Het klinkt idd een beetje raarquote:
Bedoel je nu Halo 3? of Katamariquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.gamersyde.com/stream_4221_en.html
http://www.gamersyde.com/stream_4223_en.html
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
Die Ps3 port als die er al komt, duurt nog wel ff. En ik heb een launch console atm, nog nooit problemen gehad dat dingquote:What platforms is BioShock being released on?
BioShock is being released on PC and Xbox 360. It is not a Windows Vista exclusive game.
Zie PMquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Renz0r, overkopen?
Heb de LE hier liggen, 40 euro en hij is van jou
Mee eens. Na 2 delen op de PS2 en een deel op de PSP ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk spel alleen had het een XBLA spel moeten zijn en geen full priced game.
Ja, weet ik. Maar blijft een gevoels kwestie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.
Tomb Raider: Anniversary is ook groter dan 150 MB, en die kunnen we straks ook downloaden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
ach voor 20 euro in de winkel had ik het mischien ook gedaan, maar voor 60 euro een game als katamari? No thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het klinkt idd een beetje raar![]()
Maar ik wist niet hoe ik het anders moest noemen!
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
Koop dan Castlevania Symphony of the night of Geometry Wars, daar heb je nog wat aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef Darow het volgende:
Ik heb nog nooit een XBLA game gekocht, wellicht komt daar in de toekomst verandering in, Sensible soccer lijkt me wel leuk om te spelen.
Poker FTW!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Koop dan Castlevania Symphony of the night of Geometry Wars, daar heb je nog wat aan.
Zeker voor Forza gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef renz0r het volgende:
Kan niet kiezen tussen FM2 of CM:D...
Ga denk ik voor Forza
Ook leuk, maar met echt geld is leuker. Castlevania is een klassieker waar je echt uren zoet mee kan zijn, dat is echt een game waar je zo ff 20 uur mee bezig bent om hem compleet uit te spelen...quote:
Bioshock wint toch dus ik snap het doel niet helemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er mensen hier die het leuk vinden om wat game awards te gaan doen alleen voor de 360? Want dan open ik wel ff een apart topic.. vanwege al die GOTY, GOTM, grapx enz...
dat is geen losse game, want het is een 'uitbreiding' op Tomb Raider Legendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tomb Raider: Anniversary is ook groter dan 150 MB, en die kunnen we straks ook downloaden.
Hoezo dom? beste TT sinds maandenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeej volgend topic een jubileum uitgave....nummer #250.
Hopelijk dan met een minder domme TT
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
sorry, ik was deze PI vergeten.
wacht tot iedereen hem aan het spelen isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
grappig dat Halo helemaal niet als GOTY wordt gezien, terwijl juist DAT de blockbuster zou moeten zijn
Bioshock wordt juist geprezen voor het verhaal etc...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo dom? beste TT sinds maanden![]()
En ik wil die GOTY award topic wel. Bioshock is wel vet maar kan kwa diepgang verhaal en vrijheid nooit tegen Mass Effect op![]()
Ik ga het overduidelijke niet eens herhalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
grappig dat Halo helemaal niet als GOTY wordt gezien, terwijl juist DAT de blockbuster zou moeten zijn
Dat is meer omdat mensen die 1 en 2 gespeeld hebben het wel prima vinden, die kopen het toch wel en vinden het niet nodig om te hypen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Markster het volgende:
Nope..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Henk-B het volgende:
Kun je Halo 3 btw ook third person spelen en is dat een beetje te doen?
Wordt altijd zo misselijk van first person!
quote:Mafia ontwikkelaar werkt aan nieuwe next-gen game
Illusion Softworks, beter bekend van toppers als Mafia en Hidden & Dangerous, werkt momenteel aan een nieuwe next-generation game voor de Xbox 360, Playstation 3 en PC. Volgens de studio zelf gaat het om een zogenaamde 'new IP', wat betekent dat het waarschijnlijk gaat om een geheel nieuwe game of franchise.
Illusion Softworks's grootste succes werd behaald met Mafia voor de PC en later ook de Xbox en Playstation 2. Mafia was te vergelijken met GTA III, alleen dan in de jaren '60 in Chicago. De game scoorde torenhoge reviews en werd met name geprezen door de uitstekende graphics en sfeer. In 2003 kondigde Illusion Softworks echter aan dat het aan een vervolg werkte.
Sinds 2003 hebben we echter niets meer vernomen van dit mogelijke vervolg. Verwacht wordt dat de nieuwe game op de Games Convention volgende week onthuld gaat worden, dus laten we hopen dat het Mafia 2 gaat worden. Deze 'new IP' zou ergens in de herfst van 2008 uit moeten komen dus waarschijnlijk is de game al vergevorderd.
alleen als je met een zware gun looptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Henk-B het volgende:
Kun je Halo 3 btw ook third person spelen en is dat een beetje te doen?
Wordt altijd zo misselijk van first person!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke thnx, dan maar geen Halo voor mij!
Is best kut als je niet tegen FPS kunt hoor. Maat van mij wordt er ook kotsmisselijk van. Hij is helemaal gek van WW2, maar na 10 minuten Brothers in Arms (Xbox) kon hij al naar de wc rennen.quote:
Dat bestaat dus echtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is best kut als je niet tegen FPS kunt hoor. Maat van mij wordt er ook kotsmisselijk van. Hij is helemaal gek van WW2, maar na 10 minuten Brothers in Arms (Xbox) kon hij al naar de wc rennen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is best kut als je niet tegen FPS kunt hoor. Maat van mij wordt er ook kotsmisselijk van. Hij is helemaal gek van WW2, maar na 10 minuten Brothers in Arms (Xbox) kon hij al naar de wc rennen.
wat een homoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
bewegingsziekte... is hetzelfde als wagenziekte of zeeziek wordenquote:
wat raar dat dat ook bij gamen voorkomtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef apengek het volgende:
[..]
bewegingsziekte... is hetzelfde als wagenziekte of zeeziek worden
voor wagenziekte en zeeziekte heb je medicijnen bij de drogist geloof ik. misschien dat die ook helpen bij deze vorm van bewegingsziekte
Bij Marathon had ik er zelfs last van, en verder nooit wat bij, maar ik weet niet of dat kwam omdat het een ongelofelijke teringame was of door die bewegingsshitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, marathon kan die vergeten dan.
quote:
Dat is een goed punt, voor zover ik weet is daar geen onderzoek naar gedaan. Maar cybersickness is iets fundamenteel anders dan bewegingsziekte (alhoewel de symptomen overeenkomen), aangezien je stil staat. Bij bewegingsziekte worden je evenwichtsorgaan en fysieke 'proprioceptie' door elkaar geschud.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:44 schreef apengek het volgende:
bewegingsziekte... is hetzelfde als wagenziekte of zeeziek worden
voor wagenziekte en zeeziekte heb je medicijnen bij de drogist geloof ik. misschien dat die ook helpen bij deze vorm van bewegingsziekte
ik heb die zwarte controllerquote:
ja dat klopt inderdaad. daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is een goed punt, voor zover ik weet is daar geen onderzoek naar gedaan. Maar cybersickness is iets fundamenteel anders dan bewegingsziekte (alhoewel de symptomen overeenkomen), aangezien je stil staat. Bij bewegingsziekte worden je evenwichtsorgaan en fysieke 'proprioceptie' door elkaar geschud.
niks, maar Bioshock hoort pas volgende week ergens in de winkels te liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat hebben Gears of War en BioShock met dat pack te maken dan?
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Heeft Bioshock nou MP? nee toch?
Gelukkig niet! Ze hebben nu alle tijd en moeite en geld in de SP kunnen stekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Heeft Bioshock nou MP? nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Das best kut, heb je dat bijv. ook als je een race spel doet en je doet de camera voor of in de cockpit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:24 schreef Henk-B het volgende:
Ja ik heb dat dus idd.
Als ik een snelle FPS speel dan wordt ik binnen 10 minuten echt kotsmisselijk.
Ik moet dan echt gaan liggen anders kots ik heel de boel onder.
En ik MOET echt iets van 2 tot 3 uurtjes liggen.
Het is jammer want sommige spellen vind ik echt gaaf.
Het rare is wel dat ik Rainbow six vegas wel kan spelen, misschien komt dat omdat deze langzamer gaat dan al die andere FPS.
Jammer maar helaas!
Ik dacht dat het een XBLA game zou worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk spel alleen had het een XBLA spel moeten zijn en geen full priced game.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Was te verwachten, geen MP achievements whatsoever.
ijsmeis, heb je zin om co-op te doen?Is het 4 player co-op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Exi Nee het wordt gewoon een ''echt'' spel wel jammer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Of course, even if you play games strictly for the difficulty that they bring, BioShock is a title that needs to be played, simply because you will never look at an FPS the same way again. Of the 15 to 20 hours of gameplay that it delivers, there isn’t a second wasted. Once you finish the game, there’s little chance that you’ll take it out before playing it again to see the second ending.
It’s ingenious, enthralling, and a masterpiece of the most epic proportions. So without further delay, would you kindly enter Rapture so that you too can experience the best that video games have to offer?welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
http://gameinformer.com/G(...).0814.1203.13551.htm
Bioshock review
cijfers :Verassington!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
ja , en die gaste bij het ps3 topic maar klagen dat het bij hun snel ging terwijl het 3 weken duurde ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Modderfukker, wat gaat deze reeks snel zeg.
Kotor ben je niet zo maar door heenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:44 schreef BMH het volgende:
Zooow. Condemned (7 uur 29 minuten en 29 seconden) & The Darkness (ook minder dan 10 uur) uitgespeeld. Beide wel aardige games. Maar niet games om te houden.
Next up: Lost Planet, Kotor & Fahrenheit.
Met deze snelheid heb ik mijn backlog zo weggewerkt
I know. Dit is de derde keer dat ik het spel van voor begin. Ik zit alweer op 7 uurtjes gameplay (dantooine). Dit keer ga ik voor de dark side & configureer ik mijn skills ook compleet anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kotor ben je niet zo maar door heenWel een geweldig spel! Bioware
![]()
ja precies dat bedoel ik :p , er was iemand in het ps3 topic die vond dat het topic snel gingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kotor ben je niet zo maar door heenWel een geweldig spel! Bioware
![]()
@ DJ Het vorige topic was in anderhalve dag vol ofzo![]()
Ik vind dat het mooiste wat ik tot op heden heb gespeeld. Daarom kijk ik ook zo uit naar Mass Effect.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:50 schreef BMH het volgende:
[..]
I know. Dit is de derde keer dat ik het spel van voor begin. Ik zit alweer op 7 uurtjes gameplay (dantooine). Dit keer ga ik voor de dark side & configureer ik mijn skills ook compleet anders.
Je merkt het verschil werkelijk tijdens de gevechten![]()
ik moet mass effect nu gewoon spelen nu ik het boek aan het lezen ben ( zit op chapter 13 )quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat het mooiste wat ik tot op heden heb gespeeld. Daarom kijk ik ook zo uit naar Mass Effect.
Verwacht daar nog meer van![]()
Het mooiste gaat mij te ver. Kotor zit vol met problemen. Je spawnt constant meters verder dan je hoort, het spel freezed soms enkele momenten, de camera in conversaties is all over the place en soms is het doel van het spel ook niet altijd even duidelijk (rancor anyone?).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat het mooiste wat ik tot op heden heb gespeeld. Daarom kijk ik ook zo uit naar Mass Effect.
Verwacht daar nog meer van![]()
weet je zeker dat die regiovrij is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:58 schreef Wessiej het volgende:
Oja voor wie niet kan wachten op BioShock, want in Amerika verkopen ze hem al, hij is regiovrij dus je kan hem misschien daar bestellen
De US game staat al op het internet en die is ook op je EUR console te spelen dus ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet je zeker dat die regiovrij is ?
dan hoef ik hem namelijk niet te importeren( mijn 360 komt uit amerika )
hoop het wel ik heb geen zin om iedere game apart te importerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De US game staat al op het internet en die is ook op je EUR console te spelen dus ja.
Of het ook andersom is weet ik niet helaas.
Ja maar Ubisoft komt met uitspraken die gewoon onder de categorie ''theewijfpraat'' vallenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
als Ubisoft zoiets zegt over de PS3 wordt het niet geloofd, maar Epic wordt gelijk geloofd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |