ipv met een mooie traditie te breken had je ook je eigen invulling van de tt aan kunnen passen, zoals: waar de spelers niet weg willenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik gooide hem dicht zag ik.
En grote pastte niet meer in TT.
Fred wil daar ook al weg in ieder geval.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk meldt Lyon zich voor Koné. Halen we El Hamdaoui voor een grijpstuiver als vervanger.
El Hamdaoui? Lijkt mij niet echt een geweldige vervanger voor Koné.... Dan heb ik liever een onbekende Zuid-Amerikaan als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk meldt Lyon zich voor Koné. Halen we El Hamdaoui voor een grijpstuiver als vervanger.
Nou weet ik niet of die fundamentalisten zo tuk zijn op rijke oliesjeiks... Als ze hun operaties financieren misschien maar anders... Het zijn nou niet bepaald orthodoxe moslims als je hun levensstijl eens bekijkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:13 schreef Pritt het volgende:
Cocu zit igg wel veilig voor terroristische aanvallen.
Zou die haalbaar zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Fred wil daar ook al weg in ieder geval.![]()
De Srv mannenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Onderbroek het volgende:
op omroep brabant is nu trouwens de open dag bezig
Brood moet z'n bek houden. Hij heeft zelf vast nooit wedstrijden op kunstgras gespeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Blawh het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?audio=0474fc9b.snd&news=76344
Ruud Brood over Kromkamp, hoe denken de mensen er hier over? Ik vind het belachelijk dat hij niet wil spelen.
Wat een goedkope muziek bij die introductie van de spelersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Onderbroek het volgende:
op omroep brabant is nu trouwens de open dag bezig
er is iig contact met een Nederlandse topclub aldus hem....... en bij PSV had met het toch over een goedkoop alternatief, 1+1=2quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Eddy Jansen, heeft inderdaad in het verleden voor Langs de Lijn gewerkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:18 schreef TheVulture het volgende:
edit: wie is die presentator in het stadion, klinkt als een verslaggever van Langs de Lijn
leuk, maar volgens mij is daar totaal geen geld voorquote:15/8/2007 - VI: eerste gesprek PSV over uitbreiding stadion
(Gepost door )
Volgens Voetbal International heeft de leiding van PSV afgelopen week een eerste gesprek gehad over mogelijke uitbreiding van het Philips Stadion. De KNVB wil graag in 2018 het WK organiseren. Om daarbij gastheer te zijn moet het aantal verkoopbare plaatsen opgekrikt worden naar 40.000. In de praktijk zou dat vanwege plaatsen voor media en genodigden zelfs zo'n 45.000 zijn.
Ik dacht dat ie dat nog steeds deed?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eddy Jansen, heeft inderdaad in het verleden voor Langs de Lijn gewerkt.
Hij doet met de trainingen in het stadion nog vaak genoeg mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brood moet z'n bek houden. Hij heeft zelf vast nooit wedstrijden op kunstgras gespeeld.
Nee:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dat nog steeds deed?
Idd tenzij de KNVB een handje helptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk, maar volgens mij is daar totaal geen geld voor
Is een ruil niet wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Fred wil daar ook al weg in ieder geval.![]()
Maar toch goed dat ze er over nadenken, de mogelijkheden bekijken en plannen maken voor wanneer er wel geld beschikbaar is om het te doen. Want het is wel nodig. En als de KNVB zo graag het WK wil, dan mogen ze inderdaad best een handje helpen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn vrees ik, want dan zouden ze elke club wat geld moeten toesteken in verband met competitievervalsing.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk, maar volgens mij is daar totaal geen geld voor
Ik ook. Ik heb bij dat voetbaltoernooi van BiancoNero ook eventjes een balletje getrapt op dat veld en dat voetbalt veel fijner als de meeste 'gras'matten in Nederland. De velden in sommige stadions zijn zo slecht dat het voor meerdere clubs verstandig zou zijn om kunstgras te nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Blawh het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?audio=0474fc9b.snd&news=76344
Ruud Brood over Kromkamp, hoe denken de mensen er hier over? Ik vind het belachelijk dat hij niet wil spelen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd of vanavond PSV rijk gaat worden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd of vanavond PSV rijkminder arm gaat worden.
Grietjes met aangename rondingen danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Grietjes? Ik zal alleen maar heuvels en bergen.
dat weten we pas over 2 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd of vanavond PSV rijk gaat worden.
De uitgangspositie is nu iig wel goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat weten we pas over 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |