Uh, LL alleen alternative shit? Maarehm, waar hou je dan wel van?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Op de radio de halve dag gelul over Lowlands, alsof dat het evenement van het jaar is![]()
Niet iedereen waardeert die alternatieve shit(en om een aantal mensen alvast voor te zijn : ik hou NIET van jump en de meeste top 40muziek)
.
Op Lowlands hoor je dus echt álle soorten muziek.... En buiten muziek nog allerhande dingen zoals cabaret, theater, kunst enz enz. Niet zeuren dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Op de radio de halve dag gelul over Lowlands, alsof dat het evenement van het jaar is![]()
Niet iedereen waardeert die alternatieve shit(en om een aantal mensen alvast voor te zijn : ik hou NIET van jump en de meeste top 40muziek)
.
Mariane Weberquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Rocho het volgende:
[..]
Uh, LL alleen alternative shit? Maarehm, waar hou je dan wel van?
Zelfs dan ben je nog wel eens op Lowlands op het goeie adres, heb er wel eens Koos Alberts gezienquote:
Ja, en rond senseesjon wijt en blek/densvellie etc stikt het van het gelul over die debiele stamp "feesten".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
.
En daarom ga ik naar Pukkelpop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op Lowlands hoor je dus echt álle soorten muziek.... En buiten muziek nog allerhande dingen zoals cabaret, theater, kunst enz enz. Niet zeuren dus![]()
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zelfs dan ben je nog wel eens op Lowlands op het goeie adres, heb er wel eens Koos Alberts gezien
Ik ben nog nooit in aanraking geweest met iemand die naar theater op LL is geweest. Het zit ook compleet weggestopt in een tent waar je niets over hoort. Dus lul niet manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar Pukkelpop.
Cabaret theater kunst![]()
"nouw ik heb mijn laatste vakantie dagen gehad op lowlands samen met een vriendin. hahaha. was toch wel leuk en gelukkig hadden ze ook cabaret en theater. Nu moet ik mijn groene haar weer blond krijgen. hahahahaa. Mijn baas ziet me maandag al aan komen lopen in mijn mantelpakje en groen haar. hahahaha".
Dat soort mensen vermijd ik
Ik ben ook geen grote theater of kunstliefhebber hoor, maar het was meer ter illustratie dat het niet alleen maar alternatieve muziek is...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar Pukkelpop.
Cabaret theater kunst![]()
"nouw ik heb mijn laatste vakantie dagen gehad op lowlands samen met een vriendin. hahaha. was toch wel leuk en gelukkig hadden ze ook cabaret en theater. Nu moet ik mijn groene haar weer blond krijgen. hahahahaa. Mijn baas ziet me maandag al aan komen lopen in mijn mantelpakje en groen haar. hahahaha".
Dat soort mensen vermijd ik
Zijn punt is dat 'ie dat wel vet heftig waus te gers vindt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en rond senseesjon wijt en blek/densvellie etc stikt het van het gelul over die debiele stamp "feesten".
je punt?
Ik wel. Meerdere keren zelfs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in aanraking geweest met iemand die naar theater op LL is geweest. Het zit ook compleet weggestopt in een tent waar je niets over hoort. Dus lul niet man
Ja, dat was vet toen! Moest die dag daar werken, maar had 's avonds vrij en kon dus gaan kijken, maar een vriend van me had toen nog smurf gespeeld bij Vader Abrahamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En Johnny Hoes. En Henny Huisman
Als ik de line-up zo doorlees : ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Rocho het volgende:
[..]
Uh, LL alleen alternative shit? Maarehm, waar hou je dan wel van?
Nou..dan missen we niks aan jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wel. Meerdere keren zelfs.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn punt is dat 'ie dat wel vet heftig waus te gers vindt...
Lowlands heeft dit jaar een geweldige line-up van danceacts eigenlijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik de line-up zo doorlees : ja.
Ben zelf meer van de dance-feesten als Dancevalley, Sensation White, Sneakerz, Latin Village, enz.
je hebt niets met muziek dus?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik de line-up zo doorlees : ja.
Ben zelf meer van de dance-feesten als Dancevalley, Sensation White, Sneakerz, Latin Village, enz.
Luister, ik hou van allebei, dus ik zal niet zeggen dat dance geen muziek is. Maar om nu Sensation White als voorbeeld te nemen, dat is toch echt alleen maar commerciële troep wat toch wel uitverkocht raakt al draait DJ Jantje-van-om-de-hoek er. Goeie namen worden er (bijna) niet meer geboekt....quote:
Richie Hawtin en Plastikman. Dat zijn echt legendes. 20x beter dan dat soor Sensation-shit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Euhr, de allerbeste minimal artiesten komen op Lowlands 's nachts draaien. Of wil je zeggen dat Plastikman/Richie Hawtin / Magda / Troy Pierce / Uffie, vieze rockacts zijn?
én? Het is dezelfde persoon hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Richie Hawtin en Plastikman. Dat zijn echt legendes. 20x beter dan dat soor Sensation-shit.
Komt Trentemoller?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef JackHerrer het volgende:
Trentemoller, justice, simian mobile disco, laurent garnier, basement jaxx, karotte. enz...
Over een dance act zeggen dat het veel van het zelfde isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Komt Trentemoller?
Hij heeft wel leuke nr's, maar ook veel van 't zelfde![]()
Ja, zo kan je wel doorgaan... Dan klinkt alle rock ook hetzelfdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over een dance act zeggen dat het veel van het zelfde is.
Wist je dat water nat was?.
Nee, klaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ja, zo kan je wel doorgaan... Dan klinkt alle rock ook hetzelfde![]()
Moet jij niet met je bierbuik gaan schudden en je vieze haar zwaaien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over een dance act zeggen dat het veel van het zelfde is.
Wist je dat water nat was?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |