Moet dit nog wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, en zou je de OP er opnieuw in willen zetten?
Dan klopt het 400+ ook weer
er wrdt hier altijd gezwaaidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef covie het volgende:
[..]
Goh dat ziet er nog ouderwets uit![]()
Ik ben ff lunchen. [afbeelding]
(ik ben trouwens wel benieuwd in hoeveel van de posts van de ksc reeks gezwaaid word)
Die ga ik eens navragen bij JeRaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef covie het volgende:
[..]
Goh dat ziet er nog ouderwets uit![]()
Ik ben ff lunchen. [afbeelding]
(ik ben trouwens wel benieuwd in hoeveel van de posts van de ksc reeks gezwaaid word)
Bovengemiddeld, meer dan nodig...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
er wrdt hier altijd gezwaaid
Denk niet dat ie er iets mee kan...quote:
jaquote:
neh, ik was gestopt met mijn medicijnen omdat het zulke rotzooi is en ik heel graag af wil vallen, maar ik kan echt niet zonder, dus ik ben weer begonnen met slikken en daar ben ik zo misselijk vanquote:toch zwanger Muck....![]()
*kusje geeft....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
neh, ik was gestopt met mijn medicijnen omdat het zulke rotzooi is en ik heel graag af wil vallen, maar ik kan echt niet zonder, dus ik ben weer begonnen met slikken en daar ben ik zo misselijk van
Geen kleine Muckies voor mij de komende 10 jaar
Maar het kan wel bekeken worden. D_H en Arcee hebben dat ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Denk niet dat ie er iets mee kan...
Gebruikte smilies worden niet geregistreerd... [afbeelding]
Zijn er geen andere medicijnen dan met dezelfde werking?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
neh, ik was gestopt met mijn medicijnen omdat het zulke rotzooi is en ik heel graag af wil vallen, maar ik kan echt niet zonder, dus ik ben weer begonnen met slikken en daar ben ik zo misselijk van
Geen kleine Muckies voor mij de komende 10 jaar
Wie is D_H ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het kan wel bekeken worden. D_H en Arcee hebben dat ook wel eens gedaan
jawel, maar daar wordt ik nog beroerder vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn er geen andere medicijnen dan met dezelfde werking?![]()
JeRa zorgt er maar voor dat er een mouw aan gepast wordquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Denk niet dat ie er iets mee kan...
Gebruikte smilies worden niet geregistreerd... [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel, maar daar wordt ik nog beroerder van
makkelijker gezegd dan gedaan OA...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Laat ze iets fatsoenlijks bedenken waar je je goed van voelt en niet van aankomt...
![]()
daar hoop ik al 5 jaar opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Laat ze iets fatsoenlijks bedenken waar je je goed van voelt en niet van aankomt...
![]()
De beslissing ligt nu voor de volle 100% bij mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef covie het volgende:
[..]
Dus er is nog steeds niks beslist eigenlijk.![]()
indeed....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan OA...![]()
MuckieJippie!quote:
Mja, dat is het altijd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan OA...![]()
ben je daar blj om....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MuckieJippie!![]()
![]()
Misselijk?![]()
![]()
tot nu toe heb je elke keer een nieuwe bedachtquote:
jahquote:Misselijk?![]()
![]()
antidepressivaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarvoor gebruik je medicijnen Muck....????
of vertel je het liever niet....![]()
oww ok...weet er alles van....quote:
nee, dat is het probleem dus juist...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww ok...weet er alles van.......zo'n 15 jaar terug ook gehad en 17 kilo's in 2 maanden tijd aangekomen...
...en daar werd ik er dus niet beter op he...
![]()
precies wat ik bedoel dus....vicieuse cirkel....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, dat is het probleem dus juist...
je barst al van de onzekerheid, dan kom je zowat 20 kilo aan van pillen waar je je beter van voelt, waardoor je eigenlijk weer net zo onzeker bent![]()
quote:
owwww.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Lekker nummertje op de radio dus daarom [afbeelding]
Was vandaag wel iets moeilijkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
tot nu toe heb je elke keer een nieuwe bedacht
[..]
jah
mja, ik wil de kilo's eraf, maar ook mijn school afmaken....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies wat ik bedoel dus....vicieuse cirkel......ben er toen maar mee gestopt, kilo's eraf stemming een stuk beter....
![]()
ik ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was vandaag wel iets moeilijker![]()
Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.![]()
dit klinkt o zo bekend voor....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik wil de kilo's eraf, maar ook mijn school afmaken....
Ik had ook wel begeleiding van een psycholoog, maar toen ben ik van utrecht naar arnhem verhuisd en kwam ik bij een andere instelling terecht.
Na 3 maanden, 100 telefoontjes en een heleboel onzinnige afspraken kreeg ik te horen dat ik ze me niet konden helpen, ze geen behandelplan voor me konden maken en ik maar naar Nijmegen moest voor begeleiding![]()
Dat heb ik overigens nog niet gedaan
nee, de hogeschool...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit klinkt o zo bekend voor........laat je niet gek maken, in het Radboud in Nijmegen...?
Vocht vasthoudenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:25 schreef covie het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat je dikker wordt van bepaalde medicijnen?
door bepaalde antidepressiva wordt je spijvertering veel trager....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:25 schreef covie het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat je dikker wordt van bepaalde medicijnen?
Maar als ej dan stopt met de medicijnen dan hersteld dat wel weer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
door bepaalde antidepressiva wordt je spijvertering veel trager....![]()
precies...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Maar als ej dan stopt met de medicijnen dan hersteld dat wel weer?
Eigenlijk zijn de belangrijkste nadelen opgelost of niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beslissing ligt nu voor de volle 100% bij mij.
Ik kan hem nu opbellen en mijn beslissing doorgeven. En eigenlijk heb ik die al gemaakt, ik ga het er thuis nog even over hebben, maar ik blijf. De voordelen met het huidige aanbod zijn velen malen beter dan de nadelen die ik eerder ondervond, dat ik bijna gek moet zijn om op deze getypte beslissing terug te komen. meer verdienen, meer vrije tijd, en een leasebak. Zodat ik eer-ik kan vragen wat ik voor 30+k of zo kan halen
Ja dat is het lullige er van altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies.....daarom ben ik er toen de tijd ermee gestopt....
..duurt alleen langer om ze kwijt te raken ....
![]()
idd...alleen erg vervelend als je dan een arme student bent...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef covie het volgende:
[..]
Ja dat is het lullige er van altijd![]()
Voordeel is dat je verplicht bent om te shoppen omdat je broeken elke keer niet meer passen [afbeelding]
Mooi Ph.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beslissing ligt nu voor de volle 100% bij mij.
Ik kan hem nu opbellen en mijn beslissing doorgeven. En eigenlijk heb ik die al gemaakt, ik ga het er thuis nog even over hebben, maar ik blijf. De voordelen met het huidige aanbod zijn velen malen beter dan de nadelen die ik eerder ondervond, dat ik bijna gek moet zijn om op deze getypte beslissing terug te komen. meer verdienen, meer vrije tijd, en een leasebak. Zodat ik eer-ik kan vragen wat ik voor 30+k of zo kan halen
Of een dik gepimpte C1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi Ph.![]()
Voor 30K kan je een aardige bak aanschaffen!![]()
quote:
Ja dat is waarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...alleen erg vervelend als je dan een arme student bent...![]()
![]()
Ik krijg hem op de site niet duurder dan ¤13.200quote:
Lolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg hem op de site niet duurder dan ¤13.200![]()
hahaha, I wishquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ja dat is waarHet wordt vast ook niet vergoed [afbeelding]
We mogen geen aziaatquote:
Dat is inderdaad wel naar...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, I wish
en inderdaad, je spijsvertering wordt er ongelofelijk traag van... Even een smakelijk voorbeeld?
Als je rode bieten eet, poep je dezelfde dag nog rood, ik pas een dag of 2 later
alleen bloemetjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:05 schreef covie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel naar...
Alleen... mij is altijd gezegd: vrouwen poepen niet.![]()
vind ik ook!quote:
maybachquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:59 schreef covie het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel ietsje boven het budget hoor.
¤600.000,-
Maar dat zal vast geen probleem zijn toch?
Wij hadden voor een tijdje terug wel die maybach op de foto op de parkeerplaats staan, bij ons bedrijf.quote:
echt?!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef covie het volgende:
[..]
Wij hadden voor een tijdje terug wel die maybach op de foto op de parkeerplaats staan, bij ons bedrijf.
We wilden m eerst weg laten slepen omdat ie helemaal verkeerd geparkeerd stond, tot we er achter kwamen wat voor een auto t was. hehe, als je dat ding wilt weghalen lopen de banden vanzelf leeg.
Ik vind hem ook niet erg mooi, echt zo'n presidents auto zeg maar.quote:
ik ook ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet erg mooi, echt zo'n presidents auto zeg maar.
Maar het is de enige auto die ik ken die zo duur is![]()
Ja alleen toen kwam de eigenaresse er aan. (ik hoopte natuurlijk weer op een lekkere vent die ik dan kon gaan versieren) En dat viel vies tegen echt zoeen vette bitch. Met een duur amntelpakje aan, geen uitstraling, laag make-up, jaar of 45/50quote:
blerghquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ja alleen toen kwam de eigenaresse er aan. (ik hoopte natuurlijk weer op een lekkere vent die ik dan kon gaan versieren) En dat viel vies tegen echt zoeen vette bitch. Met een duur amntelpakje aan, geen uitstraling, laag make-up, jaar of 45/50
quote:
seat leon vind ik een typische leasebak, alleen daarom wil ik dat ding nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja...
ik blijf de Seat Leon zo mooi vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |