Het klinkt idd een beetje raarquote:
Bedoel je nu Halo 3? of Katamariquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.gamersyde.com/stream_4221_en.html
http://www.gamersyde.com/stream_4223_en.html
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
Die Ps3 port als die er al komt, duurt nog wel ff. En ik heb een launch console atm, nog nooit problemen gehad dat dingquote:What platforms is BioShock being released on?
BioShock is being released on PC and Xbox 360. It is not a Windows Vista exclusive game.
Zie PMquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Renz0r, overkopen?
Heb de LE hier liggen, 40 euro en hij is van jou
Mee eens. Na 2 delen op de PS2 en een deel op de PSP ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk spel alleen had het een XBLA spel moeten zijn en geen full priced game.
Ja, weet ik. Maar blijft een gevoels kwestie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.
Tomb Raider: Anniversary is ook groter dan 150 MB, en die kunnen we straks ook downloaden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
ach voor 20 euro in de winkel had ik het mischien ook gedaan, maar voor 60 euro een game als katamari? No thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het klinkt idd een beetje raar![]()
Maar ik wist niet hoe ik het anders moest noemen!
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
Koop dan Castlevania Symphony of the night of Geometry Wars, daar heb je nog wat aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef Darow het volgende:
Ik heb nog nooit een XBLA game gekocht, wellicht komt daar in de toekomst verandering in, Sensible soccer lijkt me wel leuk om te spelen.
Poker FTW!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Koop dan Castlevania Symphony of the night of Geometry Wars, daar heb je nog wat aan.
Zeker voor Forza gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef renz0r het volgende:
Kan niet kiezen tussen FM2 of CM:D...
Ga denk ik voor Forza
Ook leuk, maar met echt geld is leuker. Castlevania is een klassieker waar je echt uren zoet mee kan zijn, dat is echt een game waar je zo ff 20 uur mee bezig bent om hem compleet uit te spelen...quote:
Bioshock wint toch dus ik snap het doel niet helemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er mensen hier die het leuk vinden om wat game awards te gaan doen alleen voor de 360? Want dan open ik wel ff een apart topic.. vanwege al die GOTY, GOTM, grapx enz...
dat is geen losse game, want het is een 'uitbreiding' op Tomb Raider Legendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tomb Raider: Anniversary is ook groter dan 150 MB, en die kunnen we straks ook downloaden.
Hoezo dom? beste TT sinds maandenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeej volgend topic een jubileum uitgave....nummer #250.
Hopelijk dan met een minder domme TT
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
sorry, ik was deze PI vergeten.
wacht tot iedereen hem aan het spelen isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
grappig dat Halo helemaal niet als GOTY wordt gezien, terwijl juist DAT de blockbuster zou moeten zijn
Bioshock wordt juist geprezen voor het verhaal etc...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo dom? beste TT sinds maanden![]()
En ik wil die GOTY award topic wel. Bioshock is wel vet maar kan kwa diepgang verhaal en vrijheid nooit tegen Mass Effect op![]()
Ik ga het overduidelijke niet eens herhalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
grappig dat Halo helemaal niet als GOTY wordt gezien, terwijl juist DAT de blockbuster zou moeten zijn
Dat is meer omdat mensen die 1 en 2 gespeeld hebben het wel prima vinden, die kopen het toch wel en vinden het niet nodig om te hypen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
Nope..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Henk-B het volgende:
Kun je Halo 3 btw ook third person spelen en is dat een beetje te doen?
Wordt altijd zo misselijk van first person!
quote:Mafia ontwikkelaar werkt aan nieuwe next-gen game
Illusion Softworks, beter bekend van toppers als Mafia en Hidden & Dangerous, werkt momenteel aan een nieuwe next-generation game voor de Xbox 360, Playstation 3 en PC. Volgens de studio zelf gaat het om een zogenaamde 'new IP', wat betekent dat het waarschijnlijk gaat om een geheel nieuwe game of franchise.
Illusion Softworks's grootste succes werd behaald met Mafia voor de PC en later ook de Xbox en Playstation 2. Mafia was te vergelijken met GTA III, alleen dan in de jaren '60 in Chicago. De game scoorde torenhoge reviews en werd met name geprezen door de uitstekende graphics en sfeer. In 2003 kondigde Illusion Softworks echter aan dat het aan een vervolg werkte.
Sinds 2003 hebben we echter niets meer vernomen van dit mogelijke vervolg. Verwacht wordt dat de nieuwe game op de Games Convention volgende week onthuld gaat worden, dus laten we hopen dat het Mafia 2 gaat worden. Deze 'new IP' zou ergens in de herfst van 2008 uit moeten komen dus waarschijnlijk is de game al vergevorderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |