je hebt niets met muziek dus?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik de line-up zo doorlees : ja.
Ben zelf meer van de dance-feesten als Dancevalley, Sensation White, Sneakerz, Latin Village, enz.
Luister, ik hou van allebei, dus ik zal niet zeggen dat dance geen muziek is. Maar om nu Sensation White als voorbeeld te nemen, dat is toch echt alleen maar commerciële troep wat toch wel uitverkocht raakt al draait DJ Jantje-van-om-de-hoek er. Goeie namen worden er (bijna) niet meer geboekt....quote:
Richie Hawtin en Plastikman. Dat zijn echt legendes. 20x beter dan dat soor Sensation-shit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Euhr, de allerbeste minimal artiesten komen op Lowlands 's nachts draaien. Of wil je zeggen dat Plastikman/Richie Hawtin / Magda / Troy Pierce / Uffie, vieze rockacts zijn?
én? Het is dezelfde persoon hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Richie Hawtin en Plastikman. Dat zijn echt legendes. 20x beter dan dat soor Sensation-shit.
Komt Trentemoller?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef JackHerrer het volgende:
Trentemoller, justice, simian mobile disco, laurent garnier, basement jaxx, karotte. enz...
Over een dance act zeggen dat het veel van het zelfde isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Komt Trentemoller?
Hij heeft wel leuke nr's, maar ook veel van 't zelfde![]()
Ja, zo kan je wel doorgaan... Dan klinkt alle rock ook hetzelfdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over een dance act zeggen dat het veel van het zelfde is.
Wist je dat water nat was?.
Nee, klaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ja, zo kan je wel doorgaan... Dan klinkt alle rock ook hetzelfde![]()
Moet jij niet met je bierbuik gaan schudden en je vieze haar zwaaien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja precies, waar ik achter kwam toen het uit was verkochtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lowlands heeft dit jaar een geweldige line-up van danceacts eigenlijk...
Ben ik totaal niet met je eens en ja, ik luister ook rock. Er is slechte dance en er is ook slechte rock.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, volgens mij kan je je dan nog prima vermaken in Bravo, daar is redelijk wat dance. Misschien idd wel iets alternatiever dan het rete-commerciele Sensation, maar 't schijnt goeie dance te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik de line-up zo doorlees : ja.
Ben zelf meer van de dance-feesten als Dancevalley, Sensation White, Sneakerz, Latin Village, enz.
Heb ik niet, haar is netjes kort en vanochtend mooi gewassenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet jij niet met je bierbuik gaan schudden en je vieze haar zwaaien?
Nou en? Dit is veel leuker zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens en ja, ik luister ook rock. Er is slechte dance en er is ook slechte rock.
Ik hoop dat je geraakt wordt door de bliksemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef Lausteen het volgende:
Ik heb dit jaar geen kaartje, dus ik hoop dat iedereen weggespoeld wordt dit weekend
Dat is inderdaad een shirt uit het stenen tijdperk. Daar wil je nog niet dood in gevonden wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
emolands heet dat toch ?
Check die nerd rechts met dat rode shirt![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |