp in de google afbeeldingen
TS is daar niet alternatief genoeg voor. Die luistert alleen naar de standaard grijze massa dancemeuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lowlands heeft dit jaar een geweldige line-up van danceacts eigenlijk...
Jij moet sowieso je mond houden, simpele MBO-erquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:21 schreef Schijtgeit het volgende:
Allemaal raar volk dat in de drek staat mee te bleren op alternatieve/rebelse muziek.
Bovendien is het aftreksel van woodstock, ook zoiets kansloos.
Beter simpel dan een kut-hippie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jij moet sowieso je mond houden, simpele MBO-erGa in een winkel staan, kleren verkopen ofzo.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij niet met je bierbuik gaan schudden en je vieze haar zwaaien?
Dat je simpel bent hoef je niet nog een keer extra te benadrukken, dat was ons al duidelijk. Dat je niet over de mentale capaciteiten beschikt om de wereld in meer dan 2 hokjes te verdelen; hippies en niet-hippies, dat was ons ook al duidelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:27 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Beter simpel dan een kut-hippie.
Dat jullie hippies profiteurs van de maatschappij zijn hoef je ook niet te benadrukken, dat wist ik al lang.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat je simpel bent hoef je niet nog een keer extra te benadrukken, dat was ons al duidelijk. Dat je niet over de mentale capaciteiten beschikt om de wereld in meer dan 2 hokjes te verdelen; hippies en niet-hippies, dat was ons ook al duidelijk.
Ga iets doen waar je goed in bent; nog 3 jaar verder leren zodat je eindelijk capabel genoeg bent om in een winkel te staan om ons; de stinkhippies te kunnen voorzien in voedsel, kleding of drank dat we dan weer lekker opzuipen op lowlands.
Omdat 'wij hippies' met ons zuurverdiende geld artikelen aanschaffen en daarmee werkgelegenheid creëeren voor pauper MBO-volk zoals jijzelf maakt ons profiteurs van de maatschappij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:42 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Dat jullie hippies profiteurs van de maatschappij zijn hoef je ook niet te benadrukken, dat wist ik al lang.![]()
Dat maakt niet ui die mensen die gespeend zijn van enige inteligentia hebben we ook nodig anders zouden die tentn bij lowlands nooit opgebouwd worden. Ook zouden we geen afvalophalers hebben en elke dag bij lowlands door de rotzooi moeten baggeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef HAL9000S het volgende:
Die volg ik niet helemaal, is dat redeneren op MBO-niveau?
Heb je ook wel weer gelijk in, hij moet gewoon eerst z'n school even afmaken mischien dat hij dan de verantwoordelijkheid aankan om volgend jaar op lowlands de biertap te bedienen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat maakt niet ui die mensen die gespeend zijn van enige inteligentia hebben we ook nodig anders zouden die tentn bij lowlands nooit opgebouwd worden. Ook zouden we geen afvalophalers hebben en elke dag bij lowlands door de rotzooi moeten baggeren.
Damn wat houd ik er toch van om als neohippie op een festival als LL mijn verdiende centen er doorheen te jagen.
Ik denk toch dat dat teveel verantwoordelijkheden zijn. Alhoewel als we nu vriendjes worden met hem wil hij wel wat extra tappen voor onsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in, hij moet gewoon eerst z'n school even afmaken mischien dat hij dan de verantwoordelijkheid aankan om volgend jaar op lowlands de biertap te bedienen.
Geld verdienen door de hele dag in het gras te liggen met een jointje op de lip? Leuk sprookje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Omdat 'wij hippies' met ons [b]zuurverdiende geld[/b] artikelen aanschaffen en daarmee werkgelegenheid creëeren voor pauper MBO-volk zoals jijzelf maakt ons profiteurs van de maatschappij?
Die volg ik niet helemaal, is dat redeneren op MBO-niveau?
Je moest eens weten hoeveel geld er ondertussen al voorbij is gewaaidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Geld verdienen door de hele dag in het gras te liggen met een jointje op de lip? Leuk sprookje.
Vreselijk volk ja. Ze schamen zich ook nergens voor ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:30 schreef Yankee_One het volgende:
Vorig jaar kwam ik met de trein op Utrecht Centraal aan. Kom je allemaal van die groepjes alto's tegen richting LowlandsIn de weg zittend op de perrons in kringetjes. Super hatelijk.
Alto's
Jij bent echt een simpele zielquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in, hij moet gewoon eerst z'n school even afmaken mischien dat hij dan de verantwoordelijkheid aankan om volgend jaar op lowlands de biertap te bedienen.
Pukkelpop Fuck Yeah , 3 dagen of vier dagen muziek en fuck dat theather en caberetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Welke DJ is groot geworden door Lowlands?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef steeg het volgende:
het is een uitstekend festival alleen er komt nog veel nerderig alto-jeugdvolk op af. Maar die draaien nog wel bij... De dance line up is gezien de kwaliteit beter dan een willekeurig sensation. Maar niet qua naamsbekendheid van de DJ's uiteraard. (en misschien evenaart het dat wel: Dave Clarke & ensemble, ritchie hawtin, james holden, trentemoller, laurent garnier, joost van bellen, noisia & pendulum.)
Geloof het of niet maar de programmeurs van Lowlands hebben veel verstand van wat muzikaal groot gaat worden.
DJ Madmanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Welke DJ is groot geworden door Lowlands?
Puik repliekquote:
Bij mensen die een beetje verstand hebben van electronische muziek is het wel bekend dat een Richie Hawtin een grotere naam is dan de willekeurige sensation-DJ. Maargoed, dan moet je wel een beetje verstand van muziek hebben, en dat heeft dat verkapte grijze-massa breezervolk helaas niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef steeg het volgende:
het is een uitstekend festival alleen er komt nog veel nerderig alto-jeugdvolk op af. Maar die draaien nog wel bij... De dance line up is gezien de kwaliteit beter dan een willekeurig sensation. Maar niet qua naamsbekendheid van de DJ's uiteraard. (en misschien evenaart het dat wel: Dave Clarke & ensemble, ritchie hawtin, james holden, trentemoller, laurent garnier, joost van bellen, noisia & pendulum.)
Mwah, wat er op lowlands komt vind ik al behoorlijk mainstream. Op DOUR in Belgie, daar had je een lekkere alternatieve line-upquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef steeg het volgende:
Geloof het of niet maar de programmeurs van Lowlands hebben veel verstand van wat muzikaal groot gaat worden.
Kom eens met iets inhoudelijksquote:
Shit, mee eens...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bij mensen die een beetje verstand hebben van electronische muziek is het wel bekend dat een Richie Hawtin een grotere naam is dan de willekeurige sensation-DJ. Maargoed, dan moet je wel een beetje verstand van muziek hebben, en dat heeft dat verkapte grijze-massa breezervolk helaas niet.
'Feesten' als sensation zijn de plekken voor de anabolen sjonnie, voor de Average Joe die ook eens gek wilt doen en een 'feestje wilt bezoeken.' Nee van echt feesten heeft dit inferieure soort mens nog nooit gehoord, slechts de commerciele afspiegeling ervan, bedoeld voor mensen die zich vrijwillig laten uitzuigen.
Voor de mensen die echt van electronische muziek houden; ik zie jullie wel bij de 303 allstars, waar Nederlandse helden als Danny Wolfers een gruwelijke acid liveshow gaan neerzetten met een TB Roland 303.Trancenichten zoals TS rennen huilend weg
Ja want jouw repliek was ook al inhoudelijkquote:
Acid was er al way voor Trance lieverd, zonder acid was er never nooit geen trance geweest. Trance is mainstream grijze massa meeloperij, voor mensen die te simpel zijn om een eigen smaak te ontwikkelen. Trance is voor nepnegers die niet geaccepteerd werden in de hiphopscene, en in hun kont geneukt werden door marokkanen. Dus zoeken ze iets wat nog meer mainstream is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef Yankee_One het volgende:
Acid en Goa is gewoon voor de nerds die niet geaccepteerd worden in de normale Trance scene. Dus zoeken ze maar wat alternatiefs.
Ja, want trance is trance...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Acid was er al way voor Trance lieverd, zonder acid was er never nooit geen trance geweest. Trance is mainstream grijze massa meeloperij, voor mensen die te simpel zijn om een eigen smaak te ontwikkelen.
Ja komop zeg, moet ik de enige zijn hier met wat nuance in z'n flikker? Laat me lekker oordelen en mensen in hokjes plaatsen, dat is toch de bedoeling van dit topic?quote:
Het is in een weekendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weet je wat pas sad is, mensen gaan beoordelen op hun muzieksmaak, dat geldt voor zowel Schijtgeit als HAL9000S. Kon ik maar naar Lowlands, heb er helaas geen tijd voor vanwege school. Kusje van een "hippie".
En school met examentoetsen op maandag.quote:
Ja dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En school met examentoetsen op maandag.
Ik zal nooit iemand veroordelen op basis van z'n muzieksmaak. Ik zeg alleen domme dingen terug tegen iemand die domme dingen zegt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weet je wat pas sad is, mensen gaan beoordelen op hun muzieksmaak, dat geldt voor zowel Schijtgeit als HAL9000S. Kon ik maar naar Lowlands, heb er helaas geen tijd voor vanwege school. Kusje van een "hippie".
klopt, maar dat zijn de nerds onder de trancenichtenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef HAL9000S het volgende:
Oh en trancenichten zijn hetzelfde, minderwaardige volk dat je in de skihut tegenkomt
Ik weet wel waar mijn prioriteiten liggen, mijn ouders alleen niet. Denk je dat Frans of Duits mij ook maar een flikker interesseren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus
die zou ik ook hebben![]()
verkeerde prioriteiten
Geen idee ik weet neit wat jij leuk vindquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik weet wel waar mijn prioriteiten liggen, mijn ouders alleen niet. Denk je dat Frans of Duits mij ook maar een flikker interesseren?
op black welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga toch ook niet zeggen dat er op Sensation alleen maar mensen die hooguit vmbo als voltooide opleiding, een maag vol pillen en een kaal hoofd hebben?
Maar het is wel zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga toch ook niet zeggen dat er op Sensation alleen maar mensen die hooguit vmbo als voltooide opleiding, een maag vol pillen en een kaal hoofd hebben?
Qua kaal hoofd en pillen mischien niet maar qua vmbo wel wsl.quote:
daar heb je geen muziekkennis voor nodigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn muziekkennis is te groot om de illusie te hebben dat kwaliteit en muziek iets objectiefs is.
Nouja... het zijn meestal wel de mensen die heel erg in een bepaald muziekhoekje zitten, waarbij dat inzicht ontbreekt. Mensen die wat breder zijn qua smaak zijn meestal wat meer open minded op dat vlak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
daar heb je geen muziekkennis voor nodig
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef frame-saw het volgende:
maar ik ga volgend jaar misschien wel naar Sensation. Vrijwillig.
moet je er werken ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef frame-saw het volgende:
Hooo. Ja.
Ik ben zelf dus een Lowlands-ganger en ga naar het HBO, heb geen kaal hoofd en gebruik geen drugs, maar ik ga volgend jaar misschien wel naar Sensation. Vrijwillig.
Vrijwillig. Nee dus.quote:
Schoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En school met examentoetsen op maandag.
zijn er nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vrijwillig. Nee dus.
En ja op zich vind ik die muziek wel goed. Of ik het een hele avond uithou weet ik niet, maar er schijnen ook ruimtes met andere muziek te zijn.
Sinds dit weekend heb ik ook een hekel gekregen aan acid, ik werd er elke morgen op Solar zeer bruut mee gewekt door onze overburen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Acid was er al way voor Trance lieverd, zonder acid was er never nooit geen trance geweest. Trance is mainstream grijze massa meeloperij, voor mensen die te simpel zijn om een eigen smaak te ontwikkelen. Trance is voor nepnegers die niet geaccepteerd werden in de hiphopscene, en in hun kont geneukt werden door marokkanen. Dus zoeken ze iets wat nog meer mainstream is.
Of naar 3 voor het geld voor een Sensationkaartje...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga dan naar een fatsoenlijk feest.
Hoeveel heb je er voor gekregen ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Kaartje verkocht, had toch geen zin.
kostprijs, ben geen oplichter.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor gekregen ?
Iedere dag gewekt worden door een 303 is idd geen feest. Ik heb ooit hetzelfde gehad op lowlands, maar dan door Anton Aus Tirolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sinds dit weekend heb ik ook een hekel gekregen aan acid, ik werd er elke morgen op Solar zeer bruut mee gewekt door onze overburen...
word.quote:Of naar 3 voor het geld voor een Sensationkaartje...
goedzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
kostprijs, ben geen oplichter.
Jij bent gewoon een sukkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
.
Beter dan een kansloze vriendlozestinkendenblowendelelijke alto-nerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kansloze klacht van een kutbreezersensationwhitegstartruitjenerd
x_x WANEER KOM JIJ EENS ONDER JE STEEN VANDAANquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beter dan een kansloze vriendlozestinkendenblowendelelijke alto-nerd.
O, nou dan ga ik vlug de schoen zetten voordat het te laat is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Bijna LOWLANDS!!
Nog maar 1 nachtje slapen.
Moet jij zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
x_x WANEER KOM JIJ EENS ONDER JE STEEN VANDAAN
Nu ben je in de war met je geboorteplaats..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
De lekkerste chicks lopen toch echt op de goede dance-feesten rond, de varkens en trollen lopen op Lowlands in de modder te rollen
ik denk dat je in de war bent met de zwarte cross.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
De lekkerste chicks lopen toch echt op de goede dance-feesten rond, de varkens en trollen lopen op Lowlands in de modder te rollen
1: das niet waar ... en jij kan er al helemaal niet over oordelen want je bent nog nooit op lowlands geweest ..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
Ugh... 'k heb vrouwen gezien op Sensation (.de welliswaar..), maar die vielen niet echt in mijn intressegebied.... voornamelijk vrouwen van 40 die denken hip te zijn en blondjes die te dom zijn om te poepen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
Deels heeft hij wel gelijk, want de gemiddelde low landster is nou niet bepaald oogverblindend te noemen.. Het merendeel bestaat toch wel uit alternatieve altootjes die hun uiterlijk verpesten met spikes, wijde broeken of zwarte make up op den ogen. Over de mannen wil ik me nog niet eens uitlatenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
1: das niet waar ... en jij kan er al helemaal niet over oordelen want je bent nog nooit op lowlands geweest ..
2: wie zegt dat ik daar kom op chicks te scoren ?
Boeiend ... ga jij dan alleen maar naar buiten om chicks te scoren ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Deels heeft hij wel gelijk, want de gemiddelde low landster is nou niet bepaald oogverblindend te noemen.. Het merendeel bestaat toch wel uit alternatieve altootjes die hun uiterlijk verpesten met spikes, wijde broeken of zwarte make up op den ogen. Over de mannen wil ik me nog niet eens uitlaten![]()
Denk dat maar een kwart wel kan zeggen dat degene over een "mooi" uiterlijk beschikt, maar echt niet meer
Neen, vrienden, alcohol en muziek.. ik legde enkel uit dat dat crapuul wel degelijk ergens een punt hadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Boeiend ... ga jij dan alleen maar naar buiten om chicks te scoren ?
Wat een gelulquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Shitonya het volgende:
Deels heeft hij wel gelijk, want de gemiddelde low landster is nou niet bepaald oogverblindend te noemen.. Het merendeel bestaat toch wel uit alternatieve altootjes die hun uiterlijk verpesten met spikes, wijde broeken of zwarte make up op den ogen. Over de mannen wil ik me nog niet eens uitlaten![]()
Denk dat maar een kwart wel kan zeggen dat degene over een "mooi" uiterlijk beschikt, maar echt niet meer
tool is idd maar een middelmatig bandjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:26 schreef Batsnek het volgende:
Vind de line-up wel een beetje middelmatig; allemaal van die net niet rockbands als kings of leon, kasabian, interpol, en saaie meuk als the killers, NiN en the good the bad and teh queen. Enige leuke band is rodrigo y gabriela. Voor de rest zit er niet echt interessants bij..
Dat laatste lukt 'm vastquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef snorfiets het volgende:
boeie, zuipen en lomp doen..
Ja, alleen maar nieuwsberichten over hoeveel mensen er wel niet zijn opgepakt. Het valt me op dat dance-evenementen vrijwel alleen op deze manier in het nieuws komen terwijl er op festivals als Lowlands en Pinkpop ook wel genoeg geslikt, gesnoven en gerookt zal worden maar daar hoor je vrijwel nooit berichten over. Alleen hoe geweldig en leuk het wel niet was. Beetje jammer dat de meeste media het nog altijd nodig vinden om pure dance-evenementen in slecht daglicht te stellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en rond senseesjon wijt en blek/densvellie etc stikt het van het gelul over die debiele stamp "feesten".
je punt?
En het komt niet voor 1 seconde in je op dat er bij Lowlands ect gewoon geen fuck gebeurt? Ik kom al zeker 15 jaar op festivals etc en heb nog nooit een wanklank gezien. Stoot je iemands bier om? Prima, haal ff nieuwe en vervolgens heb je vaak nog nieuwe vrienden ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja, alleen maar nieuwsberichten over hoeveel mensen er wel niet zijn opgepakt. Het valt me op dat dance-evenementen vrijwel alleen op deze manier in het nieuws komen terwijl er op festivals als Lowlands en Pinkpop ook wel genoeg geslikt, gesnoven en gerookt zal worden maar daar hoor je vrijwel nooit berichten over. Alleen hoe geweldig en leuk het wel niet was. Beetje jammer dat de meeste media het nog altijd nodig vinden om pure dance-evenementen in slecht daglicht te stellen.
HeatWave heeft geen levenservaring en leest alleen verhaaltjes achter zijn beeldscherm, je weettogh?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Batsnek het volgende:
Wtf zijn pillendraaiers? Overigens zul je van een xtc-pilletje niet zo snel aggressief worden.
Ga weg peuter, 86quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef Edie86 het volgende:
[..]
HeatWave heeft geen levenservaring en leest alleen verhaaltjes achter zijn beeldscherm, je weettogh?
Kom dan eens buiten voor de grap, dan zie je dat het in werkelijkheid allemaal best meevalt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga weg peuter, 86. Toen liep ik al 12 jaar op deze planeet rond.....
Je zegt het zelf al, lul alsjeblieft niet over iets waar je totaal geen weet van hebt. En alsof er op festivals zoals Lowlands nooit wat gebeurt. Als iemand behoorlijk bezopen is en een kwade dronk heeft dan kan dat ook ontaarden in een vechtpartij als je z'n bier omgooit. En om even op je 'pillendraaiers' opmerking terug te komen, mensen die onder invloed van een pilletje zijn zijn juist totaal niet agressief. Stoot je iemands drankje om dan is het vaak ook geen probleem en ontaart het vaak ook in een gezellig gesprek.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het komt niet voor 1 seconde in je op dat er bij Lowlands ect gewoon geen fuck gebeurt? Ik kom al zeker 15 jaar op festivals etc en heb nog nooit een wanklank gezien. Stoot je iemands bier om? Prima, haal ff nieuwe en vervolgens heb je vaak nog nieuwe vrienden ook.
Doe hetzelfde op een densfeest en die pillendraaiers rammen je neer..... vooroordeel, misschien omdat ik nog nooit op een densfeest ben geweest maar dat er "expres" persberichten worden verzonnen om dance in een kwaad daglicht te stellen is pure bullshit.
Feit is gewoon dat er geen arrestaties ZIJN bij rockfestivals. Ik ben op 12 LL's geweest heb nog nooit 1 keer iemand zien vechten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:59 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, lul alsjeblieft niet over iets waar je totaal geen weet van hebt. En alsof er op festivals zoals Lowlands nooit wat gebeurt. Als iemand behoorlijk bezopen is en een kwade dronk heeft dan kan dat ook ontaarden in een vechtpartij als je z'n bier omgooit. En om even op je 'pillendraaiers' opmerking terug te komen, mensen die onder invloed van een pilletje zijn zijn juist totaal niet agressief. Stoot je iemands drankje om dan is het vaak ook geen probleem en ontaart het vaak ook in een gezellig gesprek.
En ik heb het trouwens nergens over persberichten die verzonnen worden. Het zal vast wel kloppen dat er weer een aantal mensen zijn opgepakt met drugs in bezit op een dance-evenement maar dat is dan ook vaak het enige wat je er over leest. Verder niks positiefs over hoe leuk of spectaculair e.d. het was, het enige positieve wat je in zo'n berichtje terugleest is iets zoals: ..maar desondanks spreekt de politie van een goed verlopen evenement..
Blaat lamlul, er komen ook hele andere mensen naar festivals... Ouderen en jongeren door elkaar, de hele sfeer is direct anders dan wanneer je jongeren bij elkaar zet. Waarom is er in verhouding meer ruzie op scholen dan op 'grote-mensen' werkvloeren?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat er geen arrestaties ZIJN bij rockfestivals. Ik ben op 12 LL's geweest heb nog nooit 1 keer iemand zien vechten.
graspop in Belgie, 100.000 (!) man, geen spoor van geweld.
Sensation staat garant voor dik 50 arrestaties per aflevering. Wat is je punt eigenlijk? feiten zijn feiten.
En dat ze er niets leuks over schrijven is omdat er weinig over te vertellen valt he? er draaiden wat mensen plaatjes en strak onder de drugsstaande gassies stonden erop te springen.
Lowlands is Muziek, theater, cultuur, goed eten, campingsfeer, sociaal zijn.
Tuurlijk jochie, je hebt ook zicht over het hele terrein tijdens die 12 keer dat je bent geweest? Het gaat er bij mij niet in dat er helemaal niet wordt gevochten op rock-festivals. En alsof Sensation een blauwdruk is voor alle andere dance-evenementen? Een festivals zoals Mysteryland biedt vrijwel alles wat je opnoemde van Lowlands behalve campingsfeer. Je hoeft daar trouwens niet op te reageren want uit je reacties zie ik alweer dat je weer het standaardtype 'ik-haat-dance' bent. En die arrestaties waar je het over hebt zijn over het algemeen mensen die met één of twee pillen gepakt zijn (wat in mijn ogen ook helemaal nergens over gaat, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat er geen arrestaties ZIJN bij rockfestivals. Ik ben op 12 LL's geweest heb nog nooit 1 keer iemand zien vechten.
Sensation staat garant voor dik 50 arrestaties per aflevering. Wat is je punt eigenlijk? feiten zijn feiten.
En dat ze er niets leuks over schrijven is omdat er weinig over te vertellen valt he? er draaiden wat mensen plaatjes en strak onder de drugsstaande gassies stonden erop te springen.
Dat is veruit het ergste aan Pinkpop/Lowlands gangersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Popi jopie-festival. Ik lach me altijd kapot om die dreadlock-pipo's die maandenlang met hun ongewassen Lowlands-polsbandje om willen laten zien dat ze er geweest zijn.
Dat is toch precies een argument voor mijn stellingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Blaat lamlul, er komen ook hele andere mensen naar festivals... Ouderen en jongeren door elkaar, de hele sfeer is direct anders dan wanneer je jongeren bij elkaar zet. Waarom is er in verhouding meer ruzie op scholen dan op 'grote-mensen' werkvloeren?
En alsof op Lowlands e.d. niets gebruikt word![]()
En dat weet jij?... Het is ook helemaal niet intressant om over Lowlands/Pinkpop te melden dat er twee mensen zijn gearresteerd door een ruzie... Bij sensation e.d. wel, zodat mensen als jij kunnen zeggen; "Zie je wel!"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch precies een argument voor mijn stelling. Dat er nou een reden voor is doet niets af aan de feiten.
Gebruikt? Zat, maar dat levert dus bljkbaar geen problemen op want er zijn geen arrestaties.
Weet je hoe dat heet? Paranoide gedrag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Edie86 het volgende:
[..]
En dat weet jij?... Het is ook helemaal niet intressant om over Lowlands/Pinkpop te melden dat er twee mensen zijn gearresteerd door een ruzie... Bij sensation e.d. wel, zodat mensen als jij kunnen zeggen; "Zie je wel!"![]()
![]()
Tuurlijk.... Waarom word er PLOTS zo'n ophef gemaakt over het broeikas effect?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je hoe dat heet? Paranoide gedrag.
Wat is het belang van de pers om dat te doen? Voor mij? Echt, wat lief van ze!!.
Wat een bull
Eeehmm, omdat het broeikas er ook daadwerkelijk is?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Tuurlijk.... Waarom word er PLOTS zo'n ophef gemaakt over het broeikas effect?Exact hetzelfde...
hoaxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, omdat het broeikas er ook daadwerkelijk is?
Ja, net als de pillen op sensation!quote:
Je bent dommer dan ik dachtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, net als de pillen op sensation!.
nou met dat zero tollerance beleid van tegenwoordigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, net als de pillen op sensation!.
Nee, er zijn gewoon 2 kampen, er is niets "bekend".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Je bent dommer dan ik dacht![]()
Broeikast effect is allang bekend dat het een hoax is.
Hier moet ik je toch weer even tegenspreken. Ik kom op beide soorten festivals en ook bij dancefestivals merk ik alleen maar een hele goeie en vriendelijke sfeer... Ik vermijd dan wel de feesten met de hardere stijlen, want daar is het volk van nature meestal al wat agressiever (als je meer dan 3 hersencellen hebt ga je namelijk niet vrijwillig naar hardcore luisteren) Maar als ik kijk naar een Extrema Outdoor of afgelopen weekend Solar, dan zie ik net zo'n relaxte sfeer als op een Lowlands of een Rock Werchter.... Ik heb op zo'n feest nog nooit een probleem gezien. En wat betreft de arrestaties: daar zit je met het verschil in soorten drugs tussen de doelgroepen. Een hoop rockliefhebbers gebruiken op festivals vaak wiet, waar je relaxed van wordt. Een hoop danceliefhebbers gebruiken vaak andere middelen zoals bijv. xtc, waarom? Omdat je er energie van krijgt en zulke festivals toch wel flink wat energie kosten. Iemand heeft ooit het label harddrugs op xtc geplakt en daardoor is het dus illegaal. Wordt iemand daarmee gepakt bij de ingang, dan is het dus een misdrijf, wordt er bij iemand wiet aangetroffen, is het geen probleem...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sorry maar ik kom gegereld op festjes waar de hardere soorten dance worden gedraaid en zie vrijwel nooit opstootjes etcquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Je spreek met niet tegen, je bevestigd het slechts ten dele.
Ok, op de trance festivals is het NET zo gemoedelijk als op LL. prima. Maar op Sensation black en aanverwanten dus NIET!
En op LL blowt men voor de gezelligheid en de sfeer en dus niet om harder te gaan en langer door te kunnen. En dat geeft agressie dus, die pillen.
Dat zeg ik toch.
Blijkbaar he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef Edie86 het volgende:
Ja, want van pillen word je agressief![]()
slik eens een goede pil, ga naar een leuke party en kom dan nog eens vertellen, wat jij hebt meegemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar he?.
Erg rustig blijf je namelijk niet, ik vermaak me altijd wel in dit soort topics.
Jammer dat je in dit topic geen gelijk hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar he?.
Erg rustig blijf je namelijk niet, ik vermaak me altijd wel in dit soort topics.
nee dank je. Ik heb geen chemicalien nodig om me te vermaken en om mijn eigen muziek leuk te vinden. En ik hoef ook geen 12 uur achter elkaar te kunnen "stampen" Ik maak het liever bewust mee zonder drugsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
slik eens een goede pil, ga naar een leuke party en kom dan nog eens vertellen, wat jij hebt meegemaakt
stampen en niet bewust zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je. Ik heb geen chemicalien nodig om me te vermaken en om mijn eigen muziek leuk te vinden. En ik hoef ook geen 12 uur achter elkaar te kunnen "stampen" Ik maak het liever bewust mee zonder drugs.
Nee, ik ben geen heilig boontje, lust best een jointje af en toe. Maar pillen, no way.
ik kom al vrij lang op zeer diverse feestjes, festivals en concerten maar echt veel trammelant heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef Emimich het volgende:
Jammer dat dit topic een ''mijn feest is beter''-discussie geworden is..![]()
Ho ho, laten we Extrema Outdoor en Solar geen trancefeestjes noemen, je lijkt een vriendin van me wel, alles waar een beat onder zit trance noemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Je spreek met niet tegen, je bevestigd het slechts ten dele.
Ok, op de trance festivals is het NET zo gemoedelijk als op LL. prima. Maar op Sensation black en aanverwanten dus NIET!
En op LL blowt men voor de gezelligheid en de sfeer en dus niet om harder te gaan en langer door te kunnen. En dat geeft agressie dus, die pillen.
Dat zeg ik toch.
Waarom moet je ook gaan graven met artiestenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:57 schreef Aoristus het volgende:
D'r is niks alternatiefs aan, alle artiesten komen uit de mojo stal. Ik dig de line-up van dit jaar ook niet en daarom ga ik dit jaar niet
Nee, wel een met Pieter van Vollenhovenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom moet je ook gaan graven met artiestenIs er een klussen-in-de-tuin-met-Rob-Verlinden-workshop dan
Nogmaals; pillenslikkers zijn absoluut geen agressieve mensen; xtc zorgt ervoor dat je heel goed voelt, en dan heb je helemaal geen behoefte om ruzie te zoeken. De ruziemakers die jij bedoeld zijn coke/speedsnuivers of horen thuis in fabeltjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je. Ik heb geen chemicalien nodig om me te vermaken en om mijn eigen muziek leuk te vinden. En ik hoef ook geen 12 uur achter elkaar te kunnen "stampen" Ik maak het liever bewust mee zonder drugs.
Nee, ik ben geen heilig boontje, lust best een jointje af en toe. Maar pillen, no way.
En dat is een unicum ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef RickoKun het volgende:
Ach, een paar kameraden van mij zijn naar Dominator geweest, dik hardcore feest etc. en ze hebben er geen ruzie meegemaakt.
Het zou me niets verbazen als de pers het doet om zodoende draagvlak te creeëren voor een harde aanpak en een stricter beleid van zero-tolerance op dance-evenement. De macht van de media is immers zo sterk dat het heel makkelijk de publieke opinie kan vormen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je hoe dat heet? Paranoide gedrag.
Wat is het belang van de pers om dat te doen? Voor mij? Echt, wat lief van ze!!.
Wat een bull
Hap hapquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hap hap![]()
Ook op dance feesten heb je nerds ja, maar toch een heel stuk minder ernstig dan die mannelijke alto wijven.
Een beetje mooie meid heeft dan ook geen laag plamuur nodig he? Maar veel plezier met je Barbie, en niet TE veel schrikken 's ochtends he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Bovenstaand soort idioten heb je ook bij Lowlands in de modder liggen.
Die ´vrouwen´ op Lowlands maken zich niet eens op :´)
Mooie meiden op festivalsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje mooie meid heeft dan ook geen laag plamuur nodig he? Maar veel plezier met je Barbie, en niet TE veel schrikken 's ochtends he?
Ja echt! Mooie meiden op festivals, het gebeurt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mooie meiden op festivals![]()
Ook mooie meiden mogen zich best tot op een bepaalde hoogte opmaken. Niet teveel natuurlijk, maar een vrouw mag best wat moeite doen er vrouwelijk uit te zien. Beter dan die trollen die zich vanuit bed in t-shirt hijsen en in het gras gaan liggen![]()
Heeft iemand die fotos van vorig jaar nog met die varkens die in de modder lagen te rollen op Lowlands?![]()
Even los van of XTC gebruik goed/slecht is, is de agressie geen logische gevolgtrekking uit het langer door kunnen gaan. Klinkt misschien logisch in jouw oren ("meer energie, dat moet ook automatisch leiden tot meer agressie"), maar jij houdt hierbij geen rekening met de daadwerkelijke stoffen die vrijkomen door XTC gebruik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik toch.
Aan de andere kant, als ik kijk naar andere reacties van jou, betwijfel ik of je serieus probeert te discussieren. Ik krijg meer het vermoeden dat je een nogal vooringenomen houding hebt en van daaruit alleen probeert anderen te stangen. Dit dus zonder intentie daadwerkelijk te willen discussieren. Maar goed, dat is puur een idee dat ik heb, gebaseerd op enkele posts in dit topic.quote:XTC stimuleert de afgifte van een aantal stoffen in de hersenen waardoor je stemming verandert: je voelt je blij en wil contact met anderen (serotonine). Je voelt je actief (adrenaline). Een andere stof, dopamine, zorgt voor het genotsgevoel.
http://www.drugsinfoteam.nl/folders/xtc.html
sterker nog, ze scheren hun kut niet en dragen geen bh'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Bovenstaand soort idioten heb je ook bij Lowlands in de modder liggen.
Die ´vrouwen´ op Lowlands maken zich niet eens op![]()
hartelijk bedankt voor deze mental imagequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
sterker nog, ze scheren hun kut niet en dragen geen bh's![]()
Hmmmzz, had ik zeker altijd de uitzonderingen te pakkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
sterker nog, ze scheren hun kut niet en dragen geen bh's![]()
Je moet zo af en toen het vooroordeel even aanwakkerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
hartelijk bedankt voor deze mental image![]()
Op housefeesten doen ze juist aan snelheidsstreepjes, dat hebben ze van schaatsers gejatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzz, had ik zeker altijd de uitzonderingen te pakken.
dat ja of je was te dronken om er iets van te merkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzz, had ik zeker altijd de uitzonderingen te pakken.
je bent een goed mensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben altijd de muts van de camping op festivals
Ik maak me WEL elke ochtend/middag op, was me gezicht wel elke dag, scheer m'n benen en oksels voor m'n tent wanneer dat nodig is en ik bekommer me wel om m'n kleding en combinaties.
En nee, ik loop niet te zeiken als een spatje modder op m'n laars komt
Tenksquote:
ja dat is waar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef KreKkeR het volgende:
Aan de andere kant, als ik kijk naar andere reacties van jou, betwijfel ik of je serieus probeert te discussieren. Ik krijg meer het vermoeden dat je een nogal vooringenomen houding hebt en van daaruit alleen probeert anderen te stangen. Dit dus zonder intentie daadwerkelijk te willen discussieren. Maar goed, dat is puur een idee dat ik heb, gebaseerd op enkele posts in dit topic.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben altijd de muts van de camping op festivals
Ik maak me WEL elke ochtend/middag op, was me gezicht wel elke dag, scheer m'n benen en oksels voor m'n tent wanneer dat nodig is en ik bekommer me wel om m'n kleding en combinaties.
En nee, ik loop niet te zeiken als een spatje modder op m'n laars komt
Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die een Lowlandkaart heeft. Wat moet je anders dan op dat festival te zeiken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Tenks
Maar serieus, wat een gezeik over "bij dens gebruiken ze allemaal pilletjes en zijn ze allemaal dom!" "bij alternatieve festivals blowen ze allemaal en zijn ze allemaal lelijk".
Op Lowlands gaat er 's nachts anders ook een blik pillen en andere zooi open waar je niet goed van wordt
En op dance-feesten lopen anders ook genoeg lelijke slonzige stinkwijven rond.
Lekker boeiend rlyGewoon plezier hebben op 'jouw' festival en niet zo lopen janken op andere festivals waar andere mensen zich vermaken.
0 keer per dag. Maar goed ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag hoor jij dat je op Lily Allen lijkt?
Was positief bedoeld hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
0 keer per dag. Maar goed ook
het is zeker het evenement van het jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
.
Ga er dan heenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
het is zeker het evenement van het jaarmaar dat snap je pas als je er bent geweest
![]()
jij houdt zeker van jumpstyle en r. kelly enzo?![]()
Lees de OP eens beter, blinde tyfusmongool.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef Parafernalia het volgende:
jij houdt zeker van jumpstyle en r. kelly enzo?![]()
Ach, SlamFM e.d. besteden er geen aandacht aan gelukkig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tip voor de TS: luister geen radio tijdens festival weekeindes
niet in dat topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Het grote Sneakerz topic # 3: Shake and Pop!
Er is nog hoop voor Fok!
DAN is het goedquote:
Sandstorm?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Welke DJ is groot geworden door Lowlands?
SlamFMquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach, SlamFM e.d. besteden er geen aandacht aan gelukkig.
Aha iemand zonder humor die te dom is om culturele dingen te kunnen waarderenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je kan niks 'aan je voorbij laten schieten'.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef CG het volgende:
Ik had er vandaag heen kunnen gaan en gratis backstage-pasjes kunnen krijgen. Maar dan had ik morgen moeten helpen met de boel afbreken en opruimen (voor 80 euro van 8 's morgens tot 8 's avonds werken). Maar aangezien de line-up vandaag magertjes was, alleen The Shins en Arcade Fire de moeite waard naar mijn mening, heb ik deze kans maar aan mij voorbij laten schieten.
Wat een poepfestical is het eigenlijk geworden zeg. Kan je je beter wat meer uitgeven en naar een écht festival gaan in het buitenland.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:34 schreef Yorrit het volgende:
jumpen op lowlands
http://3voor12.vpro.nl/weblogs/rebelbass/bericht/36246486
Leef jij in 2002 ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
allemaal van die kansloze stinkerds die denken dat door zich niet te wassen, in zichzelf te snijden en smerige lelijke kleding te dragen uniek te zijn.
kunnen ze met 40k man uniek zijn
hoeveel procent zou een uitkering hebben of in de toekomst lange tijd uitkering trekken, 80%?
De XRay maakt dit soort fouten meer dan goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een poepfestical is het eigenlijk geworden zeg. Kan je je beter wat meer uitgeven en naar een écht festival gaan in het buitenland.
Al gezien op Fields of Rock, was natuurlijk te machtig voor woordenquote:
Alles beter dan die agressieve kut dance feesten, 3 dagen LowLands, geen wanklank, van het weekend weer zo'n kut dens festival, 70 arrestaties.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
allemaal van die kansloze stinkerds die denken dat door zich niet te wassen, in zichzelf te snijden en smerige lelijke kleding te dragen uniek te zijn.
hoeveel procent zou een uitkering hebben of in de toekomst lange tijd uitkering trekken, 80%?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
Alsof uitkeringstrekkers dat kunnen betalenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Bresser het volgende:
Ja..een stel Britse paupers waren datquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
Lowlands was heerlijk.
En die zwervers waren inderdaad kansloos. Beetje in prullenbakken gaan graaien naar bekers.![]()
Zal ik weer beginnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
.
En dan zeuren om lowlands.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik kan dit trouwens ook onderbouwen met feiten, op Wacken open air dit jaar waren iets van 70 aanklachten binnengekomen van vernieling e.d.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dan zeuren om lowlands.
Dat Semi-Epische gedoe van sensation is niet overtrokken zeker.
Bovendien is er op een feest al Lowlands veel minder geouwehoer dan bijvoorbeeld Sensation, dat zend in het beginsel al een veel beter signaal uit.
En maar blaffen op die alto's, maar intussen zorgt zijn volk voor meer gedonder.
Dat zijn 70 mensen op 25.000 mensen, dus lekker belangrijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles beter dan die agressieve kut dance feesten, 3 dagen LowLands, geen wanklank, van het weekend weer zo'n kut dens festival, 70 arrestaties.
En dat is elke keer weer zo......
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat zijn 70 mensen op 25.000 mensen, dus lekker belangrijk.
En daarbij, ik heb tijdens die 'agressieve kut dance feesten' nog nooit last gehad van relletjes..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan dit trouwens ook onderbouwen met feiten, op Wacken open air dit jaar waren iets van 70 aanklachten binnengekomen van vernieling e.d.
Er waren 72000 bezoekers.
Dat is een getal waar Sensation niet onder kan zitten.Zelfs niet met het aanzienlijke aantal minder bezoekers en kortere duur.
Je zag ook een hoop mensen "vissen" naar die mensen. Touwtje om de beker en terug trekken als er zo'n kerel het bekertje wil oprapen om hem vervolgens keihard uit te lachen. Lekker flauw maar blijft grappig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
Lowlands was heerlijk.
En die zwervers waren inderdaad kansloos. Beetje in prullenbakken gaan graaien naar bekers.![]()
is allemaal alternatief toch. bluegrass is niet echt bekend bij het grote publiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:36 schreef Herr_Munk het volgende:
Denken dat lowlands alleen alternatief is, is om te huilen. Ik heb zelfs afgelopen week naar een Bluegrass band staan te kijken. Overigens staan er 's nachts toch een partij DJ's in de dance, drum 'n bass en acid scene zo tof te draaien dat menig Dancevaley bezoeker zich terecht opgelicht mag voelen.
dit klopt zeker. er werd echt heel goed gedraaidquote:Denken dat lowlands alleen alternatief is, is om te huilen. Ik heb zelfs afgelopen week naar een Bluegrass band staan te kijken. Overigens staan er 's nachts toch een partij DJ's in de dance, drum 'n bass en acid scene zo tof te draaien dat menig Dancevaley bezoeker zich terecht opgelicht mag voelen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Doe mij wacken/graspop maar, lowlands is voor vuige indie knuffelaars
sowieso last van 'alto's'.. dan maak je je echt om de verkeerde dingen drukquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef snorfiets het volgende:
mensen die miepen dat er alleen alto's enzo komen hebben geen recht van spreken in dit geval, want ik heb er totaal geen last van gehad en meer dan 90% van de mensen was gewoon 'normaal'.
Bluegrassquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Yorrit het volgende:
[..]
is allemaal alternatief toch. bluegrass is niet echt bekend bij het grote publiek
idd. wow, die drumt live, wat een emoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
Voor veel mensen is een écht instrument en iemand die zingt al alternatief...![]()
Dat komt omdat er op dance feesten altijd veel strengere controle is. Ik ben net wakker van Lowlands, en ben daar uberhaupt niet gecontroleerd op drugs. Ik heb dan ook de laatste nacht heel wat mensen space zien zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles beter dan die agressieve kut dance feesten, 3 dagen LowLands, geen wanklank, van het weekend weer zo'n kut dens festival, 70 arrestaties.
De bewuste bluegrass band waar ik naar keek was Catham Country Linequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef NJlo het volgende:
[..]
BluegrassNickel Creek / Chris Thile
![]()
(als je nog aanraders hebt..)
man wat erger ik me dood aan jou in dit topic zeg. Doe je dit gewoon om te rellen of grappig te zijn of zo? Dat 'kut dens festival' heeft en naam en was Decibel. 25.000 man en een supersfeer. die 70 arrestaties zijn eigenlijk allemaal mensen die met een pilletje zijn gepakt dankzij dat belachelijke zero tollerance beleid.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat loopt idd niet heel erg uiteen met grote 'dance' feesten en festivals.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:37 schreef frame-saw het volgende:
Op lowlands waren 116 arrestaties geloof ik, met 55.000 man. Dus zoveel meer is dat nou ook weer niet.
quote:Lowlands meer aanhoudingen
BIDDINGHUIZEN - Dinsdag 21 augustus 2007. De politie meldt dat er 114 aanhoudingen zijn verricht tijdens Lowlands. Dat is bijna twee keer zoveel als bij de vorige editie. Toen waren er 61 arrestaties een jaar daarvoor 80.
Ondanks de toename van het aantal arrestaties blijft de politie spreken van een rustig verlopen evenement.
Pakkans
De meeste aanhoudingen waren voor het gebruik van drugs. Het gaat hier zowel om soft- als harddrugs. De politie zegt dat er dit jaar veel vaker openlijker werd gebruikt, waardoor de pakkans steeg. Het grootste deel van de aanhoudingen werd gedaan voor het bezit van kleine hoeveelheden verdovende middelen.
Een enkeling werd aangehouden voor illegale kaartverkoop of diefstal. Door de aanwezigheid van het Openbaar Ministerie op het terrein, zijn de verdachten in de meeste gevallen een boete of werkstraf aangeboden.
ja dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:33 schreef MrDice het volgende:
De media neemt over wat ze binnenkrijgen. Het ligt dan ook niet zozeer aan de media die een vertekend beeld creeren, maar eerder aan politiekorpsen die selectief informatie verstrekken aan de media.
klopt, ze doen er zelf ook niks aan om het beeld recht te trekken, helaas maar waar. Dit is natuurlijk ook niet echt een taak van de media, maar meer van de overheid en dergelijke. Pure media geeft de informatie die het binnenkrijgt, ongeacht de suggestieve waarde of eventuele gevolgen. En aangezien er geen eenduidige regelgeving is omtrent het verstrekken van arrestatie-info bij festivals...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:36 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja dat ook natuurlijk.
maarja het zijn de media die het gewoon overnemen. ze creeeren het niet, maar ze geven het wel
man ga jij ff hard op je bek met deze kutopmerking. ik hoop dat die steen waar je onder ligt nog eens op je kop dondert om je wakker te schudden. je bent altijd welkom bij een hardstyle feestje hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
nee hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
man ga jij ff hard op je bek met deze kutopmerking. ik hoop dat die steen waar je onder ligt nog eens op je kop dondert om je wakker te schudden. je bent altijd welkom bij een hardstyle feestje hoor![]()
de meeste media zijn ook niet zelf op evenementen geweest, dus hebben weinig anders te schrijven dan wat ze van anderen krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef MrDice het volgende:
[..]
klopt, ze doen er zelf ook niks aan om het beeld recht te trekken, helaas maar waar. Dit is natuurlijk ook niet echt een taak van de media, maar meer van de overheid en dergelijke. Pure media geeft de informatie die het binnenkrijgt, ongeacht de suggestieve waarde of eventuele gevolgen. En aangezien er geen eenduidige regelgeving is omtrent het verstrekken van arrestatie-info bij festivals...
toch allemaal heel erg spijtig.
daarbij moet je natuurlijk rekening houden dat er veel bij de poort gepakt worden. en daar ga je ongeacht het aantal dagen maar 1 keer doorheen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor.
4 dagen LL, 114 arrestaties, das per dag stukken minder dan 1 dag dansfeest.
hoe voelt dat nou, de hele dag met een blok beton voor je kop rondzeulen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor.
4 dagen LL, 114 arrestaties, das per dag stukken minder dan 1 dag dansfeest.
Voelt prima, en vooral omdat er zo heeerlijk op gehapt wordt elke keer weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou, de hele dag met een blok beton voor je kop rondzeulen?
ik heb al wel door dat een discussie met jou niet mogelijk is. beetje jammer... dance-evenementen lopen afkraken door wat populair geblaat en wanneer je dan op de feiten wordt gewezen nog doen alsof je volledig gelijk hebt ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |