ipv met een mooie traditie te breken had je ook je eigen invulling van de tt aan kunnen passen, zoals: waar de spelers niet weg willenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik gooide hem dicht zag ik.
En grote pastte niet meer in TT.
Fred wil daar ook al weg in ieder geval.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk meldt Lyon zich voor Koné. Halen we El Hamdaoui voor een grijpstuiver als vervanger.
El Hamdaoui? Lijkt mij niet echt een geweldige vervanger voor Koné.... Dan heb ik liever een onbekende Zuid-Amerikaan als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk meldt Lyon zich voor Koné. Halen we El Hamdaoui voor een grijpstuiver als vervanger.
Nou weet ik niet of die fundamentalisten zo tuk zijn op rijke oliesjeiks... Als ze hun operaties financieren misschien maar anders... Het zijn nou niet bepaald orthodoxe moslims als je hun levensstijl eens bekijkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:13 schreef Pritt het volgende:
Cocu zit igg wel veilig voor terroristische aanvallen.
Zou die haalbaar zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Fred wil daar ook al weg in ieder geval.![]()
De Srv mannenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Onderbroek het volgende:
op omroep brabant is nu trouwens de open dag bezig
Brood moet z'n bek houden. Hij heeft zelf vast nooit wedstrijden op kunstgras gespeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Blawh het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?audio=0474fc9b.snd&news=76344
Ruud Brood over Kromkamp, hoe denken de mensen er hier over? Ik vind het belachelijk dat hij niet wil spelen.
Wat een goedkope muziek bij die introductie van de spelersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Onderbroek het volgende:
op omroep brabant is nu trouwens de open dag bezig
er is iig contact met een Nederlandse topclub aldus hem....... en bij PSV had met het toch over een goedkoop alternatief, 1+1=2quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Eddy Jansen, heeft inderdaad in het verleden voor Langs de Lijn gewerkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:18 schreef TheVulture het volgende:
edit: wie is die presentator in het stadion, klinkt als een verslaggever van Langs de Lijn
leuk, maar volgens mij is daar totaal geen geld voorquote:15/8/2007 - VI: eerste gesprek PSV over uitbreiding stadion
(Gepost door )
Volgens Voetbal International heeft de leiding van PSV afgelopen week een eerste gesprek gehad over mogelijke uitbreiding van het Philips Stadion. De KNVB wil graag in 2018 het WK organiseren. Om daarbij gastheer te zijn moet het aantal verkoopbare plaatsen opgekrikt worden naar 40.000. In de praktijk zou dat vanwege plaatsen voor media en genodigden zelfs zo'n 45.000 zijn.
Ik dacht dat ie dat nog steeds deed?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eddy Jansen, heeft inderdaad in het verleden voor Langs de Lijn gewerkt.
Hij doet met de trainingen in het stadion nog vaak genoeg mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brood moet z'n bek houden. Hij heeft zelf vast nooit wedstrijden op kunstgras gespeeld.
Nee:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dat nog steeds deed?
Idd tenzij de KNVB een handje helptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk, maar volgens mij is daar totaal geen geld voor
Is een ruil niet wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Fred wil daar ook al weg in ieder geval.![]()
Maar toch goed dat ze er over nadenken, de mogelijkheden bekijken en plannen maken voor wanneer er wel geld beschikbaar is om het te doen. Want het is wel nodig. En als de KNVB zo graag het WK wil, dan mogen ze inderdaad best een handje helpen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn vrees ik, want dan zouden ze elke club wat geld moeten toesteken in verband met competitievervalsing.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk, maar volgens mij is daar totaal geen geld voor
Ik ook. Ik heb bij dat voetbaltoernooi van BiancoNero ook eventjes een balletje getrapt op dat veld en dat voetbalt veel fijner als de meeste 'gras'matten in Nederland. De velden in sommige stadions zijn zo slecht dat het voor meerdere clubs verstandig zou zijn om kunstgras te nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Blawh het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?audio=0474fc9b.snd&news=76344
Ruud Brood over Kromkamp, hoe denken de mensen er hier over? Ik vind het belachelijk dat hij niet wil spelen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd of vanavond PSV rijk gaat worden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd of vanavond PSV rijkminder arm gaat worden.
Grietjes met aangename rondingen danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Grietjes? Ik zal alleen maar heuvels en bergen.
dat weten we pas over 2 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd of vanavond PSV rijk gaat worden.
De uitgangspositie is nu iig wel goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat weten we pas over 2 weken
Nee, is onzin. Je krijgt een heel punt (wat je door zeven moet delen) als je de volgende ronde haalt, maar in de UEFA Cup zijn veel zwakkere tegenstanders, waardoor het daar veel makkelijker punten halen is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens voetbalzone krijgen we als land minder punten als ajax de cl niet haalt
In principe was dat geld zowiezo al van ons.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Chivu het volgende:
Alsjeblieft jongens, weer 30 miljoen voor jullie.
het zal psv ongeveer 8 miljoen meer opleveren dan wanneer Ajax CL zou spelen, 30 is behoorlijk overdreven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Chivu het volgende:
Alsjeblieft jongens, weer 30 miljoen voor jullie.
afgelopen seizoen pakte psv 30 miljoen, maar toen kwamen we wel ver in de CLquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
het zal psv ongeveer 8 miljoen meer opleveren dan wanneer Ajax CL zou spelen, 30 is behoorlijk overdreven.
Dat zal donderdags of vrijdags na de kwalificatiewedstrijden zijn. 30 of 31 augustus dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef knep het volgende:
Wanneer is eigenlijk de CL loting?
Heb wel zin in een leuke uitwedstrijd.
Kwartfinalequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
afgelopen seizoen pakte psv 30 miljoen, maar toen kwamen we wel ver in de CL
Dat bedoel ik maar; slechts een klein gedeelte van die 30 miljoen is toe te schrijven aan het niet meespelen van ajax - het grootste gedeelte komt gewoon uit de prestaties van psv zelf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
afgelopen seizoen pakte psv 30 miljoen, maar toen kwamen we wel ver in de CL
Ah dacht ik alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal donderdags of vrijdags na de kwalificatiewedstrijden zijn. 30 of 31 augustus dus
4.5 miljoen. TVgeld voor Nederland is 9 miljoenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
het zal psv ongeveer 8 miljoen meer opleveren dan wanneer Ajax CL zou spelen, 30 is behoorlijk overdreven.
Klikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
4.5 miljoen. TVgeld voor Nederland is 9 miljoen
nou... ik zie toch liever het tweede CL plekje verzekerd. Er komt vast een keer een jaar (ooit) dat psv geen kampioen gaat worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef cultheld het volgende:
Laten we hopen dat Ajax er uit vliegt.
Daarom mag Ajax de UEFA-finale van mij wel halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nou... ik zie toch liever het tweede CL plekje verzekerd. Er komt vast een keer een jaar (ooit) dat psv geen kampioen gaat worden.
quote:Gomes: hier kan ik mijn hele leven keepen
Voetbal International brengt in haar nieuwe uitgave een interview met PSV doelman Gomes. De doelman laat daarin iets los over zijn sociale instelling en de rol die hij in het elftal speelt. Hij voelt zich dan ook heel erg thuis bij PSV. 'Ik zie het zo: Cruzeiro is mijn club, maar PSV is mijn huis. Ik zou nog tien jaar voor PSV kunnen spelen. De clubcultuut, de rust waarin je kunt werken en de manier waarop ik mijn familie erbij kan betrekken, zijn voldoende redenen om te zeggen: hier kan ik mijn hele leven keepen. Als ik ooit wegga, dan kan ik alleen naar een club die zulke waarden ook hoog in het vaandel heeft staan. dan kijk ik zeker niet alleen naar het financiële plaatje. het karakter van de club moet me aanspreken.'
PSV Netwerk
De keeper spreekt onder andere verder aan hoe de sfeeractie voor Gomes zijn band met PSV versterkte en de frustratie die er is ten opzichte van het niet geselecteerd worden voor het nationale elftal. 'Misschien willen ze me bij het Nederlands elftal wel hebben.'
1 punt bonus. Maar dat haal je in als je meer wedstrijden wint en die kans is groter in de UEFA-cup.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens voetbalzone krijgen we als land minder punten als ajax de cl niet haalt
Wat? Naturaliseren zeg ik! Kom hier, ik vraag zijn paspoort wel vast aan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:06 schreef cultheld het volgende:
Mooie woorden van ons aller Gomes![]()
[..]
Dat zijn stiekem gewoon nog PSV'ers met als enig doel de prestaties en sfeer bij Ajax te verzieken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef Lemming22 het volgende:
Tsjonge vanavond werd weer eens gezien waarom we Rommedahl en vooral Colin van de hand hebben gedaan. Wat een drama(Samen met de rest van het elftal, maar dat terzijde)
Is ook niet gek. Ruud heeft PSV ook hoger zitten dan Madrid of Man. Utd. denk ik, terwijl dat veel grotere clubs zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Gomes is de beste Braziliaan ooit bij PSV
Qua mentaliteit eigenlijk gewoon qua alles
Alleen jammer dat hij PSV niet hoger heeft staan dan Cruzeiro
Suchy speelde wel een aardige wedstrijd, maar viel niet heel erg op. Had een paar goede verdedigende acties op Rommedahl, maar verder niet gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat zijn stiekem gewoon nog PSV'ers met als enig doel de prestaties en sfeer bij Ajax te verzieken.![]()
Heb die wedstrijd gisteren niet kunnen zien, hoe deed die Suchy van Slavia het, PSV schijnt interesse voor hem te hebben?
Was er niet zo'n regel dat wanneer je alleen maar oefenwedstrijden voor een bepaald land hebt gespeeld, dat je dan nog wel voor een ander land mag uitkomen wanneer je je hebt genaturaliseerd? Nou weet ik alleen niet of Gomes alleen in oefenwedstrijden heeft gespeeld. En ik denk eigenlijk ook niet dat Gomes zich wil laten naturaliseren om voor Oranje uit te gaan komen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef PinhoSouza het volgende:
Gomes kan alleen niet meer voor Nederland uitkomen, omdat hij al interlands voor Brazilië gespeeld heeft.
Verander dan ook even Ruud Boffin in Cassio Ramos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:22 schreef pascalheister het volgende:
OP-textbestand even aangepast met selectiefoto en Luc Nilis toegevoegd
Hoezo "vreest"quote:PSV vreest absentie verdediger Da Costa
16/8/2007 9 :20
PSV-trainer Ronald Koeman weet nog niet of hij zondag kan beschikken over verdediger Manuel da Costa. De verdediger liep tijdens de laatste oefenwedstrijd een blessure op.
De Portugese international liep de enkelblessure op tijdens het oefenduel met UNA. Hoe ernstig de blessure van Da Costa is, moet nog worden vastgesteld. PSV opent het nieuwe seizoen op het kunstgras van Heracles Almelo.
Uit voorzorg meed de Serviër Slobodan Rajkovic de afronding van PSV's oefencampagne. De verdediger ondervindt nog hinder van een oude rugblessure en is bovendien grieperig.
Nou ja, de spoeling is dun... Marcellis ontbreekt toch ook nog?quote:
Ja, alleen vergeet hij dat Marco van Bastard de bondscoach is en dus per definitie de voorkeur geeft aan Stekelenburg omdat dat een jood is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nou ja, de spoeling is dun... Marcellis ontbreekt toch ook nog?
Overigens: GomesLeuk die opmerking over voor Oranje spelen
![]()
Ja want de godenzonen zijn zo goed!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja, alleen vergeet hij dat Marco van Bastard de bondscoach is en dus per definitie de voorkeur geeft aan Stekelenburg omdat dat een jood is.
Dat maakt niet uit. Ze spelen immers bij Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja want de godenzonen zijn zo goed!
Nou volgens mij heb ik van Basten wel eens anders over Gomes horen pratenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja, alleen vergeet hij dat Marco van Bastard de bondscoach is en dus per definitie de voorkeur geeft aan Stekelenburg omdat dat een jood is.
Volgens mij ook ja. Helaas maakt Gomes natuurlijk een grapjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik van Basten wel eens anders over Gomes horen praten
Stomme grapjes van Gomes ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Helaas maakt Gomes natuurlijk een grapje![]()
Alsof hij wel naar Wolfsburg wil...quote:'VfL Wolfsburg aast op Arouna Koné'
16/8/2007 11:34
Na het mislopen van Afonso Alves lijkt VfL Wolfsburg zijn pijlen te hebben gericht op PSV-spits Arouna Koné.
Wolfsburg brak vorige week de onderhandelingen met SC Heerenveen af, omdat de vraagprijs van vijftien miljoen euro Die Wölfe te gortig was.
Wolfsburg heeft daarom het vizier op andere spitsen gericht. Volgens de Wolfsburger Allgemeine Zeitung is PSV-aanvaller Arouna Koné een interessant alternatief.
De vraag is of de Ivoriaan te porren is voor een overstap naar de Bundesliga, omdat hij met zijn optredens in de Champions League een transfer naar het Premiership wil afdwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |