Het klinkt idd een beetje raarquote:
Bedoel je nu Halo 3? of Katamariquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.gamersyde.com/stream_4221_en.html
http://www.gamersyde.com/stream_4223_en.html
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
Die Ps3 port als die er al komt, duurt nog wel ff. En ik heb een launch console atm, nog nooit problemen gehad dat dingquote:What platforms is BioShock being released on?
BioShock is being released on PC and Xbox 360. It is not a Windows Vista exclusive game.
Zie PMquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Renz0r, overkopen?
Heb de LE hier liggen, 40 euro en hij is van jou
Mee eens. Na 2 delen op de PS2 en een deel op de PSP ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk spel alleen had het een XBLA spel moeten zijn en geen full priced game.
Ja, weet ik. Maar blijft een gevoels kwestie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.
Tomb Raider: Anniversary is ook groter dan 150 MB, en die kunnen we straks ook downloaden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
ach voor 20 euro in de winkel had ik het mischien ook gedaan, maar voor 60 euro een game als katamari? No thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het klinkt idd een beetje raar![]()
Maar ik wist niet hoe ik het anders moest noemen!
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
Koop dan Castlevania Symphony of the night of Geometry Wars, daar heb je nog wat aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef Darow het volgende:
Ik heb nog nooit een XBLA game gekocht, wellicht komt daar in de toekomst verandering in, Sensible soccer lijkt me wel leuk om te spelen.
Poker FTW!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Koop dan Castlevania Symphony of the night of Geometry Wars, daar heb je nog wat aan.
Zeker voor Forza gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef renz0r het volgende:
Kan niet kiezen tussen FM2 of CM:D...
Ga denk ik voor Forza
Ook leuk, maar met echt geld is leuker. Castlevania is een klassieker waar je echt uren zoet mee kan zijn, dat is echt een game waar je zo ff 20 uur mee bezig bent om hem compleet uit te spelen...quote:
Bioshock wint toch dus ik snap het doel niet helemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er mensen hier die het leuk vinden om wat game awards te gaan doen alleen voor de 360? Want dan open ik wel ff een apart topic.. vanwege al die GOTY, GOTM, grapx enz...
dat is geen losse game, want het is een 'uitbreiding' op Tomb Raider Legendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tomb Raider: Anniversary is ook groter dan 150 MB, en die kunnen we straks ook downloaden.
Hoezo dom? beste TT sinds maandenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeej volgend topic een jubileum uitgave....nummer #250.
Hopelijk dan met een minder domme TT
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
sorry, ik was deze PI vergeten.
wacht tot iedereen hem aan het spelen isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
grappig dat Halo helemaal niet als GOTY wordt gezien, terwijl juist DAT de blockbuster zou moeten zijn
Bioshock wordt juist geprezen voor het verhaal etc...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo dom? beste TT sinds maanden![]()
En ik wil die GOTY award topic wel. Bioshock is wel vet maar kan kwa diepgang verhaal en vrijheid nooit tegen Mass Effect op![]()
Ik ga het overduidelijke niet eens herhalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
grappig dat Halo helemaal niet als GOTY wordt gezien, terwijl juist DAT de blockbuster zou moeten zijn
Dat is meer omdat mensen die 1 en 2 gespeeld hebben het wel prima vinden, die kopen het toch wel en vinden het niet nodig om te hypen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
Nope..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Henk-B het volgende:
Kun je Halo 3 btw ook third person spelen en is dat een beetje te doen?
Wordt altijd zo misselijk van first person!
quote:Mafia ontwikkelaar werkt aan nieuwe next-gen game
Illusion Softworks, beter bekend van toppers als Mafia en Hidden & Dangerous, werkt momenteel aan een nieuwe next-generation game voor de Xbox 360, Playstation 3 en PC. Volgens de studio zelf gaat het om een zogenaamde 'new IP', wat betekent dat het waarschijnlijk gaat om een geheel nieuwe game of franchise.
Illusion Softworks's grootste succes werd behaald met Mafia voor de PC en later ook de Xbox en Playstation 2. Mafia was te vergelijken met GTA III, alleen dan in de jaren '60 in Chicago. De game scoorde torenhoge reviews en werd met name geprezen door de uitstekende graphics en sfeer. In 2003 kondigde Illusion Softworks echter aan dat het aan een vervolg werkte.
Sinds 2003 hebben we echter niets meer vernomen van dit mogelijke vervolg. Verwacht wordt dat de nieuwe game op de Games Convention volgende week onthuld gaat worden, dus laten we hopen dat het Mafia 2 gaat worden. Deze 'new IP' zou ergens in de herfst van 2008 uit moeten komen dus waarschijnlijk is de game al vergevorderd.
alleen als je met een zware gun looptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Henk-B het volgende:
Kun je Halo 3 btw ook third person spelen en is dat een beetje te doen?
Wordt altijd zo misselijk van first person!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke thnx, dan maar geen Halo voor mij!
Is best kut als je niet tegen FPS kunt hoor. Maat van mij wordt er ook kotsmisselijk van. Hij is helemaal gek van WW2, maar na 10 minuten Brothers in Arms (Xbox) kon hij al naar de wc rennen.quote:
Dat bestaat dus echtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is best kut als je niet tegen FPS kunt hoor. Maat van mij wordt er ook kotsmisselijk van. Hij is helemaal gek van WW2, maar na 10 minuten Brothers in Arms (Xbox) kon hij al naar de wc rennen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is best kut als je niet tegen FPS kunt hoor. Maat van mij wordt er ook kotsmisselijk van. Hij is helemaal gek van WW2, maar na 10 minuten Brothers in Arms (Xbox) kon hij al naar de wc rennen.
wat een homoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
bewegingsziekte... is hetzelfde als wagenziekte of zeeziek wordenquote:
wat raar dat dat ook bij gamen voorkomtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef apengek het volgende:
[..]
bewegingsziekte... is hetzelfde als wagenziekte of zeeziek worden
voor wagenziekte en zeeziekte heb je medicijnen bij de drogist geloof ik. misschien dat die ook helpen bij deze vorm van bewegingsziekte
Bij Marathon had ik er zelfs last van, en verder nooit wat bij, maar ik weet niet of dat kwam omdat het een ongelofelijke teringame was of door die bewegingsshitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, marathon kan die vergeten dan.
quote:
Dat is een goed punt, voor zover ik weet is daar geen onderzoek naar gedaan. Maar cybersickness is iets fundamenteel anders dan bewegingsziekte (alhoewel de symptomen overeenkomen), aangezien je stil staat. Bij bewegingsziekte worden je evenwichtsorgaan en fysieke 'proprioceptie' door elkaar geschud.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef apengek het volgende:
bewegingsziekte... is hetzelfde als wagenziekte of zeeziek worden
voor wagenziekte en zeeziekte heb je medicijnen bij de drogist geloof ik. misschien dat die ook helpen bij deze vorm van bewegingsziekte
ik heb die zwarte controllerquote:
ja dat klopt inderdaad. daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is een goed punt, voor zover ik weet is daar geen onderzoek naar gedaan. Maar cybersickness is iets fundamenteel anders dan bewegingsziekte (alhoewel de symptomen overeenkomen), aangezien je stil staat. Bij bewegingsziekte worden je evenwichtsorgaan en fysieke 'proprioceptie' door elkaar geschud.
niks, maar Bioshock hoort pas volgende week ergens in de winkels te liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat hebben Gears of War en BioShock met dat pack te maken dan?
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Heeft Bioshock nou MP? nee toch?
Gelukkig niet! Ze hebben nu alle tijd en moeite en geld in de SP kunnen stekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Heeft Bioshock nou MP? nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Das best kut, heb je dat bijv. ook als je een race spel doet en je doet de camera voor of in de cockpit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:24 schreef Henk-B het volgende:
Ja ik heb dat dus idd.
Als ik een snelle FPS speel dan wordt ik binnen 10 minuten echt kotsmisselijk.
Ik moet dan echt gaan liggen anders kots ik heel de boel onder.
En ik MOET echt iets van 2 tot 3 uurtjes liggen.
Het is jammer want sommige spellen vind ik echt gaaf.
Het rare is wel dat ik Rainbow six vegas wel kan spelen, misschien komt dat omdat deze langzamer gaat dan al die andere FPS.
Jammer maar helaas!
Ik dacht dat het een XBLA game zou worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk spel alleen had het een XBLA spel moeten zijn en geen full priced game.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Was te verwachten, geen MP achievements whatsoever.
ijsmeis, heb je zin om co-op te doen?Is het 4 player co-op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Exi Nee het wordt gewoon een ''echt'' spel wel jammer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Of course, even if you play games strictly for the difficulty that they bring, BioShock is a title that needs to be played, simply because you will never look at an FPS the same way again. Of the 15 to 20 hours of gameplay that it delivers, there isn’t a second wasted. Once you finish the game, there’s little chance that you’ll take it out before playing it again to see the second ending.
It’s ingenious, enthralling, and a masterpiece of the most epic proportions. So without further delay, would you kindly enter Rapture so that you too can experience the best that video games have to offer?welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
http://gameinformer.com/G(...).0814.1203.13551.htm
Bioshock review
cijfers :Verassington!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
ja , en die gaste bij het ps3 topic maar klagen dat het bij hun snel ging terwijl het 3 weken duurde ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Modderfukker, wat gaat deze reeks snel zeg.
Kotor ben je niet zo maar door heenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:44 schreef BMH het volgende:
Zooow. Condemned (7 uur 29 minuten en 29 seconden) & The Darkness (ook minder dan 10 uur) uitgespeeld. Beide wel aardige games. Maar niet games om te houden.
Next up: Lost Planet, Kotor & Fahrenheit.
Met deze snelheid heb ik mijn backlog zo weggewerkt
I know. Dit is de derde keer dat ik het spel van voor begin. Ik zit alweer op 7 uurtjes gameplay (dantooine). Dit keer ga ik voor de dark side & configureer ik mijn skills ook compleet anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kotor ben je niet zo maar door heenWel een geweldig spel! Bioware
![]()
ja precies dat bedoel ik :p , er was iemand in het ps3 topic die vond dat het topic snel gingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kotor ben je niet zo maar door heenWel een geweldig spel! Bioware
![]()
@ DJ Het vorige topic was in anderhalve dag vol ofzo![]()
Ik vind dat het mooiste wat ik tot op heden heb gespeeld. Daarom kijk ik ook zo uit naar Mass Effect.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:50 schreef BMH het volgende:
[..]
I know. Dit is de derde keer dat ik het spel van voor begin. Ik zit alweer op 7 uurtjes gameplay (dantooine). Dit keer ga ik voor de dark side & configureer ik mijn skills ook compleet anders.
Je merkt het verschil werkelijk tijdens de gevechten![]()
ik moet mass effect nu gewoon spelen nu ik het boek aan het lezen ben ( zit op chapter 13 )quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat het mooiste wat ik tot op heden heb gespeeld. Daarom kijk ik ook zo uit naar Mass Effect.
Verwacht daar nog meer van![]()
Het mooiste gaat mij te ver. Kotor zit vol met problemen. Je spawnt constant meters verder dan je hoort, het spel freezed soms enkele momenten, de camera in conversaties is all over the place en soms is het doel van het spel ook niet altijd even duidelijk (rancor anyone?).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat het mooiste wat ik tot op heden heb gespeeld. Daarom kijk ik ook zo uit naar Mass Effect.
Verwacht daar nog meer van![]()
weet je zeker dat die regiovrij is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:58 schreef Wessiej het volgende:
Oja voor wie niet kan wachten op BioShock, want in Amerika verkopen ze hem al, hij is regiovrij dus je kan hem misschien daar bestellen
De US game staat al op het internet en die is ook op je EUR console te spelen dus ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet je zeker dat die regiovrij is ?
dan hoef ik hem namelijk niet te importeren( mijn 360 komt uit amerika )
hoop het wel ik heb geen zin om iedere game apart te importerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De US game staat al op het internet en die is ook op je EUR console te spelen dus ja.
Of het ook andersom is weet ik niet helaas.
Ja maar Ubisoft komt met uitspraken die gewoon onder de categorie ''theewijfpraat'' vallenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
als Ubisoft zoiets zegt over de PS3 wordt het niet geloofd, maar Epic wordt gelijk geloofd![]()
en vast niks met de hoeveelheid mensen die een Xbox360 hebben en/of een PS3???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja precies dat bedoel ik :p , er was iemand in het ps3 topic die vond dat het topic snel ging
maar het vorige ps3 topic duurde 3-4 weken ofzo
terwijl de xbox topics dus retesnel gaan
meschien ligt het aan het soort mensen dat op de xbox speelt en op de ps3
Wat vond je van de demoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
En Bioshock blijft verdomde goed scoren zeg!
*Zucht*quote:
Het was al heel lang '' vanavond''quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
*Zucht*
Ik zeg iedere keer dat ik 'm vanavond ga checken, maar daar komt niets van terechtWellicht dat ik wat meer achter mijn 360 moet zitten in plaats van hier op FOK
![]()
Vanavond kan het dus ook al niet aangezien ik een hele marathon aan voetbal ga kijken![]()
(AFC Ajax
![]()
)
Speel hem dit weekend wel want dan heb ik alle tijd![]()
ijsmeis, heb je zin om co-op te doen?Nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké! Ik ben wel in voor wat achievementsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Scarface2004 het volgende:
ja?
Two Worldsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Ok wat wil je spelen?
Dat alleen lopen in donkere omgevingen denk ik. Met doom3, GoW en The Darkness had ik dat ook alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er dan depressing aan?
Ja klopt dan heb ik het ook idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Das best kut, heb je dat bijv. ook als je een race spel doet en je doet de camera voor of in de cockpit.
Fatal Inertiaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef existenz het volgende:
Probeer die nieuwe race demo maar eens (Ben de naam kwijt). Dan weet je pas wat echt een pauper game is.
Slechter dan slechtquote:
Hmmmmmmmzquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef ach het volgende:
[..]
Dat alleen lopen in donkere omgevingen denk ik. Met doom3, GoW en The Darkness had ik dat ook alJust Cause is tenminste een beetje gezellig door dat lekkere zonnetje
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:19 schreef MMaRsu het volgende:
Gamesradar Bioshock review............
Nogmaals een 10
Kijk wel over een paar weken in V&A anders budget game.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tienen
Alleen maar tienen
![]()
Mensen wie deze game laten liggen omdat die geen MP heeft![]()
![]()
Budgetgame..please...Koop deze game gijs, er komt deze hele maand geen zak interessants uit..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kijk wel over een paar weken in V&A anders budget game.
Heb nog ff zat games om te spelen, demo was leuk maar voor mij geen doorslag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Budgetgame..please...Koop deze game gijs, er komt deze hele maand geen zak interessants uit..
Ohja wel met hem !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké! Ik ben wel in voor wat achievements.
Cijfer:quote:Blue Dragon is not the most original RPG as far as design goes. Nor is it the first "must have" RPG on a Microsoft console. The pacing through the first half of the game is far too slow to stay engaging for all but the hardcore JRPG fan and the story is not nearly as epic as the multiple disc, 50+ hour game implies. But for those needing a solid traditional role-playing experience on Xbox 360, Blue Dragon will fit the bill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande JRPG van het niveau Final Fantasy dus. Had ik ook wel verwacht![]()
En heb dan vakantie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Prey was totaal niet overhyped....
Kijk de reviews van Prey en de reviews van Bioshock
Halo 3 is nog meer dan een maand verder, ik zou zeggen koop Bioshock, probeer het, als je het niks vind verkoop hem voor 45 euro, zal prima lukken
http://gamerankings.com/htmlpages2/928189.asp?q=Prey
Prey staat op 78 procent. Ik denk dat Bioshock aan het eind van deze maand op 97% staat
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Budgetgame..please...Koop deze game gijs, er komt deze hele maand geen zak interessants uit..
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN Blue Dragon Review
[..]
Cijfer:De demo viel me ook tegen. Eternal Sonata vond ik veel interessanterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande JRPG van het niveau Final Fantasy dus. Had ik ook wel verwacht![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Eurogamer review
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81479&page=1
Wat voor cijfer denken jullie?Misschien moet ik de demo nog maar een keer een kans geven. Ik vond alleen het schieten zo goedkoop aanvoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X
X
X
Ehh...ja toch welquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Eurogamer review
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81479&page=1
Wat voor cijfer denken jullie?OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seriously - if you don't find something to love about BioShock, we'd recommend a trip to the nearest doctor to check if your heart's still beating.
Ik hoop ze voor de makers dat deze cijfers ook resulteren in goede verkoopcijfers!"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Gelukkig maar.. Had FF12 meegenomen op vakantie, maar wat een ongelooflijke boutgame is me dat zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen hoogstaande JRPG van het niveau Final Fantasy dus. Had ik ook wel verwacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
jij bent wel redelijk ziek... eerst zeggen dat Fatal Inertia een topgame is en dan nog eens over halo3 dromen!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:08 schreef ach het volgende:
Ik heb over Halo3 gedroomdHet zag er heel tof uit
dan koop je hem toch nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:19 schreef ach het volgende:
Zó goed is Bioshock nou toch ook weer niet? Matige FX bij dat zinkende vliegtuig en die deur waar dat water doorkomt, low-res textures, lompe animaties voor de AI en een hoop scripted events. Dat hele sfeertje is dan wel weer goed alleen wordt ik daar depri van![]()
Fatal Inertia is trouwens een topgame![]()
Dat bedoel ik.. wat zeggen die cijfers nou nog tegenwoordig? Als het bedoeld is voor een verkoopimpuls kan ik het begrijpen, echter daar heb je op de lange duur dan ook niks meer aan omdat je het nu gewoon om zeep helpt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
BioschockWat een overdreven cijfers
Dan krijgen Halo 3 & Assassin's Creed zeker een 10+?
opzich ben ik het wel met je eens, maar je kan een 10 ook zien als het beste spel wat op dit moment te krijgen is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. wat zeggen die cijfers nou nog tegenwoordig? Als het bedoeld is voor een verkoopimpuls kan ik het begrijpen, echter daar heb je op de lange duur dan ook niks meer aan omdat je het nu gewoon om zeep helpt.
8 of 9 zijn ook hoge cijfers en een stuk geloofwaardiger, een 10 wil zeggen dat er geen enkele ruimte voor verbetering bestaat. Maar omdat iets een 8 of een 9 heeft kopen we het meteen niet meer?
Dan koop je hem toch lekker niet. Kneus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
BioschockWat een overdreven cijfers
Dan krijgen Halo 3 & Assassin's Creed zeker een 10+?
Nou, hoge cijfers van een site als Eurogamer of een blad als Edge zeggen me heel veel. Zeker omdat zijn heel kritisch zijn met het uitdelen van het allerhoogste cijfer. IGN neem ik al lang niet meer serieus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef Bastard het volgende:
Dat bedoel ik.. wat zeggen die cijfers nou nog tegenwoordig? Als het bedoeld is voor een verkoopimpuls kan ik het begrijpen, echter daar heb je op de lange duur dan ook niks meer aan omdat je het nu gewoon om zeep helpt.
8 of 9 zijn ook hoge cijfers en een stuk geloofwaardiger, een 10 wil zeggen dat er geen enkele ruimte voor verbetering bestaat. Maar omdat iets een 8 of een 9 heeft kopen we het meteen niet meer?
Snel aanpassenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch lekker niet. Kneus.
Waarom? Waarom moet het ene spel (Halo of GTA IV) bij voorbaat al een 10 krijgen als een spel dat Bioshock dat heeft gekregen. 2K heeft exemplaren van spel naar websites, bladen en TV-programma's gestuurd. Ook is er een demo van verschenen. Reviewers hebben het spel dus kunnen spelen, en gamers hebben zelf al een voorproefje gekregen. Van Halo 2 hebben we een meer-van-hetzelfde- MP beta gehad, en van GTA IV twee trailers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar goed, nu Bioshock een 10 krijgt moet GTA IV dat zeker ook krijgen. Die gamereeks staat eigenlijk al jaren eenzaam aan de top....
Nou ja wat Kepler zegt .. tegen de tijd dat het spel uitkomt (halverwege volgend jaar) zal het wel een 10 verdienen dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar goed, nu Bioshock een 10 krijgt moet GTA IV dat zeker ook krijgen. Die gamereeks staat eigenlijk al jaren eenzaam aan de top.... en is ook nog eens veel toegangelijker dan Bioshock.
Nee nee, even los van mijn voorkeur voor spellen val ik over het gegeven "een 10 geven" aan een spel. Als Halo3 een 2 krijgt omdat het een Halo2.5 is zal ik er nog geen minuut minder om slapen namelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom? Waarom moet het ene spel (Halo of GTA IV) bij voorbaat al een 10 krijgen als een spel dat Bioshock dat heeft gekregen. 2K heeft exemplaren van spel naar websites, bladen en TV-programma's gestuurd. Ook is er een demo van verschenen. Reviewers hebben het spel dus kunnen spelen, en gamers hebben zelf al een voorproefje gekregen. Van Halo 2 hebben we een meer-van-hetzelfde- MP beta gehad, en van GTA IV twee trailers.
Fanboys en zeiken over cijfers
Blijkbaar versta jij iets anders onder een 10 dan die site. Je hangt er een andere definitie aan vast.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Bastard het volgende:
Maar waarom dan geen 9? Als je ook maar 1 puntje van kritiek hebt, en die heb je als je een spel hebt uitgespeeld ALTIJD.. dan kan er al geen 10 zijn maar een 9.5
quote:Kijk mij boeien die cijfers niet zo, ik lees liever wat iemand van het spel vond als dat ik afga op cijfers alleen. Trouwens, als mij een spel leuk lijkt omdat ik er een hoop over gelezen heb en tot de conclusie ben gekomen dat ik hem wil hebben kan mij een negatieve review er nog niet van weerhouden.
Halo 3 zal echt geen 2.5 krijgen Gijs.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef Bastard het volgende:
Nee nee, even los van mijn voorkeur voor spellen val ik over het gegeven "een 10 geven" aan een spel. Als Halo3 een 2 krijgt omdat het een Halo2.5 is zal ik er nog geen minuut minder om slapen namelijk.
Ja nu roep je de discussie op waarom nieuwe games hoger gewaardeerd moeten worden dan games waar al een aantal delen van zijn uitgekomen. De cijfers boeien me ook niet maar na wat ik van de Bioshock demo heb gezien vind ik de cijfers veel te hoog.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom? Waarom moet het ene spel (Halo of GTA IV) bij voorbaat al een 10 krijgen als een spel dat Bioshock dat heeft gekregen. 2K heeft exemplaren van spel naar websites, bladen en TV-programma's gestuurd. Ook is er een demo van verschenen. Reviewers hebben het spel dus kunnen spelen, en gamers hebben zelf al een voorproefje gekregen. Van Halo 2 hebben we een meer-van-hetzelfde- MP beta gehad, en van GTA IV twee trailers.
Fanboys en zeiken over cijfers
Dat eerste was een grapjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij bent wel redelijk ziek... eerst zeggen dat Fatal Inertia een topgame is en dan nog eens over halo3 dromen!?![]()
Gelukkig baseren reviewers hun cijfers niet op een demo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja nu roep je de discussie op waarom nieuwe games hoger gewaardeerd moeten worden dan games waar al een aantal delen van zijn uitgekomen. De cijfers boeien me ook niet maar na wat ik van de Bioshock demo heb gezien vind ik de cijfers veel te hoog.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:53 schreef bigore het volgende:
Howly shit, ik vond de demo erg cool, maar allemaal 10-en, Respect voor de makers, dit zie je niet vaak, maar goed, geen Multiplayer, dus kopen doe ik niet
Ik wil um wel ruilen ooit, spelen doe ik um zeker weten wel. Wacht toch meer op Mass Effect, maar daar krijg jij helemaal de holstrontverklontering van of nie aquila?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop hem dan in elk geval nog 2dehands of budget
![]()
Valt me zwaar tegen van je![]()
Ja ammehoela, de faq doornemen om te zien wat hun verstaan onder een cijfer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Blijkbaar versta jij iets anders onder een 10 dan die site. Je hangt er een andere definitie aan vast.
Veel mensen lezen nooit de FAQ van een site of blad. Ga eens kijken wat zij verstaan onder een 10. Bij communicatie moeten beiden partijen dezefde definities van zaken hanteren, anders krijg je ruis. Als wij allebei over appels praten, en ik denk aan een zure appel en jij aan een zoete. En we spreken over de toepassing in bijvoorveeld een appeltaart hebben we allebei een heel ander beeld.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN Blue Dragon Review
[..]
Cijfer:dat wordt eternal sonata wel . das echt een top gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande JRPG van het niveau Final Fantasy dus. Had ik ook wel verwacht![]()
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Vette shit hoor, spel word erg vet denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Ze doen ook een beetje Unreal aan
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef Bastard het volgende:
Eerder was ik sceptisch en teleurgesteld dat CoD4 over een andere boeg ging... maar hoe meer ik er van zie.. hoe meer ik het cool ga vinden.
Interview over de beta
Hype starten?
ik begin echt warm te lopen sinds een week... eerst had ik hem niet gekocht.. maar gaat er steeds beter uit zien!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef bigore het volgende:
[..]
Vette shit hoor, spel word erg vet denk ik.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef Niek. het volgende:
Was er hier niet iemand die xbox live 12maand codes verkocht? Mn xbox live is tijdens mn vakantie verlopen....
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij heb ik er geen meer![]()
The Gamekings zijn ook helemaal lijp van Bioshock![]()
Als ik ze weer heb dan laat ik het wel wetenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef MMaRsu het volgende:
US GamesRadar US – 10/10 GameInformer US – 10/10, second opinion 10/10
EGM – 10/10, second opinion 10/10, third opinion 10/10
GamePro – 10/10
1UP – 10/10
UK EuroGamer – 10/10 OXM – 10/10
X360 Gamer – 10/10
X360 – 10/10
PC Zone – 96%
PC Gamer – 95%
Xbox World – 94%
Australia Official Xbox Magazine – 10/10
PC Powerplay – 10/10
Game Arena – 5/5
Hyper – 97%
Alemania 360 Live – 9.8/10
Lalalalala
dit stukje is helemaal mooi van Eurogamer:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
De tering, wat een cijfers
But here's BioShock in August 2007, looking for all the world like a game that's landed fully formed from a couple of years in the future.
Eurogamer
quote:So to have any shred of doubt surrounding BioShock comprehensively swept away within the first ten minutes, well, you feel like dancing. You want to tell people about this game who you know won't even care, just because it makes you so giddy inside. Before we get into the nitty gritty, here's the deal: Bioshock doesn't just meet your expectations, but completely redefines them forever in ways you never even expected - in ways that games used to in the past, routinely. The hours spent playing this masterpiece were the perfect encapsulation of why videogaming is such a favourite waste of time for so many of us. Thrilling, terrifying, moving, confusing, amusing, compelling, and very very dark
Let me guess, niet verder dan 3 uur gespeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Had FF12 meegenomen op vakantie, maar wat een ongelooflijke boutgame is me dat zeg.
http://www.youtube.com/watch?v=v__2D6lHJLcquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Let me guess, niet verder dan 3 uur gespeeld. Loop toch geen onzin te brullen gast
als een game mij niet binnen 3 uur kan boeien dan gaat die game ook de kast in hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Let me guess, niet verder dan 3 uur gespeeld. Loop toch geen onzin te brullen gast
I'm Captain Baschquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=v__2D6lHJLc
Ow...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:36 schreef kepler het volgende:
[..]
als een game mij niet binnen 3 uur kan boeien dan gaat die game ook de kast in hoor
dat is dan pech, maar een game (of film/boek/toneelstuk whatever) moet voor mij vanaf het begin al interessant zijn, anders haak ik echt af. Zorg gewoon voor een leuke/actievolle/mysterieuze intro, dan blijf ik wel hangenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow...![]()
Er zijn voldoende gevallen waarbij het begin teleurstellend is maar naarmate het spel vordert, het écht vet begint te worden. Shadow of the Colussus of een Call of Duty 2 bijvoorbeeld![]()
wat zielig , dan heb je dus geen een final fantasy gespeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dan pech, maar een game (of film/boek/toneelstuk whatever) moet voor mij vanaf het begin al interessant zijn, anders haak ik echt af. Zorg gewoon voor een leuke/actievolle/mysterieuze intro, dan blijf ik wel hangen
ik ga niet blijven gamen (of dus kijken/lezen) in de hoop dat het ooit nog leuk wordt
En dan heb je het spel verkocht en blijkt dat je er spijt van hebt gezien de positieve reacties op dat momentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dan pech, maar een game (of film/boek/toneelstuk whatever) moet voor mij vanaf het begin al interessant zijn, anders haak ik echt af. Zorg gewoon voor een leuke/actievolle/mysterieuze intro, dan blijf ik wel hangen
ik ga niet blijven gamen (of dus kijken/lezen) in de hoop dat het ooit nog leuk wordt
nee, want zoals ik zei ga ik niet eerst een paar uur van mijn leven verspillen aan een saaie game, die daarna eventueel leuker wordtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan heb je het spel verkocht en blijkt dat je er spijt van hebt gezien de positieve reacties op dat moment![]()
![]()
die verhouding is wel erg krom , het gaat hier over een game van 50+ uur en de eerste 2-3 uur niet so spannen warenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:57 schreef Niek. het volgende:
Zelde als dat je een film van 2uur gaat kijken omdat de laatste 15minuten zo leuk zijn... is gewoon zonde van je tijd.
Maar je neemt het wel mee in je eindoordeling. Als iemand je vraagt hoe je de film vond en je hebt de film na een half uur al gestopt óf je hebt de bioscoopzaal verlaten (quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:57 schreef Niek. het volgende:
Zelde als dat je een film van 2uur gaat kijken omdat de laatste 15minuten zo leuk zijn... is gewoon zonde van je tijd.
nee hoor final fantasy 7 vind ik kut blijven tot je de wereld map op kanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Niek. het volgende:
Tuurlijk er is een verschil bij games waar je in het verhaal moet komen of welke gewoon kut zijn, maar dat merk je toch tijdens het spelen, als het 3 uur lang op hetzelfde niveau kut blijft dan zou ik stoppen, zit er iets van verbetering dan zou ik rustig door blijven gamen.
daarom zijn RPG's ook geen games voor mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
Zowiezo heeft een RPG altijd wat tijd nodig om je vertrouwd te maken met alles dus je weet gewoon dat de eerste 2 uur ofzo nog niet echt heel leuk zijn.
en ontiegelijk saai met geen diepgang of verhaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef kepler het volgende:
[..]
daarom zijn RPG's ook geen games voor mij
Ben nu mee bezig met FlatOut en dat is echt een topgame
Lekker veel actie, beetje racen, beetje dingen kapot rijden, heerlijk
Typische games die JUIST voor een half uur leuk zijn en vervolgens in je kast loopt te rottenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en ontiegelijk saai met geen diepgang of verhaal![]()
precies jij snapt hetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Typische games die JUIST voor een half uur leuk zijn en vervolgens in je kast loopt te rotten
maar het is wel vanaf het begin leukquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Typische games die JUIST voor een half uur leuk zijn en vervolgens in je kast loopt te rotten
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik vind de crashes (CHECK DIE PHYSICS ZOMG!!EINS!!11111) geweldig en SUPER DUPER COOL, maar wat betreft diepgang is die ver te zoeken. Rij van punt A naar B en elimineer je tegenstander op de meeste VETTE, SUPERSLICKE manier. Boring as hell![]()
Maar dat is mijn mening
ik moet trouwens wel zeggen dat ik Flatout grafisch gezien wel 1 van de mooiste 360-games vindquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik vind de crashes (CHECK DIE PHYSICS ZOMG!!EINS!!11111) geweldig en SUPER DUPER COOL, maar wat betreft diepgang is die ver te zoeken. Rij van punt A naar B en elimineer je tegenstander op de meeste VETTE, SUPERSLICKE manier. Boring as hell![]()
Maar dat is mijn mening
Ach, en zo gun je hersens ook een beetje rust.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef kepler het volgende:
maar het is wel vanaf het begin leuk
Nee, dan verschillen we blijkbaar van mening en vinden we gewoon andere soorten games leuk
Ik ga hem straks voor een derde keer spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk kom ik vanavond wél toe aan de demo van Bioshock
Nu eerst maar weer werken
Haal in het vervolg dan ook geen rare fratsen uit met ijsmeisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Toch maar eens opnieuw downloaden dan, misschien had ik het op een verkeerd tijdstip gespeeld ofzo.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem straks voor een derde keer spelen
ijsmeis is minderjarigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Haal in het vervolg dan ook geen rare fratsen uit met ijsmeisAls je met achievements wilt 'spelen' bel je 0900-Heintje Hooker maar.
lamstraalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanavond ZEKER maar eens checken dan
zeker, gamen doe ik om te ontspannenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem straks voor een derde keer spelen
Deze via Ebay is wel goed geprijst. Klik!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef Niek. het volgende:
Was er hier niet iemand die xbox live 12maand codes verkocht? Mn xbox live is tijdens mn vakantie verlopen....
Yep eenmalig te gebruiken per accountquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Een eenmalige kortingscode neem ik aan ?
quote:
je kan ook overdrijven natuurlijkquote:Toch is er onlangs in de demo een fout ontdekt die het spelen drastisch verandert
Hè? Ik ben verdomme 20quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
ijsmeis is minderjarig.
Ik ben geen Karl Noten![]()
gedaan krijg ikquote:
meschien is hij wel 40 , nu maakt je dat niet minderjarig maar hem wel min of meer een pedoquote:
Als ie zijn profiel eerlijk heeft ingevuld, nee:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
meschien is hij wel 40 , nu maakt je dat niet minderjarig maar hem wel min of meer een pedo
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie zijn profiel eerlijk heeft ingevuld, nee:
Geboortedatum: 17-02-1987![]()
.
Heb je wel eens met Jimmie "The Connection Error-Man" TheSaint gespeelt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:05 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn er hier mensen trouwens die gebruik maken (of maakten) van een draadloze internetverbinding icm hun Xbox?
Zo ja, goede ervaringen? Slechte ervaringen? Bring it on.
Heeft ie een draadloze internetverbindingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Heb je wel eens met Jimmie "The Connection Error-Man" TheSaint gespeelt?
Nuff said
Godzijdank zit er geen MP in. Zoveelste variant van op elkaar schieten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef gijsje79 het volgende:
10.
Zit geen MP in dus geen 10 waard.
Vraag ik mij nou ook af!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:05 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn er hier mensen trouwens die gebruik maken (of maakten) van een draadloze internetverbinding icm hun Xbox?
Zo ja, goede ervaringen? Slechte ervaringen? Bring it on.
Sommige mensen vinden gewoon de hype niet terecht op basis van de demo. En daar ben ik er 1 van.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch zuur aan het doen over Bioshock. Tjonge jonge, je zou haast denken dat hij op de PS3 is verschenen. Dan maar even een maandje minder hype overHalo
hoor.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
Welk gehype over Halo?!
Hoezo moeilijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik snap niet hoe ign enzo moeilijk doen over Blue Dragon, toen die in Japan uitkwam waren ze dood enthusiast, en nu is het niets waard en niet super...
Wat was er nou zo mis met de demo dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk?
Hij heeft een 7.9 gekregen.
En als het spel net zoals de demo is, vind ik dat ie die 7.9 niet eens verdient.
Bioshockquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
De tering, wat een cijfers
But here's BioShock in August 2007, looking for all the world like a game that's landed fully formed from a couple of years in the future.
Eurogamer
Gijs who cares,................quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch zuur aan het doen over Bioshock. Tjonge jonge, je zou haast denken dat hij op de PS3 is verschenen. Dan maar even een maandje minder hype overHalo
hoor.
volgens mij maakte je wat type foutjes dus heb ik het aangepast voor jequote:
Ik heb het nog regelmatig over System Shock 2. En die verscheen in 1999.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef Bastard het volgende:
Ach over 2 weken hoor je niemand meer over het spel... zo gaat dat tegenwoordig met spellen
Ocarina of Time , is nog steeds de beste game aller tijde vind ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het nog regelmatig over System Shock 2. En die verscheen in 1999.
Geloof me, dit wordt een benchmark. Ik denk dat er heel veel ontwikkelaars naar hun games gaan kijken en daarna denken: "KUT!".
Innovatie is er af. Ik zet mijn geld op 8 gemiddeld. Wat ook helemaal niet slecht zou zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:12 schreef Bastard het volgende:
Ik verwacht voor Halo3 dan ook zeker 10nen.
je hebt geen innovatie nodig om een hoog cijfer te krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Innovatie is er af. Ik zet mijn geld op 8 gemiddeld. Wat ook helemaal niet slecht zou zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Heb je wel eens met Jimmie "The Connection Error-Man" TheSaint gespeelt?
Nuff said
Het spel scoorde goed in Japan, maaaaaaar verkocht teleurstellend. Je opmerking 'dood enthousiast' is dan ook overdreven. Het spel heeft heeft de teleurstellende recensies met namen te danken aan de storyline en aan het feit dat de game niets nieuws doet. Conclusie: leuke rpg, maar ik leg er niet de volle pond voor neer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik snap niet hoe ign enzo moeilijk doen over Blue Dragon, toen die in Japan uitkwam waren ze dood enthusiast, en nu is het niets waard en niet super...
Kom op harryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BioshockDie Eurogamer review,................ zo terecht als ik het zo lees. Wat een musthave game zeg
Heb echt moeite met wachten nu,... ach,.. ik wacht al 2 jaar nu
Die ene week. God wat ga ik genieten straks zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Komt iedereen zijn afspraak na en betalen ze ook gewoon voor het spel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Bioshock verkoopt beter dan Halo 3
http://amazon.com/gp/best(...)/104-3919531-4651160
Amazon heeft voornamelijk CC betalingen. Dat doe je automagischquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Komt iedereen zijn afspraak na en betalen ze ook gewoon voor het spel?Want dat vind ik nou meestal zo omslachtig aan dit soort charts. Mensen pre-oderen massaal, maar ik ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke kopers
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik zaterdag wel, hapsnurk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:57 schreef MMaRsu het volgende:
Er is geen 1up review van Two Worlds.
Ga es die demo spelen hond.
ijsmeis, heb je zin om co-op te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vuile smeerlap....moest je nou echt laten zien wat voor golden balls je hebt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Gamevillage review cijfer Bioshock :Gaven die Shadowrun niet een 10 ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Gamevillage review cijfer Bioshock :Duidelijk dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shadowrun:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:OPGELET!
Onze server is op dit moment te druk, waardoor tijdelijk alleen leden toegang hebben. Klik hier om je te registreren.
GameVillage is de grootste gamecommunity in de Benelux met reeds meer dan 84.000 leden van alle leeftijden. Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware en krijg je tot 10%% korting op games en hardware in de GameVillage Shop.
Nee, GV wil graag anders zijn....lekker rebels enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gaven die Shadowrun niet een 10 ofzo?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, je moet trouwens betalen wil je een avatar nemen.
Door te SMSen naar GV wordt je een premium member en dan pas kun je een avatars en signatures aanpassen.!_!_!_!_:')!!)!)!)
Laat iedereen maar stikken met hun Haloquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat iedereen maar stikken met hun HaloExi en ik zadelen ons paard op en trekken dan de wijde wereld in en zetten ons kamp op bij een mooi watertje en eten dan een geschoten konijn en haas.
![]()
Sick shitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:31 schreef BMH het volgende:
Harvesting a Little Sister in de DEMO!!!
Je had het beloofdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe ik zaterdag wel, hapsnurk.
Sistertouille?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:31 schreef BMH het volgende:
Harvesting a Little Sister in de DEMO!!!
[Xbox 360 Deel 250] FPS FTWquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
Bedenk vast even een mooie TT voor deeltje 250 !!!!
Een Two Worlds TT zal wel niemand kunnen waarderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |